@katrien... ik denk dat jullie op dit moment alle opties hebben besproken hoor. heb ook geen idee hoe dat zit met prolactine gehaltes. Maar IVF is ook geen optie voor jullie?
@ Dieseltje: mooie wagen hoor. Voor dat geld had ik het ook gedaan! @ Katrien: Ik vind het echt rot voor jullie! Ik kan me voorstellen dat er even helemaal doorheen zit... @ Wendy: wat rot van Kris zijn baan... Lekker geregeld allemaal! @ MJ: wat goed dat je meiden pas over een jaar terug hoeven te komen. Maar ze doen het ook supergoed!
hmm gisteren avond wat met de kleine man.. tijdens de fles viel ie in slaap, had fles ongeveer leeg, dus we hadden zoiets, oke, lekker naar bed. ja hm hm...5 min. later werd ie wakker. wij heel stoer, laat maar liggen 30 min later was het stil...tijdelijk...toen weer 30 min...en daarna was ie zooooo over de zeik dat we hem er uit hebben gehaald. tips please....want hier hebben we dus geen zin in,dat snappen jullie wel (wen ik had na 1 avond dus al van gvd..dus kan je wanhoop goed voorstellen) verder ben ik jarig vandaag! krijgen wel wat visite niet zo veel, maar heb tim al verteld, dat Finn vanaaf alleen in onze armen ligt. Plat gezegd: t is geen hoer die van man/mens tot mens gaat.. en daarvan raakt ie zo overprikkeld.. dat hebben we al een x meegemaakt.. nou mensen, finn wordt wakker, voeden en taart halen! doei doei zoals ze hier in nijmegen zeggen daniella
Gefeliciteerd! Tips... tja wij halen tijn niet naar beneden, al moeten we 20 keer op en neer. Maar die is wat ouder. In slaap aaien, beetje melk, boeren, schone luier, helpt meestal wel hier. Maar ik moet zeggen...... wij hadden Tijn tot dat hij geen late fles meer kreeg, dus tot 3,5 maand, beneden liggen tot de laatste fles. Dus eigenlijk tot 23.00 uur ofzo, en hij had dan ook wel huilmomenten, maar die leken minder erg omdat ie toch beneden was. Zijn het geen krampen? Succes, en een fijne dag!
Ik ben met wat ik eerst deed gestopt... Ik zag er meer slechts in dan goeds. Heb er wel wat mee bereikt. Nu als Sasha dr kamer alleen al ziet, gaat ze janken. *zucht* @daniella.... Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat zijn er eigenlijk veel mensen jarig in januari. Volgens mij cindy toch ook? Ik over 2 weken. Tips heb ik niet, laten jullie hem een half uur huilen, of loop je iedere 5 a 10 minuten even naar boven. Aai over zn bol, kusje en dan weer naar beneden? Zeg ook maar wat hoor, hihi.
@Bengel gefeliciteerd. @Wen ik ben pas in mei jarig. Wat sneu dat jullie zo'n problemen met slapen hebben. Heb ik met Jenna ook gehad, het 's avonds. Ik heb haar het ;s avonds toen de goede nacht van Nutrilon gegeven, en sinds dien gaat het goed. Nu heeft ze weer de gewone voeding. Ik weet niet wat je moet doen als je BV geeft. @Wen welke cursus doe je? Erg van het werk van Kris hoor. Maandag hebben we intake gesprek van het kinderdagverblijf. Vanaf 4 februari gaat Jenna er 2 dagen naartoe, ben benieuwd. Alleen de belasting heeft het nog niet geregeld met de kinderopvangtoeslag, grr Is altijd wat anders met hun. Voor de rest gaat alles goed hier.
@cindy.. heb een cursus met andere desperate housewives hihi zo noem ik het... Andere vrouwen die ook een 'postnatale depressie' hebben. Hoe kom ik er dan bij dat je in januari jarig bent? Hmmm. foutje. Dacht het. Ben trouwens net weer gaan babyzwemmen met Sasha. De t*ring wat was het bad koud vandaag. Brrr. Sasha en nog een ander kindje vonden het echt niet leuk. Er was vandaag ook een jongetje bij, Sasha zat telkens met hem te sjansen hihi. Ze was daarna moe! pffff, niet normaal hihi. Helemaal huilen in het zwembad, echt zo zielig huilen. Maar ja moet me toch aankleden. In de auto viel ze al als een blok in slaap, kon dr zo overleggen. Even een etensvraag. Ik vraag me af of Sasha niet te weinig of te veel binnenkrijgt? Ze eet per dag ongeveer 3/4 fruithapje. Een halve bruine boterham en nog een beetje groenten savonds. (al heb ik soms het idee dat ze meer met dr eten speelt, dan op eet) En daarnaast natuurlijk nog tiet.
Wen, ze zal het zelf wel aangeven toch als ze meer wil of teveel krijgt Tijn krijgt 8.00 uur fles van 180 +6met 3 scheppen pap 10.00 uur Flesje diksap 12.00 fles van 180+6 14.00 uur potje van 6 maanden fruit 16.00 uur fles 180 +6 17.30/18.00 uur half potje 6 maanden groente en een danoontje en dan om 19.00/19.30 laatste fles. En soms een ligaatje/cracotte of wat dan ook tussendoor. En soms eet ie wat meer groente en fruit, en soms wat minder, ik laat hem maar zelf een beetje aangeven wat ie wil.
hoi hoi t zijn geen krampen, weet ik zekers... ik vermoed zelf al: verwend zijn met kikken en papa is er hahahah... finn is nu iig ziek..verkouden, en een poepoogje.. morgeneen zalfje halen voor het oogtje, en ik blijf effe tempen..geen verhoging gelukkig. ga nu visite komt zo
@bengel... je bedoeld, beetje ontstoken oogje? Kun je eventueel ook met een steriel gaasje en kamille thee schoonmaken (wist ik ook niet hoor, van de kraamzorg geleerd hihi) @all.. nou de kogel is door de kerk (gaat die uitspraak zo? hihi) Na weer als een zak hooi te zijn behandeld, is Kris morgen voor het laatst daarzo. Ze weten het nog niet, maar daar komen ze morgen gauw genoeg achter. Maandag gaat ie meteen over en nergens solliciteren en toch naar het uitzendbureau. Dan maar zo. Hij heeft nog wel enigszins eigenwaarde.
Sorry meiden, ik heb geen adviezen voor het niet slapen. Heb er gelukkig nog nooit last van gehad We leggen Katja neer, en weg is ze Altijd zo geweest...... Ben af en toe wel eens bang voor nr 2 hoor, die kan noooooooi zo makkelijk zijn..... @bengel: Gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je het gezellig gehad ondanks dat Finn niet lekker is? Hoe gaat het nu? @wendy: Laat Chris z'n baas het lekker uitzoeken inderdaad... Er is altijd werk te vinden als je wil..... Succces in ieder geval! Katja heeft dindag haar (voorlopig) laatste prikjes gehad. Ze was behoorlijk geirriteerd omdat die mevrouw haar armpje en haar beentje vasthield. Daar huilde ze om. Toen ik haar op de grond zette direct erna ging ze vrolijk verder met spelen en was het huilen gelijk over Een wonderkind is het
ff snel tussendoor @bengel: william kreeg met een week of vier ook een "onstoken oogje" je hebt van die kant en klare steriele gaasjes om het schoon te maken, en bij ons was het geen onstoken oogje maar verstopt traanbuisje, daar krijgen ze pas na een paar weken last van schijnt. Je moet in het ooghoekje tegen het neusje aan masseren met je vinger. Het heeft alsnog een paar weekjes geduurd maar toen was het wel weg. Vroeger prikte ze ze nog door maar tegenwoordig doen ze het zo (gelukkig maar) @wen: balen dat het niet anders is gelopen op kris zijn werk maar dan lekker zo, laat ze dr maar in stikken! Verder ook geen slaaptips hier. William geeft weinig problemen met in slaap vallen en hij krijgt nu sinds 3 nachten papfles en dat helpt hem nu door te slapen.
Aaaaahhh het is een rotzooi hier.. Ben niet tevreden over de opstelling van mijn huis. Nou kan de bank en de tv niet verplaatst worden (tv is opgehangen aan de muur) maar de box stond tegen de eettafel aan en daar kon je niet meer aan zitten... Alleen.. nu staat alles in het midden van de kamer en ik weet er geen raad mee haha... Hmm misschien laat ik het zo wel staan totdat kris thuis is. Die krijgt volgens mij een rolberoerte haha...
hier ben ik weer gelukkig goed geslapen, want gisteren heb ik visite van 11 tot 11 gehad.. was niet leuk Tim was overbbezorgd om finn, en die heeft dus een deel van de avond in de woonkamer gelegen, totdat ik echt bits gezegd had dat hij toch echt naar bed moest.. half uur later was meneer weer beneden, want hij was zoooo zielig volgens tim met zijn oogje..ik moet zeggen, heb t gisteren met afgekookt water schoongehouden tis al een stuk minder.. Ook is ie al weer wat fitter, heeft al 2 flessen leeg, en gisteren dus niet. heb wel een leuke avond gehad hoor.. verder heb ik hem net in de box laten huilen, en is in slaap gevallen, en nu voorzichtig naar bedje gebracht.. k ga s middags hier 'strenger' in zijn. ben toch alleen, en ik kan op zich wel tegen een beetje gehuil hoor..ben wel benieuwd hoe lang hij zal slapen. tim vindt het dus zielig hem in bed te laten huilen, ik ben 'perfectionistisch' en wil dat hij dat maar heeft te kunnen Nu hebben we gisteren toen iedereen weg was afgesproken: 10 min. laten huilen, dan naar boven,op zijn slaapkamer blijven, troosten, evt in slaap wiegen en terug in bedje..ooit moet hij toch doorhebben dat het geen zin heeft/?\ k ga poetsen is ook nodig, na gisteren wendy: leuk huisje hoor..ikzal binnenkort eens foto's van mijn stulpje maken. toedeloe
Hallo Even vanaf mijn werk Even zielig doen..... Word ik net gebeld door Ed, dat Tijn 39.8 koorts heeft. Hoe verrot voel je je dan als je op je werk zit. Kan aan niets anders meer denken. Arm ventje. We waren maandag natuurlijk al naar de dokter geweest met hem. Maar hij is de hele week niet fit geweest ( maar geen koorts) Gisteren iets van 6 ''harde'' poepluiers, en 2 heeeeeele zachte. En heel veel geslapen. Dronk zijn flessen niet leeg. En vanmorgen gooide hij zijn totale fles eruit. Toen was ie na zijn slaapje erg warm, dus heeft Ed hem getempt.... Nu moeten ze om half 4 weer bij de huisarts zijn. Want dat rochelen enzo is ook nog niet weg. En dat geratel in zijn longen ook niet. Nou dat was mijn ego-gelul even!
Oh en Bengel, je denkt er net zo over als ik met dat laten huilen. Ik laat Tijn ook echt geen kwartier krijsen, maar hij gaat gewoon NIET zijn slaapkamer af. ( als er niets ergs is uiteraard) En het lukt, echt waar.... je zult zien dat dat huilen overgaat. Tijn huilt bijna niet meer. Ligt te spelen met zijn knuffeltje en valt dan stilletjes in slaap!