@shaar: Wat zul je (weer) geschrokken zijn.... Heb je het al eens aan de huisarts voorgelegd? Wil je mij je mobiele nummer nog eens smsen of pb'en? Ik heb een simcrash gehad en ben al mijn nummers kwijt. T.z.t wilde ik jou weer als buddy ''gebruiken'' mocht er onverwachts wat gebeuren, als je dat ok vind? @simba: alvast gefeliciteerd! Wat gaat een jaar hard he?
simba gefeliciteerd meid. fijne dag vandaag.. akeesh staat nu los. en ik het hele weekend oefenen met stapjes zetten, maar nee hoor, ze durft het niet.. en nu gister heeft ze 1 stapje in de creche gezet en bij mijn vriend 4 stapjes, toen ik net de andere kant op keek.. ja hoor. heb ik dus gemist.. en ik ben toch echt de gene die elke ochtend tussen 5 en 6 haar uit bed haal. die altijd bij haar is en bla bla bla.. nee hoor vind het niet erg.. ik ga haar voor mij eerste stapje nog wle zien.
finn moest vandaag weer een hielprik, omdat de vorige nooit bij rivm is aangekomen..ennuh wat een bink heb ik..weer geen kik gegeven goed he.. tim moet toevallig vrijdag bij rivm werken in bilthoven, dus neem t hij het mee en levert t daar in, kan er bij de post iig niks verkeerd gaan.. verder: finn heeft gisteren hele avond in bed gelegen ben zoopoo trots moet gaan hij begint te spugen xxx
@mj: Wat knap van Akeesh! Jammer dat je het NET gemist hebt, maar er komen echt nog meer stapjes @bengel: Super dat Finn de hele avond in bed heeft gelegen! Volhouden! @all: Hier weer eens heel hectisch. Zondag werden we gebeld dat een vriendin van ons bij dood is gevloeid, 3 liter bloed gekregen en baarmoeder incl eierstokken eruit gehaald. Toen maandag mijn zwager van 44 jaar een ernstige beroerte. Gisteren werd ik door jaap gebeld dat als ik zijn oom (ook Jaap) nog wilde zien ik nu moest komen omdat het niet goed ging. Die oom was zakenpartner, collega maar vooral ook een vriend. Hij was al een tijdje ziek en dialyseerde 5x per week. Vannochtend belde jaap dat hij was overleden. Nog geen 65 jaar is hij geworden. Een uur later belde Jaap weer dat z'n moeder met spoed naar het ziekenhuis was gebracht en direct naar de OK moest. Galblaas word verwijderd...... Lijkt wel of dit soort dingen alleen maar gebeuren als ik zwanger ben Oh ja, en Katja is ook nog eens niet lekker (grieperig)
meid wat vreselijk allemaal.. heel veel sterkte en natuurlijk ook aan Jaap. wat een hel. en van je vriendin, je bedoeld denk ik bijna dood toch?
@shaar... wat een eng verhaal zeg, hoe gaat het nu met ruben (even lezen op pagina 490) @simba... goed dat je een mooie echo had! Heb je al een beetje een voorgevoel wat het wordt? @mj... wauw... eerste stapjes.... lijkt me zo speciaal! @dieseltje... jemig.. het zit je echt niet mee he! Succes in ieder geval! @thijmen...
Ahh heb zo'n medelijden met kris... Hij heeft net Sasha uit zn handen laten vallen. Ze waren aan het stoeien en kris wilde haar op het kleed neerleggen, gaat ze ineens spartelen met dr armpjes en beentjes, floept ze zo uit kris zn handen, plat met dr gezichtje op de grond. Van 15 cm hoogte ofzo. Krijsen natuurlijk, van kris wilde ze niets weten eventjes. Beetje dikke lip, echt zielig. En kris zat zelf ook zowat te janken (macho als het is) Daarna gelukkig weer lachen. Baal echt zo he... Tis weer drama met Sasha en poepen, grrrr... Het wil niet, weer 3 dagen niet, gister zat ze echt wanhopig te huilen, nou eigenlijk meer mekkeren en te persen. Toch maar even geholpen. Vond het zooo zielig.
Jeetje Wen, je schrok je kapot zeker...... Pfff wat een drama met dat poepen he... weet hoe je je voelt. Het is gewoon te zielig.. en je voelt je zo machteloos.
Ja schrok me inderdaad kapot. Maar wilde het voor kris ook niet erger maken... Het liefste had ik tegen hem gegild. Stomme ppieeeeepppp kijk toch uit je doppen wat je doet... Zo heb ik het hier gedaan hihi
thank meiden, gaat al een stuk beter! Vandaag lekker met ruben geweest, heb zo om hem gelachen! Hij heeft echt humor....al zeg ik het zelf. Diesel, wat een drama's, hoe kan dat toch zo gaan!? Sterkte en ik sms mijn nummer morgen naar je. tel ligt beneden en heb geen zin meer om hem te pakken, x MJ, leuk man! jammer dat je het net hebt gemist. Ze zal het vast snel weer doen! en dan loopt ze vast in je armen! Wen, das ook schrikken! Niet schelden tegen Kris, hij is al genoeg geschrokken! Ook al is het lekker om even te doen, hij liet er zeker niet met opzet vallen! hahah, arme Kris ook...overkomt ook altijd die mannen, Roger heeft het ook eens laten vallen...drama natuurlijk. En...de kogel is door de kerk! SHAAR HEEFT EEN ANDERE BAAN! Ga 5 minuten van mijn huis werken, bij mijn ouders samen met zus de zaak overnemen! Vanaf 1`april. 3 om 4 dagen. en heel flexibel. Dus kan veel meer bij mijn kind zijn op deze manier, geen reistijd en dus ook op tijd eten met Ruubs. Zijn toekomstige school zit tegenover de zaak dus hij kan met mij lunchen en ik kan 's middags thuis zijn voor hem! Ben helemaal gelukkig. Was er al even mee bezig, vervolggesprek was eigenlijk volgende week, maar wat vervroegd, dus vandaar zo onverwachts. Meiden, slaap lekker. Shaar
Thnx all.... @shaar: Wat goed van je dat je voor jezelf en voor Ruben hebt gekozen! Veel succes met je nieuwe baan. Ik zie je nummer wel verschijnen. @wen: Inderdaad even flink geschrokken lijkt me, gelukkis is alles goed gekomen. @all: Ik heb vanmiddag om 13.30 de 20-weken echo (beetje verlaat maar dat kwam zo uit). Ik hoop zooooo dat alles goed is, ben wel een beetje gespannen.
hoi allemaal aah wendy zielig sasha...of kris...hahahah..kan me voorstellen dat hij zo schrok, kan me ook voorstellen dat jij wel effe 7*^&*&^&*() Essie hoest met TIjn? DIeseltje: succes straks! Shaar: wat leuk zeg...baanverandering, is vast de juiste keuze Hier is net consultatiemevrouw geweest; we gaan Finn inbakeren, hij valt zo moeilijk in slaap, doet haze slaapjes enz. Ze gaf aan dat FInn een pittige jongen is die duidelijk grenzen nodig heeft (ohoh) en dat kan lichamelijk met inbakeren (later duidelijk zijn met ja en nee) Ook gaf ze aan dat wanneer hij huilt/krijst met inslapen dat ik dit moet laten , hoe moeilijk dit ook is...Je kunt nl niet leren hoe je moet inslapen. En omdat hij zoveel pit heeft houdt hij dat goed vol. Ze vertelde me dat hij dit dan wel 3 dagen bij elke slaap vol kan houden, en de 4e dag kan het gestopt zijn...dusss we gaan de 'strijd' maar aan... 's avonds hoeft ie echter niet naar bed zei ze, tenminste als hij goed wakker is. 's avonds tot 3 maanden is nl veel hersen ontwikkeling. Dan heeft het geen zin om hem naar bed te doen..hij is tot nu toe dus bijna elke avond wakker tot 11 uur...dit stopt ook bij 3maanden Baby's van 6 weken huilen het meest en dat kan duren tot 3 maanden dus ook hiermee maar overweg gaan.. zoooo effe wat info voor jullie wendy: is jouw meid ook zo'n felle als Finn? misschien proberen waard om ook haar te laten huilen? ook al betekent dit dat ze tussen 2 voedingen niet slaapt? ze vindt het misschien net zo moeilijk om in slaap te vallen, heeft jouw hulp nodig, maar ja, dat kan niet voor atlijd he... gisteren wel effe flinke bonje met tim...(hoezo is FInn fel, papa en mama zijn dat helemaal niet hahah) we waren allebei beetje geprikkeld van Finns gehuil hahahahh..nu gelukkig weer goed... groetjes en alvast fijn weekend! Daniella
Hmm... raar kreeg helemaal geen mail dat er hier geschreven was. @shaar... was ook lief tegen kris hoor. Alleen kon ik wel inwendig schreeuwen tegen hem. Heb later even een glas fanta voor hem naar boven gebracht. Het is alweer weg hihi. Wel goed joh, je had het er toen al een keer over, de zaak overnemen. Wat goed zeg! Vanaf 1 april, ook al lekker snel. Heb je je andere baan al opgezegd? @bengel... ik zou dr wel kunnen laten huilen, maar heb besloten dat niet te doen, vind dat voor Sasha te zielig. Kan er zelf ook slecht tegen. We gaan gewoon door met geen ritme en zien waar het schip strand. @all... moest gister zooo huilen. We hadden de box omlaag gedaan, want Sasha deed steeds pogingen om te gaan staan. Kijk ik ineens naar de box, staat ze! Heeft ze zichzelf opgetrokken aan de spijlen. Was echt zooo trots! Daarna was het wel krijsen, want ze viel tegen de spijlen aan. Daarna veel kusjes gegeven Ze heeft het gister 3 keer gedaan. Vanochtend voor het eerst bij het cb geweest hierzo. Wat een verandering met Haarlem zeg. Ze zijn hier echt zooo onwijs aardig, ook nog wat tips meegekregen met poepen enz. Ze woog 8385 gram en is 70,5 cm groot. Op zich niet zoveel gegroeid, maar het was niet schrikbarend ofzo. Kan wel vaker voorkomen met borstvoeding.
He Bengel Met Tijn gaat het wel weer goed. Het hoesten s'nachts word al een stuk minder gelukkig. Hij is weer lekker aan het lachen en aan het keten. Ik herken Tijn wel in je verhaal over Finn eigenlijk. Wij hebben hem ook wakker gehouden hoor totdat de laatste fles eraf ging. Eerder was het gewoon krijsen. En ja, in het begin moesten wij hem ook laten huilen. Nu ligt ie voor het slapen gaan even te spelen met zijn knuffeltje, en valt ie vanzelf in slaap. Het is een leuk spel hoor als je wint. Ik ben elke keer weer trots als ie slaapt. Over slapen gesproken..... meneer was vanmorgen om 9 uur wakker hahaha Hij sliep om 7 uur gisterenavond, en vanmorgen om 9 uur wakker... wat een topper he. Ook lekker voor papa en mama, papa heeft avonddienst namelijk. Dus kon ie even bijtanken.
hoi essie gelukkig dat het beter gaat met hem... w.b. de nachten doet finn het ook goed hoor: half 11 laatste fles 7 uur wakker, dus klagen doe ik niet....alleen de andere slaapjes in bed dan. want vanochtend in de box geslapen, en nu ligt ie in de wandelwagen te slapen. ggrrr, ..en als hij maar in bedje moet. heb nu ook een t shirt van mij er in gelegd, voor de geur, als advies. OOk merk ik dat je niet te veel prikkels moet bieden aan finn, dan valt ie ook rustiger in slaap....acht ja... we zien wel weer verder wendy: hoera! leuk joh dat sasha dat gedaan heeft, jammer dat ze dan weer pijn heeft erna, maar toch.. je klinkt een beetje wanhopig rondom slaapgebeuren... ik vind het ook zielig hoor, finn laten huilen, maar t schijnt echt uiteindelijk te werken..ik ga het gewoon proberen...er zit natuurlijk ook behoorlijk wat maanden tussen finn en sasha, misschien is het bij haar wat anders dan bij Finn, maar hij moet echtleren om zelf te gaan slapen, dat kan hij nog niet... succes iig... ga ook effe slapen, gisteren slechte dag gehad...
he meiden, alles goed hier. akeesh doet stapjes voor iedereen behalve voor mij bengel, leuk hoor pittige kindjes, regelmaat is dan erg belangrijk. merk ik altijd aan akeesh. die is ook zo vreselijk pittig. wendy, wat sneu voor chris en voor sacha, alleen chris onthoud het langer denk ik dan zij' en wat goed dat ze al staat. hihi nu dus alles weghalen van de salontafel/dvd speler/ cd's die losslingeren want voor je het weet trekt ze zich overal aan op... simba, leuke verjaardag gehad? shaar, wat een heerlijke baan ga jij krijgen. gefeliciteerd. klinkt echt geweldig dieseltje, hoe was de echo? alles is vast goed hoor meid. esther, kunnen we een keer wisselen.. ik wil ook uitslapen. hier is het de laatste tijd iets later. 6.30 uiterst, ben daar al blij mee. all, jullie ook zo aan het kwakkelen, buikpijn, keelpijn maar niet echt ziek.. vervelend. bijna weekend gelukkig pfffffffffffff..
De echo was helemaal goed! Alles gemiddeld qua groei en alles erop en eraan voor zover ze kunnen zien. En we krijgen een...........JONGEN! We zijn helemaal blij.
jeah dieseltje wat ontzettend leuk. gefeliciteerd. word er helemaal blij van. wat heerlijk.. een meid en een jongen.. zoooo leuk.. oooh oooh ik wil ook.
Dieseltje wat superleuk! Wat een koningsgezin! MJ, ruilen... mmm dan heb ik er gelijk 2 he... doe maar even niet hihi!