Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik vind het ook helemaal supergeweldig! Moet wel even aan het idee wennen omdat ik er echt helemaal van overtuigd was dat het een meid zou zijn ;) Ik loop al de hele middag en avond in mezelf en tegen jaap te zeggen: ''een jongen''.... hihi :D
    Ik ben net even naar de prenatal geweest maar kon nog niet zo slagen voor kleertjes (hoezo ''ik wil nu'' haha), het is allemaal nog wintercollectie dus ik wacht nog even.

2. bengel

bengel Niet meer actief

wow dieseltje leuk joh, een jongen

effe hier trotse mama daan: inbakeren werkt bij Finn: heb het nu 2x gedaan, en 2x gelukt, vanmiddag en nu ligt ie heerlijk te slapen, terwijl hij rond dit tijdstip altijd wakker is! heb het even met een kapot geknipte dekbedovertrek gedaan, om te proberen, maar ga toch maar een pacco kopen, via mp voor 20 euries ipv 40. ben zooo blij! lekker jong...geen gehuil nu!

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    O bengel heerlijk he !

Even tijd voor jezelf !

En een uitgerust ventje straks !

Pffff ik heb net echt huilend het half 8 nieuws zitten kijken. Wat een gekke idioot in Belgie joh !

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

@dieseltje... wauw een knul! En dat terwijl we dachten dat het een meid zou worden. hihi. Wel leuk, echt een koningskoppel inderdaad!

@bengel... lekker joh dat inbakeren helpt! Wat een rust zal dat zijn!

@esther... ja las het op msn. Wat een gekkenhuis zeg! Niet normaal.

5. bengel

bengel Niet meer actief

jeetje..ik denk dat het hier EUREKA is...hij slaapt alweer....wat goehoed zeg...voel me trots, ook omdat ik aanvoelde dat inbakeren wellicht iets voor hem zou zijn..ik 'versta' hem al een beetje hahahah

grdaantje
    (ik lees straks bij hoor)

6. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey meiden,

Allereerst natuurlijk dieseltje; gefeliciteerd! Wat Supergaaf nieuws, alles goed en gezond en nog een jongen ook! Meid was natuurlijk ook leuk, maar nu heb je het allebei! ;)

Verder even een kort berichtje van mij.... behandelingen liggen aardig stil, maar ook wel even lekker rustig. Verder veel in en om het huis aan het doen... ik krijg er nooit genoeg van, Arme Johan! ;) Maar vandaag nieuwe gordijnen en meubels besteld, en dat voelt erg goed. Gelukkig ook wat goedkoper kunnen vinden dan we eerst op het oog hadden, en super lekkere eetkamerstoelen. Ik kan niet wachten, maar zal toch tot eind februari moeten...........

Buiten dat geen nieuwtjes, moet nu even wat te eten gaan regelen en vanavond nog op verjaardag. Kan verder ook niet meepraten over huilende baby's voor het slapen gaan, dus houd ik me maar wijselijk stil! ;)

Liefs!

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

@bengel.. lekker joh! Ik hoop dat Finn nu ook lekker ligt te pitten.

@katrien... ik kom eind februari een keertje kijken hihi! Ben benieuwd... Lekker man, even lekker shoppen, voor nieuwe meubels!

@all.. ben kapot.. Vandaag voor het 'eerste deel' mijn verjaardag gevierd. Ben weer lekker verwend. Ik heb een sparta amazone moederfiets gekregen, een hellokitty horloge (jaja dat wilde ik hihi) mijn vakantie wordt betaald door mijn ouders en nog geld. Ook heb ik van vrienden, zo'n ding voor op mijn stuur gekregen, en als ik dat rondhaal krijg ik zo'n motorgeluid, franjes voor aan mijn stuur en glowinthedark balletjes voor aan mijn spaken, haha. Was eigenlijk een grapje, maar ze zouden me krijgen ook. Heb in een deuk gelegen.

Van kris krijg ik een pandora armband met een aantal bedeltjes, alleen moet dat nog binnenkomen.

Morgen komen mijn broertjes en vriendinnen, zusje met vriend en vrienden uit haarlem. Helemaal leuk dus :D

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo

Wen... nooit meer aan gedacht joh.
    Ik had toen gezegd dat wij niet kwamen omdat wij zelf onze verjaardag vierde, maar dat hebben we toch maar overgeslagen dit jaar.
    Nou kunnen we morgen alsnog niet hoor, dus heb niet gelogen...
    Wat ben je al asociaal verwend zeg! En dat voor een eerste deel.
    Wat heeeeeeeeeerlijk dat je vakantie word betaald, van die fiets wist ik al hihi!

Wij zijn vandaag even een uurtje bij Shaar geweest, even naar het huis gekeken, en daarna even Wassenaar ingegaan.

En nu lekker een zaterdagavondje op de bank! Heerlijk !

Liefs, Esther

Wen, veel plezier morgen en we komen gauw een keertje op een zaterdag of zondag !

9. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Wen; leuk, hou ik je aan!

10. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heee meiden,

Wen, ik las net het gewicht en lengte van sasha.
    uhhmmm Danique was vorige week 8610 gram en 70 cm :D
    en is ruim 2 maanden jonger haha
    ik heb echt een reusje! :D:D

Diesel, wat gaaafff ene jongen en ene meid!
    das toch wel extra leuk hoor! ik vind het super van allebei ! :D

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

@sam.. zooow hee.. goed man! Groeit ze wel goed. Sasha staat een beetje 'stil' geloof ik. Ze is afgelopen 2 maanden ook niet zo heel veel aangekomen, 600 gram maar! De wijkverpleegkundige vond het niet schrikbarend (gelukkig) Toch zit ik er wel een beetje mee.

12. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

Binkie he die Danique,
    ze is ook erg groot en lang voor haar leeftijd hoor :D
    ze heeft zelfs haar broer al ingehaald op die leeftijd, en die was al lang en groot :D:D:D

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wow sam, groot akeesh is 8500 ongeveer en 73. moet wel zeggen dat ze nu veel minder snel groeien.. dus wendy, is echt niet erg hoor. straks maakt ze weer een super sprong..

wendy, gefeliciteerd. leuke cadeaus..

esther had ik jou al gefeliciteerd'

bengel, fijn meid dat heb je goed gedaan.. mooi he dat moeder instinct..

daan, leif dat je mee blijft lezen, zal toch wel erg moeilijk zijn voor je. blijf het zo hopen voor je meid. maar waarom geen ivf? was geloof ik al gevraagd.

14. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ MJ; kost soms inderdaad wat moeite, maar gelukkig heb ik dan altijd zelf de keuze om dan niet te komen meelezen... ;)

IVF is geen optie omdat het prolactine schijnt te zorgen voor een moeilijke innesteling. Op het moment dat je een 'embryo' gaat terugplaatsen, moet het wel een kans hebben om in te nestelen... dus voorlopig nog geen optie.

Echt irritant dat ik niet gewoon een 'standaard' geval ben. :rolleyes:

15. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ Dieseltje: wat leuk, een jongen! Hartstikke leuk... Wij hebben er voorlopig voor gekozen om niet te weten wat het wordt (maar diep in mijn hart ben ik wel heeel nieuwsgierig...)
    @ Katrien: blijf voor je duimen!
    @ Sam: grote meid, hoor. Super dat ze zo goed groeit!
    @ Wendy: nog gefeliciteerd!
    @ Shaar: gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wat voor soort werk ga je nu doen?
    @ Bengel: ooh... wat fijn dat het inbakeren aanslaat. Geniet ervan.

De verjaardag van Thijmen was leuk. Veel cadeautjes en taart. Zoals een eerste verjaardag hoort te zijn ;).

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nog? gefeliciteerd...

Ik ben vandaag jarig, hihi :D

Wat leuk dat Thijmen zn verjaardag leuk was. Wat heeft ie allemaal gekregen.

17. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    O :oops:... dacht je al jarig was geweest! Nou ja, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag VANDAAG! ;)

Thijmen heeft gehad:
    - een ouderwets lijkende loopauto (brandweerauto met belletje)
    - een boerderij met beestjes van hout
    - een telefoon met wieltjes eronder
    - een xilofoon
    - duplo
    - een ajax-pyama ;) (was papa niet blij mee)
    - puzzels
    - een schildpad waar je blokken in kunt doen
    - boekjes (o.a. het verhalenboek voor jongens)
    - geld.
    Een heleboel dus! Ik heb meteen een hoop babyspeeltjes opgeruimd en in een doos gedaan. Die mogen er over een aantal maanden weer uit...

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    leuk simba en heeft hij al lievelings speelgoed?

19. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een leuke dag toegewenst! Gaan jullie nog wat leuks doen?

@simba: Ik hoefde ook niet echt te weten wat het was, maar jaap wilde graag. Nu vind ik het eigenlijk ook wel makkelijk. Als het een meisje was geweest was ik de kleertjes van Katja gaan uitzoeken en waren die in de kast gegaan, nu kan ik lekker (bijna) alles nieuwe kopen ;)

@katrien: Blijf ook heel erg voor jullie duimen. Dikke kus.

@bengel: gaat het nog steeds goed met inbakeren? Fijn hoor!

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    even aan iedereen. wat is jullie's kind lievelings speelgoed.

en hoe is het met kreeftje?

Deel Deze Pagina