ga lekker van het weekend plaatsje zoeken. en mijn moeder kan stiekem beamer lenen van haar werk. ga ik het komend weekend doen.. helmaal zin in
Hallootjes meiden, Hier weer en slechte nacht gehad echt niet leuk meer, ik slaap zo slecht en ben dan de halve nacht gewoon wakker. En vanmorgen toch een flinke kuitkramp AUW wat doet dat zeer zeg Verder zal ik niet klagen hoor want het gaat goed op de bekende rugpijn en bandenpijn na maar dat hoort er allemaal bij. Voel ook steeds meer het gewicht op mijn voeten komen ben dan gewoon te loom om te lopen.... Leuk hoor dat idee met de beamer...veel plezier meiden met het maken van jullie tekeningen ben benieuwd naar de uiteindelijke resultaten Ik heb ok helemaal zin in de kinder kamer in te richten nog even geduld want volgende week halen we hem op. Het vliegt allemaal maar voorbij voro we het weten is het gewoon al decemer. Maandag mag ik de kleintjes weer bekijken ben erg benieuwd.
Ik loop bij de gyn in het ziekenhuis. Maandag moet ik er weer heen lekker vroeg om 9uur. Jij loopt toch bij de verloskunduge of niet?
ja idd dat dacht ik al, ik loop gewoon bij de gyn en daar blijf ik ook bij. alles goed verder met je? Leuk he dat het nu allemaal lekker echt wordt je 2 meiden die het naar hun zin hebben. Ben ook benieuwd wat wij gaan krijgen...Spannend!
je weet het maandag.. leuk hoor. heb zo'n lieve pakjes gekocht gister van petit bateau. welke maat neem jij mee straks bij de bevalling? koop jij ook hele kleine maatjes? 44 enzo
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje - 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan) - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - ? Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - ? French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Annika: 21j - 2de kindje - 11 januari 2008 - thuisbevalling? - FV - ? MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - ? Marjo83: 23j - 1ste kindje 1* - 13 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - ? Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 17 maart 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV - ? Corina: 25j - 1ste kindje - 2 april 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Echo's & Onderzoeken Juli: Shaartje: 30 juli echo en intake VK Kreeftje1984: 30 juli Echo bij de gyn Moon85: 30 juli controle DB Jody: 30 juli controle vk Marit: 31 juli controle VK Aug: Mj: 2 aug verloskunde Marit: 6 augustus 20weken echo Dieseltje: 6 aug 20 (eigenlijk 22) wkn echo Kreeftje1984: 14 aug pretecho Moon85: 15aug 20weken echo 14:00 Jody: 26 aug. pretecho Mj: 29 aug 20 weken echo Sep: Moon85: 10 sep controle gyn 8:40 Moon denkt: Jody m Klopt Dieseltje j, French j,(fout) Moon m, Marit m, Kreeftje m&m, MJ j fout&m, goed, Shaartje m, Simba m,Cindy j Marjo m Meiden: 4 Jongens: Verrassing:
nou ik heb sowieso al wat maajes 50 en 52 ik denk dat ik gewoon 2 pakjes van de kleinere maatjes aanschaf en niet meer want dat zullen ze wel niet lang dragen denk ik. ik haal gewoon wat kleine pakjes bij prenatal of babydump die dan ook mee naar het zhuis en maatjes 50 neem ik mee.
Nou heb aan de andere kant ook nog een tekening gemaakt. Hier komt de commode onder te staan! MJ: Kijk eens bij www.knutseldoos.nl op kleurplaten. Of anders via google kleurplaten + olifant... Het is echt leuk om te doen, heb de smaak te pakken. Wat leuk dat je moeder het zo snel al kan regelen! Veel plezier! 8)
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan) - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - ? Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - ? French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Annika: 21j - 2de kindje - 11 januari 2008 - thuisbevalling? - FV - ? MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - ? Marjo83: 23j - 1ste kindje 1* - 13 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - ? Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 17 maart 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV - ? Corina: 25j - 1ste kindje - 2 april 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Echo's & Onderzoeken Juli: Shaartje: 30 juli echo en intake VK Kreeftje1984: 30 juli Echo bij de gyn Moon85: 30 juli controle DB Jody: 30 juli controle vk Marit: 31 juli controle VK Aug: Mj: 2 aug verloskunde Marit: 6 augustus 20weken echo Dieseltje: 6 aug 20 (eigenlijk 22) wkn echo Kreeftje1984: 14 aug pretecho Moon85: 15aug 20weken echo 14:00 Jody: 26 aug. pretecho Mj: 29 aug 20 weken echo Sep: Moon85: 10 sep controle gyn 8:40 Moon denkt: Jody m Klopt Dieseltje j, French j,(fout) Moon m, Marit m, Kreeftje m&m, MJ j fout&m, goed, Shaartje m, Simba m,Cindy j Marjo m Meiden: 4 Jongens: Verrassing:
fles voeding borstvoeding, DB is denk ik diabetes, praat voor mijn beurt sorry. ga even kijken.. is echt moeilijk.. dombo is ook wel weer heel lief. ik wil hem ook boven de commode doen
Meiden jullie hebben de smaak te pakken leuk man! @mj Bambi is idd erg lief.... @jody Db= (volgens mij) diabetes------>Moon klopt dat? Fv=Flesvoeding Bv=Borstvoeding @moon Hoe gaat het met jullie kamertje wanneer komen bij jullie de meuebltjes? Ben echt benieuwd naar de eindresultaten bij iedereen. Trouwens alles nog goed met je diabetes? Oow meiden moet zeggen dat ik me zo lekker voel en dat ik de kwaaltjes er gewoon voor lief bij mee voel me gewoon erg happy...(zo wou ik even kwijt) By the way Vanmiddag weer veel plopjes gevoeld ben echt zo benieuwd of dit nou daadwerkelijk van de beebs komt...... :-k Alweer 50 pagina's gaat snel hier....GEZELLIG!
ik heb toch ook af en toe plopjes.. hebben jullie ook het gevoel dta je buik uitelkaar spat. zo strak dta het is
@ kreeftje Klopt. Db = diabetes fv= fles bv= borst 16 aug gaan we hem bestellen en dan is hij er een week later als het goed is. En dan moeten we even kijken of ik hem met manlief in elkaar zet of wacht tot m'n pa terug is van vakantie. Want we zijn beide mega eigenwijs dus dat botst dan samen met dat soort dingen hahaha. Diabetes gaat goed. Moet er maandag weer heen, ben benieuwd wat ze er van zeggen. Hopen dat ik niet te veel ben aan gekomen hihi. @ mj Bambi is zo lief! Ik heb er een jasje van en boxpakje Ja ik heb soms ook gevoel dat m'n buik elk moment uit elkaar gaat spatten! Maar ben ook al aan de linker kant aan de voorkant in gescheurd hele rode strepen.
Nog steeds geen plopjes kreeftje! En ik slaap ook slecht, heb ook last van rugpijn. De buikpijn is gelukkig minder! Ben vandaag eerder naar huis gegegaan van het werk. En ik heb de meeste afspraken voor het weekend afgezegd. Echt leuk die plaatjes! Ik vind Nijntje ook altijd leuk. Ik ga nu koken anders eet ik weer te laat!
@moon Ben beneiuwd wie uiteindelijk het kamertje gaat inelkaar zetten Fijn dat het met je diabetes goed gaat is nu toch een aanduchtspunt natuurlijk, maar dat zal wel goed komen 8) Rode strepen op de buik heb ik idd ook al het scheurt allemaal lekker uit nu...... @maritt Tja het slapen Pff een regelrechte ramp hier ik kan mijn draai maar niet vinden en slaap helemaal niet goed meer ben ook elek nacht best lang wakker Wat betreft de plopjes ik voel wel steeds die plopjes en net bij het eten voelde ik ineens een kriebel net boven mijn navel heel apart....weet niet of het van de beebs komt hoor\, maar hou het wel ff in de gaten hoop het natuurlijk wel