@mj: Katja speelt het allerliefst met haar doos met duploblokken. Ze is er helemaal weg van en bouwt ook al echt zelf torentjes enzo. Ander speelgoed kijkt ze eigenlijk niet naar
Thijmen speelt eigenlijk liever met snoertjes, zoals telefoonopladers, stekkers etc (wel veilig natuurlijk). Vind ie leuker dan zijn eigen speelgoed . Maar hij speelt soms wel met blokken (stapelen enzo). En als hij moe is wil hij zijn aapie (knuffel). Diesel: hoe bevalt de easywalker sky? Loopt ie zwaar en is ie breed? (ik neem aan dat je wel een stukje heb geprobeerd in huis?) Ik wil eigenlijk niet zo'n bakbeest in huis straks, maar deze spreekt me wel het meeste aan (vanwege de mogelijkheid om een maxi-cosi er op te plaatsen).
allereerst: wen, gefeliciteerd (mijn tim is ook jarig vandaag, ik wist nog van vorig jaar dat jij tegelijk met hem jarig bent, gek he) diesteltje: bakeren is echt de uitvinding hier..hij doet het nog steeds goed, huilt hoogstens 3 minuten en gisteren had hij half 11 laatste fles, vanmorgen half 8 wakker..heeeerlijk zeg.. verder ga ik nu weer, moet nog aan de poets voor als straks visite komt.. toedeloe, kom morgen weer online..
@bengel: Super! zo zie je maar... Top gedaan meid! @simba: Ik vind het een prachtwagen die heerlijk stuurt (niet zwaar) en ook niet erg breed is. Hij LIJKT breed maar hij past gewoon door onze voor en achterdeur (zijn gewoon standaard deuren van 80 cm). Ik ben er erg blij mee. Bij ons staat hij niet in huis als hij niet gebruikt word, maar in de schuur. Ik heb ook voor deze wagen gekozen omdat dit 1 van de weinigen is waar de maxi-cosi op past @mj: Duplo is niet verplicht hoor Afsandsbedieningen zijn hier ook favoriet, net al de onderzetters en het snoer van de stofzuiger als ik aan het stofzuigen ben.
@ MJ: ja, ik doe nu voor de tweede keer mee. Ik vind het niet erg om te doen, al doe ik het alleen thuis. Ik neem geen bus mee naar mijn werk. (daar weten de meesten het ook nog niet)
meiden wleke autostoel hebben jullie, waar gekocht en als ik mag vragen voor hoeveel bedoel de vanaf 9kilo stoelen
@mj: Maxi cosi tobi. 1 van kennissen gekregen, 1 gekocht via marktplaats (hebben namelijk 2 auto's ). Straks kopen we er nog 2 bij op marktplaats. Zijn best hele goede stoeltjes te krijgen.
@Wen, nogmaals gefeliciteerd. @Mj, hier hebben we de Tobi in de hoofdauto zeg maar, en de Priori in de 2de auto. Zijn beiden prima stoelen. De Tobi is wat fijner vind ik zelf, door de extra hoofdsteun en de gordels die rechtop blijven staan. Morgen gaat Jenna oefen op het kinderdagverblijf, vind het erg spannend. Heb nu lekker een weekje vrij, heerlijk.
Dank jullie wel allemaal. Wij hebben de priori. Doet het perfect hoor! Alleen wij hebben er wel iets meer voor betaald. 180 euro bij de babydump.
Goedemorgen ladies Wen, ook nogmaals via deze weg gefeliciteerd. Smsje had je ontvangen neem ik aan? Wij krijgen ( als Tijn er aan toe is... voorlopig nog niet) een auto stoeltje van mijn vader... nog als cadeautje voor zijn geboorte. Dus moet maar afwachten hihi. Hij zei, je krijgt niet de mooiste of de goedkoopste of de duurste, je krijgt degene die het beste uit de testen komt. Maar we hebben er 2 nodig, dus moeten zelf ook even gaan orienteren. Enneh favoriet speelgoed... knisperboekje! En we hebben aan de box zo'n ding van v-tech hangen, dat is ook erg favoriet. Ik ga zo voor het eerst babyzwemmen, al 2 keer moeten afbellen omdat ie ziek was. Nu ben ik niet helemaal tof... maar ik wil gewoon zwemmen, dus ik negeer het gewoon! O en Bengel, nog gefeliciteerd met je mannetje. Mijn mannetje is maandag jarig, heb een muismat besteld ( voor op zijn werk) met foto's van Tijn erop, en daarbij gezet, voor die liefste papa van de wereld ! Dan krijgt ie dat van Tijn. En ik ga straks maar even op pad voor een mooie zonnebril voor hem. Liefs, Esther
@cindy... ik denk het... Er was er ook wel 1 van 99 euro, maar wij vonden deze mooier. Hoe zeikerig kun je zijn hihi. http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =423&m=423 deze hebben wij. @edwin... gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je de cadeaus mooi vindt! Ik denk het wel, klinkt stoer! @esther... ja heb ik ontvangen, thnx! @all. gister was ik het superzat. Sasha had 45 min aan de tiet gezeten en sliep eindelijk. Ik naar beneden, drink een glas leeg en ja hoor, ze begint weer. Nog geen 5 minuten. Dus ik weer naar boven, weer aangelegd. 10 minuten, mekkeren. Ik dacht ben gekke gerritje niet. Ik was leeg, kreeg pijn aan mijn tepels. Bekijk het maar. Dus heb ik het campingbedje opgezet, haar matras erin, sasha erin. Welterusten en bekijk het maar. Ben naar beneden gegaan. 20 minuten later sliep ze! Dat was om half 11. Ze heeft in dat bedje geslapen tot 5 uur! Daarna weer borst en bij ons geslapen tot kwart over 9! Ben helemaal trots.