Wat goed van je Wen. Nou heb Jenna afgezet bij het kinderdagverblijf, snik snik. Vond het moeilijker dan ik dacht. Ik belde een uur later hoe het ging. Hoor ik haar op de achtergrond huilen. En alweer liep ik vol. Het is natuurlijk even wennen voor haar. Zolang ze bij de juf op schoot zat was het goed, maar als ze neergelegd werd begon ze te huilen. Zal vast goed komen. @Esther hoe ging het in het begin met Tijn?
Aahhh arme cindy... Hoe laat mag je dr weer ophalen? Het is denk ik even doorbijten, straks is ze lekker aan het spelen en wilt ze niet eens meer naar huis hihi. Sasha ligt nu weer 45 minuten te slapen in dat campingbedje. Echt super. Geeft mij ook een geruster gevoel. Telkens als de babyfoon aansprong, dan stond ik op scherp. Voordat ze straks weer van bed afvalt.
net foto's wezen maken bij de v&d (van felicitas gekregen) was leuk! kindje voor ons 11 weken: krijsen, geen zin. moeder mocht weer terugkomen als hij de buik rond had, dit had geen zin. toen Finn: en hij zit , en tadaaaaa tovert zijn allerliefste lach te voorschijn, en deed dat continu..traantjes in mijn ogen, zoooo aandoenlijk.. nadeel: na foto's maken weer naar huis, van wandelwagen in auto stoel, van auto stoel naar bed: dus...nu huilen....vind t zielig, maar laat hem maar effe huilen, hij heeft zijn ogen al dicht! krijg hem niet getroost... wat een leuk cadeau essie, ik heb voor tim een denk aan mij fotolijstje voor in de bedrijfsbus (en een heerlijk geurtje ook nog) wen: snap dat je het af en toe zat bent, je wilt iets doen, maar je weet niet wat op gegeven moment ben je t effe zat dan he...maar wel tof dat ze het dan toch nog goed gedaan heeft zeg, petje af voor jullie 2en cindy: lijkt me vreselijk...je kindje afzetten/wegbrengen. Ik heb t geluk dat oma's op gaan passen, maar nu moet ik zelfs daar nog niet eens aan denken, hij blijft lekker bij MIJ....helaas is het financieel niet anders dat ik moet gaan werken straks, anders.... nee das ook niet gezond, vind ik..werken hoort nu eenmaal LADIES: net ingeschreven bij sportschool! goed he...ga weer beginnen, ben altijd fanatiek geweest, totdat ik met hormonen begon geen zin meer...dat was sep2006...nu weer beginnen: steps en pilatus.(niet dat het hoeft, weeg inmiddels 2 kg minder dan voor zwnagerschap, paste 3 dagen na bevallng alle kleren, maar wel weer lekker om energie kwijt te kunnen, en lekker voor tim, mama de deur uit hahahah
Zow... Sasha heeft gewoon 2 uur geslapen in dat bedje. Echt helemaal top! Alleen voel ik me wel kut... Kreeg net van een jongen die ik ken uit Haarlem een berichtje... Je zal maar zo'n bericht moeten sturen zeg! Hoi Iedereen, Zoals jullie weten ben ik al een tijd ziek en zit mijn einde er aan te komen. Om iedereen op hoogte te willen stellen van mijn overlijden zou ik graag iedereen zijn post adres willen hebben zodat met de tijd de kaartjes verstuurt kunnen worden. Dit berichtje.. Heb echt een klote gevoel nu! Hij is pas 31!
he gadver wendy.......nooit leuk, wel knap van hem dat hij zelf alles regelt WOW die sasha! goed joh...hopen dat ze dit blijft doen!
Jeetje Wen wat een k*t bericht. En wat goed van Sasha! Ik ben Jenna rond 1 uur gaan halen op he kdv, en ze had het echt naar haar zin. Ze moet natuurlijk ook even wennen, mama ook, hihih Ze heft ze goed geamuseers, en ze had goed gegeten. Mama is weer happy.
fijn dat jenna het leuk heeft gehad. by the way: Finn zit NU AL in maat 62...dat kindje bij de vd van 11 weken leek even groot..heb ik een REUS?
@cindy.. top dat jenna zich zo vermaakt heeft. Voor jou ook een beter gevoel als je haar de volgende keer weg brengt. Hoeveel dagen gaat ze? @daan.. wow maatje 62. ik weet niet eens meer hoe het met Sasha zat. Ik weet wel dat ze 62 maar heel kort heeft aangehad. Maatje 68 had ze bij 3 maanden tot nu eigenlijk nog steeds. Alleen past ze van heel veel merken al 68 niet meer, alleen h&m en nameit vallen groot, die past ze nog wel. Rest zit ze nu in 74. Wilde al kleding gaan kopen voor de zomer alvast.. Maar geloof dat ik dat beter dan kan doen. Ze blijft nu een beetje achter in groei, voor hetzelfde geldt heeft ze straks een groeispurt. Zonde van het geld dan.
Hallo Wen... klote zo'n sms, is dat van die jongen waar je ooit eens over vertelde, met een gekke naam? Cindy, Tijn huilde/huilt niet als ik hem wegbreng, maar die is ook nog een stukje jonger. Hij is nu 3 keer geweest, vond het ook heel moeilijk hoor alle 3 de keren. Maar tot nu toe is het goed gegaan. Bengel, leuk, ben benieuwd naar de foto's! Nou ben vanmorgen wezen zwemmen, wat is dat leuk zeg ! Tijn vind het helemaal geweldig. Ik zag erg op tegen het koppie onder gaan voor hem. Maar hij gaf er niets om, niks aan de hand. Echt heel erg leuk. Kan niet wachten tot volgende week.
Jenna huilt ook niet als ik haar wegbreng. Maar ze klampte zich in het begin aan de leidster vast. En zo gauw de leidster haar neerlegde begon ze te krijsen. Maar na een tijdje ging het beter. Morgen gaat ze weer 3 uurtjes, en vanaf volgende week de woensdag en de vrijdag de hele dag. En nu ligt ze al bijna 3 uur in bed.
3 uur, wat heerlijk zeg! Tijn slaapt echt niet langer als een uurtje per keer. Ik ben benieuwd wanneer hij eens van die lange stukken gaat slapen.
Jenna sliep voor een paar maanden terug ook niet langer dan een uurtje. Maar de laatste tijd slaapt ze wat langer. Ze slaapt nu wel meestal maar 1x tussendoor.
@es.. het was een berichtje via hyves. Ja klopt inderdaad die jongen met die gekke naam. Had huidkanker, genezen verklaard en 2 jaar later helemaal onder. Ongeneeselijk. Brrr. Wilde je inderdaad nog vragen hoe het was. Vandaag ook weer kopje onder geweest. Maar ze vindt het nog steeds niet echt leuk. Helemaal rode oogjes en vet hoesten. Lag hij daarna niet lang te slapen? Hier ligt Sasha weer te pitten al een half uur haha. Weer in het campingbedje... Ik denk dat ik die gewoon laat staan. @cindy.. wow 3 uur achter elkaar. Dat is inderdaad lang, ook wel lekker voor jou. Sinds wanneer sliep ze maar 1 keer overdag dan? Sasha redt het net niet met 1 keertje. Dat is voor haar nog iets te lang. (waardoor ze soms wel eens pas om 10 uur 11 uur slaapt savonds)
Wen, na het zwemmen heeft ie een klein uurtje geslapen.... dus weer niet echt bijzonder.... Hij wil gewoon niets missen denk ik hihi. Waar staat dat campingbedje dan? Wil ze overdag ook niet op haar mooie nieuwe kamer? X
he meiden, wat hebben jullie lekker gekletst. Wendy wat een vreselijk bericht. moet er niet aan denken. Bengel, heb je hem al ingeschreven bij en modellenbureau? Cindy, sneu is dat he. vond het ook zo vreselijk.. akeesh moest best lang wennen, maar ze wennen echt wel. Volhouden. maar het blijft moeilijk hoor. nu huilen ze ook als ik de eur uit loop. duurt 1 min. maar is toch elke keer weer een brok in mijn keel. Meiden ga voor de priori of tobi. vind de tobi wel mooier. ga even google op een outlet, kleur maakt mijn niet zo heel veel uit. is de priori trouwens makkelijk in de auto te zetten., en een hoofdsteun kan je los bijkopen zag ik. ik moet er ook 2.. hoop geld. esther, hier wordt er tussen de middag ook amper geslapen. en op de creche slapen ze vaak 2X een paar uur.. soms slapen ze bij mij thuis maar 1x een uurtje.. verder wel de hele dag vrolijk, maar als ik ze in bed zet gaan ze krijsen, dan maar niet... wendy huilen maakt je zo moe he.. kan er ook niet zo goed tegen. gelukkig huilen ze niet zoveel.. ik heb al heel veel zomergoed in de kast.. leuke hotpants allemaal 70%. hoop dat ze het passen.. oeps
hoi wendy, k zag je reactie bij een foto van Finn..ja het is echt precies zijn vader. Ik heb tim ook gezegd: zeker te weten dat ik geen verkeerd zaad gekregen heb bij de IUI hihii..nu lachen we erom he.. vandaag bij de H&M geweest..veel voor meisjes zeg daar..en ook echt schattig. wat mindere hoeveelheid voor jongens, maar wel leuk. ik heb een lichtblauwe spijkerbroek gekocht, met een zandkleurig t shirt en een witte bloes er over heen, daarbij hoort weer een petje in de dezelfdekleur als t shirt. STOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR joh...ik ben zooooo trots op mijn manneke... morgen ga ik weer een x naar werk, showen aan diegene die hem nog niet gezien hebben (werk bij verst. gehandicapten als logopedist, ik ben de enige daar, dus ken alle clienten!) finn ligt lekker ingepakt in bed (elke x als hij wakker wordt mogen we kadootje uitpakken zegt tim: de inbakering)...hij doet het zoooooo goed... vanaf wanneer mogen baby's gaan zwemmen? Ik WIL OOK.... fijne avond nog allemaal! xx
Bengel Wij zijn met Tijn gaan zwemmen toen hij 6 weken en 4 dagen was. Hij vond het wel lekker hoor... hij was erg ontspannen. Vooral in het bubbelbad. Als het water maar lekker warm is. Maar nu is het leuker, als ie wat ouder is. Liefs, Esther
Hallooooooo Jeetje zeg wat een stilte! Ik heb wel goed nieuws. Weten jullie nog van ons vriendje met lymfeklierkanker? Hij is schoon! Gisteren ( op mannetje z'n verjaardag) gehoord! Ben zo blij voor hem!
@es... wauw wat top zeg! Echt top. En wat snel zeg! Het is nog niet zo lang geleden toch, dat ze te horen kregen, dat hij dit had? Of gaat de tijd gewoon zo ontzettend snel?
De tijd gaat zowiezo heel snel. Hij hoorde dit vlak voor dat wij op vakantie gingen, dus eind september / begin oktober hoorde hij dit. Hij is gisteren aan chemokuur nummer 5 begonnen.