Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    hey meiden,

jA JA ik doe het ook nog...beetje aso lang weggeweest.

We waren afgelopen weekend een lang weekend weg, mijn ouders hadden ons allemaal, lees broers, zus en aanhang getrakteerd op een weekend winterberg, lekker skien en sleeen. Het was eigenlijk voor Ruben, mijn vader wilde met hem in de sneeuw.
    Ski pak gekocht, en ja hoor, op de slee, hij vond het prachtig, de buitenlucht deed hem zo goed dat hij uiteindelijk op de slee in slaap viel!

Qua gezondheid zitten we vet in de lappenmand, bij ons thuis, Roge is al 3 weken verkouden en als het bijna over is begint het weer opnieuw. Ruben heeft na/naast zijn verkoudheid diaree en overgegeven. Zooo zielig, zat ie in het hoekje van zijn bed te janken, tussen en onder de kots. Ik was alleen thuis en zat dus ook binnen no time onder...zucht! Kan daar al niet zo goed tegen. Ik ben gelukkig weer een beetje beter aan het worden. Maar goed, lekker is anders.

Heb mijn baan opgezegd, ze reageerde heel emotioneel. 1 baas moest huilen....!
    Zit er ook al 8 jaar, en ik ben samen met hem begonnen in der tijd, dus snap het ook wel.
    Vind het heel moeilijk dat ik de knoop heb doorgehakt, ook al sta ik er natuurlijk volledig achter, tis wel even wennen dat het echt gaat gebeuren.

MEt Ruben op de creche gaat het niet zo goed, we moeten komen praten...haahahh, nou ja niet zo grappig eigenlijk. Hij huilt de hele dag en kan behoorlijk hard krijsen. Als die niet huilt, gaat hij steeds naar de deur, zitten wachten....arm kind.
    Hij heeft het erg moeilijk op het moment, wat ervoor zorgt dat hij thuis ook alleen maar bij mij wil zijn en niet meer in bad wil, niet wil eten etc. Hij wil alleen maar melk, en baby zijn. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet, maar moet wel even doorzetten.
    Hij is dus een halve kilo afgevallen door het niet eten. Hij wordt zelfs een beetje een dunnie op deze manier.

Volgende week is hij jarig, een jaar voorbij. Moet zeggen dat ik daar ook wel heel erg mee bezig ben deze weken, best emo toch wel, hebben jullie dat ook (gehad) HEb een hele grote taart besteld, van Sesamstraat, daar is ie fan van.

@Diesel, tof voor je pa, en wat een mooie buik!
    Hij mag trots op je zijn, en jullie op hem trouwens. Fijn dat ze zo leuk is en hopen dat dat zo blijft.

@Bengel, wat doet ie het goed man! Heerlijk dat je ook aan je rust toekomt omdat ie zo goed slaapt.

@ Wen, tis me er een he die kleine van jou! Lekker veel temperament! Ruubs ook, tis wel druk, maar wel gezellig. En lachen! Beter dan zo'n stille willy vind ik. Ruubs zat net op mijn schoot winden te laten, en een lol dat ie had!

@ Es, fijn van dat jongetje, hopen dat hij snel alles achter de rug heeft! Komen jullie de 15de een stukje taart eten?

MJ, hoe is het met je meiden?

Als ik iemand vergeet, excuus.

Fijne avond, ik moet nog even werken. Was vandaag naar consultatie voor prikken, 2x verzet die afspraak ivm koorts van Ruben. Moet dus een paar uur inhalen.

x

2. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Las net dat Marjo zwanger is van de tweede!
    ook spontaan

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @shaar: Lekker, zo'n vakantie! Zeker als je het krijgt ;) Wel balen dat jullie steeds in de lappenmand zitten. Bij m'n broer is het ook al weken ziekenboeg. Wij hebben (ff afkloppen) gelukkig nergens last van tot nu toe.
    Wat balen dat het op creche niet zo lekker gaat met Ruben... Hoop dat er verbetering in komt. Ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee.
    Een jaar gaat snel he? Fijne verjaardag alvast (want dat vergeet ik vast :oops: ).
    M'n pa z'n vriendin blijft leuk hoor, ik ken haar al m'n hele leven. Vroeger hadden ze een heel klein dierenspeciaalzaakje. Daar kwam ik als ik uit school kwam altijd langs op de fiets. Dierengek als ik toen al was kon ik het niet laten elke dag even langs te gaan bij de konijntjes, cavia's e.d. Daar ken ik haar van ;)

Wat leuk voor Marjo!

Wie was het nou ook alweer die zwanger is van een 2'ling? Zat ook ooit bij ons cluppie, maar weet de naam niet meer.....

Hoe zou het met Kreeftje en Marit zijn?

4. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Shaar

Superleuk om even te komen de 15e, maar Ed heeft die dag vroege dienst. Weet dus niet of ie er zin in heeft om dan nog weg te gaan daarna. Volgende dag is het weer 4.15 uur voor hem.
    Maar ik ga het even in de groep gooien.
    Ik kan er nu al Emo van worden als ik er aan denk dat Tijn 1 word. Terwijl het nog zo lang duurt.

Jammer dat het zo tobben is met Ruben op het kdv. Hoop dat je een goeie oplossing vind, en dat het gauw weer beter gaat met Ruubs.
    Heftig hoe je baas reageerde.... dat was wel even schrikken denk ik, of had je wel verwacht dat ie zo zou reageren?

Wat leuk voor Marjo zeg! Gefeliciteerd als je dit leest Marjo!

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    en French ook al een tijdje niet gehoord.....

6. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Weet het alweer... Jody is zwanger van een 2'ling.... Haar horen we ook niet meer he?
    Wel jammer.....

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    french praat nogwel online, maar niet meer op dit topic.

vraag me af hoe het met de twins van jody is..

en mis onze moon natuurlijk

shaar, heerlijk zo'n vakantie.. kan niet wachten op onze vakantie.. juli. nog 6 maanden.. ben dan echt 2.5 jaar niet weg geweest. zielig he ;)

dieseltje, wat heerlijk voor je vader. en wat fijn voor jou. wel knap hoor van je, maar dit maakt het wel gemakkelijk dat jij je er zo bij voelt

wendy, leuk is dat het die actieve kids. bij mij word er 's middags weinig meer geslapen. op de creche vaak 2x, maar thuis soms maar 1x een 1.5 uur. en wel gewoon tussen 5 en 6 wakker worden.. Ik wil uitslapen!

simba, dat is schikken, ik zou het ook benauwd krijgen.. gelukkig is alles goed.. rustig aan he meid.

shaar, over het kdv, wat vervelend. hopelijk is het een periode. het gaat nu echt heel goed met akeesh, maar het was we even moeilijk, veel huilen. houden ze dara het zelfde ritme aan als thuis?

oja, was ook emo bij hun 1e verjaardag..

es, alles goed meid?

bengel, wat leuk dat jullie nu al voor de 2e gaan.. ik was wel aan de pil begonnen.. was overtuigd dat ik geen kinderen meer wou. nu wil ik wel, maar ga denk ik gewoon weer clomidjes slikken..

all, akeesh heeft op de creche een stap of 20 gezet.. jeaaaaahhhhh.. en ze loopt goed aan 1 hand.. ben zo benieuwd wanneer ze echt gaat lopen en niet meer wilt kruipen

oja, heb gister een blik op mijn kop gehad. stond verkeer in het keukenkastje en valt recht op mijn neus. heb nu een snee op mijn neus. precies tussen mijn ogen..

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

@mj... wat goed zeg! Ze gaan ondanks dat ze te vroeg geboren zijn, best snel hoor! Ik lees overal dat de meeste kindjes zo rond de 16 maanden pas los lopen. Wat zul jij trots zijn zeg!

Ja inderdaad Moon ook al een tijdje niet gehoord!

@shaar... zo wat gaat dat snel zeg, alweer bijna een jaar (wanneer precies?) Dat is wel balen van het KDV, wat moeten jullie nu doen met Ruben dan? Of is het gewoon aanzien?

@all.. grr ik baal echt serieus. Mijn hele keuken ligt eruit. Die lekkage is toch erger dan verwacht. Het beton onder de keuken is zeik en zeiknat en kan niet afgevoerd worden. Dus Kris heeft een gat moeten boren dwars door het beton heen en nu loopt het weg naar de grond beneden. Plus het gipsenwandje waar de keuken tegenaan staan is helemaal doorweekt, je kan er zonder moeite een schroevedraaier insteken. Dus dat moet vervangen worden. Grrr.

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Owja en nog iets waardoor ik gister chago was.

We gaan bij mijn ouders eten, we werden gebeld waar we bleven, want het eten stond al op tafel. Wij daarheen, konden lekker meteen aanschuiven. Na het eten, Sasha dr gezicht was nog niet eens afgeveegd, werden we door mijn vader naar huis gestuurd, omdat hij even wilde roken in de woonkamer relaxed, zonder even naar de bijkeuken (waar tafel en stoel staan) te gaan. Ben ik nu zo'n aansteller? Zelfs Kris (onze kettingroker) die stond ervan te kijken.

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Haha door het gezeik van mij, vergeet ik helemaal het leuke nieuws te vertellen!

Sasha heeft mama getrakteerd op een avondje! Ze ging om 9 uur naar bed, om pas om 2 uur wakker te worden. En dat was door mij, ze lag echt heel raar in dr bedje, met dr gezichtje tussen de spijlen. (niet met dr hoofdje, dat past niet) Dus had dr goed gelegd en daar werd ze wakker van. Het wordt nog eens wat met dr!

(ik ben wel 3 keer gaan kijken, dacht die leeft niet meer haha)

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Das vet balen van die lekkage en dat beton joh! Hoe lang gaat dat duren?
    Ik vind je geen aansteller hoor! Roken waar de kleine bij is is natuurlijk al not done maar als je in de bijkeuken een tafel met stoelen hebt zie ik niet in waarom hij moet roken in de woonkamer.......

@mj: Wat superknap zeg! De meeste lopen met 16 maanden inderdaad, ik zie het Katja nog niet doen ;) . Ze onderneemt nog niet echt stappen ;)
    Sterkte met je snee :D hahah... Zou ook precies wat voor mij zijn :D

Inderdaad, MOON WAAR BEN JE!

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

@dieseltje... die lekkage is zo goed als verholpen. Zaterdag komt een kennis van ons de boel isoleren. De leidingen zijn zo koud, dat het onwijs veel condens veroorzaakt.

Tja en dat natte beton en gips. We gaan van de zomer de keuken omplaatsen naar een andere muur, dan die muur neerhalen en opnieuw opbouwen. We gaan dan meteen de deur naar de woonkamer verplaatsen en de andere deur dichtmaken, zodat we mooi een plekje hebben, waar Sasha dr tafel en stoeltjes (die ze voor dr verjaardag krijgt) kan staan. Haha hoezo vooruitdenken.

En dat beton, er zit wel ventilatie onder het keukenblok, dus hopen dat het zo droogt.

Weet alleen niet hoe ik het schimmel uit de gang wegkrijg. De keuken staat namelijk tegen de muur van de gang aan, daar zit nu een onwijs natte plek op, van 2,5 bij 1,5 meter en dat is gaan schimmelen.

Als iemand ideeen heeft?

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    nee wendy geen aansteller. ik ben ook zo. ga ook weg als mensen op verjaardagen gaan roken.
    vind het niet nodig.. je kan toch idd ook even in de bijkeuken roken ofzo. of buiten..
    zelf rookt iedereen om mij heen bijna, behalve ikzelf, ben dus geen anti-roker ofzo.

dieseltje, ben ook wel erg trots. en ze is pas 8,5 kilo en 74 cm. ik liep met haar naar de auto aan 1 hand, die is onder ons appartement. en je zag mensen ook heel verbaasd kijken. ze is zo'n guppie

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik ga ook al niet naar verjaardagen waar gerookt word. Ik heb er zelf jaaaren ingezeten. (ja zelfs in de auto als kind zijnde) Vind het echt té ranzig en hecht veel waarde aan schone lucht haha.

Maar ik word een beetje gek van mijn ouders. Ik moest al een keer in de keuken gaan staan van mijn pa, omdat hij dan op de bank kon roken. Met oud en nieuw waren ze al om 1 uur naar huis gegaan, voor mijn gevoel, alleen maar omdat ze binnen wilden roken. Ja bij mij gewoon niet, klaar.

Nou moet ik wel zeggen, dat ze wel bijna altijd rekening houden met mij en Sasha hoor. Maar soms.... grrr...

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hello Meiden

Dat gezeik altijd over dat roken.
    Roken bij kinderen kan gewoon niet klaar.
    En niet omdat ik het niet wil... niet omdat het vies is... ( ook al is het dat wel) maar gewoon omdat het SLECHT is !

Ik heb zelf jaren lang ontzettend veel gerookt. Waar een peuk was , was ik!
    Maar ik koos daarvoor. Tijn niet.

Gelukkig hebben we nog nooit problemen gehad wat roken betreft.

Balen Wen van die keuken.... de zooi die je er dan weer van hebt he... grrr!

MJ superschattig zo'n klein wandelend kippetje....

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    je hebt maar rekening te houden met een baby, anders moet je niet vragen of je langs komt.
    Kom zeg. het is maar een peuk hoor die je even snel buiten kan roken, of desnoods bij een openraam ergens..

Mijn vriend rookt niet bij de meiden, maar een vreemden mag dat wel.. slaat toch nergens op

17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Als je wilt roken ga je maar buiten staan! Hier word er ook niet in huis gerookt..... Punt uit. Ik ben de baas ;)

18. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Kijk eens naar mijn banner.... ;) :)

Ben nu al bang, heb zo'n mega-vliegangst! :oops:

19. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Hahaha, veel plezier Katrien!

20. bengel

bengel Niet meer actief

he wen..ik heb ook zo'n hekel aan rook, ben blij dat ik finn heb want in zijn buurt wordt niet gerookt, dus hoef ik minder mijn kleren te wassen en haar..want poe wat stinkt dat als er veel gerookt wordt in omgeving
    tim rookt ook, maar sinds finn er is veel minder en alleen buiten.
    eergisteren kwam hij uit zichzelf met nicotine kauwgom thuis, gisteren heeft ie er 2 op en vandaag nog niks, en dat te bedenken dat hij zo ongeveer opstaat met een peuk en kop koffie voor de stoelgang zeg maar...
    hopen dat ie t volhoudt....

fijn weekend..
    bij jullie ook zo;n pokke weer\?

daantje: waar gaat de reis naartoe?

Deel Deze Pagina