@daan, lekker waar gaan we heen? @all... Sasha gaat goed! Ze heeft gisteravond weer doorgeslapen! Van 8 uur tot 1 uur, toen gingen we naar bed. Maakte haar per ongeluk weer wakker haha. Toen om half 7 en toen om 9 uur. Wat een kanjer zeg. Alleen, nu heb ik wel een dilemma. Kris en ik gaan vanavond even lekker gezellig bowlen met mn broertjes en diens vriendinnetjes. Even lekker voor het eerst zonder Sasha, mijn moeder past op. Alleen net tijdens bedtijd. Had het afgesproken, voordat dit goed lijkt te lopen. Ik wil echt wel graag gaan.
Hoi meiden, Sorry dat ik een tijdje niets van me heb laten horen, maar zat er beetje doorheen. Gelukkig gaat het nu beter heb ook met mijn werk kunnen regelen dat ik 4 dagen werk van 6 uur i.p.v. 4 dagen van 8 uur dat scheelt heel veel. Ik hoef nog maar 4 weken te werken en dan heerlijk verlof Katrien: heerlijk zeg dat je op vakantie gaat en 3 mnd zijn zo voorbij. Zijn jullie nog bezig met behandelingen of hebben jullie rustpauze? Wendy: was het bowlen leuk? En ging het met oppassen allemaal oké? Hoe is het met de rest van de meiden? Gr vruchtje
Vruchtje jeeeeeeeetje wat ga jij hard joh! Hoe voel je je? En hoe is je buik nu? Katrien, leuk je blog hihi! Komt allemaal goed hoor. Je zal trots op jezelf zijn als je lekker op je zonnebedje in tenerife ligt. En dan komt Afrika ook dichterbij! Wen, ging het goed? Gewonnen hihi? Wat lekker joh dat Sasha lekker slaapt s'avonds. wij zijn net uit eten geweest met Tijn. Voor het eerst dat ie erbij zit en wakker is zeg maar. hij heeft het supergoed gedaan. Lekker zitten spelen en zijn potje gegeten. Ben trots op mijn kanjertje. Vannacht hebben we bij vrienden geslapen, en sliep hij dus bij ons op de kamer.... we hebben echt niet lekker geslapen hihi... wat went dat snel he, toen ie nog bij ons lag wilde ik hem niet weghebben. Nou is hij nog steeds erg aan het hoesten enzo, dat scheelt ook wel. Ben zoooooo gek op m'n kleine mannetje... het is zo'n vrolijkerd.... ( moest het ff kwijt hoor hihi) liefs, Esther
hai meiden, goed weekend gehad? daan wat heerlijk. ik kon echt niet wachten op onze vakantie. na 2.5 jaar gaan we in juli eindelijk weg. 4 wkn. heeeeerlijk.. tel de weken af.. wendy, hoe was het bowlen en het oppassen gegaan? he vruchtje, nog even volhouden, bijna verlof.. hebben we straks weer een klein ukkie. is finn niet meer de jongste... all, akeesh loopt steeds beter.. zo schattig. ze loopt echt aan 1 hand helemaal naar de parkeergarage.. en los steeds ene stapje meer. ook hier esther, ze zijn zooo lief en grappig.. baal dat ik moet werken vandaag.. ben ook beetje beroerd/grieperig..
@katrien.. denk dat we dan zelf al op vakantie gaan. We gaan 6 juni naar cote d'azur. Zal wat worden zo lang in de auto hihi. @vruchtje.. balen joh, hoop dat alles goed gaat nu! Heb je er al een beetje zin in! (in het moederschap, hihi) @es... wat goed dat Tijn het super deed! Nee heb niet gewonnen, wel verloren haha. Maar was superleuk, ging ook snel voorbij zeg! En het oppassen ging ook goed. @mj.. wat schattig zeg... Zo'n klein mini meisje, hihi. @all.. zo Sasha heeft het echt door! Ze heeft nu al wat is het 4 of 5 avonden achter elkaar geslapen! Baal dat ik vanavond weer naar die cursus moet. Hoop niet dat dat veel verstoord bij Sasha. Gisteravond heb ik nog even een paar traantjes gelaten. We gingen naar bed. Sasha lag in dr eigen bed. Ow even nog iets tussendoor, we hebben haar bed 1 kant eruit gehaald en dan tegen ons bed aangezet. Ze wordt soort van wakker, kijkt ons aan, kruipt naar me toe, gaat bij me liggen en valt weer in slaap. Echt zooo schattig. De traantjes springen weer in mn ogen als ik eraan denk. Was echt zooo lief.
*smelt* wat super lief zeg Wen.... daar zou ik ook wel even wat traantjes van moeten laten. Goed dat het oppassen goed ging... toen dus ook doorgeslapen? Ik moet zo weer naar het CB, ben benieuwd wat onze beer nu weegt.....
Nee niet doorgeslapen. Soms komt ze na een half uurtje eventjes om vervolgens door te slapen. Het was sowieso die dag gehaast, heb haar toen niet goed laten drinken, want we hadden haast. Mijn broertjes waren al aan het bowlen, wij waren iets later. Maar ze had een uurtje geslapen volgens mijn moeder, daarna heeft ze lekker geluierd op de bank samen met mijn moeder, gekeken naar shrek. Hihi. Ik zag gewoon aan mijn moeder dat ze er ook van genoot.
Ja dat zal best Mijn moeder geniet ook zo van die dinsdagmiddag als ze hier is. Even lekker alleen met hem. Nou ik ga maar eens even spullen pakken... tot later!
SUcces bij het cb... Ben benieuwd hoeveel hij is aangekomen hihi! Volgens mij is het al echt een binkie. Er zit trouwens een jongetje op babyzwemmen, iedere keer als ik hem zie moet ik aan Tijn denken. Weet niet waarom, het is ook echt zo'n pretletter. Altijd lachen en vrolijk doen.
Hello Nou meneer weeg 9210 ( vorige keer 8475) en is 72 cm lang. Vorige keer had ie dipje in gewicht en lengte prima, en nu andersom. Loopt mekaar dus mooi bij zo. Hij deed het prima en doet alles wat een baby van zijn leeftijd doet. Zat weer heerlijk te sjansen daar.... feestbeest. Net samen broodje gegeten, ze hadden het vorige keer al gezegd, maar nu weer... dus ik dacht laat ik er eens mee beginnen ( had soms wel eens een stukje geprobeerd) maar het ging wel lekker. Heeft bijna een half sneetje brood op met smeerleverworst. Ik vond dat ie zoveel kreeg tussen 16.00 en 19.00 uur, fles, groente, danoontje,fles. Maar het was goed zo zei ze. Als hij het goed vind, en hij komt niet extreem aan... dan is het goed.
wendy wat schattig, ik krijg er haast zelf tranen van in mijn ogen.. vind het ook zo heerlijk als de meiden bij mij slapen. (1 per keer hoor, anders gaan ze niet slapen) es, wat een bikkel is het, wow, zwaarder dan akeeshje
Esther: super dat alles weer goed was bij CB. En heerlijk hoe blij je bent met je kanjertje . Ik voel me heel goed nu en buik groeit aardig (geen idee of die groot/klein is voor deze tijd in zwangerschap). Heb wel nieuwe foto in album geplaatst. mj24: wat vliegt de tijd hé dat die kleine van jou alweer bezig zijn te lopen. Lijkt me ook weer een hele leuke fase. wendyp: ik weet dat je verhuisd bent maar waarheen eigenlijk, welke plaats? Ik heb zeker heel veel zin in het moederschap. Naarmate het dichterbij komt des te meer ik er over nadenk en fantaseer. Kan stiekem niet wachten hi hi. gr vruchtje
hmmm essie kriebel kriebel? wanneer ga je iets aan dat gekriebel doen? ik heb t gevoel dat jij de volgende zal zijn....kan dat kloppen? vruchtje: mooie buik wendy: de meid van je...wat een lekker kind he....ik kreeg bij finn tranen toen hij voor de fotograaf ging lachen..zulke waardevolle momenten he.. kga ...moet afwassen (machine moet nog geplaatst worden.zucht)
Bengel... dat denk ik niet Ik wil geen 2e in dit huis..... En het staat nog niet eens te koop Wil zowiezo wachten tot Tijn ouder is. Dus nee.... ik ben niet de volgende.
Hallo dames, Hier ben ik ook weer eens. Hier gaat alles goed. We zijn aan het proberen om Jenna met de pot mee te laten eten. Ze moet hier erg aan wennen, en ze wilt het dus nog niet echt, maar dat komt wel Vanmiddag had ze wel vers fruit gegeten, is al heel wat. We zijn vandaag naar het CB geweest. Jenna doet het goed. Ze woog 9430 gram en is 75.5 cm. Vandaag voor de 1ste x zonder fles naar bed, en tot nu toe gaat het goed. En de arme schat maakt nu steeds de la van het dressoir open, en nu zat ze met haar vingertje er tussen. Huilen natuurlijk, en een beetje bloeden. Pleistertje erop en het was weer goed. Ze heeft weer gespeeld, en opeens zie ik dat de pleister weg is! Nergens meer te vinden, denk dat ze hem afgeslikt heeft. Heb de huisartsenpost gebeld, kon geen kwaad, gelukkig. @Es, jeetje Tijn is bijna net zo zwaar al Jenna met bijna 1 jaar. Hij gaat goed hé, is ook een heerlijk ventje hé. Groetjes Cindy
Cindy Tijn was natuurlijk ook wel zwaar met zijn geboorte. En het is een jongen he! Hij zat goed in de curve hoor. Agossie zielig.... eerste pleistertje van eigen ongelukjes ( pleistertje van prikjes tellen niet) Die zal je dan wel terugvinden in haar luier Gezellig met de pot mee.... voorlopig eet Tijn echt geen stukjes, dus die gedachten moet ik nog even laten varen.
Es, ik bedoelde het ook niet verkeerd. Ik bedoelde dat hij zo goed gaat. Jenna was de laatste keer niet zoveel bijgekomen. Jenna haar hoofdje was niet zo veel gegroeid. Ik hoop dat Jenna snel met de pot mee gaat eten, zodat ik geen potjes meer hoef. Pff, en hie wordt nog niks gekropen of gelopen of wat dan ook. Ze heeft nog steeds maar 2 tanden, alhoewel ik denk dat de volgende in aantocht is.