Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Oh, hihi.
    Ben niet meer helemaal helder, hihi

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

@vruchtje.. naar lelystad (staat ook bij mijn naam hihi)

@cindy... lekker met de pot mee-eten. Pfff, daar begin ik maar niet aan nog, hihi. Wij eten sowieso vaak aparte dingen (zoals knorr wereldgerechten)

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Even spammen hoor, met mn meissie :D

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

En nog 1... :D

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

En nog 1 om het af te leren :D:D

6. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Prachtige meid wen!

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Jeetje Wen wat is het toch een mini-kris !

Echt heel grappig om te zien !

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja heel erg.. Heb van de week een foto gevonden van kris. Het is gewoon eng! Mijn pa heeft die foto gescand.. Binnenkort zal ik hem hier wel even opzetten, mn pa moet hem nog even toesturen.

9. bengel

bengel Niet meer actief

oh, maar ook ik maakte een foutje: KATRIEN is de volgende!

10. bengel

bengel Niet meer actief

meidn: alweer 500 pagina's gekletst met elkaar!

sommigen van jullie kennen elkaar echt live..ik niemand, maar toch heb ik wel dat gevoel. Ik kan ook thuis over jullie praten als: goh een vriendin van het forum is spontaan zwanger van de 2e goed he...enz enz..

ben bezig met grote schoonmaak :)
    gisteren woonkamer en wc benee gedaan
    net badkamer, heb geen zin meer
    morgen denk ik keuken en pc kamer
    donderdag finn en onze kamer en zolder,en dan is het weer klaar...
    heb t beetje verslonsd sinds finn er is, maar kan er niet tegen als het niet opgeruimd is, dus als hij slaapt roets ik door het huus heen. meneer zal zo wel wakker worden

verder moet ik vrijdag naar cursus: prelogopodie ofwel: fles/borstvoeding bij pasgeborenen met eetproblemen (en ook bij verstandelijk geh.) kei leuk is de 2e dag (27 jan was ook al een cursus)..t is in mijn verlof, maar kan ik alvast 'wennen' om eens van Finn weg te zijn hahahah..

verder komen mijn schoonouders zo de autostoel ophalen: hij is STUK! het hendel brak 'zomaar' af, gelukkig kon ik hem opvangen zodat Finn er niets van merkte...ze gaan een niuewe eisen, als hij er 10 xheeft ingezeten is het veel..ben benieuwd...

ik ga effe was opruimen (heb er zin in zeg)

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nou in dat geval, heb je volgende week woensdag wat te doen bengel? Komen Sasha en ik eventjes op kraambezoek hihi.

12. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik heb dat idee ook hoor bengel. Ik vind het erg leuk hier m'n verhaal kwijt te kunnen en als het nodig is even lekker te klagen :D
    Ik heb het er met jaap ook wel eens over of laat foto's zien uit albums van jullie.
    Succes met je cursus!
    Moet niet kunnen hoor met zo'n autostoel. Ik kan me niet voorstellen dat je geen nieuwe krijgt!

Daarnet lekker even wat nieuwe kleding gekocht. 3 tuniekjes met lange mouwen. Was echt even aan wat anders toe ;)

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Bengel

Leuk is dat he dat we al zo lang een hecht clubje zijn
    Ik vind het ook leuk om er meer LIVE te ontmoeten hoor....
    Maarja er word nooit echt wild gereageerd als er een date gepland word...... :(

14. bengel

bengel Niet meer actief

ik wil wel daten hoor! lijkt me superrrr gezellie...
    maar is gewoon moeilijk om iedereen die wil op 1 dag bij elkaar te krijgen denk ik...

wen, als je nu om de hoek woonde, wil ik best poetsen hoor....maar helaas..nijmegen-lelystad....hmmmmmmm

15. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Dat is dus ook de reden waarom ik een beetje tegen een date opzie. Ik woon vlakbij zeeland dus het is altijd een heel eind rijden......... Daarnaast heeft Katja echt de pest aan autorijden, dus dat vind ik dan ook weer zo zielig.....

16. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Was het maar waar! :rolleyes:
    27 februari weer naar internist... ben benieuwd.

Laat me hier op het moment even wat minder zien, kost me wat moeite... al die trotse-mama-verhalen. Vind het geweldig voor jullie allemaal, daar niet van... maar vind het erg moeilijk dat het ons nog steeds niet gegund is...

Maar lees af en toe nog wel even mee om op de hoogte te blijven hoor! ;)

Enneh... die BBQ gaat wat mij betreft gewoon door! :)

17. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    :oops: (als mijn vliegtuig het er tenminste mee eens is!) :oops:

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Katrien, ik kan het goed begrijpen dat het erg moeilijk voor je is.....
    Hoop zo dat je snel mee kan schrijven :( Word gewoon een beetje verdrietig van je !

Enneh... dat vliegtuig is het echt wel eens met die bbq hoor. En ook met alle andere reizen die je ooit gaat maken met het vliegtuig. Let maar op !

19. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Wanneeer is die BBQ gepland? ;) en waar?

20. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Es; dat is nu juist weer niet de bedoeling... als andere mensen verdrietig van mij worden, kan ik beter helemaal wegblijven... ;) :)

Het is gewoon een beetje dubbel, al dat gepraat over autostoeltjes, gewichten, hapjes, eerste keer rollen enz. En dat is geen aanval naar iemand persoonlijk, want als ik een kindje zou hebben zou ik minstens net zo trots zijn als jullie!

:idea: Wat die BBQ betreft, misschien is het handig dat iedereen die er belangstelling voor heeft even een mailadres naar mij pb't. Kan ik even een lijstje aanleggen en kunnen we even via de mail een datum prikken? :idea:

Deel Deze Pagina