ooh ok, vind het wel eng. straks vangt ze verkeerd of gooi ik te hard zie nu bij mijn meiden in bad dat die ook steeds vertrouwder worden met water. ze gaan nu op hun buik liggen met hun voetengestrekt en dan leunend op hun onderarmen om niet met hun mond onderwater te komen. zo lief gezicht. worden al echt kindjes, steeds minder baby.
Ik zou het denk ik ook niet zo snel gedaan hebben. Hier hebben ze het nog niet gedaan. Wel onder water een paar keer. Vind ze ook niet zo heel leuk.
ben zo trots B heeft voor de 3de keer op de grote wc gepoept Drukt ze op haar buik zegt ze poepoe en trekt ze een raar gezicht.
@ Wen... ach ja ik doe maar gewoon mee. Ze zeiden wel dat ik de eerste van de groep was die gelijk de eerste les kindje onder water deed. @ Moon, jeetje wat vroeg al, lekker hoor...... En knap. Poepen duurt vaak wat langer he omdat ze het eng vinden. ( hoor ik van vrienden met oudere kids hoor)
Even testen of jullie mij de afgelopen 2 jaar een beetje goed hebben leren kennen: http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0902130420372388&a=1& Succes!
@katrien: Ohhhh ik kwam er ook niet best vanaf. 4 vragen goed maar.... die ene over hellevoetsluis was toeval dat ik die wist omdat je dat van de week zei @moon: Zo da's knap zeg! Supertrots dat geloof ik. Hoe doe je dat dan? Geeft Britt aan dat ze moet poepen? of zet je haar op de wc zodra je het merkt/ziet?
Joepie ik ben 3de @ potje Ik geef geluiden en uitdrukkingen aan plassen en poepen. Plassen zeg ik psss en druk ik op haar buikje. En poepen zeg ik euhhh en een persend gezicht haha. En als ze moet plassen zegt ze pssss en met poepen poepoe en persend gezicht haha. En dan rennen we snel naar de wc
@moon, wat goed zeg van Britt! En lekker snel (scheelt je straks een hoop pampers hihi) @all.. Sasha heeft net een stukje alleen gelopen, langs de tvmeubel. Ben echt supertrots, alleen leek ze wel een dronke tor hihi.
Wen wat goed! Knap hoor ! Tijn doet/kan nog niets hoor... en geen tanden... helemaal niets. Al gaat ie wel steeds beter loszitten. Maargoed... hij kan het allemaal zijn hele leven nog. Ik geniet nog maar even van mijn baby hihi. Hij was net even hier op mijn werk... gezellig!
zo is het maar net es! shaar: gefeliciteerd met je kleine man! wow wat gaat het snel he!?! wat een wonderkindje die britt zal ik me ook maar wagen aan dat testje dan? hihi