Dat is Johann met 2x een N op het eind... een goede vriend van mij... MIJN Johan heeft natuurlijk 100% Goed gedaan hoor Denise, en Simone ook!
@all.. fijne valentijn ook van mij! We hebben vandaag een vtech loopkar gekocht, Sasha raced nu echt door de kamer heen, ze vindt het leuk! Zo leuk, dat ze niet wilt slapen meer. Net viel ze als een blok in slaap in de auto, daarna overgelegd in de kinderwagen, want we gingen voor mijn broertjes verjaardag bowlen. Ze heeft gewoon 2 uur geslapen in de kinderwagen hihi. Zal morgen een filmpje maken ervan, ziet er zooo grappig uit. Zo'n klein meisje achter zo'n duwding.
hoe was jullie weekend? hier super leuk! zaterdag een vakantie naar de ardennen geboekt voor 11dagen, naar de V&D om foto van finn op te halen (en ja hoor erin getrapt, 1 gekocht) schotse vrienden van onze buren, zijn inmiddels ook onze vrienden waren over voor het weekend. Ze hebben voor finn een houten box gekocht, met daarin 4 houten puzzels, en op de voorkant staat zijn naam gegraveerd, kei leuk.... ik heb nu nog 'maar' 5 weken verlof en dan mag ik ook weer..gaat echt heel snel zeg... oh ja, kzal straks effe alles lezen, maar moet zo naar cb, finn wordt gemeten en gewogen én zijn 1e prikje! aaah willen jullie de 2 foto's van finn zien? kijk maar eens in mijn album! xxxx
leuk he wen die loop dingen. heb ook een autootje. dan gaat akeesh erop zitten en emani duwen. Botst overal tegenaan. zo schattig. bengel, zooo schattig..
@ bengel Wat een schatje! Lekker vakantie! Wil ook graag weg hihi maar de centjes zijn nu op @ wen Hihi wat schattig dat ze al zo aan de wandel is Nou mijn weekend was gezellig tot gister avond. Toch maar weer keer met Mar over kinderen gehad. Maar nog steeds nee Hij is zo ontzettend bang dat we met een ongelukkig kind zitten als het weer te vroeg komt. En heeft ook geen vertrouwen in wat het wkz zegt over dat het een volgende keer wel beter kan gaan en ik het helemaal uit loop. Heb gezegd dat als ie van gedachten veranderd ik het wel hoor. Al heb ik er weinig vertrouwen in dat dat zal gebeuren. Maar ja weer maar nooit.
oooh moon wat een moeilijke situatie zeg....als 1 van de 2 weer/wel een kindje wil en de ander (nog) niet...t is marco niet in de koude kleren gaan zitten w.b. de zwangerschap rondom Britt, dat blijkt maar weer...Dat maakt het voor jou heel moeilijk als je wel wil...ik zou niet weten wat jullie hieraan kunnen doen, ja praten erover, maar dat neemt de angsten van marco (en ook van jou denk ik zo) niet gemakkelijk en zomaar weg...succes samen om hier een keuze in te maken.. w.b. vakantie in de ardennen: dat kost geen fortuin hoor....tegenover griekenland en turkije wat wij altijd gedaan hebben is dit peanuts.. mj: met een tweeling is het natuurlijk wel lachen dat ze elkaar kunnen helpen met spelen en/of kattekwaad uithalen..in gedachten zie ik 2 kindjes dus samen met zo'n loopauto spelen en botsen...word je wel vrolijk van lijkt me zo (tenzij zo ontzettend slopen dan zla ik iig niet happy zijn) kga verder met mijn voorjaarsschoonmaak en bengel effe er uit.. toedeloe
moon, ik ga volgende week naar het VU. heb de gyn daar gemaild. en samen met een andere gyn gaan ze bespreken welke testen gedaan kunnen worden om te kijken wat de risico's op nog een vroeggeboorte is. Ik weet dat het bij jou ook de suiker is, maar is dat geen idee. om je lijf helemaal door te lichten. Als uit die test blijkt dat het risico groot is, dan blijft het bij ons ook bij 2. jij en ik hebben heel veel geluk gehad en je gezin moet een grote klap verduren als we straks minder geluk hebben. een overleden of gehadnicapt kind betekend veel.. dus ik snap je vriend wel. maar ik snap jou ook heeeel erg goed. Ik zou niet weten hoe hij tot ander inzicht kan komen. misschien positiefe verhalen van andere mama's met suiker. Moeilijk meid. erg moeilijk bengel, ja het is erg leuk die twee. alleen kunne ze ook ruzie maken. spullen afpakken van elkaar. en akeesh gaat dan echt slaan.. moeten ze van mij elkaar een kus geven om het goed te maken.. zo schattig
@ bengel Is ook heel moeilijk.. maar ja m'n verstand zegt ook nee maar m'n gevoel ja. Dus dat is ook in strijd hihi. @ mj Oh ben benieuwd! Ja is een grote klap en moet je na gaan als het overlijd of gehandicapt is. Je heb wel nog meer kinderen en die gaan daar toch onder lijden.
ben benieuwd mj naar het gesprek...hoop dat het een positief gesprek zal zijn gisteren is Finn voor 2e keer naar cb geweest...daar heeft ie iedereen zijn mooiste lach cadeau gegeven was echt grappig, bijna alle kinderen bleren, Finn lacht... hij is alweer 61 cm en 5555 gram..flinke knul zeiden ze...lengte steekt een stuk boven gemiddeld, gewicht een klein stukje boven gemiddeld 1eprikjes gehad: geen kik gegeven! ook thuis niet jengelig of wat dan ook. 's avonds lekker samen in bad gegaan lekker ontspannen, en hup bed in, om half 11 wakker gemaakt voor laatste fles en vanmorgen om half 8 kwam hij weer..zoooooooooooooo heeeeeeeerlijk manneke.. kga zo naar mijn moeder ..effe bengel uitlaten en finn aankleden..leesjullie vanmiddag wel weer
Moon wat goed! Bengel wat een topper joh die Finn mj, spannend dat gesprek, ben benieuwd. Hier alles weer even klote, vader van goede vriendin van ons is gisteren plotseling overleden. Hartstilstand. 61 jaar geworden. Dat is die vriendin, waarvan dat zoontje tegen kanker vecht.
@ Es; sterkte, ook voor je vriendin! Bij ons was het vorige jaar precies hetzelfde verhaal... mijn schoonvader, 61 jaar en van de ene op de andere dag weg. Echt heel hard voor de omgeving! Dikke knuffel!
@Es, sterkte. Ik had je gekrabbeld, maar zag het niet meer staan. Ook hier hebben we afgelopen jaar mijn schoonvader verloren plotseling met 60 jaar.
Cindy Had het even weggehaald Maar als het goed is had ik je een prive bericht gestuurd op hyves.. Dankjulliewel meiden!
@ Leuk moon! Hoe trots kan je zijn als ouders als je kleintje opeens loopt, he?! Thijmen loopt los sinds een week of twee. Echt heel grappig. @ Esther: sterkte! Veel te jong...
@ simba Ja heel trots al moest ik wel bijna huilen. Ze is nu toch al wel heel groot in mijn ogen haha.
Volgensmij is Jenna echt laat. Ze kruipt niet en loopt ook niet. Ze wilt altijd staan op schoot, en als ze op de buik ligt, gaat ze altijd op de handen en knieën zitten. Ach, het zal wel komen.