@es: Wat vreselijk! Veel sterkte...... @moon: Super zeg van Britt! @cindy: ach Katja loopt ook nog geen stap los hoor. Ze schuifelt wat aan de meubels maar dat is het ook. Komt allemaal wel! @Simba: Ook knap van Thijmen hoor! Als snel zeg met net een jaar
moon, wat leuk. en zo goed, staat ook helemaal al zelf op.. hoe is het nu gegaan. ging ze in een keer lopen? n ze gaat ook snel en draaid netjes cindy, ieder zijn eigen tempo. misschien gaat ze helemaal nooit kruipen en in een keer lopen.. simba, leuk van thijmen. ik vind dat stappen zo schattig gezicht wacht met smart op mijn meiden. akeesh doet een aantal stappen maar daar blijft het bij es, sterkte. wat een drama kan een mens hebben. ongeluk komt altijd in 3 zeggen ze toch..
@ Cindy: ieder kind heeft zijn eigen tempo. Een vriendinnetje van Thijmen is even oud als Jenna en doet ook nog maar weinig op dat gebied. Daarentegen kan zij al een paar woordjes en Thijmen komt niet verder dan papapapapapa.... @ All: wie van jullie heeft er ouderschapsverlof? Ik zit te twijfelen of ik dat moet doen na de geboorte van nr. 2. Ene kant wel lekker om ipv 36 uur maar 27 uur te werken, maar ik zie ook nog wel wat haken en ogen. Bij ons is het nl. 75% doorbetaald, maar dan heb je wel een terugbetalingsverplichting als je weggaat binnen een bepaalde periode. Ik hou er nooit zo van om gebonden te zijn... Heeft een van jullie ervaring?
@ cin Komt vanzelf! Dit had ik ook nooit verwacht.. want met andere dingen was ze heel laat. Terug gerekend is ze nu best vlot. Kwa praten is ze ook erg snel.. want ze spreekt soms al met 4 woorden in 1 zin. Maar ik kan nu mooi WKZ een poepie laten ruiken. Want volgens hun zou ze gaan billenschuiven en heel laat lopen @ mj Ik was aan het koken hoor mama mama en kijk om en daar loopt ze Ik wist niet wat ik zag.. dus snel filmen en ze was helemaal wild 8) En nu vind ze het weer een beetje eng.. gek kind haha. @ simba Nope heb ik niet gedaan. Weet ook niet of dat bij ons kan omdat ik freelance werk.
@simba: Ik neem geen ouderschapsverlof op. Bij ons word het niet betaald (0%) en we hebben NOG STEEDS 2 huizen (al 2 1/2 jaar) dus financieel is het ook niet haalbaar. Daarnaast werk ik maar 2 dagen per week. Ik vind het ook wel lekker af en toe eruit te zijn
simba goede werkgever heb jij. hier 50%. Wat is het termijn waarna je moet blijven? Ik zou het gewoon doen. is erg veel geld wat je ander misloopt
moon, idd wat zal het WKZ opkijken. leuk he. ben je al op 1 jaar controle geweest? Britt is een wondertje. zo snel ze praat. mijn meiden praten echt nog niet hoor.
@ MJ: ik werk bij de overheid, dat is idd een goede werkgever. Als je binnen 1 jaar weggaat dan moet je terugbetalen. Een jaar is niet zo lang, dus misschien moet ik het maar gewoon doen. @ Diesel: wat balen dat je nog met 2 huizen zit! Wij hebben dat een paar maanden gehad, vond dat al lang. @ Moon: je gaat zeker indruk maken met Britt bij het WKZ!
Heb net deze docu gekeken: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=136966 Gaat over een tienermoeder die voor haar zoontje 'probeert' te zorgen. Wat verschrikkelijk om zo'n leven te krijgen als pasgeboren jochie. Was misschien niet zo'n goed idee om deze docu met mijn zwangere hormonenkop te kijken . (en ik ben helemaaal geen emo-type) Nou, ga mijn eigen jochie maar eens uit zijn bedje halen!
nee heb het niet gezien, maar wel even het topic gelezen. vreselijk he. en dit soort gevallen zijn er zoveel volgens mij. dan denk ik altijd maar aan katrien bijv en vind ik het zo vreselijk oneerlijk.. sorry ik weet het, moet niet zo denken. simba, ik werk bij de gemeente. volgens mij hebben we het daar trouwens wel eens over gehad...
@ simba Een jaar vind ik nog wel mee vallen. Of je moet het er niet naar je zin hebben @ mj Ja gaan nu voor de 18 maanden testen. @ diesel Hebben jullie wel kijkers of dat ook niet? Lijkt me wel heftig nu er zo'n slechte tijd is.
Hey meiden, Dank voor alle felicitaties. WE hebben een hele leuke dag gehad, donderdag zijn we gaan zwemmen, hij heeft er vreselijk van genoten, wat een waterrat is het toch! Zondag zijn verjaardag voor familie en vrienden met een grote taart. Was heel gezellig. Verder vond ik het allemaal raar die dagen. Heel emotioneel ook, misschien raar, maar het hele jaar is aan me voorbij gegaan. Ben bezig met een "boekje" aan Ruben, voor later. Ben wederom verkouden, Ruben ook, hij is al vanaf november niet zonder hoest en snot, en wij ook niet, ik word er echt zo ziek van! Voel me gewoon niet fit en daar baal ik enorm van. Maar goed, nog even volhouden dan komt de zon en daar knap ik erg van op! Verder niet veel te vertellen. Ben al 1 dag per week aan het werk bij mijn nieuwe baan. Moet heel erg wennen want ik ga mijn collega's vreselijk missen. Maar goed daar kom ik ook wel weer overheen. Ga nu maar weer naar mijn bedje. x Shaar
@ simba, jeetje heb die docu ook gekeken... ligt niet aan je hormonen hoor. Heb ook zitten janken. Vreselijk he zo'n mens. pfff dat ze gewoon lag te roken in bed met dat kind naast zich...
@ Simba; Ligt inderdaad niet aan je hormonen... (of ik ben ook zwanger ) Vreselijk om te zien... en dat terwijl er zoveel mensen zijn die zo graag willen!
@es: vreselijk zeg voor je vriendin! dat filmpje is verschrikkelijk, wat zielig bah. Ik zit hier half te huilen. Zo werd ik ook helemaal misselijk toen ik op het nieuws dat jochie van 13 zag (die niet ouder dan 10 leek) die vader was geworden bah
@mj.. hoe is het met je meiden? Succes morgen met dat gesprek. Heb je wel al onderzoeken gehad? @bengel.. wow wat een bikkel is Finn zeg! Goed dat hij het zo goed gedaan heeft. En zonder kik. Tis inderdaad al een flinke knul, maar ook lang! @moon.. wauw top zeg. Wat zal dat er stoer uitzien! En inderdaad ook snel zeg! (gecorrigeerd) @esther.. wow die vriendin van jou heeft wel veel te verduren zeg! Eerst met dr zoontje en nu haar vader. Gecondoleerd en jij ook veel succes. @cindy.. jou heb ik al gesproken @simba... hier geen ouderschapverlof. Hebben wij ook geloof ik niet en zowel dan vast 0% uitbetaald. Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? Willen jullie bij deze ook niet weten wat het wordt? @dieseltje... hoe gaat het met jou en je zwangerschap? Nog steeds 2 huizen joh? Zijn er wel regelmatig kopers? Is het niet iets om tijdelijk je huis te verhuren, zodat de kosten toch nog een beetje gedekt zijn? @shaartje.. hoe was je eerste werkdag gegaan? Was het leuk? Ruben zal wel tot op het bot verwend zijn met zn verjaardag ofniet? hihi. Had hij ook een meptaartje? Wat naar dat Ruben zoveel verkouden is, is daar ook een verklaring voor? @denise.. ja dat filmpje met dat jochie van 13 dat vader was geworden had ik ook gezien. Hoe dat meisje op een gegeven moment dat kindje vastheeft, echt zielig.
Voor de rest gaat het hier wel ok. Zaterdag hadden we een loopkar van vtech gekocht, sasha helemaal trots erachter lopen. Zondag weer, ik was geloof ik iets te enthousiast. Ze loopt een stukje van me weg met dat ding, en valt, zo op dr achterhoofd. Krijsen joh, niet normaal. Nu durft ze er niet meer achter, telkens aan me vastklampen enz. Probeer het ook niet te dwingen, af en toe erachter zetten. Lopen rond de tafel doet ze wel nog. Met eten gaat het niet zo goed hier, ze wilt helemaal niets, al at ze nooit echt veel. Ik denk dat er weer tandjes aan zit te komen. Ze heeft er nu 2 beneden in het midden. Het lijkt erop, dat er aan haar linkerkant 2 doorkomen, dus aan de linkerkant van die tandjes. En ook boven, dr hoektanden, zitten ook 2 bultjes. Ze kwijlt weer erg en bijt overal op (gelukkig niet op mn tiet hihi) dus het zit er vast weer aan te komen. Net ook weer naar babyzwemmen geweest, dit keer niet gezwommen, kris had met dr gezwommen. Ik heb foto's zitten maken langs de kant. Heb ook weer wat nieuwe foto's in mn album staan van Sasha.
@ wen Arme Sas, maar ze gaat er vanzelf wel weer achter. Britt was bij m'n ouders ook gevallen met de poppenbuggy en durfde hem amper aan te raken. Na een paar weekjes ging ze hem toch maar weer testen
@wendy: Nee ook geen kijkers de laatste tijd Het word al wel al bijna 1 1/2 jaar verhuurd hoor, maar je hebt nog steeds kosten (vooral onderhoud en dingen die verrot gaan). En de huurprijs dekt ook helaas niet de (hoge) hypotheekkosten en vaste lasten... Maar ja, je kunt er niks aan doen he? Arme Sasha, maar lopen moeten ze leren met vallen en opstaan Dat eten dat komt ook wel weer, hebben ze allemaal een periode. Katja zit er ook middenin. De ene dag heel de prak op, de andere dag weigert ze Wat een prachtig kindje is ze toch! Mijn zwangerschap gaat prima! Ik voel me kiplekker en heb eigenlijk totaal geen klachten. 's avonds soms een wat harde buik, maar dat komt dan vaak omdat ik die dag te veel heb gedaan. Ik vind het wel ontzettend hard gaan hoor!
He visite dus lees straks Maar wil wel Dieseltje even feliciteren met haar verjaardag! GEFELICITEERD! Tot later allemaal!