Ik heb nog geen strepen ontdekt, straks maar eens speuren. Ik smeer mijn buik wel elke ochtend in met nivea. Mijn gezicht ziet er echt niet uit! Als ik het al met water af doe zitten er rode vlekken op. Echt geirriteerd door de hormonen! Hoe is dat bij jullie?
@ kreeftje Hihi ben ook benieuwd.. zal wel met me pa worden denk ik @ marit Ik heb wel soms wat pukkeltjes op m'n gezicht maar verder niks.
@moon Als de kamer maar af komt toch? @maritt Heb echt de hel dag last van mijn kuit gehad AUW wat doet dat zeer zeg Ook ik heb nu last van rode vlekken en pukkeltjesdas even wat minder maar ja die hormoontjes doen heel wat met ons meiden
meiden ik kwam ff kijken aan de andere kant! Wat hebben jullie alweer pa-gi-na's volgebept tjongejonge en bij "ons" ander de andere kant is het af en toe zooo enorm rustig! liefs, Denise
Hey, mijn gezicht ziet er eigenlijk goed uit, los van dat ie bijna doorzichtig is zo wit! Smeer ook mijn buik in met olie elke dag, maar vroeg mee begonnen....hihihi. Heb van die olie van Clarins gekocht, ruikt lekker en voelt zo lekker erna! Flesje is al bijna leeg, oeps! Die tekeningen zijn zo schattig, crea hoor! Vind ze zo zwart wit ook al heel mooi, MJ, king Babar had ook altijd olifantjes, ken je dat, zal het zo eens googelen. misschien zijn daar ook plaatjes van. Ik vind dat de tijd snel gaat, gelukkig hoor, want dan ga ik sneller naar de 12 weken. Morgen zit ik op 10! Maandag naar de verloskundige...ben benieuwd. Zaterag geven we een feestje, voor onze verjaardagen. Wel gezellig, denk alleen dat ik het einde niet ga meemaken...hihih. Nou fijne avond en tot morgen. x
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan) - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - ? Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - ? French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Annika: 21j - 2de kindje - 11 januari 2008 - thuisbevalling? - FV - ? MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - ? Marjo83: 23j - 1ste kindje 1* - 13 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - ? Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 17 maart 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV - ? Corina: 25j - 1ste kindje - 2 april 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Echo's & Onderzoeken Juli: Shaartje: 30 juli echo en intake VK Kreeftje1984: 30 juli Echo bij de gyn Moon85: 30 juli controle DB Jody: 30 juli controle vk Marit: 31 juli controle VK Aug: Mj: 2 aug verloskunde Marit: 6 augustus 20weken echo Dieseltje: 6 aug 20 (eigenlijk 22) wkn echo Cindy: 8 augustus termijn echo Kreeftje1984: 14 aug pretecho Moon85: 15aug 20weken echo 14:00 Jody: 26 aug. pretecho Mj: 29 aug 20 weken echo Sep: Moon85: 10 sep controle gyn 8:40 Moon denkt: Jody m Klopt Dieseltje j, French j,(fout) Moon m, Marit m, Kreeftje m&m, MJ j fout&m, goed, Shaartje m, Simba m,Cindy j Marjo m Meiden: 4 Jongens: Verrassing:
Pff heb helemaal gaar! En heb manlief de gasten het meeste voor zien van alles. Zo lekker naar bed en dan weer vroeg op. De kleintjes zit nog even tv te kijken met hun oompie. Zo lief!
Moon, beetje laat, maar zie het nu pas! GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Liefs, Esther
Sorry Moon, Het was ook mij niet opgevallen! GEFELICITEERD (nog) Shaartje, Kreeftje, Moon, Maritt en ikke op controle maandag.. Nou dat moet wel goed komen toch? Veel succes allemaal.... @MJ: Heb je al een plaatje gevonden? Ik heb niet het gevoel dat mijn buik uit elkaar spat.... Maar dat komt misschien ook omdat je er 2 hebt? Veel smeren om soepel te blijven! @Kreeftje: Weet je wat bij mij helpt tegen de krampen? Vaak overdag (meedere keren) als je gaat zitten, rondjes draaien met je enkels! Sindsdien is het bij mij een stuk minder. De medici denken ook dat het aan te weinig calcium in je lichaam kan liggen, dus drink wat meer melk of eet een extra plakje kaas... Kramp is idd errug vervelend! @Martitt: Ik denk dat het idd scheeld als je je buik goed soepel houdt. Heb (gelukkig) ook nog nergens geen strepen. En een of twee beebs scheelt ook natuurlijk 8)
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - ? Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - ? French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Annika: 21j - 2de kindje - 11 januari 2008 - thuisbevalling? - FV - ? MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - ? Marjo83: 23j - 1ste kindje 1* - 13 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - ? Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 17 maart 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV - ? Corina: 25j - 1ste kindje - 2 april 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Echo's & Onderzoeken Juli: Shaartje: 30 juli echo en intake VK Kreeftje1984: 30 juli Echo bij de gyn Moon85: 30 juli controle DB Jody: 30 juli controle vk Marit: 31 juli controle VK Aug: Mj: 2 aug verloskunde Marit: 6 augustus 20weken echo Dieseltje: 6 aug 20 (eigenlijk 22) wkn echo Cindy: 8 augustus termijn echo Kreeftje1984: 14 aug pretecho Moon85: 15aug 20weken echo 14:00 Jody: 26 aug. pretecho Mj: 29 aug 20 weken echo Sep: Moon85: 10 sep controle gyn 8:40 Moon denkt: Jody m Klopt Dieseltje j, French j,(fout) Moon m, Marit m, Kreeftje m&m, MJ j fout&m, goed, Shaartje m, Simba m,Cindy j Marjo m Meiden: 4 Jongens: Verrassing:
Morguhhhh @jody Ik zal het eens gaan proberen heb er vanmorgen gelukkig geen last avn gehad... En die echo maandag komt vast wel goed heb er weer zin in de 2 dreumesen te kunnen zien en ja wat zal het worden? hopelijk horen we dat maandag ook en anders wordt het wachten op de 20 wkn echo of 14 aug. @moon Maar een lui dagje dan vandaag lekker even bijtanken.... @shaar ZAl vast een leuek dag worden morgen lekker even een feestje vieren is ook wel eens leuk Maak je niet te druk he? Nou meiden kom vandaag wel weer even binnen tormen Ga even het huis door met de stofzuiger. Liefssss
Moon nog gefeliciteerd! Gisteren zijn we naar Zeeland geweest, lekker uitwaaiene met de doggies. Alleen zijn we al snel moeten stoppen bij een tankstation, moest overgeven. Was de 1ste x. Voor de rest gaat alles goed, moet steeds meer plassen, en ben vaak misselijk. Goed teken dus hahaha
Ach... Moontje! Zijn we je verjaardag nu bijna allemaal vergeten? Alsnog van harte gefeliciteerd en dat er maar vele verjaardagen mogen volgen, natuurlijk dan samen met jullie kindje!
Heb vandaag een 'baal'dag... Ik krijg echt niks voor elkaar. Zit de hele dag al wat te hangen, als ik wat wil doen heb ik geen zin meer. Ben moe, lusteloos, zere voeten, kleine is lekker actief. Ik wil wel maar toch weer niet..... Snap er helemaal niks van, zou het liefste gewoon willen shoppen, maar wil thuis niet weg. Wil lekker verven, maar wil de kwast niet vast houden. Wil lekker tv kijken, maar het zitten is zo vermoeiend. Heb net wel m'n boekje uitgelezen... Een echte aanrader! Dagboek van een moeder-in-spe. (Laura Wolff) geleend van een collegaatje, helemaal de moeite waard. Echt leuk om te lezen en heel herkenbaar. Ik wil alvast aan school werken, maar heb geen zin om nog langer achter de compu te zitten. Dus ik ga er weer meer stoppen. Excusses voor dit zeur verhaal, maar moest het gewoon ff ergens kwijt. Wil zo graag van alles doen, maar heb nergens zin in
@jody: wat herken ik mezelf in je verhaal! Ik ga zo weekend houden, eerst maar een lekker een paar uur slapen....... Dat doe ik de afgelopen week vaker... Heel moe en lusteloos.... Ben ook continu aan het rekenen hoe lang ik nog moet werken voor mijn verlof... dan reken ik dat terug (dus nu 14 wkn geleden was het 20 april...... pfff dan lijkt het nog zo'n eind!)...... Ik zit ook echt op alles en nog wat te klagen.... zou het met de zwangerschapsduur te maken hebben? @moon: nog van harte met je verjaardag! Ook ik was het helemaal vergeten, sorry