Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

@dieseltje... gefeliciteerd met je verjaardag! Ga je het nog vieren vandaag?

@es.. zo hoe wist je dat joh? Heb je ieders zn verjaardag in je telefoon staan? hihi.

2. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Thnx! Nee we hebben het afgelopen weekend al gevierd. Jaap is 11 februari jarig geweest dus we vieren het eigenlijk altijd het weekend ervoor. Vandaag gewoon gewerkt, dus niet echt het idee dat ik jarig ben :(

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    hihi lang leve hyves

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Owja natuurlijk hyves hihi.

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ diesel en mj

Ik ga morgen WKZ bellen ;)
    Ga me ook laten onderzoeken hihi.
    Net tegen Mar gezegd en die zegt dat ik het dan moet doen.

6. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    @moon, wat goed van je.

@Dieseltje, nogmaals gefeliciteerd.

Hier een dilemma met het avondeten.
    Jenna wilt geen vers avondeten, echt raar hoor.
    Potjes wilt ze wel.

Heeft iemand tips?

7. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @all: ben soort van ongesteld geworden, het begon gisterenochtend, veegde iets rozig slijm af, de hele dag doorgezet maar niet echt heftig, vandaag toch maar minitampon in gedaan maar het is echt heel weinig, misschien nieteens een echte ongi maar gewoon een soort van doorbraakbloeding (ben NIET aan de pil, weet dat het dan weleens kan gebeuren) Maar goed ben toch wel blij dat er iets gebeurd daar beneden! Echt heeel blij!

@diesel: happy birthday!
    @cindy: sorry kan je niet helpen met je avondeet dillemma, hier nog te weinig ervaring ermee.

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @moon: Goed van je! succes!

@cindy: Hier ook op het moment moeite met prak. Ik ben er vanavond achter gekomen dat ze het gewoon zelf wil doen met een lepeltje. Was een grote &^%%#^(bende maar goed, wel het grootste deel van haar prak op (en de rest op de grond, tafel, kleding, haar e.d :confused: ). Misschien gewoon eens voor haar zetten? Wie weet....

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Zo Nu heb ik even tijd om te reageren

MJ, heb je nou morgen of volgende week dat gesprek ( er stond volgende vrijdag) als het morgen is, veel succes!

Wen, hier vandaag ook foto's gemaakt met babyzwemmen, Ed was ook mee hihi.
    Tijn heeft alleen maar gehuild,weer eens wat anders.

Moon, wat goed! Ben echt benieuwd. En wat fijn dat Marco hier mee instemd.

Cindy, ik kan je helaas ook niet helpen. Tijn eet potjes s'avonds, en als ik zelf kook voor hem ( heeeeeeeeel soms *schaam*) dan eet ie het ook op. Misschien eens hetzelfde koken als wat er in het potje zit, en dan hapje om hapje geven ( zit ook maar wat te verzinnen hoor)

Denise, hoop dat je een mooie cyclus krijgt... hier is ie ver te zoeken.

@ all, hier alles goed. Tijn net zijn bed totaal ondergespuugd, heel zielig, ging tekeer als een volwassen kerel, en het rook ook als een volwassen kerel zeg maar. Dus in bad, beddengoed, knuffel en pyama in de was. En weer fris in bed ( na nog 3 keer gespuugd te hebben) Hoop dat ie nu alles binnenhoud.
    Morgen begrafenis... heftig. Vandaag condoleren waren heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen, dat vind ik toch altijd wel mooi om te zien hoor.

Slaap lekker allemaal!

Liefs, Esther

10. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Es; veel sterkte vandaag!

@ Moon; wat fijn dat Marco achter je staat! Spannend!

@ All; het filmpje wat hier begin van de week op stond heeft veel indruk gemaakt. Heb hem gisteren nog eens met mijn mannetje bekeken. Was ook erg onder de indruk. Heb inmiddels een informatiepakket over pleegzorg in huis... wie weet is dat wel iets voor ons. Adoptie kunnen we allebei nog niet echt achter staan, hoewel we wel op de wachtlijst staan... maar over pleegzorg hebben we allebei een goed gevoel...

Hou jullie op de hoogte!

Eerst vrijdag naar de internist... kijken of die het al opgegeven heeft met me... ;)

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden, nee volgende week vrijdag. maar vanmiddag even met vriendinnetje naar de kapper. ga uurtje eerder naar huis. meiden kunnen dan nog even in de creche blijven

dieseltje nog gefeliciteerd.
    Miscshien wil katja geen prak meer maar grote stukken. werkte bij akeesh hel goed. ze eet nu super, ze wil gewoon met de pot mee eten. vind veel dingen te zout, dus dat krijgt ze niet, maar eigenlijk eet ze het liefst lekkere gekruide bami en vlees enzo. groenten gaat ook goed.

cindy, vers blijven aanbieden, ze gaat vanzelf eten. hier was het ook lang slecht eten, maar nu eten ze heerlijk.. maar voor jou ook, probeer niet te prakken. en zelf laten eten met handjes? dat hielp bij akeesh ook erg goed, gewoon stukken zachtgekookte bloemkool, broccoli bloemkool. krieltjes of schijfjes aardappel

Moon wat goed van je... neem je mar mee naar de afspraak dan kan hij al zijn bezorgdheid uitspreken.

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Even snel..

Hij wil niet mee.. maar hebben er van de week over gehad en hij kan niet vertellen hoeveel procent kans er is dat er een 2de komt.
    Hij doet er telkens lacherig over en heb ik gezegd dat ik me ga laten onderzoeken.
    Het gekke is dat hij gewoon zegt doe dan maar.
    Gisteren zei ik dat ik echt ga bellen want dacht dat hij dacht dat ik een grapje maakte.
    Zegt ie ja is toch goed.
    Ik zei ja is toch belangrijk om te weten.
    Ja zei die.
    Zei ik van ja want je kan nooit nooit zeggen.
    Zegt ie ja dat is zo.

Dus als jullie hem nog snappen snap ik hem ook ;)

@ Daan

Dat is toch ook heel mooi.
    Suc6 met jullie keuze maken.
    Dikke kus

@ es

Beterschap met de kleine man

@ cin

Meteen stoppen met de potjes en vers telkens blijven aanbieden.
    Gewoon ook stukken aan haar geven dat ze het zelf kan doen.
    Ik had dat met britt ook.. je kan beter meteen met vers beginnen dan potjes.
    Want je bederft ze er een klein beetje mee ;)
    Britt eet sla maar heb het haar wel 10x aangeboden voor ze het at.

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

@esther... veel succes vandaag!

@cindy.. prak je het of geef je het in stukken? Anders zou ik zoals de andere meiden zeggen, dat aanbieden. Het is in het begin een beetje eng, met dat kokhalsreflex, maar daar moet je even doorheen ;) Het ziet er enger uit dan dat het is.

@moon.. heb je al gebeld? Ben benieuwd.

@katrien... weet je al wat ze volgende week gaan doen bij de internist? Bloed laten prikken? Of heb je dat al gedaan? Ik heb het filmpje niet eens bekeken, vind het zo zielig. Pleegzorg zou ik ook wel willen doen. Mijn ouders hebben dat deels gedaan vroeger. Weeskindjes uit Berlijn waren in vakanties altijd bij ons. Tis ook echt heel leuk en dankbaar om te doen. En opgegeven? (lees het nu pas) Wel hoop houden he meis, ik snap hoe moeilijk dat moet zijn, maar keep the faith!

@mj... oooow volgende week vrijdag, ga jij je haar laten knippen? Totaal iets anders? Of gewoon een klein stukje ervanaf (heb geen idee hoe je haar nu zit hihi)

@moon.. ik snap marco! hihi. Wat ik denk, is: Hij zou best een 2e willen, maar niet zoals het gegaan is met Britt. Gevaar voor vrouw en kind. Zou je je laten onderzoeken en is er 'niets aan de hand' dan is het mooi. Zou er wel iets zijn, dan is het voor hem misschien wel 100% nee. Snapje?

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

~@all... zoooooo kan sasha wel achter het behang plakken. Gister wilde ze weer geen avondprak (a la carte) althans... na 3 happen hield ze het voor gezien. Toen heb ik dr maar een broodje gegeven, gewoon helemaal op he? En nog een half potje 4 maanden peer (die had ze als eerste gehad, toen ze 5,5 maand was, ze is er nog steeds gek op)

Maar daardoor kon ik dr niet achter het behang plakken hoor hihi. Ze ging naar bed, goed geslapen. Tot snachts. Om de 3 kwartier kwam ze en huilen, wel snel getroost hoor. Toen van 4 tot 6 wakker geweest (spelen). Grrr. Gelukkig mocht ik van Kris uitslapen vannacht.

Ow enne... hebben jullie wel eens het gevoel weer zwanger te zijn? Ik nu wel... Heb al een 2 weken een zwaar gevoel in mn buik, soms krampjes. Ik ruik alles weer supergoed, ben af en toe misselijk, weer koppijn. Kan me niet voorstellen dat het zo is. We gebruiken condoom, ik geen eisprong uit mezelf, geef nog volledig bv, kris niet goed zaad. (nu is dat alles geen anticonceptie, behalve condoom, dat weet ik wel, maar het zou wel heel toevallig zijn)

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja ik snap het helemaal..
    Maar zo als ie nu doet lijkt het net of ie toch nog twijfelt.
    Ik denk dat als er bij uitkomt dat de kans erg groot is dat ik mezelf er ook beter bij neer kan leggen dan nu.
    Want nu kom ik er telkens op terug.

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    moon mannen. vraag hem anders eens of je de maxi cosi en box etc moet verkopen.
    Ik heb het nu thuis ok, hij weet het allemaal niet zeker, maar als ik zeg dat ik vanalles op marktplaats zet zegt die wel, "laten we er nou van alles 1tje houden, je weet maar nooit"
    spannend moon, erg spannend

daan, mooie keus. lijkt me wel moeilijke kanten aan zitten. watbetreft hechten enzo.

wendy, nee even dode punten eraf. ik kan niet zoveel met mijn haar. krult en is dun, maar na mijn zwangerschap is het wel beter en langer geworden.

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mj

Hihi wij hebben de kinderwagen al een hele poos terug verkocht.
    Heb alleen nog de maxi en badje :oops:
    Box die was van m'n schoonzus dus die kunnen we zo weer lenen.

Hihi we kunnen alleen maar afwachten ;)

B heeft net nieuwe schoenen gehad.
    Maatje 20 werd te klein.
    Heb laarsjes genomen en kan ze als het warmer word open schoentjes.
    Vind laarsjes toch schattiger onder een rokje nu.
    Had mooi mazzel 60% korting :)

Ga zo lekker macaroni maken eet ik weer voor het eerst in 2,5 jaar.
    Mannetje houdt er niet van en nu heb ik een vriendinnetje die met me mee eet haha.
    Arme Britt gisteren had ik zin in sperzie boontjes en die kreeg zij ook ;) maar vond ze niet zo lekker want ze at alleen haar vlees op.

18. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hallo dames,

Ik zal jullie raad opvolgen.
    En Jenna proberen stukken te geven.

Goed nieuws,

Ik ben vanmorgen tante geworden van een nichtje Julie, 3850 gram.
    Alles was super gegaan.

OP mijn hyves staan wat foto's.

19. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @cindy: Gefeliciteerd! Mooi meisje hoor ;)

Ik heb vandaag ook stukjes gegeven, maar ook dat ging er niet echt in. Paar stukjes, maar toen hield het weer op...... zucht... Ach het zal wel weer overgaan....

@moon: Heeft de macaroni gesmaakt? Moet er niet aan denken 2,5 jaar geen macaroni..... Jammie....

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ cin

Gefeliciteerd!
    Ga zo meteen even kijken hihi.

@ diesel

Ja heerlijk!
    Had een mega pan gemaakt.. maak ook altijd voor m'n opa en oma op vrijdag.
    En heb ook nog wat ingevroren altijd handig...
    Britt die had echt veel er van gegeten..

@ eten

Kunnen ook periodes zijn hoor dat ze niet willen.
    Britt heeft dat ook wel is en dan ineens eet ze weer heel veel.
    Geloof dat in boekje van CB stond dat als ze tegen de 2jaar aan lopen ook minder gaan eten omdat ze dan minder hard gaan groeien.

Ik zo maar is slapen is zo weer 4 uur.
    Vriend van Mar is hier nu.. die is jarig en komt ie hier :(

Deel Deze Pagina