Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ Cindy: gefeliciteerd!
    @ Moon: wel een stap in de goede richting dat hij het er mee eens is dat je zo'n onderzoek laat doen. Misschien staat hij er wel heel anders tegenover als de uitslag positief is.

Eten: de overgang van potjes naar 'met de pot mee-eten' is mij hier juist ontzettend meegevallen. Ook van potjes fruit naar vers fruit pikt ie. Al moest ik dat eerst helemaal fijn prakken, de volgende dag iets minder en de dag erna stukjes... Maar nu eet hij het. De potjes zijn er nu alleen nog maar voor als we weg gaan ofzo.

Ik vind het eigenlijk steeds makkelijker worden nu hij 1 is. Thijmen loopt nu zelf, kan zelf drinken (uit een antilekbeker) en eet met de pot mee. Ook slaapt hij super. Ik ben daar heel blij mee, want ik zie toch wel een beetje op tegen '2 babies' straks.

@ Dieseltje: heb jij, naast de duowagen, nog veel dingen extra moeten aanschaffen voor nr. 2? Ik ben een beetje aan het inventariseren wat we allemaal moeten kopen... (beetje vroeg misschien, maar het is zo leuk!)

2. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @simba: Ik moet nog een nieuwe wipper kopen, want de katten hebben hem gesloopt :oops: en het was ook niet echt een fijne wipper. Verder heb ik alleen nieuwe kleertjes gekocht omdat we nu een jongen krijgen. Alle andere dingen heb ik bij Katja neutraal gekocht dus kan ik nog gebruiken.

3. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @wendy: ik heb het gevoel nog niet ervaren tot enkele dagen geleden! Misselijkjoh! toen werd ik ongesteld en ben nu nog ongi EN misselijk. Dus waarschijnlijk zijn het de hormonen waar ik misselijk van ben. Stond vanmorgen echt te kokhalzen.

Een vriendin van mij is nu bezig te bevallen, nou ja eerst nog een paar uur weeen wegpuffen, ze heeft het heel zwaar, de hele nacht geploeterd en pas 2 cm (klinkt me bekend in de oren) dus ik heb het heel erg met haar te doen. Ben helemaal emotioneel, het is zo iets moois!

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    hey meiden,

hoe is het hier allemaal?
    ben zo een tijd niet geweest dat ik me een klein beetje schaam haha.
    hier gaat alles wel zn gangetje, alleen ben ik ontslagen bij ah vanwege de "ressesie" (ahum ja me reet) maar goed, zit als koos werkeloos thuis. verveel me de &*%&*%^&* en solliciteren gaat ook niet van een lijen dakje.
    nu ik thuis zit, kan ik over veel dingen na denken, en nu weet ik dus niet wat ik moet doen qua behandelingen. we hebben die 4 maanden clomid gehad, geen ruk verder. moet ik nu eisen dat ze verder gaan zoeken na 2 jaar aanmodderen? of toch overstappen op spuiten? Conclusie: HELP!

genoeg over mij, hoe is het met de meiden allemaal? k zag simba ook zwanger.. weet niet of k je al gefeliciteerd heb, maar bij deze gefeliciteerd!
    moon, mannen... moeilijk moeilijk. kan hem wel begrijpen, maar toch goed dat je je wil laten onderzoeken.
    mj, ook goed van je dat je je laat onderzoeken eerst.
    wen, hoe bevalt het in lelytown? we zijn nu bijna buren hahaha.
    es, wat word tijn groot! woooowww
    bengel, die tijd vliegt zeg, moest er laatst nog aan denken aan dat je soms zo gefrustreerd was dat het niet lukte.
    wie ben ik vergeten? t gaat allemaal zo hard hier.

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he patje, ik zou grotere stappen nemen als ik jou was, dus spuiten als dat kan of ivf als dat mag.

maar hoezo 4 mnd clomid, toch veel langer?
    wat is jouw traject nu geweest dan?

verder, ben een beetje ziek. gordelroos (google het maar even) zit in mijn zenuwen van mijn rug en hoofdpijn. ben wel aan het werken, gaat ook al iets beter..
    akeeshje loopt steeds meer en beter, zo schattig

verder hebben we een kroontje van barbie, zat een keer bij een happymeal ofzo. en vooral akeesh vind het zo leuk. ze zet het de hele dag op haar hoofd en wil dan horen hoe mooi ze is. verder heeft ze mijn tas ontdekt, die doet ze om en sleept het achter zich aan. echt een meisje is het

6. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    MJ wat een heerlijke meisjes-meid.... geweldig toch
    Gordelroos....au! Mijn moeder had dit ooit, en die vond het zeer pijnlijk.

Patje... ik zou ook voor spuiten, danwel IVF gaan, kom op zeg hoe lang zijn jullie al niet bezig.

Denise, is je vriendin al bevallen? ( hihi mag het wel hopen inmiddels)

Dieseltje, best leuk he jongenskleding! ;)
    Toen wij hoorde dat we een jongen kregen moest ik geestelijk echt afscheid nemen van roze kleding, en vond de jongenskleding echt niet leuk. En nu... moest laatst wat voor een meisje kopen, vond het gewoon moeilijk. Kan uren snuffelen tussen de jongenskleding hihi.

Hier alles redelijk. Tijn paar dagen ziek geweest, Ed paar dagen, en gisteren was ik aan de spugerij en diaree, vandaag nog even dagje nasleep ervan... dus ben nog thuisgebleven.
    Het is vandaag de oppasdag van mijn moeder, dus die komt evengoed zo... gezellig!

Liefs, Esther

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ooh geellig esther. hoelang duurde het bij je moeder. mijn hoofdpijn is bijna weg, dat scheelt een hele hoop

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    *klaagmodus aan*

Pffff ik heb sinds zondag griep. Voel me zo verrot..... Gisteren was Katja lekker bij de oppas maar vandaag is ze thuis. Valt me daar zwaar zeg! Alles aan m'n lijf doet zeer, heb hoofdpijn, m'n ogen doen zeer, koorts. Ik wil alleen maar slapen maar dat kan dus niet.
    En Katja heeft zo'n ''ik huil overal om-dag''.......
    Mama's kunnen niet ziek zijn he?

*klaagmdus uit*

@patja: Ik zou ook voor spuiten of evt IVF gaan hoor!

@es: Gezellig! Ja jongenskleding is ook best leuk hoor ;) Moet nog steeds wennen :)

Voor iedereen die ik vergeten ben, sorry, heb even geen puf om te reageren

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ patje

Ben het met de andere eens.

@ mj

Wat balen liefie!
    Hoop dat het snel over is.
    Hoe was het in het ziekenhuis? of is het vrijdag pas.
    Ik heb een afspraak gemaakt en kan pas 25 maart :(
    Mar zei nu ga je het zkr tot die tijd er telkens over hebben.. niet dus als hij dat al zegt hou ik m'n mond hihi.

@ diesel

Dikke knuffel!
    Hoop dat je snel beter bent.. sja mama zijn en ziek.. pff hou op.

@ denise

Balen dat je zo misselijk er bij bent..
    Hoe is het met de kleine man?

Hier alles goed.
    Behalve dat ik al 2 weken oorontsteking heb en heb al AB gehad maar helpt niet.
    Straks weer naar de dokter want hoor ook bijna niks er mee.
    Mar is de zolder aan het schilderen en dan kan de vloer gelegd worden en is het af.

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ooh dieseltje, ja mama's kunnen nooit ziek zijn.
    ik klaagde ook al van het weekend tegen mijn vriend toen ik koppijn had. "ik verzorg de kinderen als ze ziek zijn, ik verzorg jou als jij ziek bent, maar niemand verzorgd mij" snik snik...

ach ja. het is niet anders. beterschap dieseltje, en moon.
    moon ik ga trouwens vrijdag ochtend, daarna werken dus laat ik het gelijk weten. maar het is dnek ik nog alleen maar een gesprekje

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @mj: echt super schattig van die meidendingen maar ja jongensdingen zijn ook leuk. toch... *zucht* (hihi ben soms echt wel een kleeeeeeeiiiiiiin beetje jaloers op meidenmama's)

@es: jaa ze is zondag nog bevallen hoor gelukkig voor haar hihi een dochtertje hebben ze gekregen.
    Ben verder MEGA verkouden dus kan er deze week nog niet heen vrees is maar ja is ook wel rustiger voor haar natuurlijk maar ben zooooooo nieuwsgierig!

@moon: de misselijkheid is wel over gegaan maar ben nog steeds ongi, als ik de cyclussen terug krijg van voooor de pil (toen ik 14-15 was ofzo) dan ben ik dus 1x in de 3-4 maanden ongesteld en dan 2 weken lang... maar goed ik klaag even niet want ik ben heel blij dat mijn lichaam iets aan het doen is!

@diesel: nee mama's mogen nooit ziek zijn helaas het gaat maar door, en dan ben jij ook nog zwanger ook pfff heb het met je te doen lieverd!

@patje: ik ben het ook met de anderen eens! het is tijd dat er iets anders gaat gebeuren!

12. bengel

bengel Niet meer actief

dieseltje: beterschap.....tja mama's moeten altijd door he..

patje: zekers meer eisen: wij hadden puregon spuiten en IUI was niet nodig, ik heb onderhand gesmeekt om IUI en de 1e x was Finn gemaakt zeg maar. Verder gaat het super goed met me....on top of the hill

gisteren avond helemaal vriendin was op visite, hoogzwanger..had weeen...9 uur gingen ze naar huis. Half 11 belde haar vriend op of wij haar ouders en 2kids die bij opa en oma logeerde wilde halen omdat vliezen gebroken waren. tim snel rijden, en...ze waren nét op tijd om hun 4e kleinkind (4e meid) geboren te zien worden. Ze heet Yanini (half moluks) Quinty. Ben net geweest..OOOOOH wat is ze klein : 48 cm en 6,5 pond, Finn leek wel een reus naast haar. en OOOOOH wat kriebelt het NU alweer bij me... na de zomer vakantie maar een goed gesprek met Tim voeren, want nu vind ik echt te voeg, moet wel iets tussen de 2 zitten, maar das mijn mening...
    ga effe douchen, zo komt csi, spannend, vervolg hoe het met horatio is (sorry,ben fan)

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he bengel, nee dinsdag avond is echt desperate housewifes voor mij. vooral als mijn vriend avonddienst heeft (zoals gister) heerlijk.

en wat kunnen die kleintjes weer gaan kriebelen he. ik heb het ook.. maar eerst wil ik op vakantie in de zomer. en ik wil echt niet zwanger op vakantie. dat durf ik niet aan.

Denise, ik vind jongens ook leuk hoor. als er een 3e kom hoop ik toch stiekem op een jongen. zo stoer die mannetjes.

moon hoe is het met je?

dieseltje al iets beter?

wendy, alles goed?

hoe is het met Sam, ben je er nog?

en weet iemand hoe het met jody en de verdwenen meiden is?

14. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @mj: Ja ik voel me gelukkig iets beter. Nog erg moe, zere ogen en hoofdpijn maar in ieder geval geen koorts meer. Ben vanmorgen weer eens op de weegschaal gaan staan (doe ik elke week) en ben deze week 0,7 kg afgevallen :cry: Niet echt de bedoeling. Ik was nog maar 3,4 kg aangekomen, nu zijn dat er nog maar 2,7.
    Ik was bang dat ik moeite had om niet te veel aan te komen deze zwangerschap, maar geloof dat ik eerder moeite heb om wat aan te komen..... Nou ja, volgende week als ik helemaal beter ben mezelf maar eens trakteren op een lekker patatje met een kaassouffle :D Lang geleden dat ik dat op heb!

Leuk dat jullie ook nog voor een 2e zwangerschap willen gaan (als alle uitslagen natuurlijk goed zijn). Een jongen is dan natuurlijk erg leuk, maar wat denk je van 3 meiden, ook top! ;) S6 vrijdag!

Geen idee hoe het met de ''verdwenen'' meiden is. Wel jammer dat we er een paar uit het zich verloren zijn.

@Bengel: Dat is dan best een snelle bevalling geweest! Leuk hoor, gefeliciteerd. Mooie naam ook.

@denise: Gaan jullie evt in de toekomst nog voor een nr 2?

15. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ MJ: hoop dat je snel weer beter bent!
    @ Bengel: gefeliciteerd met je vriendin.

Ik las net ergens op de site dat Chrizzzy ook zwanger is! Na 3,5 jaar geloof ik. Leuk!

Mijn ventje is echt flink aan het ontdekken. Nu hij kan lopen gaat er weer een nieuwe wereld voor hem open. Heel leuk, maar soms ook vermoeiend! Zo vind hij het maar niks om in de buggy te zitten. Meneer wil lopen :rolleyes: ;). Leuk hoor, jongens! (maar ik zou het ook helemaal super vinden als ik nu een meisje krijg).

@ Diesel: jij ook beterschap!

16. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Dank je Simba!

Ik hoop ook zo dat Katja eens gaat lopen ;) Lijkt me geweldig, en ik hoef niet meer zo te zeulen met haar.......

Wat leuk voor Chrizzzy!

17. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Nee, maar dan ren je wel achter haar aan, hihi!

18. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Hihi, ja dat is ook weer zo.... Nou ja laten we het zo zeggen, IK ben er wel aan toe dat ze gaat lopen ;) Lijkt me zo schattig, zo'n klein meisje waggelend door de kamer.... Nu loopt ze met de tripp-trapp en de poef en haar loopwagentje de kamer door, maar los..... nee hoor, dan zakt ze lekker door haar knietjes :D Gaat veel sneller ;)

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    en los staan dieseltje hoe gaat dat?
    van het weekend wou akeesh ook lopen, weliswaar aan 1 hand. maar dat gaat in een tempo van 1 mm per uur ongeveer.
    en het was op de albert cuijp en de van wou. ze mocht van mij natuurlijk niet op de cuijp lopen, veel te druk. maar boos dat ze werd. ze wou niet eens opgetild worden

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ diesel

Hihi ja is waar wat simba zegt ;)
    Je moet dan ook ogen in je achterhoofd hebben want ze zijn in eens overal :rolleyes:

@ bengel

Gefeliciteerd!

@ diesel

Gelukkig voel je je al iets beter.

@ jongen meisje

Als Marco bij draait en uitslagen zijn goed hoop ik op een jongetje.
    Zou ik erg leuk vinden voor hem.
    Maar ik vind meisjes toch leuker hihi ;)

Hier alles toppie!
    Ik kan eindelijk weer horen.
    Ze hebben hem uitgespoten en kwam allemaal pus uit :confused:
    Tis was geen loop oor nu ineens maar gehoorgang ontsteking.
    Druppels gehad en dan moet het snel allemaal over zijn.
    Nou was ik alleen erg aan de diarree gisteren van de anti-b.
    Hoop nou toch dat het weer even over gaat al dat ziek zijn.

Deel Deze Pagina