@mj: Los staan kan ze ook nog niet. Dan zakt ze gelijk door haar knieen. Ze loop alleen langs stoelen en lage tafeltjes. Zolang ze maar steun heeft loopt ze. @moon: Ik vind meisjes ook leuker Al vind ik het super voor m'n pa en jaap dat dit nu een jongen gaat worden. Ach als het eenmaal geboren is zal ik het vast allebei erg leuk vinden Maar je mag zo je lichte voorkeur hebben toch? (ook al schaam ik me er wel een beetje voor)
ach onzin, iedereen heeft een voorkeur, maar gelukkig maakt het bij de meeste uiteindelijk niks uit. en houden we allemaal even veel van je kinderen
@dieseltje.. veel beterschap. Ik hoop dat het nu al een stukje beter is. Je mag best een voorkeur hebben hoor! Ik wilde eigenlijk een jongetje.. maar ik kan nu echt niet meer zonder mn meissie! @bengel... gefeliciteerd met Yanini! @moon... jakkie.. wat een verhaal van je oor. Hoe is het er nu mee? @all... Waren we weer hihi. Heb het best druk. Correctie... Sasha is best druk haha. Even alles opsommen: Kris heeft weer werk, bij zn vorige werkgever kan hij 9 maart weer aan de slag. Tis even een endje rijden, maar hij kan gewoon niets vinden hier in Lelystad. Ik heb volgende week ook een sollicitatiegesprek bij een rijschool voor 2 dagen in de week. Kan er niet meer tegen om naar de uwv arts te gaan en arbo. Ik hoop dat het lukt, om te werken, we zien het wel. Voor de rest.. Sasha is een druk bijtje. Overal heen tijgeren, zich optrekken aan de tafel, rondjes om de tafel heen lopen. Achter de loopkar. Het is een dondersteen, vooral alles wat niet mag is leuk. En als ze iets niet mag, dan zeg ik op wat hardere toon nee, gaat die doos met dr hoofd nee schudden. Nou hou dan je lach maar in. Gister was ik aan het stofzuigen, gaat ze in dr loopkar de stofzuiger wegduwen, zat ze gister met dr handen op dr oren, vast dat het veel herrie was. Zag er grappig uit. Ze slaapt nu ook de avonden lekker door. Afgelopen zaterdag was de condoom gescheurd, dus moest aan de morning after pil. Gelukkig dit keer niet ziek geweest (heb hem 12 jaar geleden een keer ingenomen) alleen mijn bv had een gigantische klap gehad. Gister met dr naar bed gegaan om 8 uur en alleen maar aanleggen, nu begint het langzaam omhoog te krabbelen. Vliegtuigongeluk op schiphol, iemand gezien? Mijn broertje was erbij. Die zit (miss weten jullie dat al?) bij de marechaussee. Hij had dienst, werden er mensen opgeroepen, die een beetje potig waren om mensen te tillen. Dus hij ging erheen. Wat hij zag, niet normaal. De piloten zaten bekneld in de cockpit, dood. Overal lagen ingewanden en lichaamsdelen en dode mensen. Heel veel mensen zaten bekneld en zaten te gillen en te schreeuwen. Hij heeft in totaal 5 mensen gered. Mijn ma had hem gesproken en ik mn ma net. Ik vroeg hoe hij zich voelde, ik zou me echt gigantisch kut voelen. Misschien dat de klap nog komt, maar hij voelde zich voldaan. Klinkt stom, maar hij is blij dat hij wat heeft kunnen betekenen. Morgen moeten ze verplicht op gesprek komen met een hulpverlener. Nadat ik mn ma had opgehangen heb ik eerst een potje zitten janken. Zag het allemaal mee in mn fantasie, hoe het allemaal was en hoe mn broertje zich moest voelen. (ik ga weer gewoon ) Maar ben ook onwijs trots op hem!
Ow en we zijn afgelopen zondag met vrienden naar de 9mndbeurs geweest. De drukte viel heel erg mee. We hebben nog een nijntje loopkar gescoord, nijntje foamdingen om op te hangen. Slabbetjes, lepeltjes (om van te eten) Was wel gezellig voor de rest..
Hoi wen, zo kan het ook, heb ik ook gelijk antwoord op m'n vragen van vandaag. Gaat kris weer hier bij ons om de hoek werken? Jee das een mijl op 7. Maarja je moet wat he. Wat spannend dat je ook weer gaat werken. Is dat je oude werkgever daar? Die toen al zei dat ie je weer terug wilde? Waar gaat sasha heen? moet je eerdaags nog in haarlem zijn? Kunnen we misschien een bakkie doen ofzo? X
had heel niet gereageerd op het vliegramp verhaal. Ed werkt natuurlijk op schiphol maar heeft er niet veel van gezien. Alleen onderweg naar huis. Maar super heftig voor je broertje zeg. Hij is gewoon de held! Daar kun je met recht trots op zijn. Heel naar wat ie gezien heeft, moet er ook niet aan denken. X
@ wen Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met Sas. Dat nee schudden doet Britt ook. Maar als ik nu zeg dat ze stout is dan zegt ze nee Feye Oh gatver m'n maag draait om.. zal je broertje nog wel heel lang bij blijven. Brrr @ oor Hihi gaat een stuk beter.. gelukkig! Hihi Britt komt met een grote knuffel aan lopen. Die is zo wat net zo groot als haar. Ik ga ga ons aankleden en dan even met haar en feye wandelen naar m'n ouders. Tot later schatjes
Erg hoor van die vliegramp! Hier is vandaag FEEST! Jenna is vandaag 1 jaar geworden! Mijn meisje word groot.... Moet steeds aan vorig jaar denken! Wat gaat een jaar toch snel. Liefs Cindy
Hiep Hiep Hoera voor Jenna! Gefeliciteerd meisje ! En ook voor Papa en Mama natuurlijk Liefs, Esther en Tijn
@jenna.. gefeliciteerd met je verjaardag! Wauw wat gaat dat hard zeg. Heb je al leuke cadeau's gekregen voor je verjaardag? We willen straks wel een mooie foto zien hoor, met je verjaardagsoutfit aan. @cin en dim.. gefeliciteerd met jullie kleine meisje! Gaat echt snel. Heeft ze ook dr eigen taartje gehad?
@es... nee dat was niet mijn vorige werkgever. Had net vicky aan de lijn, die kent mijn oud-collega. Dat hij had gebeld naar haar voor mn telefoonnummer, ze zoeken met spoed een parttimer. 1 dag in de week bij Kris en 1 dag mijn moeder. Ik kom voorlopig niet in Haarlem denk ik. Kris zit straks in totaal 8 weken zonder werk, moeten een beetje voorzichtig doen met geld. Want er komt nu niets binnen, behalve van mij. En ik ga sochtends niet met kris mee om half 5 haha.
We zijn trouwens foto's tegengekomen met mijn broertje erop. In het midden van de foto lopen 2 mannen met blauwe jasjes aan, hij is de linker. Ik denk dat hij er even doorheen zit, hij is nu bij zn vriendin en reageert niet op mn smsjes.
@wendy: Wat vreselijk dat je broer dit mee maakt! Hij zal je steun nog genoeg kunnen gebruiken. Vreselijk voor iedereen die er iets mee te maken heeft trouwens..... Vind het heel knap en moedig wat hij heeft gedaan. Lekker dat je misschien weer aan het werk kan wendy en ook heerlijk dat kris weer werkt heeft. Hoe gaat het nu met de bv? Nog steeds geremd door de morningafterpil? @cindy: Heb het al via hyves gedaan, maar van harte gefeliciteerd met Jenna! Maak er een gezellige dag van! @all: moest vanmorgen ook weer zo om katja lachen...... 1 van de katten krabte aan de bank (mag hij niet natuurlijk). Gaat Katja naar hem toe met haar vingertje schudden, en 'neenee' schreeuwend. Zo schattig... Hij luisterde wel (maar dat was meer omdat ze echt een grote keel opzette )
@dieseltje... haha die katja... wat een scheet! Is ze er eigenlijk van bewust dat ze er een broertje bij krijgt? Ja de bv begint al langzamerhand op te krikken. Tis nog steeds niet de oude volgens mij, vooral mn rechterborst, heel raar, maar lijkt of daar minder melk in zit dan de linker haha. Maar ik voel het soms alweer een beetje toeschieten en ik hoor Sasha ook weel lekker klokken.
@wendy: Ja het is echt een drol hoor Gelukkig dat de bv weer wat op gang komt. Vind het trouwens echt knap hoor dat je het zo lang vol houd!
@Wen, vind het ook heel knap van je dat je al zolang BV geeft. Jenna houd zondag echt haar verjaardag met veel bezoek en zo. Dan krijgt ze ook een jurkje aan en haar 1ste stuk taart. Vandaag hebben we het klein gehouden. We hadden haar de boerderij van Little People gekocht. Ze vond het geweldig hihihi. Een vriendin met vriend en zoontje(5 dagen jonger dan Jenna) zijn geweest. Was erg gezellig. Maar Jenna is ziek op haar verjaardag. 39 graden koorts. Hoesten, veel snotteren en ontstoken oogjes. En het 3de tandje komt door. @All, bedankt voor jullie leuke reacties, hier en op hyves. Liefs Cindy