Gefeliciteerd Jenna met je verjaardag! Enne... zondag weer beter zijn, hoor. Op je feestje mag je niet ziek zijn!
jenna gefeliciteerd met je verjaardag! wat gaat dat toch snel he! @ all. k denk dat jullie gelijk hebben qua behandelingen, nu nog even het lef opbouwen om te bellen en een afspraak maken. moet zoveel bellen... stel het steeds uit schiet dus niet echt veel op zo.
wendy, heftig meid. dit werk kunnen ook maar enkele mensen doen. Jenna GEFELICITEERD, veel plezier zondag! moon, hoe is je oor. Patje, ik stuur je moed, meteen doen meid, kan jou het schelen. dieseltje, al beter? esther, hoe is het met jou? all, vanmorgen naar gyn geweest. baarmoedermond is in iedergeval normaal. ze gaan een vloeistof echo doen, maar dat is pas 14 april, maar ik heb geen haast. verder moet ik weer zwanger worden via de fertiliteit, om proberen zoveel mogelijk te voorkomen dat het geen tweeling word. waarschijnlijk is mijn vroeggeboorte, combi van tweeling + domme pech. maar eerst maar even die echo afwachten
@mj: Nee nog niet beter Ben net bij de huisarts geweest en heb een antibioticakuurtje gehad. Hoop dat ik nu wat meer opknap want ik ben het zat! Zou natuurlijk heel goed kunnen dat de combi pech en 2-ling voor je vroeggeboorte heeft gezorgd. Hopen dat straks alles goed is en jullie met ''een gerust hart'' aan nr. 3 kunnen klussen! @cindy: Hoe is het met Jenna? Al wat beter? @patje: Bellen joh! Jij en Katrien moeten de volgende lichting zijn hoor!
@wendy: jeetje wat heftig voor je broer... sterkte voor hem... en super dat kris weer een baan heeft, jammer dat het zo ver weg is maar ja 8 weken zonder inkomen is KUT dus dan maar even dit en wie weet wat er nog op zijn pad komt wat wat dichter bij is. @cindy: gefeliciteerd met jullie kleine grote meid! @diesel: jaa hier wel een 2e maar ik denk pas als hij een maand of 15 is dat we weer gaan klussen! en wat betreft jongen/meisje: ik "hoopte" stiekem op een jongentje, het is wel heeeel stoer hoor! Maar in mijn omgeving worden nu allemaal meiden geboren en als ik dan de spulletjes en jurkjes zie dan zwijmel ik wel even weg! Nr. 2 wordt bij ons als het allemaal goed gaat enzo, ook een jongen denk ik. Stiekem droom ik natuurlijk van een meisje maar ik heb mezelf altijd met 2 jongens gezien weet niet hoe dat komt... hier ook ziek, nou ja in ieder geval vreselijk verkouden en het erge is dat ik onze kleine man ook heb aangstoken @patje: gewoon doen! wat heb je te verliezen?
@ mj Hij werkt weer super haha. Geen last meer. Gelukkig meis! Nu de echo afwachten natuurlijk maar zal dan ook wel posi zijn Ik ben wel bang dat mijn baarmoedermond niet helemaal okidoki is. Hij hangt nl altijd heel laag. Maar weet niet of dat nu is sinds B geboren is of altijd al zo was.
moon, bedoel je dat hij gevoelig is met sex(sorry maar even op de man af) hier namelijk sinds de meiden ook
@patje.. bellen meis! Een brutaal mens heeft de halve wereld toch? En ik bedoel, zo'n arts zie je misschien maar eens in de zoveel tijd en zit toch niet bij je aan de eettafel @denise.. he getsie ook al ziek en je kleine mannetje. Lekker tegen elkaar aankruipen hihi. @dieseltje.. jij ook beterschap. Hopen dat die antibiotica aanslaat. @mj... mooi dat je bmm goed was. Ben benieuwd naar die echo... En hier ook een stuk gevoeliger sinds de bevalling! @moon... hmm dat is niet goed hoor. Ik zou daar zeker mee naar de gyn gaan, miss heb je wel een verzakte bm. @all... Sasha heeft misschien de waterpokken. We waren op visite bij vrienden, die hebben een zoontje, die had ze net gehad, was net een beetje aan het herstellen ervan. Sindsdien heeft ze 2 lijken wel blaasjes op dr doos en 1 op dr lip, meteen de h.a gebeld gister. Moest het even aankijken, als het erger werd even langskomen. Kris is vandaag aan het werk, ze hadden werk voor hem, voor 1 dag. 9 maart begint hij voor het echie. A.s. maandag heb ik een gesprek met mn oude werkgever. Vanmorgen was mijn broertje hierzo, even lekker met zn 2e gekletst. Brrr, wat hij allemaal gezien heeft. Hij heeft de piloten gezien, was niets meer van over, helemaal gesplet. Kinderen en baby's die in het vliegtuig zaten, gelukkig niet dood. 3 mensen zijn eruit geslingerd, 1 lag ergens in een weiland en 1 in de sloot (waar die ander lag geen idee) en nog meer dingen, brrr.
@ wen Ik heb het al is aan de assi van de dokter gevraagd toen ik het spiraaltje er uit liet halen die zei dat het normaal was zo vroeg nog na de bevalling. Maar ik vertrouw het niet zo.. dus ga dat zkr vragen. Hmz mooie plekjes ook Als het nou niet weg trekt en bij de 2 blijft zou ik toch ook langsgaan.
Ja I know.. Dat zei mn moeder gister ook. Voor 1 jaar telt het niet. Lijkt ze toch op dr moeder. Ik heb het ook 2 keer gehad. 1 voor mn eerste verjaardag en daarna nog een keer.
@wendy: inderdaad talkpoeder op voorraad halen, al hoop ik niet dat het de waterpokken worden...... Meiden ff heel wat anders. Vanavond gaan we naar Bert Visscher! Heb er echt zin in
http://www.youtube.com/watch?v=CFn6gqyd3y4 We hebben gisteravond een filmpje van sasha gemaakt, hier is ze aan het wandelen achter dr loopkar. @dieseltje.. veel plezier vanavond! Altijd leuk cabaratiers (of hoe je dat ook schrijft hihi)
Ow trouwens niet opletten wat ze aanheeft haha. Ze had net een schone broek gekregen en het was bijna tijd om naar bed te gaan, vandaar dat we dr spijkerbroek niet terug aan hebben gedaan
zo schattig wendy. ze loopt al mooi vind ik. leuke die nijntje loopwagen. en ze ziet er schattig uit hoor. als ik thuis ben hebben de meiden bijna altijd een legging of majo aan. zit toch veel lekkerder
@moon: Schattig filmpje. Ze loopt al netjes hoor! Hier ook lang niet altijd netjes in de kleren hoor! Wij stoken een houtkachel dus het is altijd lekker warm in huis. Als ze dan net voor of na het eten een poepluier heeft, mag ze lekker in d'r romper verderhobbelen Voor dat eventjes....... @mj: Whaha, ja hij is wat druk ja, en soms ook irritant
Heej dieseltje..jij blijft bezig hé? Is het geen esther, dan is het wel moon, hihi (zwangerschapsdementie? ) Ik vind dat je goed moet opletten met bert, hij praat soms zo snel, dat ik de helft altijd mis. (en hij lacht om zn eigen grapjes, dat is soms zooo fout hihi)