Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Owwwwwwww zou je daar nou niet gek van worden? Ik wel :D sorry moon, bedoelde natuurlijk wendy.....

Ja inderdaad, om z'n eigen grappen lachen.... Superfout, maar hoe hij dat vaak doet, moet ik dan toch weer om lachen..... Ben vanavond vast doodmoe (van het luisteren wat hij zegt.... haha)

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wen

Oooh geweldig!

Pff ik ga weer komt er 1 aan met een ontzettende lucht aan der kontje

3. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey meiden,

Cindy,nog gefeliciteerd met Jenna.

Wen, fijn voor jullie dat Kris weer werk heeft en spannend voor jou volgende week Wat leuks S. lief he! Zo schattig he hoe trots ze dan kijken!

Moon, Brit gaat ook als een trein.

Es, moeten even bellen! Even afspreken enzo

Simba, ging Thijmen ineens lopen? Ruben gaat toch nog steeds niet alleen, hoewel hij al vanaf 7 en halve maand achter die kar aansjeest....het lijkt wel alsof hij niet durft ofzo.

Bengel, wat een leukerd heb je gemaakt!

Pat en Duckie, vooral mondig zijn en voor jezelf opkomen! anders kan je blijven wachten. Duim nog steeds voor jullie.

Vergeet vast een heleboel, maar kan niet zo veel onthouden geloof ik...hihih

Hier alles wel ok, voel me eindelijk een beetje beter. Huis wordt ook stees meer thuis, hoewel ik vind dat het wel lang duurt...het is wel heel vet geworden. Nu alleen de tuin nog en het verven buiten. Geld is alleen behoorlijk op.

Morgen gaat mijn laatste maand in bij mijn huidige werkgever....moet nog wel heel erg wennen aan het idee hoor. Na zo'n lange tijd, maar goed, genoeg over mij.

MEt Ruben gaat het goed, hij hoest nog wel veel, moeten woensdag weer naar de longarts in het Sofia kinderziekenhuis. Hij is wel heel gezellig en kletst en zegt papa en mama, das toch wel heel schattig. Op de creche gaat het sinds anderhalve week ook een stuk beter gelukkig, dus dat wel een zorg minder, volgende week komt de schoolfotograaf, hihi, toch leuk.

Nou, ga even voor de tv, tot snel.
    x

4. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo

Shaar, ja inderdaad, even bellen, ook nog voor Ruub z'n verjaardag....en gewoon voor de gezelligheid.

Wen, superschattig filmpje... goed van d'r hoor.

hihi Dieseltje, lekker bezig met die namen. Hoe was Bert?
    Wij zijn eens bij Jochem Myer geweest, die is ook abnormaal druk. Maar wel leuk.

Hier alles goed. Vandaag lekker dagje met Tijntje gehad. Het is zo genieten he! Elke avond als ie op bed ligt... na een paar uurtjes ga ik hem missen. En dan kan ik me zo verheugen op de volgende dag.... stomme doos ben ik he !

5. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ Shaar: Thijmen heeft ook een tijd langs tafels geschuifeld en achter loopkarretjes gelopen. Het duurde, voor mijn gevoel, best lang totdat hij echt ging lopen. Maar opeens zette hij een paar stapjes en sindsdien is hij niet meer te houden... hele stukken legt hij af. Superschattig om te zien.

@ Diesel: hoe was het bij Bert Visscher?

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wen en den

Wie is marissa ofzo?
    Die wilde me toevoegen en zag dat ze jullie ook had.
    Maar heb geen idee wie dat is

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Marissa? Ik heb geen marissa in mijn lijst volgens mij...

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Bert Visscher was echt top! Heb me rot gelachen.
    Altijd leuk zo'n avondje uit ;)

Verder zit ik eigenlijk te wachten tot die antibioticakuur eens een keer gaat aanslaan :( Voel me nog steeds totaal niet fit. Ga morgen toch proberen te werken..... Ben vorige week ook al de hele week thuis geweest.

9. bengel

bengel Niet meer actief

hallo wat is hier flink gekletst zeg....
    ik kan het niet bijhouden hihi..
    ik ben goed ziek: spugen en diarree..mooi weer vandaag..tim en finn wandelen ik op bed..bleh

verder een vraagje: ik heb vrijdag mijn laatste 'oude' loon ontvangen en ga vanaf volg maand plm 450 euro inleveren.. we houden dan plm 550 euro over per maand voor leuke dingen en aanschaffen...is dat te doen? of maak ik me druk voor niets? we zijn altijd big spenders geweest, dus dat wordt wel 2x denken voordat we aanschaffen dnek ik..
    xxxx voor iedereen

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ bengel

Vervelend dat je niet lekker bent.
    Beterschap!
    Hier begon net ook alweer de diarree :evil:

Ooh dat moet met gemak lukken hoor.
    Wij houden ongeveer 400 euro over voor boodschappen enz.
    Of mannetje moet veel uurtjes gemaakt hebben dan is het wel is wat meer.
    En lukt met gemak soms houden we nog wel is over.
    Wat we terug krijgen van de belasting voor het huis.. dat zet ik altijd opzij en spaar ik op.
    Krijgen het per maand vind ik handiger dan per jaar.

11. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hoi,

Bengel, is dat naast de boodschappen of moet je die daar ook van doen? Uit je verhaal maak ik dat het echt extra is? Want dan zou ik me nergens druk om maken, ik bedoel, het is bijna de helft minder, maar als je een beetje beter nadenkt voordat je iets koopt dan moet je er zeker mee uit kunnen komen toch?
    Er zijn genoeg mensen die helemaal niets overhouden.
    Maar ik begrijp je wel hoor, ik ging ook een bak minder verdienen...pfff, dat hakt er toch wel in en dan werk ik nog steeds 4 dagen. Inmiddels rij ik mijn auto niet meer prive, dus dat scheelt al weer een hoop geld, woon nu ook beter tov winkels en ouders, dus kan veel lopen en fietsen. Zeker als ik straks in de buurt ga werken, maar dat nieuwe huis is er ook wel ingehakt...pfff, we hadden ook behoorlijk wat te kort na de verbouwing, gelukkig hebben/wilden mijn ouders geholpen/helpen.
    Dus de komende periode even heeeeel rustig aan!

Lekker weekend gehad? allemaal. Wij hebben heel veel gewandeld vandaag, vanmorgen wilden we gaan fietsen, gingen lopen naar mijn ouders om de fietsen te halen, viel Ruubs in slaap, dus zijn we maar gaan wandelen, 2 uur en Ruben al die tijd slapen. Daarna naar huis, hij een boterham en wij met vrienden een bagel gegeten in het dorp, daarna weer 1.5 uur gewandeld en toen even het cafe in, geborreld en daarna lekker naar huis. Zit nu een beetje moe op de bank.
    Ben gelukkig eindelijk, na weken...schaam, bij met strijken...das toch best fijn...als je mij kent, ik strijk echt alles. Best een ziekte....want heb maar weinig tijd, maar wil alles netjes in de kast hebben liggen. Zijn jullie ook zo ziek?

Nou verder weinig te vertellen.

Ben blij dat de winter bijna voorbij is....verlang naar het zonnetje.

x Shaartje

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

@bengel.. ja ik lees ook dat dat extra is.... Ik wil best met je ruilen hoor ;)

@shaar... ik strijk echt helemaal niets! Het begint al met dingen kopen, ik koop dus niets, wat gestreken moet worden haha.

13. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    @Wen, hihi, ik weet het...tis ook te lomp, maar kan er niets aan doen. Moet er misschien toch maar eens vanaf.
    Heb nieuwe foto's van Ruubs om mijn hyves

14. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    @ bengel... als het idd extra is dan is het prima toch.
    Ik zou niet weten wat wij per maand overhouden aan extra's. Maar we hebben geen klagen.
    Beterschap!

Hier weer een koortsig kindje vandaag... :( Het begon met iets verhoging, en het eindigde in 40 graden koorts.

Ik heb ook zooooooooooooveel zin in zon shaar... pfff ben het goed zat dit weer!
    Zag je foto's op hyves, wat word ie toch groot, en wat een kop met haar he! Superkanjer!
    Hoop jullie snel weer te zien.

Liefs, Esther

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he bengel hier ook bigspenders. dit weekend wezen winkelen, onbedoeld en de latste uitverkoop meegepakt. maar voor je het weet is het weer 250 euro uitgegeven. wij hebben altijd te weinig geld, maakt niet uit of ik 1000 euro meer of minder verdien. ben erg slecht in administratie. zo ook in schoonmaken en vooral strijken, dus Shaar. nee ik ben allang blij als de kleren uberhaupt in de kast liggen. vouwen is al een ramp. strijken doe ik als het echt nodig is voordat ik eht aantrek. mijn vriend is wel een strijker, maar dat doet hij zelf.

verder ben ik zo blij dat het lente word..

shaar akeesh loopt nu ook hele stukken, maar kruipen en op haar knieen lopen doet ze ook nog.
    maar bij haar ging het langzaam elke dag 1 stapje meer

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    esther, nog beterschap met tijn

diesletje jij ook beterschap.

moon, hoe is je oor?

17. bengel

bengel Niet meer actief

hoi meiden

ja die 550 is extra..boodschappen, telefoon, tanken enz enz is er al vanaf. geschatte bedragen dan he...
    ik hoef me dus niet druk te maken...

gelukkig voel ik me iets beter gisteren weer om half 9 naar bed...tim heeft Finn weer de laatste fles gegeven (normaal doen we dat samen),.
    Nu lijkt het dat hij ziek gaat worden..tja...als het in de lucht hangt..

gisteren is weer een vriendin bevallen: half arubaans: meisje: chardela (ik denk dat je het zo schrijft). ze ligt in zhuis ivm niet kunnen plassen..
    nu nog 1 vriendin, die is 5 maart uitgeteld, en dan zijn alle beebs geboren, en finn is dan de oudste hahaha..

vandaag ongesteld geworden...niet uitmezelf hoor, k was de strip nog aan het afmaken, maar ja, ik denk dat ik de pil uitgespuugd/gep**pt heb..
    vanaf nu gaan ook wij niet meer aan de pil. niet dat ik NU al zwanger wil worden. ik hop dat ik zwanger mag zijn rond Finn's 1e verjaardag, maar dat duurt nog zoooooooooooo lang....hoewel..hij is 'alweer' 11 weken morgen..

shaar: fijn dat je ouders zo willen helpen zeg..scheelt een hoop zorgen lijkt me zo..
    mj: ik ben op zich niet de big spender, maar tim..ik kan ook heeeeeeel zuinig zijn als het nodig is..
    ga effe wat eten..
    toedeloe

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    bengel bij ons ook hoor, kan ook hel zuinig zijn. .mijn vriend is ook meer van eten halen. broodjes op straat. dan gaat het hard, zonder dat je het door hebt

leuk trouwens die baby boom om je heen. dat mis ik een beetje

19. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Bengel, imderdaad relaxed, scheelt een hoop kopzorgen, hoewel wel het natuurlijk wel moeten terugbetalen. Doordat Roger voor zichzelf is begonnen en dus behoorlijk veel meer verdient dan eerst, kunnen we gelukkig snel terug betalen, maar ik hoef me in elk geval geen zorgen te maken, want ik moet niet denken aan van die betalingsregelingen ofzo.

MJ, lekker he dat het lente wordt! Ben heel benieuwd hoe lang het nog duurt voordat Ruben gaat lopen, ik zit hem soms een beetje op te naaien, want dan wordt ie helemaal trots. Dan staat ie ineens 15 seconden los en wil die stappen nemen, maar ik laat hem maar gewoon gaan, komt vanzelf.

En die babyboom, hier om me heen is het eigenlijk elk half jaar ongeveer...haha, er zijn veel kids geboren. Ongeveer 4-6 maanden voor Ruben, toen afgelopen zomer, nu januari en februari en dan weer mei tm augustus. Inclusief een nichtje en nog een neef of nicht. Die van mijn zus ga ik 1 dag in de twee weken op passen, vind ik ook wel heel erg leuk, weer een babytje. En dan hopelijk voor het eind van het jaar (pas vanaf augustus proberen) zelf nog een rondje.

Net lekker onder de zonnebank geweest, met mijn vriendinnetje, woont tegenover me, toch wel heerlijk hoor! Krijg al een lekkere kleur, doet de mens toch goed.

Es, thanks voor het compliment, hij heeft inderdaad heerlijk haar, lijkt wel of sinds ik bij de kapper geweest het nog dikker wordt, het groeit echt heel hard.
    Hij is wel heel erg brutaal op het moment, lach me echt rot dat wel, maar hoop dat het een periode is. Ik werd boos op hem en hij negeert me dan volkomen, ik pakte hem zo bij zijn kin, die lippen natuurlijk een beetje gecruncht, gaat ie heel hard lachen, doet ie daarna zijn handen op zijn wangen, zo van dat was leuk...mmmm daar ga je dan...en niet lachen he!

Maar goed, hij is wel lekker levendig.

Tot morgen.
    x

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Shaar, mijn zonnebank advies maar opgevolgd dus!
    Heel goed.
    Denk trouwens dat ik het zelf ook maar eens ga doen.

Deel Deze Pagina