Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Diesltje: Nou idd, dat rekenen hoe lang ik nog moet. Ik heb nu natuurlijk lekker vakantie. Ik kan doen en laten wat ik wil. Na de vakantie moet ik nog 10 wkn werken. Op zich niet zo lang. Maar als ik er over nadenk dat dan alles weer op uur en tijd moet :( pfff daar kan ik nu al van balen. Iedereen zegt dat dit de periode is dat je moet genieten, maar waarom lukt dat dan niet? Ik geniet van de kleine en m'n buik, maar van de rest kan ik niet genieten, alleen idd maar zeuren over vanalles en nog wat. Ach ja, het zal er wel bij horen, maar vandaag ben ik niet heppie :(

2. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Dus we moeten nog even wachten op je ingekleurde muurschilderingen Jody?
    HEb vandaag maar een lekker hangdagje. Hopelijk gaat het morgen beter!

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Thnx meiden...

@ kreeftje

Rustig dagje zat er hier helaas vandaag niet in.
    Zijn met de jongens naar Feyenoord geweest bij de training kijken.
    Was echt gaaf!
    Leuk om ze van zo dichtbij te zien... maar wat zijn ze allemaal lelijk! hahah
    Heel veel handtekening en foto's :)
    De jongste ging er heel netjes heen en zei ie met lief stemmetje.. mag ik u handtekening 8)

Hebben feyenoord pyamaatje gekocht hihi...

@ jody

Ik heb dat ook hoor.
    En dan zeggen ze dat het midden van je zwangerschap je meer energie geeft.
    Maar waar is dat dan?

@ dieseltje

Ik heb geen eens zwangerschaps verlof :(

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @moon: huh.... hoezo geen zwangerschapsverlof?
    @jody: Ik moet nog 5 weken, dan 2 wkn vrij en dan nog 7 weken :cry: 4 dagen per week, en elke dag ruim 2 uur reistijd.... Moet er maar niet te lang over nadenken.... :D

Ik heb ook totaal geen energie hoor.... Snap er niks van, ze zeggen dat je je in het 2e semester veel beter voelt... nou, ik merk er niks van... (klaagklaagklaag haha ;) ) slaap de laatste dagen 2 uurtjes als ik uit het werk kom... heb t gewoon nodig... Ik ga dus zo weer even plat..

5. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    nou, ik ben ook net weer terug van een slaapje ;) Bij mij is er van die energieboost ook weinig te merken...

6. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    moon nog gefeliciteerd meid!

ik ben vandaag alweer 18 weken :D

ik heb weinig puf dus het is een kort berichtje...

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mj

Ik werk freelance.

Hihi we mogen best is even klagen toch ;)
    Beter tegen elkaar dan tegen de mannen die snappen er toch niet veel van :)

8. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Moon, alsnog gefeliciteerd!

Meiden, het is weekend! Jippie! :D

9. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Jaaaa lekker weekend!

Lekker rustig aan doen ;) Nadenken over de spulletjes voor de beeb etc....

10. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oh :oops: Ik ben blij dat ik dus niet de enige ben :oops:
    Vind het naar hubbie toe ook best vervelend. Hoe kan je uitleggen dat je van alles wilt, maar eigenlijk niks wil? Maar goed....
    Vandaag gaat het wel wat beter. We moeten er maar tegenin gaan.
    Maar idd de energie boost van de 2e periode heb ik niet......
    Volgens het bakerpraatje is het dan idd een meid ;) :) Wie weet moon, maritt en diesel is het bij jullie ook een meid?

@Moon: Leuk zo'n dagje weg met de jongens! ALs ik hubbie vertel over feyenoord pyama hebben we ruzie haaha :p ;) Ik zou ook zo graag overal wat voor de beeb mee willen nemen. Moet me echt inhouden...

@Dieseltje: idd niet te lang over na denken hoor! Dan 'bof' ik eigenlijk nog als ik jouw verhaal lees. Hoef maar 10 min. te fietsen naar mijn werk.... en de tijd vliegt voorbij nu. (helaas die van de vakantie ook) :( Aan alles komt een einde he? 8)

@French: De tijd vliegt he? Lekker hoor.....Goed uitrusten is erg belangrijk ;)

@Simba: ga je nog iets leuks doen dit weekend?

Hubbie gaat nu aan de slag met de meubels.... En ikke moet dus verder met kleuren....Nou druk weekend, gelukkig nog 2 weken vakantie!
    Fijn weekend allemaal!

11. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Kunnen jullie uitleggen hoe 'bandenpijn' voelt.

Ik heb nog steeds last van mijn buik!

12. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Bandenpijn is een scherpe, stekende pijn die langer aanhoudt (het is dus geen komen en gaan van pijn zoals bij weeën).

Rond de 20e week gaat de baarmoeder ineens heel snel groeien; je ziet jezelf dikker worden. Hierdoor komt er zeer veel spanning te staan op de banden (soort spieren) die de baarmoeder op haar plaats houden. Vooral de banden die langs de zijkant van je baarmoeder lopen kunnen pijn veroorzaken. Een scherpe stekende pijn ter hoogte van het schaambot wordt veroorzaakt door de banden waarmee de baarmoeder vastzit aan het schaambod en de stuit. Vooral als je moe bent kun je hier last van hebben.

Tip 1: Laat je buik niet hangen. Vooral als je veel staat is het belangrijk dat je de buikspieren regelmatig aanspant. Zo voorkom je dat de baarmoeder al te erg aan de banden hangt. Let er wel op dat je de rug hierbij niet bol trekt, span dus alleen je buikspieren aan.
    Tip 2: Een rubberen warmwaterkruik doet vaak wonderen. Heb ja, na een vermoeiende dag, last van de banden, ga dan even rustig liggen en leg een rubberen warmwaterkruik op de pijnlijke plek. Dit ontspant de banden en de pijn neemt vaak binnen een half uurtje af.

Waar voelen jullie die pijn precies? Bij mij lijkt het wel heel mijn buik te zijn. Ik twijfel dus of het bij mij wel bandenpijn is....

13. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @marit: heb je geen last van obstipatie soms? Ik had dat dus vorige week ook. Nu heb ik lactulose en gaat het beter.......

14. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    ik heb ook erg last van mijn darmen, en dat kan soms ook erg lang aanhouden.
    Misschien heb je daar ook wel last van?

Alles verder goed meiden?
    Heb vannacht iets beter geslapen gelukkig alleen werdt wakker met pijn in mijn heupen en rug das iets minder :( :(
    Maandag weer naar de gyn JIPPIE ben weer erg benieuwd naar de beebs :D

15. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Stoelgang gaat beter dan ooit :) dus denk niet dat het darmen zijn.
    't zal wel spanning zijn van alles en nog wat.

@Kreeftje, ik slaap ook slecht. Last van mijn rug (en buik dus).

16. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    mag ik voor een dagje joun stoelgang dan overnemen? hahaha..het is hier een ramp zal het maandag ook nog eens met de gyn bespreken heb er al echt van alles aan gedaan :-k

17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Inderdaad marit, mag ik je stoelgang even ovenemen? ;) Ik ben niet zo medicatietrouw, dus als ik een dag die lactulose vergeet, loop ik net of ik hoogzwanger ben.... haha :D Buiten dat is de pijn natuurlijk veel vervelender..

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marit

Ik weet niet of ik bandenpijn heb.
    heb gisteren wel heel erge pijn rechts in m'n buik gehad lag gewoon te huilen op de bank.
    Ik ben daar ook al een keertje geopereerd dus was wel even bang dat er niet iets mis was daar.
    Maar denk dat het van m'n darmen komt want kan bijna niet naar de wc.

@ dieseltje

Hihi ik neem het ook niet trouw.
    Vergeet het heel vaak.. sja en dan zit het meteen weer vast :( :oops:

19. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Wat balen voor jullie! Ik weet precies hoe het is hoor, want ik had daar voor mijn zwangerschap altijd verschrikkelijke last van!

20. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Moon, jij komt nog wel bij december mama's he? Ik was het al weer helemaal vergeten.
    Vind het hier veel gezelliger!

@Jody, hoe is het met je muurschildering?

Deel Deze Pagina