Hoe grappig Wen, en dan ook ineens stoppen met lachen, dat vind ik altijd zo grappig. en ook lachen om niets. Ruben kanook zo in de scheur liggen als hij voor het raam staat ende katten buiten ziet, gewoon in zichzelf, heerlijk als ze ze vrolijk zijn. Moon, goed nieuws, ben benieuwd of je mannetje mee gaat! Zou toch super zijn. Sam, sterte meis, tis toch wat, wat een ellende hebben jullie, lijkt me heel vermoeiend. Es, hoe gaat ie? Leuk dat jullie hebben afgesproken met de zw gym, leuk om te zien hoe iedereen zich ontwikkeld, Tijn was zeker de leukste?! all Hier weer een beetje beter, Shaar had keelontsteking, dus ab kuur. Maandag de laatste dag...hopen dat ik dan echt niet meer ziek wordt, want ik ben het meer dan zat. Ruben zit ook aan de anti b. Misschien had ik het al gezegd, maar een onderhouds kuur, na een kuur van een week voor oorontsteking. Hij knapt er erg van op. Enige is dat zijn billen heel rood zijn, en hij diaree heeft, heerste op de creche, alleen zag ik vanmorgen dat hij een kies heeft gekregen, dus daar kan het ook weer van zijn. Lekker alles samen...zucht. Hij zit dus minimaal 1x per dag helemaal onder de stront, door alles heen, buik en rug en wil niet liggen ivm die pijnlijke rode billen. Gaat al wel iets beter, laat hem zo veel mogelijk zonder luier, zodat het droogt. Gelukkig gaat dat snel. Maandag komt mijn bestelling uit amerika! Spannend, heb nog een beetje geshopt voor nieuwe kleding voor Ruubs, toch heerlijk al die voorjaars dingen. @ simba, ik heb voor ruben schoenen van Barbossa, ofzoiets, die hebben zo'n flexzool, die zijn super. Inderdaad bij een kinderschoenenzaak, wel wat duurder, maar vind kwaliteit toch wel belangrijk bij kinderschoenen, heb je inmiddels wat gevonden. en vakantie...hoop dat het er voor ons inzit dit jaar. Voorlopig heel hard sparen en terugbetalen...tja, hoop dat er wat overblijft. Nou ladies, tot morgen. x
@ Shaar: wat goed! Nu is ie los, denk ik. Voor je het weet loopt ie de hele kamer door. Ik heb voor Thijmen babyproof schoenen van Shoesme gekocht. Zilveren gympies. Hij loopt er goed op en nog belangrijker... hij houdt ze aan! Jammer dat jullie niet op vakantie gaan. Wij gaan ook niet... De verbouwing kost een hoop, dus voorlopig even geen vakantie voor ons. @ Wendy: supergrappig filmpje!
@ ruben Goed zo! @ vakantie Wij gaan ook niet denk ik. Willen de buiten boel nog laten schilderen. En voor aan het water hebben we gisteren een metalen hek besteld Ey even vraagje he. Hebben (als je die hadden) nog altijd die zwangerschaps streep.. het viel mij nl vorige week op dat ik die heb Maar kan me eigenlijk niet herrineren dat die er na de bevalling van Britt nog zat Hij zit op m'n schaambeen tot'begin van m'n buik.
@shaar.. wat goed van hem zeg! Toen ik hem voor het laatst zag, lag hij in alleen in mijn armen hihi. Nu al lopen. Ennne.... hebben jullie aandelen in anti biotica ofzo? Ik hoop dat het binnenkort een stuk beter gaat met jullie 2! @moon... ik heb die streep nooit gehad, dus ik kan je helaas geen antwoord geven. @es.. lijkt me echt lachen joh, al die leeftijdsgenootjes. @simba... stoer! Klinkt leuk, heb je eigenlijk nog een recente foto van Thijmen? Ben wel benieuwd! @all... Sasha heeft eindelijk weer eens gepoept uit zichzelf... Gister 2 keer en vanochtend een keutel (sorry) het is nog steeds redelijk hard, ondanks wat we allemaal doen. Maar het gaat...
@ moon heb even gekeken maar tussen de 99 andere strepen die ik heb, is die zw.schapsstreep ook nog wel te zien. Maarja bij mij is het iets minder lang geleden. Weet niet hoelang het blijft. @ Wen, het is ook leuk. Goed dat Sasha weer gepoept heeft. Ik weet hoe wanhopig je er van kan worden. Pff heb de dvd van Marco Borsato aanstaan, dat laatste concert. Gaat ie dochters zingen, zie je de hele tijd zijn eigen meisje in beeld. Word er zo emo van hahaha..... doos ben ik he! Het is ook wel een heel mooi liedje ook al heb ik een zoon... die is ook mooi... en gaat de tijd ook snel mee..... en de tijd staat hem het allerbest
@ Moon: ik had een zwangerschapsstreep, maar die is zo goed als weggetrokken. Nu zit 'ie er wel weer, maar héél licht. Ik verwacht wel dat ie weer donkerder gaat worden . Ik vind het niet zo mooi, maar ja... het trekt wel weer weg... Je hebt toch geen zwangerschapsvermoedens? Je weet het maar nooit... @ Wendy: fijn dat Sasha weer poept! Thijmen doet het minimaal 3 keer op een dag :sick:. Maar dat is wel beter dan helemaal niet, zoals bij Sasha... Heb een paar fotootjes in mijn album gezet. Had gisteren toevallig wat foto's gemaakt in de tuin. Het was zulk lekker weer... (let niet op de televisie op de achtergrond, die moet nog bij het grof vuil). @ Esthertje: mooi liedje is dat, he? Het gaat ook een beetje over zoontjes, vind ik .
Simba wat een heeeeeerlijk ventje zeg! Tijn poept nu ook minstens 3 keer per dag... haha maarja na zijn moeilijke poepperiode ben ik nog steeds met elke luier blij ( behalve als we op visite zijn, en hij zit tot zijn rug toe vol, door zijn kleren heen...... ) O... Tijn heeft boven/voor bulten en 2 witte punten zichtbaar... zal mij dat nou gebeuren? Dat ie eerst boventanden krijgt? Het zou zijn hysterische gedrag wel verklaren van vandaag.
@simba: Wat een prachtig mannetje! Lief als ze gaan lopen zeg.... ik wacht er met smart op @es: Zou zomaar kunnen hoor! @all: Ik heb weinig te melden. Hier gaat alles prima! Voel me goed, dus niks te klagen. Word wel wat sneller moe en vaker harde buiken maar dat hoort erbij he?
@ simba Aah wat een schatje! @ es Hihi gaat niet bij iedereen op volgorde hoor de tandjes. @ streep Had vandaag getest maar is negatief wat ook logisch is want ben aan de pil. Maar toch even checken haha
Thanx ladies voor de complimenten. Vind hem zelf ook wel aardig gelukt . @ Moon: toch maar even getest! Ja, we weet maar nooit! @ Diesel: fijn dat het goed gaat. Ik herken het, ben ook sneller moe en heb wat meer pijntjes dan bij de eerste. Maar nog steeds goed te doen. Jij schiet al op, zeg! @ Esther: 2 boventandjes, wat lief! De ondertanden zullen dan wel snel volgen.
@moon... toch maar getest hihi. Toch wel jammer dat ie negatief was Wanneer moest je nou naar het wkz? @simba.. wat een scheet zeg! Ik had die tv niet eens gezien haha. @es.... 2 boventandjes.. Volgens mij staat dat echt zo cute! Hier ook weer koorts, volgens mij komen Sasha dr 2 boventandjes ook door. De hele tijd aan het jengelen. Pfff. Ik zou vanmiddag met mijn zusje naar de stad gaan, maar denk dat ik dat maar niet ga doen. Ze heeft 38,4.
Bleh, ze had net 38.9. Ze heeft er echt last van. Heb dr maar een zetpilletje gegeven. Ze ligt nu te slapen. Wat uniek is voor haar, want meestal zit er tussen de slaapjes 4 a 5 uur. Ze slaapt trouwens nu al 3 weken ofzo, nog maar 1 keer per dag. Maar geloof dat ze vandaag wel meer gaat slapen hihi.
@ wen Beetje wel haha. De 25ste dus volgende week woensdag. Stomme tandjes.. wat kunnen ze zich daar rot van voelen zeg. Vind dat altijd zo zielig Ben net oorbelletjes laten zetten bij Britt. Zo lief!
he kletskousen. wat een heerlijk weer he. Simba, leuk zilveren schoenen. ik heb loopschoenen voor de meiden, maar die zijn nog maat 20 en ze hebben pas maat 18/19. dus heb voor akeesh reebok gympen met lichtjes, eigenlijk wel een harde zool, maar ze loopt buiten maar een paar stappen. Gister zijn we ook eendjes gaan voeren. akeesh liep naast papa. zij loopt trots los en smak. op haar neus op de tegels. mijn vriend kon haar nog half opvangen, maar haar neus is paars en geschaafd en haar voorhoofd een blauweplek. zo zielig, maar ja lopen doe je met vallen en opstaan. maar akeesh loopt nu echt goed los. zo leuk om te zien. emani nog niet hoor. wel goed aan je hand. maar ze is te wild. moon. ik heb geen streep meer. wel een hele dikke gehad. dacht ook gelijk dat je misschien zwanger was. zou toch wat zijn. hoop dat wkz wat goeds te vertellen heeft. wendy, zo'n schattig filmpje. leuk he die tandjes gelukkig hebben mijn meiden er weinig last van shaar, leuk 5 stappen los. wat goed. esther. hoe oud is tijn ook alweer? vruchtje geniet van je verlof.. dieseltje. je gaat goed. al bijna 30 weken. let je wel goed opjezelf? alles goed met Katja? hoevaak per week mogen kinderen macaroni eten? beetje rare vraag misschien. maar is eht het favo eten van de meiden. maak wel erg gezonde saus. met veel groenten erin. simba. leuke foto's. jongens zijn toch ook wle erg leuk.. (ik wil ook)
@mj: Met katja alles super Ze zit nu lekker aan de verse ananas, met haar handje naast haar oor ''hmmmm'' te zwaaien Ik probeer wat rustiger aan te doen, maar dat is niks voor mij Ben gister en vandaag bezig met het terras aan het schoonmaken met de hogedrukreiniger en de buitenboel soppen (als katja slaapt natuurlijk). Heb net haar speelhuisje helemaal gesopt dus ze kan lekker buiten spelen Wat goed van je meiden dat ze al zo snel lopen! Emani komt vanzelf! Zielig voor akeesh, maar inderdaad lopen gaat met vallen en opstaan Wat betreft macaroni, ook hier favoriet. Wij eten het 1x per week maar als wij iets eten wat Katja niet lust of ik haar nog niet wil geven, dan krijgt ze standaard macaroni Volgens mij mogen ze dat gewoon eten als prak hoor, macaroni vervangt de aardappels, groenten zitten erin en vlees ook. Die saus extra lijkt me niet zo erg. Ik maak de saus overigens altijd zelf van verse tomaten of diepvriestomaten met italiaanse kruiden. Voor katja gaat er (nog) geen zout doorheen. @all: Ik heb nooit een zwangerschapsstreep gehad, nu ook niet.
@ Dieseltje: doe je wel een beetje rustig aan (ook al is dat moeilijk). Je bent bijna 30 weken! @ MJ: ik denk dat het niet zo erg is om wat vaker macaroni te geven. Wij eten het ook vrij vaak (= mijn lievelingseten). @ Moon: moest Britt niet huilen bij het schieten van de oorbelletjes? @ Wendy: is de koorts al weer gezakt? Vanochten moesten we naar het CB. Meneer zit volledig gemiddeld met gewicht en lengte. Helaas twee prikjes, maar hij heeft maar even gehuild. Grote jongen dus. Nu hoeven we pas weer in juli, met 18 maanden ofzo.