hallo tijdje niet geweest, wat is hier veel gekletst: moontje: wat gaaf als jullie ervoor gaan wen: leuk filmpje Es TIjn al 9 maanden diesel: moeilijk he rustig aan doen als dat niet in je zit ik ben met finn naar cb geweest: hij is nu 3 maanden en 63,5 cm en 6450 gram...ze wilde hem tot zit trekken, ging ie staan, keek ze echt zo van dit moet ie helemaal niet kunnen. 2 prikjes gehad: geen kik gegeven, zelfs tussen de 2 prikjes in gelachen.. toen duwde hij liggend zijn heupjes omhoog, zei de cb arts: oke Finn je kunt meer dan hoeft, je bent een knappe vent hihi trotse mama. nu moet ik inbakeren afleren, heeft net 1,5 uur geslapen met 1 armpje 'vrij' nu is ie mopperen dus ga snel naar hem toe. xxx
@simba.. ja koorts is gezakt. Ze is nog wel jengelig, vooral als iets niet lukt, ze is niet zo heel erg hangerig meer. Vanochtend nog eventjes 3 uurtjes geslapen! Ga straks even naar de tandjes kijken. Ze heeft zo'n vormenhuisje van chicco, zat ze net met 1 hand tussen en met die andere zat ze erop te drukken, krijsen natuurlijk, wat een doos ook haha. Heeft hij de BMR gekregen? Ik zie echt op tegen die prik. @mj.. ahhh arme akeesh. Hoe gaat het nu met dr? Waarom hebben al die kindjes echt de gave om op hun hoofd te vallen *zucht* @macaroni.. hier ook vaak macaroni hoor hihi. Alleen vormt dat hier niet de basis. Het is meer groenten hierzo. Moet oppassen met aardappelen, rijst en weet ik het. @bengel.. Wat goed van Finn zeg! En al een grote knul!
hier is macaroni ook makkelijk. saus maak ik met gehakt, en verse tomaten en heel veel groenten, paprika, broccoli, wortels en wat e in huis is. dan pureer ik de saus en vries ik het in bakjes in. en dan hoef ik alleen macarroni te koken en saus eroverheen. prakken doe ik niet meer. ze eten alles groot.
ga trouwens voor op vakantie die deryan travelcot kopen. dat lichtgewicht tentje. ben wel benieuwd of de meiden erin willen slapen.
Getver de getver... Sasha is vandaag hard gevallen! Zo met dr oog ergens tegenaan. Een beetje dik oog, rood en een schaafplek naast dr linkeroog. Voel me echt een slechte moeder! Had net in de stad ook echt het gevoel dat mensen naar me keken, van ahhh arm kindje wordt mishandld.
WEn, naar gevoel he...hier is het ook veel blauwe plekken en inderdaad altijd in het gezicht. Bengel, sterke kerel hoor! Diesel, rustig aan hoor! @all, 28 mei worden Ruben zijn neusamandelen geknipt en zijn trommelviezen doorgeprikt. Opname van een dag. Ben heel blij dat er sinds 2 weken geleden zo veel schot in de zaak zit, zodat hij volgens de dokter de volgende winter zonder al te grote problemen doorkomt! Ik kijk er naar uit! Voorlopig nog de hele maand maart en april een antibiotica onderhouds kuur en dan hoop ik dat hij er helemaal klaar voor is. Hij loopt nog steeds niet, maar hij vindt het heel erg leuk om te doen en wil steeds lopen, dus we oefenen veel. hihih, gister op de creche kwam ie naar me toelopen, 6 stappen. nou ga ff eten., tot later. x
Hallo Shaar... hij loopt toch dan.... 6 stappen is ook lopen. Fijn dat er inderdaad wat gedaan word voor de Ruubster. Is ie straks een lekker gezond kereltje in de zomer. Wen, naar dat vallen.... gelukkig gaat het gauw over. Bengel, wat aan topper die Finn! Leuk is dat dan he. Simba ook al zo'n grote jongen. Prikjes zijn ook gewoon vervelend. Ik ben ook een beetje trots vandaag. Tijn heeft voor het eerst zijn happie met stukjes gewoon opgegeten. Zonder spastische hoofden te trekken of te kokhalzen. We gaan de goeie kant op.
Hallo ladies, How's life? Hier is het koud, ondanks dat de zon heerlijk schijnt, maar de cv-ketel wordt verplaatst... brrr.... Ben blij als 'ie weer aangesloten is!
@simba... brr jij liever dan ik. Hier is het ook superlekker weer, achter het glas welteverstaan. We zijn allemaal stront verkouden! Bleh. Straks even naar de suup sinasappels, antaflu en zakdoekjes kopen hihi. Bleh.
Ow en Sasha is weer koortsvrij (toen ik het voor het laatst gechecked had) Alleen is ze nog wel redelijk jengelig, denk misschien ook omdat ze nu verkouden is.
Sterkte meiden! Hier eens allemaal goed gezond...hahah, for a change! Gaan lekker naar buiten genieten van het weer! HET IS LENTE!
Huh? Lente begint toch pas 21 april? Maar wel beter dat jullie allemaal verkoudheid-af zijn! Geniet lekker!
hee meiden, wat een heerlijk weertje vandaag he! Wij zijn lekker gaan lunchen op een terrasje in het zonnetje, william vond het heerlijk zat de hele tijd naar de vogels te kijken die door de lucht aan het vliegen waren. ff kort wat reacties hoor... er is zoveel geschreven! @wen: balen dat jullie allemaal verkouden zijn, gelukkig is sascha dan wel weer koortsvrij, hoe is het met haar oog en schaafplek? @shaar: los is los al zijn het maar 6 stapjes! echt geweldig! @bengel: sterke jongen dus die finn heerlijk toch! @moon: wat schattig oorbelletjes! Vind het altijd wel zielig bij de kleintjes terwijl ze er eigenlijk minder erg in hebben en last van hebben dan als ze een paar jaartjes ouder zijn... @zwangerschapsstreep: heb ik ook nooit gehad, ook geen uitpuilende navel wel veel striae @diesel: niet teveel soppen met die dikke buik he! @simba: heerlijk jochie! @es: hoe staat het ervoor met tijn zn tandjes? Vandaag heeft de buurvrouw hele mooie foto's van ons jongetje gemaakt, zet er zo even 1 in mn album! Ze gaat binnekort uitgebreide fotoshoot houden maar we hadden weinig tijd. Ze doet het trouwens gewoon als hobby! William weigert nu vaak de fles, zou het aan de opvolgmelk liggen? Smaakt dat anders? De ochtendfles en papfles drinkt ie wel maar overdags is het gewoon krijsen geblazen... Water wil hij ook niet, dat vind hij vies... Probeer het wel met een lepeltje naar binnen de krijgen zodat hij toch nog wat vocht binnen krijgt maar hij tuft het meeste gewoon meteen weer uit. Ik ben weer ongesteld geworden! Na 31 dagen! Zou het dan toch nog op orde komen? (stille hoop van wel)
lady's k ben er ook weer! wat worden de kindjes grooott! jemig nou ik heb goed nieuws... nee k ben niet zwanger.. maar we zijn bij he zh geweest... ennnn zodra ik ongie word mag ik beginnen met spuiten! weer t zelfde als vorig jaar.... dat is in iedergeval een stap in de goede richting nu maar hopen dat k snel ongie word Kussiieeeeeeeee
hoi patje hopen dat het nu resultaat gaat geven dames: IK ZIT OP WERK....ben net weer begonnnen...wel effe wennen hoor, vooral hem achterlaten...gelukkig bij 1 van de oma's.... ga nu maar eens een hele berg mail lezen, aangezien mijn vervanger al 2 weken weg is..
@denise... ja die schaafplek, er kwam een korstje op en die is er gister al onder de douche afgegaan. Nu zit er echt zo'n roze streep. Hoop niet dat het een litteken wordt! Mooie foto van William zeg! Ben benieuwd naar de rest Gefeliciteerd met je menstruatie hihi, duim voor je mee. Ik heb het hier nog niet gezien. Wat vind hij van diksap dan ofzo? Van dat opvolgmelk, kan ik je niet mee helpen. Mag je dat andere niet meer geven dan? @patje.. super joh! Ben benieuwd. Wanneer zou je weer ongesteld moeten worden? @bengel.. veel succes met werken weer vandaag! Is volgens mij wel raar. Laat je Finn wel met een goed gevoel achter bij de oma's? Veel plezier met mails lezen hihi. @all... hier is de verkoudheid al een stukje minder. Lekker aan de sinaasappelsap gezeten en had een verse kippensoepje gemaakt. Hopen dat het helpt hihi. Sasha is een beetje verkouden, maar gelukkig niet erg. De tandjes zijn wel door, volgens mij zijn het echt joekels! (in vergelijking met onder hihi) Ze eet echt als een bootwerker de laatste tijd! Vooral savonds. Vannacht wel lekker geslapen. Ik krijg trouwens wat van die kleding! Vooral broekjes. Snap er echt helemaal niets meer van. Ze is nu 72 cm en 8700 gram (even afronden) Ze is echt niet dun. Maar die broekjes 74 worden aan de onderkant een beetje kort, maar ze zakken van dr reet af. Ben de hele dag aan het hijsen. Truitjes ook, draagt ze nu voornamelijk 80, want in de breedte past ze 74 niet meer, gaat toch nergens over? Ze is helemaal niet dun of dik, gewoon normaal. De mouwen zijn wel goed, maar aan de onderkant is het wat langer. Gaaat nergens meer over! Weet nu helemaal niet wat voor maatje zomerkleding ik moet kopen!
even een kort berichtje kom zo bij lezen. wij hebben de waterpokken overleefd. 3 nachten amper geslapen. eerst akeesh en toem emani even voor sam. respect meid. die slapeloze nachten.