Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @es: Natuurlijk is er overheen te komen als je je katten weg moet doen. Er zijn ergere dingen in het leven.... Maar het is altijd heel moeilijk een goed thuis voor ze te vinden.... en dan nog maar afwachten of dat het is.
    Ik snap heel goed wat je bedoeld hoor, alles voor je kind ;)
    Ik ben ook een echte kattengek en het zou me heeeeeel veel moeite kosten, maar ik zou zeker willen weten of m'n kind echt allergisch zou zijn. Dan zou ik ze ook zeker herplaatsen..... Misschien is het een idee om idd uit te testen als jullie op vakantie gaan?

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

@vruchtje.. wauw jij gaat inderdaad snel! Leuk man! Je gaat in het ziekenhuis bevallen? Welke? KG of spaarne?

@es... Ik kan me nog een boekje herinneren, lotje is verhuisd haha. Bye bye lotje. Jij doet ook echt alles he om van dat beest af te komen.
    Maar even serineus, wel lullig voor lola. Misschien is het bij 1 kat minder :) Wel vervelend voor tijn. Jullie gingen binnenkort toch eventjes weg toch?

@all.. ben ik nou de enige die altijd van die rare dingen meemaakt?
    Gisteravond zaten we aan het eten en precies het huis hiertegenover, zooo daar komt wel veel rook uit. (we dachten eerst kachel springt daar aan ofzo) Toen werd het rook wel wat erger en de buurmensen gingen meteen kijken. Toen ging er een voordeur open, tjjeeeeej wat een rook. Ik meteen janken, die kinderen, alsjeblieft, laat ze die kinderen eruit hebben (schiet weer vol) ze hebben 2 kids van 5 en 2 ofzoiets. Gelukkig zag ik die moeder vanaf de tuin komen.
    Brandweer al gebeld en het was gelukkig snel over. Kris is daarvoor nog gaan kijken of hij ergens mee kon helpen. Er was vuur gekomen in een pan met olie (hoe origineel) daar hadden ze een blusdeken overheen gelegd, maar dat hielpt niet.

Deze moeders gaat straks naar de gamma, voor rookmelders, blusdeken en poederblusser! Brrr, dat is echt mijn ergste nachtmerrie.

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

@dieseltje... ik zou ook geen afstand van mijn katten kunnen doen, wat voor terroristen het ook zijn. Hoe gaat het nu met je en je zwangerschap? Kijk je alsnog een beetje uit naar je kraamweek?

Sasha zit de hele ochtend al mamamamamamama, vet leuk! :D (gister was het trouwens de hele tijd papapapapapa, ze wisselt eerlijk af hihi)

Nog even een vraagje, welke tuitbeker adviseren jullie? Ik heb nu de nuby met die zachte tuit, maar die is lek, want sasha heeft hem een paar keer goed op de grond gegooid, nu zit er een barst in.

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Jeetje dat is echt schrikken. Ja, brand is ook 1 van mijn grootste angsten..... Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

Das t goeie woord voor katten, terroristen, whahaha.... Soms word ik gek van ze (zoals nu in de ruitijd) maar krijg er ook zoveel liefde van....
    Met de zwangerschap gaat het prima! Veel last van harde buiken, wat rugpijn en wat last van m'n bekken, maar het is goed te doen.
    Ja, ik kijk enorm uit naar mijn kraamweek. We zijn ook al weken aan het fantaseren hoe het allemaal kan/zal gaan. Ben heel erg benieuwd, en toch ook wel een beetje bang voor m'n hormonen na de bevalling (en dan vooral richting pa z'n nieuwe vriendin, maar hoe ik ook naar haar zal doen, dat zal ze begrijpen gelukkig daar hebben we het al over gehad). Hoop alleen zooooo dat ze niet op vakantie zijn als het geboren word..... ;) 't zou echt wat voor ons zijn :D

Wij hebben hier nuby tuitbekers. Ik vind ze ideaal. Ook katja gooit ermee, maar tot nu toe nog geen scheuren ;)

Geweldig he als ze papa en mama gaan zeggen ;) Katja zegt sinds kort ook oooooooooooooooooopa :D

5. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    @Wen, jeetje dat is schrikken.
    Ook hier mijn grootste nachtmerrie.
    Hier hangen ook overal rookmelders.
    Ik ga ook zo naar de Gamma maar dan om te werken, hihi

Hie hebben we ook een tuitbeker van Nuby, die lekt echt als een zeef.
    Nooit tevreden over geweest.

Heb nu de Difrax antilekbeker.
    Die is echt geweldig.
    Die is al tig keer op de grond gevallen, maar lekt niet.
    Wel moest Jenna hier erg aan wennen omdat deze een harde tuit heeft, en de Nuby een zachte tuit.
    Welke kindjes drinken uit een rietje?

Jenna net op het KDV afgezet, en ze heeft niet gehuild, jippie.
    Voor mama ook een fijner gevoel.

Groetjes Cindy

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Hey meiden, ben ik weer haha,

heb nog zoveel dingen niet verteld hier geloof ik.
    ik ben bijvoorbeeld ontslagen bij de appie, vind het heel jammer nog steeds, maar ze flikkeren me eruit vanwege de ressesie :S k zit dus al vanaf begin februari thuis bleh.
    met het afvallen gaat het niet echt je van het, blijf steeds maar op t zelfde gewicht en dr veranderd niet zoveel aan. volgende week donderdag moet ik weer voor controle en bijspuiting van me bandje...
    ben nog steeds niet ongie... nu moet het komen, komt t niet. geduld...
    @bengel, jemig gecondoleerd, lijkt me heel moeilijk.
    @wen, tis toch wat daar in lelystad. ben je niet bang voor die steker die nog los rondloopt?
    @ es, tijn alweer zo aan het hoesten, arm manneke.
    @diesel, jij gaat ook hard!
    @vruchtje, jij ook zeg, nog ff.
    als ik iemand ben vergeten, sorry kan het ff niet onthouden haha.

7. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Wij hebben hier een Nuby beker. Geen problemen mee gehad. De difrax beker hebben we ook (met zo'n rietje), maar dat vind Thijmen niks.

Meiden, ben een weekend weg! Thijmen gaat toch mee, want papa is ziek en kan dus niet voor hem zorgen. Gelukkig gaan we naar een bungalowpark en hadden mijn vriendinnen er geen problemen mee (zijn toch niet van die stappers).

Groetjes!

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Veel plezier Simba, kan je toch nog je ventje meenemen!

9. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    jeetje wen wat heftig zeg! wij hebben gelukkig overal rookmelders maar we moeten nog wel blusdeken en blusser hebben...

@es: ik zou ook niet zomaar mn beestje wegdoen als ik geen zekerheid heb maar kijken hoe het gaat als je een weekje op vakantie gaat en als dat nog lang duurt misschien toch een weekje bij oma logeren dan logeer je er zelf ook een paar nachtjes als je niet zonder kan :D en als hij er allergisch voor is nou ja dan weg ermee ik ben zelf allergisch voor vanalles en het is gewoon een DRAMA helemaal voor zo'n klein mannetje

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Meiden

Weekje bij Oma is niet handig.
    Oma's werken gewoon.
    En Ed zijn ouders hebben ook een kat.
    En mijn ouders wonen helemaal in Amersfoort.
    En kan zeker niet zonder Tijn, hij is nog nooit wezen logeren, en dat hou ik voorlopig lekker zo.
    Al zijn de nachten nog zo dramatisch.

We gaan in Juni, nog iets meer als 2 maanden dus.
    We kijken wel even.

Het is trouwens een boekje met Lola gaat verhuizen Wen hihi.
    Lotje is oke !

Echt eng die brand! brrr

Patje wat balen zeg van je baan... het zit je allemaal niet mee he!

Lekker Cindy dat ze niet ging huilen, lijkt me echt zo erg!

11. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey meiden,

Even een korte update van mij....

waarschijnlijk mogen wij voor onze vakantie nog een IVF behandeling in Dusseldorf doen. Echt superspannend!

Deze IVF is een proef, om te kijken of alles goed gaat met bevruchting e.d., en daarna kunnen we eventueel weer terug naar IUI!

Allemaal duimen dus! ;)

liefs!

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

`@cindy..., die zachte mag niet in de vaatwasser, weet niet of je dat doet. Hoorde ik ook pas later hihi. Beter dat Jenna niet ging huilen! Laat je dr toch met een beter gevoel achter.

@patje... nee bennie bang hihi, het is niet hier in de buurt gelukkig (woon aan de andere kant) Maar brrr, van mij mochten ze die kerel gister al opgepakt hebben. Emmeloord is niet zo ver van lelystad vandaan, we zijn bijna buren ;)

@katrien.. wauw geweldig zeg! Wanneer zou het dan ongeveer plaats moeten vinden? Maarre proef, gaan ze alleen naar de bevruchting kijken? Of gaan ze ook terugplaatsen? Hoezo in dusseldorf joh? Hoe zit het met dat ene gehalte? Ben even de naam kwijt sorry. Wanneer is de bbq ;)

@simba... veel plezier het weekend. Toch wel lekker dat je Thijmen mee kan nemen, hihi :D

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    WAUW Katrien wat SUPER SUPER zeg!

Ik riep gewoon Ed om het te vertellen hahaha

Heel gaaf!

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Dieseltje: ja kan het nog niet echt geloven hoor dat het nu toch elk moment zou kunnen gebeuren. Ik weet niet waarom maar denk dat ik niet ga bevallen voor de uitgerekende datum (7 april). Voel me verder wel goed alhoewel ik die buik wel beetje zat wordt. Met jou ook alles goed?

Esther: wat balen zeg dat Tijn waarschijnlijk allergisch is voor de katten. Dat zou echt mijn aller ergste nachtmerrie zijn. Ik heb ook 2 katten vanaf kleins af aan en zijn vandaag jarig :) 7 alweer en zou er echt geen afscheid van kunnen nemen. Hoop dan dat mijn ouders ze nemen ha ha. Maar ja je wilt altijd het beste voor de kleine natuurlijk

wendyp: ja ga in ziekenhuis bevallen het SPZ. Dat is trouwens schrikken als er zo dichtbij brand uitbreekt en dan nog die kids in huis vreselijk. Ben je al gewend in je nieuwe huis? Welke plaats woon je ook alweer?

Simba: je zult het niet meer lezen maar veel plezier met het weekendje weg :)

Patje: meis het zit jou ook niet mee zeg. Gaat het met je huwelijk wel beter als ik vragen mag?

Denise: Heb even in je album gespiekt wat een schatje zeg en wat wordt hij al groot gaat veel te snel hé

Katrien: Goed nieuws wat fijn voor jullie. Hopelijk komt er een heel mooi wondertje uit voort. Ik duim voor jullie want als 1 stel het verdiend zijn jullie het wel.

liefs vruchtje

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

@vruchtje... ik vind dat echt een leuk ziekenhuis! Beter dan KG, al vond ik hoe ze deden met mn bevalling en de kamer wel super. (op sommige dingen na dan) Ik woon in Lelystad nu (staat ook bij mijn naam hihi) maar ben nog wel eens in haarlem. Ja ben al gewend aan het nieuwe huis, al denk ik wel vaak nog aan mn oude huisje. Mis Haarlem wel een beetje :oops:

16. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @daanduck: wow! wat super dat jullie die kans krijgen om het gewoon even "op proef" te doen hopen dat de proef slaagt :) mijn duimen draaien in ieder geval!

@vruchtje: dank je! Jij natuurlijk sterkte de laatste loodjes!

17. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Kan niet reageren, ga nu weg

Sterkte Duckie, goed nieuws!

tot woensdag

18. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden! Zie het weer helemaal zitten, maar dat moet ook wel met Esther als voorbeeld! ;) :)

Ben gewoon heel blij dat we nu even door gaan pakken, maar ik moet natuurlijk nog wel even afwachten of we het allemaal gaan redden voor de vakantie! Wordt wel plannen, en dan de wachtweken op Tenerife...

Dat betekent geen bier op het terras! :rolleyes:
    (niet dat dat zo erg is hoor, maar vies is een biertje bij 30 graden zeker niet...)

Hoe is het hier met iedereen? Heb wel aardig meegelezen hoor, maar al die kindpraat kan ik toch niet zo in meegaan. Wat weet ik daar nou vanaf...

Enneh... wat de BBQ betreft, zullen we alvast een datum gaan prikken voor juli of augustus? Hebben we veel kans op mooi weer! Eind mei kan ook... of misschien pinkstermaandag????

19. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @vruchtje: Ja hoor met mij gaat alles prima, voel me (als ik me rustig hou) vrij goed ;) Sterkte met de laatste loodjes!

@Katrien: Wow, gaaf! Hoop dat de 1e behandeling raak is! Gun het jullie heel erg.

@shaar: je bent al weg, maar veel plezier!

@all: BBQ in juli of augustus lijkt me erg gezellig! Weet nog niet of ik de kids (dan zijn het er inmiddels 2 natuurlijk) meeneem maar dat zie ik dan wel weer.
    Pinkstermaandag is voor mij niet haalbaar denk ik, dat is 1 juni, ik ben 2 juni uitgerekend ;) .

20. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Op onze trouwdag uitgerekend, wat een mooie datum! ;)

Deel Deze Pagina