Bij een week of 7 kon ik al duidelijk verschil merken..... Vooral 's avonds..... Nu zien heel veel mensen het (maar ik kleed me er ook naar..... iedereen mag mijn buikje zien.....)
Bij mijbegon ook met 7 weken te groeien had ok erg last van opgezette darmen dus mijn broeken kreeg ik al vrij vroeg niet meer dicht. En nu ben ik dan 13 wken nou ja kijk maar in mijn album
Ziet er goed uit Kreeftje, maar zijn er dan ook 2! Ikheb een heel klein bolletje , valt niet op hoor, mijn broeken gaan ook nog dicht, maar 's avonds zit ik graag in mijn jogginbroek....hhehehehe
he meiden bij mij beginnen mensen het nu te zien.. colbertjes krijg ik niet meer sdicht. broeken ook niet.. wat ik doe is een haar elastiekje door mijn knoopsgat steken, dubbelvouwen en om je knoop doen.. zit heerlijk
Oh meiden, wat leuk om jullie hier allemaal terug te zien. Had al een tijdje niet meer gekeken op dit forum. Vond het vervelend voor de andere babes en vond hier niet veel aansluiting om te blijven kletsen. (Wel interessante onderwerpen en vragen natuurlijk) Gisteren controle bij de vk gehad.... Vol met spanning, had al een paar daagjes last van mijn buik en op school (sta voor de klas) was een moeder haar kleine verloren met 21 wkn. Kon ze toch het hartje niet vinden Helemaal in de stress daar op die bank. Bleek uiteindelijk dat de kleine met z,n hoofd helemaal onderin zat. Dus was ze veel te hoog aan het zoeken... pppfffff wat een stress zeg. Gelukkig was het hartslagje goed en met mij ook alles ok. Dus eindelijk weer gerust gesteld. Zag dat een van jullie (volgens mij moon?) ook op 13 juli een echo krijgt. Vrijdag die 13de krijg ik de 20wkn echo... als dat maar goed gaat. En bij mij was het buikje ook al heel vroeg aanwezig. Vanaf 10 wkn, aan iedereen moeten vertellen omdat ik mijn eigen broeken niet meer dicht kreeg. En nu mag iedereen mijn bolle zien. Nou meiden gezellig zo weer bij elkaar! En nu heb ik weer iets om in de gaten te houden..... Dikke knuffel to all.
He meiden, Jody: Meis wat ga jij al lekker snel zeg! Al 17 wk! Ik heb ook op 13 juli mijn 2e echo.. Gelukkig ben ik niet al te bijgelovig Wat zul je geschrokken zijn zeg toen ze niet gelijk het hartje kon vinden. Gelukkig is alles goed! Ik begin trouwens ook al een licht bolletje te krijgen hoor. Pas nog maar 2 spijkerbroeken. Denk dat het er ook aan ligt dat ik heel dun ben, normaal mt 34 en spijkerbroeken 26/27.. Dus ik ben nu al net zoals mj met elastiekjes aan het frunniken Iemand al iets gehoord van Simba? Die had gisteren toch haar echo?
Had niet gisteren, maar vanochtend een echo! Alles was goed, gelukkig. Er was al echt een kindje te zien die bewoog! Hij/zij zwaaide met zijn/haar 'armpjes', echt geweldig om te zien! Wat een verschil tussen de 6 weken en de 9 weken, dat had ik niet verwacht. Mijn bevallingsdatum is overigens iets naar voren geschoven. In plaats van 1 februari is het nu 29 januari. Kortom, Simba en Simbaman (die het allemaal wel leuk vond, maar nu na deze echo pas echt doorheeft dat er toch echt een baby komt) zijn opgelucht en blij vandaag!
ZWANGEREN Jody:+/- 28 november 2007 Dieseltje: +/- 10 december 2007 Puksem: Marit: 24 december Moon85: +/- 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo 15aug 20weken echo French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 11 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: 29 januari 2008 Marjo83: 13 februari 2008 Shaartje: 24 februari 2008
Zucht....was het maar alvast maandag 15.30 uur! Wil ook zo graag mijn garnaal zien! Simba, goed om te horen! kan me voorstellen dat het mooi is om te zien. x
he simba wat oed, Jody wat leuk om ook weer wat van jou te horen.. wat gaat de tijd snel zeg. bij mij ziet nu echt iedereen het.. weer 2 mensen die me vroegen of ik zwanger ben vandaag. Shaartje las dat jij visolie slikt? is dat vor slimme kinderen? ik dacht dat je geen visolie mocht als je zwanger bent?
ja schijnt bij 2 eeig te kunnen. bij de eerste echo scheelde ze 2 dagen en 3 weken later nog steeds.. mijn temp deed ook raar. dacht vrijdag mijn ei te hebben. zaterdag was die omhoog gevlogen en zondag was hij weer laag. maandag omhoog en toen bleef die hoog. gaan jullie yoga doen ofzo? kan niks vinden, zoek niet goed denk ik
Visolie is juist hartstikke goed voor zwangeren! Omega 3 of vis eten is gezond, aangezien ik geen vis lust (en er ziek van wordt) slik ik pillen, ook geen succes maar hou het nog even vol. Is inderdaad ook goed voor de ontwikkeling van de hersenen, dus intelligentie. Maar daar doe lk het niet voor. Ben nog steeds bij die natuurgenzer en ik slik foliumzuur en levertraan en visolie tabletten en dan de komende 2 maanden nog druppeltjes met iets voor je hormoonhuishouding, die slik ik al 6 maanden nu, goed voor de receptoren, dus daardoor kan je lichaam de opbouw van de hormonen beter aan. Maar goed, baat het niet dan schaadt het niet toch? Ik voel me er goed bij. Groeten Shaartje
Simba, heb net je echo's bekeken, ik heb ook de eerste met 6.3 weken dus leuk om die van jou te zien, en wat een verschil inderdaad, is nu echt een babe!
Hoi Marjo, leuk dat we op dezelfde dag een echo hebben. Vind het wel weer spannend hoor. De laatste echo is met 10wkn gemaakt. Ben erg benieuwd hoe het er nu uit ziet. @Mj: Ik ga idd aan yoga doen. Dit ging via het kraambureau waar ik ingeschreven ben. En ook zwangerschapszwemmen (gewoon lekker bezig zijn).... Misschien kun je het navragen bij jouw kraamzorgbureau? @Shaartje: Spannend hoor! Niet vergeten om een foto te vragen he? wij willen ook shaartje beebje zien....
Ik ben er weer! @Jody, leuk weer wat van je te lezen meid! @Simba, leuk he zo'n echo als het wat verder is. Fijn dat alles goed is. @Shaartje, succes morgenmiddag! Spannend voor je. @MJ, wil wel iets gaan doen van gym of yoga. Vanaf welke week is dat eigenlijk? @Shaar, je bent nu toch zwanger van een natuurlijk ei of niet? Zou dat met die natuurgenezer te maken hebben? @Moon, je bent er morgen weer he?! Jullie ook zo blij met het F nieuws?!? Liefs, Marit
@marit: morgen voor de 1e keer? ik ben al 2 keer geweest. heb jij ook al een angelsound gekocht? ik vind het een super fijn ding en het geeft me een gerust gevoel. veel plezier morgen!
Heb inderdaad een natuurlijk ei dit x. Is niet zoveel over te zeggen natuurlijk, maar ik denk dat rust ook een stukje heeft meegespeeld, een ander ziekenhuis en ik heb een hele zware middag gehad ongeveer 2 weken daarvoor, heel veel gehuild en een heleboel dingen losgelaten, symbolisch, maar ook een beetje echt, met inpakken van spullen van iemand die overleden is en mij heel erg na stond, gewoon een hartig woordje met mezelf gesproken! Niet dat dat het is natuurlijk hoor, maar was gewoon klaar met alle zenuwen en het feit dat ik me zo gek kon laten maken, geen controlen meer over jezelf en je gedachten, dat heb ik 1 x meegemaakt 2 jaar geleden tijdens eenburn out en dat gevoel wil ik nooit meer terug hebben! Maar goed, die druppels helpen ook wel echt, kreeg er in ieder geval meer zin in sex van, wat ook wel belangrijk is natuurlijk als je zwanger wilt worden....hahahahha. Nou ja, jongens, morgen om 15.30 ben ik aan de beurt....ben zo zenuwachtig! Laat jullie weten. x