We zijn druk aan het klussen in ons huis. Het gaat volgende week de verkoop in, dus we willen nog wat klusjes doen waar we nooit aan toe zijn gekomen. Dan oogt het huis toch beter. Ben blij als het verkocht is!
@ marit Ik vind december mama's niet veel aan. Kom er heeel soms. Vind dat daar moeilijk te reageren is enz. En ik vind het hier ook veel gezelliger! Ik heb nog last rechts maak me wel beetje zorgen Als zondag niet over is ga ik maandag toch even langs de gyn ben dan toch in het ziekenhuis dan kan ik zo aan de assistent vragen.
@Moon, vervelend is dat die kwaaltjes he? Maar we maken ons vast te veel zorgen erover. 't zal wel niks zijn! Ben je al naar de WC geweest dan? (sorry, wat een vraag he?) Want als het je darmen zijn, zou het dan toch weg moeten zijn. Kennen jullie ook nog maar zo weinig meiden van het eerste ronde clomid topic. Degene die met pauze zijn zie je daar natuurlijk niet. Verder 'ken' ik alleen Wendy, Esther en Patje en oh ja Bengel.
@moon fijn dat je nu nog kan komen, hopelijk is het niets verontrustend meid Laat je ons niet te lang wachten?
Ahh... moon! Balen zeg! Maar fijn dat je gelijk mag komen! Heel veel sterkte en we duimen hier dat alles goed is.
We gaan verhuizen naar Lexmond (klein dorp bij Utrecht). Jij gaat toch ook verhuizen? Waar ga jij heen? Moon: sterkte! Hopelijk is er niks aan de hand...
@Simba, ja ga ook verhuizen. Naar Amersfoort. klopt de tijd bij jullie? Bij Moon haar laatste berichtje staat bij mij 6:03 pm maar dat klopt volgens mij niet. Zou dat aan mijn computerinstellingen liggen?
De kleine lag trouwens weer heel raar kon moeilijk op de echo haha. Maar de buikpijn van gisteren (had ik vandaag ook weer) komt van een groei versnelling.
Gelukkig! Moest er steeds aan denken! Rustig aan doen dan inderdaad het weekend. Door groeispurt rekken de banden op die je dan voelt zeker?
Gelukkig weet je nu wat het is! Mijn man zei nog toen ik het vertelde: die Moon maakt ook wat mee zeg!
oh moon: jij houdt het ook spannend he? Nou gelukkig is er niks ergs aan de hand 8) @Simba: Nou het is te hopen dat jullie huisje snel verkocht raakt. Is het nieuwe huis al helemaal klaar? Hier geen nieuws te melden. De eerste tekening is gekleurd. Zal morgen foto's wegzetten. Fijne zondag allemaal. Ondanks dat het alweer regent!