Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Nou zijn mijn banner en avatar ineens weg!!! [-X

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

@katrien.. ja er zijn ook een aantal berichten weg. Foutje van de beheerder.

@patje.. testen zeg ik! Hou rekening met nee, ik duim voor je! Heb je me vandaag nog langs zien rijden hihi. Kom soms met lessen in Emmeloord, net zoals tussen 10 en 12. Waar ergens woon je? ;)

@simba... top dat de 20 weken echo helemaal goed was. Wij waren ook echt onwijs aan het twijfelen. Het is dat die echoscopiste een fout maakte, anders hadden wij het ook niet geweten. Ow zit me ineens te bedenken, wisten jullie eigenlijk wel, dat wij wisten wat het werd? Hihi.

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    hihih en dat ik ook al wist dat het een meisje was van Wendy hihi!

Stiekum he !

4. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Stiekemerds! ;)

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik wist het ook van wendy hihi!

nou meiden duimen jullie voor heeeeeeerlijk zonnig weer... wij gaan naar de efteling! fijne dagen!

6. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Krijgt simba een dochter?? Wat leuk zeg! Waarom weet ik dat nog niet dan? ;)

Had vanmorgen een positieve ovulatietest... morgen flushen en dinsdag IUI!

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

@katrien... nee ik wist dat ik een dochter kreeg. Simba weet het niet.

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    meiden heb getest gisteren al... negatief uiteraard. moet ik maar weer verder gaan met wachten.. bleh!

wen.. k woon aan het begin van emmeloord, vanaf welke kant rijd je emmeloord in? want k woon in de buurt van de BP :p
    simba, wat goed van de 20weken echo, toch weer een mijlpaal verder.

9. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hallo dames,

Ik wil jullie allemaal een fijne pasen wensen.
    @Patje, en voor jou een mooi ei, hihi
    Jammer dat de test negatief was.

Ik heb een nieuwe foto in het album geplaatst van ons meisje.

Even wennen hoor dit nieuwe forum.

Voor de rest alles goed met iedereen?

Liefs Cindy

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    *even ego* reageer later op jullie

Hoi meiden,

Even jullie advies nodig. Finn drinkt zijn flesjes niet goed leeg. Hij mag 100cc drinken maar komt meestal niet verder dan 60 á 70 cc. Soms een uitschieter naar 90cc. Hij krijgt om de 3 uur. Maar zoals vanochtend dronk hij maar 55cc om 9 uur. Anderhalf uur later had hij daarom weer honger en was daardoor heel huilerig. Toen toch nog maar 30 cc aangeboden en dat dronk hij meteen op. Waarom hij niet alles opdrinkt weten we niet. Ben blij als dinsdag of woensdag de wijkverpleegkundige komt zodat we dat allemaal kunnen vragen/overleggen want hier worden we onzeker van. Nu hebben we flessen van Avent zouden we misschien andere fles moeten proberen ? Of zou die juist daar nu aan gewend zijn?

Hij poept en plast trouwens wel gewoon goed. Hopelijk kunnen jullie als ervaren moeders advies geven :)

gr vruchtje

ps. allemaal fijne Pasen

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

@vruchtje... ik heb niet zoveel ervaring met de fles. Maar misschien is Finn geen kindje van op tijd voeden, maar meer zoals het hem uitkomt. Dus op verzoek?
    Ik zou in ieder geval tot de wijkverpleegkundige komt dinsdag of woensdag gewoon blijven aanbieden. Hij heeft blijkbaar wel honger.

12. bengel

bengel Niet meer actief

Hoi vruchtje..

mijn finn ;) had dat ook. En hij verslikte zich zelf in de aventflessen...dus met die fles gestopt. Ik denk (nuniet als mama maar als logopedist) dat het slim is om een 3 standen speen te nemen. (NIET van avent, want die werkt niet zoals moet, ik heb zelf Dodie zweer hierbij, en difrax is op zich goed, alleen trekken ze daar veel lucht mee: boeren en krampen)...
    Maar nog maals: ik denk dus een 3 standen speen, dan begin je met de 'zwaarste' stand, en wanneer je merkt dat hij wat moeier wat maak je het gemakkelijker voor hem als je de speen dan op een stand makkelijker zet, dan kost het hem minder energie om te drinken. drinken kost nl uberhaupt energie, maar als het te moeiljk wordt, dan krijgen ze hem niet leeg

OH ja..gisteren Finn gewoon opgehaald van verjaardag, vriendin vond het eigenlijk niet leuk dat ik niet gezellig meedronk. Maar anderen (lees: andere mama's) zeiden ook: je hebt je verantwoordelijkhden, en als je Finn niet wil laten slapen ergens, niet doen
    Dus Half 1 opgehaald tim heeft hem in zijn armen in de auto meegenomen, ik weet het niet slim, maar hij sliep zoooo lief, en het is maar 3 min. met auto.. thuis in bed gelegd en kwart voor 7 pas wakker (kwart voor 8 weer slapen, half 11 wakker, zooooo verwend ben ik ..
    net opa's en oma's hier gehad voor gebak en koffie, zodat ze ff finn konden zien, en nu hebben we RUST.
    ga naar beneden zo..
    tot van de week

oh ja Patje; SHH*T zeg..

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

@patje... jammer meis! Maarre... heb je al een eisprong gehad? Of weet je dat niet? Mocht je deze maand al met iui beginnen?

@cindy... wat is het een lekkere meid zeg! Ze lijkt echt op dim zeg hihi.

@bengel... wat raar dat je vriendin het niet leuk vond dat je meedronk. Best vaag. Wat slaapt Finn goed zeg, heerlijk lijkt me dat hihi.

14. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @vruchtje: Ik heb william altijd op verzoek de fles gegeven. Ik deed standaard teveel in de fles omdat hij de ene keer bijv 40 liet staan en de andere keer 40 meer opdronk... Als hij in totaal maar genoeg binnnenkrijgt... toch?

Overigens wel altijd aventflessen wat is er niet goed aan de 3 standenspeen? Die gebruik ik altijd voor de papfles.

@patje: balen zeg!

15. bengel

bengel Niet meer actief

wendy: heerlijk hoor dat doorslapen en 2 slaapjes nog half ingebakerd, dus bijna er vanaf!

vriendin had er op gerekend dat ik mee zou drinken, en dat vond ze jammer. ze begrijpt niet dat ik dat moeilijk vind finn nachtje achterlaten...ze heeft zelf geen kids. ook hoorde ik vandaag dat er veel meer speelde bij haar (en dat had ik al door, ken haar door en door na 9 jaar) met overlijden van iemand, haar 1e begrafenis ooit, anderen die alles opzopen en weggingen om te stappen, sommigen die haar honden wegduwden: st bernards kwijlen nu eenmaal wat meer..

Denise: de avent 3 standen speen voor papfles is oke, omdat dit dikker is, maar probeer maar eens een normale voeding daarmee te geven, hetstroooooooooomt er echt uit, Finn verslikte zich nog meer in de 3 standen van de avent dan de normale...
    toen op advies van logopedist die mij les gaf in fles en lepelvoeding, de dodie gekocht, vooral omdat finn nutrilon forte heeft,dat is dikker dan normaal...en dit is echt een geweldige fles. Ikheb voor de papfles, want ja.....ik geef inmiddels rijstebloem bij delaatse fles wat ontzettend goed gaat, zelfs poepen gaat beter hahah) de dodie papfles speen ook perfect..

k wordt geroepen ga dineren met vriendlief in dee woonkamer, hij heeft gekookt.

xxxx

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Bedankt meiden voor jullie reacties!

Simba: wat fijn dat de 20 wekenecho goed is :). Weten jullie nu wel of niet wat het wordt? Of wil je het niet weten?

Patje: jammer van je negatieve test

Katrien: heel veel suc6 morgen met de IUI

Denise: ja dat is waar hij krijgt inderdaad wel genoeg binnen over het algemeen. En hoe was het in de Efteling ?

Bengel: zo wat slaapt jullie Finn goed door zeg...........hopen dat onze Finn dat straks ook gaat doen :)

Vanaf gisteravond dus de speen met 2 gaten gebruikt en dat gaat veel beter. Hij heeft al 3 keer zijn fles helemaal leeg gedronken en de andere keer 85cc i.p.v de 60cc. Hoop toch dat die wijkverpleegkundige snel komt zodat hij weer even gewogen kan worden etc. niet dat hij er mager uitziet hoor hi hi.

Geniet allemaal nog lekker van het mooie weer. Wij gaan straks bij mijn zus eten. Mijn ouders komen ook dus wel gezellig. Wel ons echte eerste uitje met de kleine (buiten wandelen om natuurlijk)

groetjes vruchtje

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

"vruchtje.. beter dat Finn zn fles al 2 keer heeft leeggedronken.

Vandaag naar Bataviastad geweest, voor mezelf nog 5 truitjes gescoord bij Garcia. En Sasha heeft van mijn moeder een badpak gekregen van Ralph Lauren. Echt onwijs gaaf. Een witte met allemaal goudkleurige logo´s en een klein rokje eraan. Echt onwijs cute!

18. bengel

bengel Niet meer actief

hmmmm weet niet wat dit is..29 maart ben ik ongi geworden, en nu heb ik sinds gisteren wat rozig bloed verlies....zou dit de eisprong geweest kunnen zijn?? ik weet niet, maar vind het wel vervelend, hahaha :oops: had zin in een gezellig avondje met Tim....

19. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
  20. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    gvd! Had ik even een heeeel lang bericht getypt is het weg!

Zal er nog maar wat van maken dan!

Heerlijk weer he meiden! Echt genieten! En woensdag moet het helemaal worden heb ik begrepen, als jullie me zoeken...zit ik op het strand.

In mijn lange bericht van vrijdagavond, wat dus weg is...schreef ik dat Ruben niet echt doorzet met lopen, hij klimt overal op en zet wat passen maar vindt zijn evenwicht niet echt goed....nou zitten we dus zaterdag voor de buis, komt meneer ineens voorbij wandelen. Staat uit zichzelf op, vanaf zitten zegmaar en daar gaat iehoor! Helemaal trots, keihard gillen en lachen. Net bambi op zijn tijd maar hij gaat als een speer! Zo lief om te zien, hij is zo trots op zichzelf. En wij op hem uiteraard.

Het mijn nieuwe fiets gekregen! Ik heb de cortina transporter, errug leuk en helemaal retro. En ook nog eens alle mama fiets faciliteiten dus ik kan er voorlopig mee door! We hebben er zelfs al als gezin op gefietst. Ruubs voor en ik achter en papa aan het stuur! Geen gezicht.

Ruben heeft vanacht bij oma en opa geslapen. We gingen daar eten en hij viel zowat in slaap, dus heb hem lekker naar bed gebracht, hij heeft daar een eigen kamer, met lekdikant en commode etc. Vond het zielig om hem wakker te maken, we waren lopend, en toen zeiden mijn ouders, laat hem maar lekker liggen, kunnen jullie ook even uitslapen. Dan heb ik geweten, werd om 9.30 wakker, totaal in coma! Heerlijk.

Begrijp overigens goed als je het vervelend vind om je kindje ergens te laten slapen. Ik heb er niet zoveel problemen mee, maar dat ligt helemaal aan bij wie..hahaha, maar goed, bij de vrouw die op Ruubs paste had hij ook een eigen kamer en ledikant, die kamer is nog steeds in tact dus daar kan die altijd terecht, als ik omhoog zit en dat is toch nu al 2x voor gekomen, hij vind het daar ook heel gezellig en zij is echt gek op hem, bij mijn ouders vind ik het geen probleem en bij mijn schoonouder, tja, wat minder maar is ook wel ok.

Bengel, balen als je vriendin zo reageert, maar lekker dat je je mannetje weer mee kon nemen.

wen, lekker verwend! heerlijk he als je zo goed slaagt met shoppen! Hadden ze veel bij Ralph Lauren? Is het de moeite om naar lelystad te gaan voor kids?

Pat, jammer! Ik hoop het zo voor jullie! Hou vol he!
    Vruchtje, drinkt ie nu echt beter? Lastig he? Volg maar lekker je gevoel. Dat is altijd het best
    Denise, lekker mannetje heb je!
    Duckie, spannend man! hou ons op de hoogte he!

Es, zin in volgende week! hopen op mooi weer....

Simba, fijn hoor dat alles goed is, wat ga je hard!

@ all, het gaat hier toch echt wel heel erg kriebelen, misschien ook wel door al die zwangere meiden om me heen...maar we gaan in augustus beginnen!

Nieuwe werk is wennen, mis mijn collega's, maar is wel leuk.

Deel Deze Pagina