Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

@bengel.. heb geen idee, zou zomaar kunnen natuurlijk.

@shaar.. ik vind van niet, voor kids is er niet echt veel. Wel wat, maar niet echt mijn smaak, heb dan ook niet echt gekeken. Ze hebben trouwens wel een superleuke winkel voor als ze wat ouder zijn, een jaar of 2 a 3, airforce ofzoiets heette dat. Echt stoere kleding!

2. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo allemaal

@ Shaar, heb er ook zin in. Hoop dat we even lekker naar buiten kunnen.
    Over Bataviastad, erg leuk vanaf maat 92... daarvoor niet veel. Mc Gregor, Gaastra, River Woods allemaal vanaf 92. Alleen bij Ralph Lauren eigenlijk kleinere maten. Maar niet heel erg veel.

@ Wen, zien wij elkaar deze week nog? Vrijdag is de enige mogelijkheid volgens mij. Donderdag moet jij werken toch? En anders volg. wk Maandag.

Hier weer een weekend gehad vol gezellige dingen. Helaas wel een koortsig en ENORM kwijelnd kindje... dus er zullen wel weer tanden aankomen. Zie nog niets.
    Gisteren stortte hij ineens in op een verjaardag, huilen, hangen en bij mama liggen. Eenmaal thuis bleek hij 39.2 te hebben.
    Vandaag alleen nog verhoging gelukkig.

Morgen weer werken bleh!!!

Liefs, Esther

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

@es...., vrijdag kan ik niet... Heb dan met Vicky afgesproken. Ze is zwanger! Echt helemaal geweldig. 10 weken nu en goede echo's gehad. Maandag is helemaal top! Ik zou dan wel kunnen.

@all... helemaal vergeten te zeggen, afgelopen donderdag is mijn schoonpa voor de uitslag geweest. Hij heeft geen ziekte van Kahler. Maar eigenlijk wisten we het al. Had op internet gekeken voor de sympthonen en hij had er welgeteld geeneen.

Ik word echt helemaal strontziek van mijn katten. 2 van mijn katten zijn de 3e telkens aan het terroriseren. Ze durft nu niets meer, helemaal niet onder de bank vandaan te komen of van de kast, met als gevolg dat ze daar haar behoeftes doet. Ik word er letterlijk strontziek van! Ik tief ze telkens al naar buiten, dat willen ze overigens graag hoor, alleen als ik dan de deur weer dichtdoe, omdat het binnen anders beetje fris wordt, gaan ze heel zielig voor de deur zitten mauwen. Grrrr.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

@shaar.. ooow wat erg, helemaal vergeten te zeggen. Wat cool dat Ruben los loopt zeg! Wat zal dat een raar gezicht zijn, als hij ineens voorbij komt, hihi. Heeft hij nu de smaak te pakken?

5. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Shaar, wat leuk zeg! Ruben al los, wat gaat het toch snel!
    @ Wen, gelukkig van je schoonvader!
    @ Es, hoe is het nu met Tijn
    @ Patje, balen joh! Nog maar even afwachten... hoe frustrerend het ook is.

@ All, IUI is weer een feit... dit keer ook medicijnen gekregen om innestelling te bevorderen.... en daarbij medicijnen tegen prolactine. Kortom, ben weer een hormoonbom!!!! ;) Nu weer afwachten, maar gaat me de eerste 2 dagen nog goed af. Dit vol zien te houden..... hihi, lukt me toch niet!

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

@katrien.. wat goed zeg, is dit de eerste keer met medicijnen voor je prolactine gehalte? Ik ga me zo ontzettend suf duimen! Wanneer ging je ook alweer op vakantie? Wat was er nou eigenlijk met je zomervakantie? of ging het over de aankomende vakantie?

@all.. Sasha heeft 2 tongpiercings! Vanochtend viel ze, niets aan de hand zou je denken, ze valt wel vaker. Maar meteen krijsen. Dus ik pak haar op en bloeden joh! We zaten allebei onder het bloed. Was ze gevallen met d'r tong tussen dr tandjes. Nu komen de boventanden net een beetje door,maar haar ondertanden zijn echt groot! Dus zei huilen, ik proberen te kijken waar het vandaan kwam, tilt ze op een gegeven moment dr tongetje op, zie ik echt 2 streepjes zitten, gaatjes zeg maar. Wat een doos zeg!
    Ik kan d'r sowieso achter het behang plakken de laatste tijd! Niets is goed of het deugt niet. Kan zich echt helemaal niet meer zelf vermaken en eten no way, slapen is ook een hel, ik krijg er bijna niets meer in. Dan krijgt ze ook nog een tandjes, heeft een flinke rochelhoest en verkouden. Jippie, heb zelf het gevoel dat dit wel eens die 11 maanden sprong kan zijn. Maar duurt die zo lang?

7. bengel

bengel Niet meer actief

2 tongpiercings..ik moest effe denken....hihi

vandaag is schoonzus van mijn beste vriendin in ongeveer 2 uur tijd bevallen van Kiki..leuke naam he..

Finn vandaag cb:
    65,5 cm en 7135 gram, dus doet het goed. ze vond hem erg sterk, toen ze dat zei gaf ze aan dat de arts dat ook al in dossier had geschreven..verder mag hij nu rijstebloem :oops: wat ik al 2 weken doe, maar dat vond ze geen probleem, sommigen zijn er eerder aan toe zei ze..
    hij is nu wel wat ziekjes..dronk laatste fles moeilijk leeg, lichte verhoging, ....tims moeder meteen ach oooh enz enz.. ik ben sorry zelf niet zo'n zemel. hup naar bed voel je je morgen vast beter...pijn heeft ie niet zat geschopt met voetjes en ik heb in zijn beentjes geknepen als spelletje waarbij hij moest lachen...ach morgen zal t wel over zijn.ga effe beneden op de bank, nu pas rust van deze drukke dag;

cb
    vriendin visite
    andere vriendin bos
    naar mijnmoeder gelopen
    winkel boodschappen met moeder
    via huis moeder terug naar eigen huis
    finn bed toe (tussendoor in wagen geslapen hoor)
    eten
    hond uitlaten
    afwassen
    brood smeren
    visite omdat meerdere door kapper geknipt worden
    snel weg, omdat schoonzus vriendin geen foto toestel had
    daar beeb gezien
    terug
    geknipt
    opgeruimd
    gedoucht

dus TRUS|TEN

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Allemaal

Bengel leuke naam inderdaad Kiki... klein dan weer he? En wat een dag joh pffffff

Wen jou heb ik al gesproken, met je kleine brokkepiloot.

Shaar... leuk zeg dat ie losloopt, hij mag zondag even een showtje geven!
    Nog wat leuks gedaan vandaag?

Katrien, goed zeg dat die IUI weer gebeurd is. Ik hoop dat dit hem is. Heb je progestan balletjes gekregen voor het innestellen? Ik ga heel erg duimen voor je.

En hoe is het met de rest?

Hier alles goed, Tijn niet meer ziek gelukkig. Had ook weer 2 zure luiers gisteren... dus weet al hoe laat het is. Tanden... maar hoop dat het dit keer niet zo lang duurt, voor Tijn maar ook voor ons hihi.
    Vandaag weer naar kdv geweest, ging weer super.
    Ik heb alweer weekend... heerlijk. Jammer dat het weer niet zo mee gaat werken. Maargoed, je weet maar nooit.

9. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Wen; staan 2 lange blogs op mijn hyves, daar kun je het vakantieverhaal uithalen.... Is echt zo'n lang verhaal om weer te typen.... ;)

@ Es; Klopt, nu Utrogestan (?).... en 2 mooie eitjes, dusseh... wij gaan voor een tweeling! ;) Nee hoor, één is ook helemaal geweldig super!

Over tweelingen gesproken trouwens, zou MJ ons niet meer kunnen vinden? Al een tijdje niets meer gehoord, of wel?

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Goed dat je het zegt, ik duim 2 keer zo hard voor je dan... ;)

11. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Duimde je nog niet op maximale krachten dan? Valt me tegen! ;)

12. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    *egomodus a la mijn kind is het beste ter wereld aan*

hee meiden ff snel tussendoor reageer op een later tijdstip op jullie allemaal maar moest het even snel kwijt: william kruipt! en dan niet achteruit, of buikschuiven nee echt kruipen.... mama is trots!

*egomodus uit*

13. bengel

bengel Niet meer actief

succes katrien..sorry vergeten eerder op je te reageren

denise: WOW....goed man...t is een vlot ventje of niet?????

ik ga snel weer..vergadering.. :oops:

14. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Katrien, uh... jawel, maar nu doen mijn buren ook mee ( goed uitgeluld??)

Denise, jeeetje wat is jouw mannetje snel met alles zeg. Ik heb echt een luie baby hihi.

Bengel, gefeliciteerd, zie aan je banner dat Finn 4 maanden is vandaag.

Tijn heeft vandaag drakendag... niets is goed... niet liggen, niet zitten, niet op schoot, maar liever ook niet van schoot. niet slapen, niet wakker, niet eten, niet drinken NIET NIET NIET NIET NIET!
    3 x raden wie er vanavond een half uur eerder naar bed gaat?

15. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    =D> Top Esther! Jammer van die lange neus.... :^o ;)

Maareh... mooie boel dat Tijn er vandaag geen zin in heeft. Maar eens ernstig toespreken [-X !

Ga even met het hondje wandelen, ik heb zo nog een bruiloft, althans receptie, in Groningen. Eindje weg, maar te leuk persoon om niet te gaan. ;)

Verder ben ik nog steeds rustig, hoe is het mogelijk..... normaal telde ik de dagen af, maar nu laat ik het gewoon op me af komen! Heerlijk gevoel!!! :)

Na deze kuur weet ik hoe het met onze hormonen gaat lopen, dus dan ga ik datums prikken voor de BBQ! 8)

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Jaaaaaaaa gezellig BBQ

Hoop dat je geen rood vlees mag!!!

17. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik hoop het ook niet, al eet ik weinig liever dan dat....

Vorige week nog een lekkere entrecote op... zalig. Wat zal ik dat dan missen. En mijn wijntje. Mis het nu al! :)

Ach, nog maar 11 dagen. ;)

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Wijn heb ik heel af en toe gemist.
    Ik had Carpaccio en Filet Americain erg gemist ja.... Geniet daar nu na bijna 10 maanden nog steeds heel erg van als ik dat eet.

Het is een forumweekend voor me, zondag komt Shaar, maandag komt Wendy

Gezellig !!!

En heb trouwens in Juni met Smurfin ( riemke) afgesproken

19. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey,

Ff, bijkletsen.
    Gister met Ruubs naar het strand geweest. Gefietst welteverstaan...pfff, om hier naar het strand te gaan moet je een behoorlijke stijle duin op...dus was errug trots. Was er al om half 10! Er was nog bijna niemand, heerlijk. We zijn tot half 1 gebleven, tosti gegeten lekker gespeeld in het zand, op de glijbaan etc, hij heeft er echt van genoten, wilde nog lang niet weg. Maar hij zat nog niet in zijn fietsstoel of hij viel in slaap! Op mijn arm, dus ben als een halve debiel met Ruben op mijn onderarm steunend naar huis gefietst, Djiesus! Dat was ff pittig, was echt kapot toen in thuis kwam, Ruben naar bed gebracht en zelf ook maar even gaan liggen. hahaha, maar goed, zeker voor herhaling vatbaar. 's middags nog lekker op het terras gezeten, samen wat gedronken, fluiten in de frisflesjes, hij brulde van het lachen. Het lopen gaat echt als een trein, hij lijkt wel zo'n pop aan touwtjes, zo grappig, maar hij vindt het zelf helemaal de bom, ik vind het best.

HIj heeft trouwens 2 huge kiezen! en 2 komen er ook door boven, ze zijn echt groot! Gister ook naar het cb geweest, hij weegt 10.6 kg en is 76.7 cm, hij is dus iets te klein en te licht, maar heel erg sterk en motorisch zeer voor....tja...moet je daar nou van zeggen. Hij heeft de hele wereld om te groeien, zeg ik maar. Hij zegt ook al weer meer woordjes, sinds deze week, das toch ook wel heel erg leuk, hij kletst zowiezo heel veel, begrijp natuurlijk geen reet van wat ie zegt, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik heb helaas weer keelpijn, zucht, HOUDT HET NOU NOOIT OP!!!!, en ik heb zooo opgelet met dit weer, gewoon jas aan etc...maar ja, die weerstand is echt nog nooit zo slecth geweest als afgelopen jaar.

@ Denise, wat leuk! En wat is ie lekker snel!
    @ bengel, je bent maar een bezig bijtje! Hoeveel kan je in je dag proppen.....vraag ik mezelf ook altijd af
    @ Wen, die van jou is ook zo'n lekkere stuiterbal he! Haahahah, zijn echt helden!
    @ Es, geloof dat het zondag mooier weer wordt, dus wie weet kunnen we nog ff naar buiten.
    @ Duckie, ik duim ook op volle toeren, ben ook benieuwd naar de BBQ datum.

Voor die ik vergeet, sorry!
    MJ waar zit je?

Nou ladies, fijne avond
    x Shaar

20. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Hoi meiden,

Ik heb weinig tijd om te reageren, vandaar dat ik er niet zoveel ben.
    Ben de laatste klusjes thuis aan het doen enzo.... druk druk druk :)

@shaar: Wat goed van je kleine grote man dat hij al zo goed loopt joh!!! Katja vind het nog maar eng. Aan de hand vind ze het prachtig, maar los..... neeeeeeeeeeeee!!!! Kletsen daarintegen, soms denk je echt ''hou nou eens even je mondje dicht''

Ach te klein en te licht... Wat kun je ervan zeggen he... als het goed eet en alles doet wat het moet doen..... t zal wel goed komen hoor, niet druk om maken [-X

Gisteren met Katja naar de speeltuin geweest. Ze is echt helemaal weg van de trampoline. Vooral als er een paar kids zachtjes (of eigenlijk voor haar liever hard) op springen. Ze gichelt alles bij elkaar.... hihi. Heel mooi om te zien.

Vandaag ben ik m'n poes weer wezen ophalen bij de kater. Ze is als het goed is zwanger en uitgerekend op 13 juni, dus dat word een drukke kraamtijd. Wel leuk natuurlijk :D

Oh, m'n pa komt er net aan dus ik ga ff stoppen en een bakkie voor em zetten!!!

Tot later allemaal!!

Deel Deze Pagina