Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    rara wie ben ik???
    er zijn een aantal mensen, waaronder collega's van mijn vriend die de namen van de meiden hebben gegoogled. ze kwamen toen op de pagina en lazen allemaal persoonlijke berichten. zoals misschien een 3e kind en over de onderzoeken etc. mijn vriend kreeg de vraag van een collega dat hij had gelezen dat we voor een 3e gingen. jullie begrijpen, hij was niet blij... buiten dat hij erg op zijn privacy is, ging dit zijn collega's ook niks aan. achterlijk dat ze de namen van mijn meiden geggoogled hebben, maar ja ze zullen zich wel verveeld hebben.
    dus heb hem beloofd niet meer te schijven. natuurlijk wil ik wel contact houden en lees ik nog regelmatig mee met jullie.

meesten hebben mijn hyves denk ik toch?
    sorry meiden. hadden we maar niet zo'n aparte namen moeten kiezen.
    maar onder deze naam zal ik nu actief zijn.

buiten dat hebben we geen comp meer thuis, dus ben niet meer zo vaak online, alleen op mijn werk stiekem

hoop dat jullie het begrijpen sorry

2. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Jeeeeeej goed gedaan zo... kan je toch meepraten !

Jammer dat mensen je gaan googlen zeg...

3. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ M28; fijn dat je er weer bent... we misten je al, maar dat had je denk ik al gemerkt! ;) Hoe gaat het met de kids?

@ All; gaat weer beter vandaag. Ben de schutting maar in de olie aan het zetten, doe ik tenminste wat nuttigs op mijn vrije dag in het mooie weer! 8) :)

4. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    wie kan me helpen.. wendy... zoek een tattoo van een klaproos

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heeej M28 ;) Ik had net een berichtje neergezet, zegt ie pagina kan niet worden weergegeven. Ik begin opnieuw.

Jezus, waar slaat dat nou weer op dat hun jullie (of althans je meiden) gaan googlen? Die hebben zeker geen leven? En dan helemaal kijken in persoonlijke dingen. Beetje rare collega's mag ik wel even zeggen! Maarre.. wie kan je helpen en dan meteen ik? hihi. Zeker omdat ik ermee volhang ;) Maar ik ga voor je kijken. Sasha ligt nu toch lekker te meuren.

@katrien... als je nou klaar bent bij jou in de tuin, mag je hier wel even verder komen haha. We willen de tuin gaan veranderen. Hekje midden in de tuin, bij het afstapje. Sasha is nu al een paar keer daarvanaf gedonderd. Daarachter coniferen, stukje kunstgras (echt gras gaat ze opeten en is (voor ons) teveel onderhoud)

Net met mijn broertje meegeweest, helaas geen stennis kunnen schoppen haha. Was een andere arts en een ander ziekenhuis. Hij is geholpen in Emmeloord en moest hiernaartoe. Heb er wel met mijn neus bovenopgehangen, toen ze dat eruit gingen halen. Vind ik leuk om te zien, zo dat ding zat wel 15 cm in zn lichaam joh! Toen ze hem eruit had gehaald, ging ze een gaasje pakken. Dus ik zo naar dat gat (lees: gaatje) kijken, kon gewoon naar binnen kijken haha.

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

@m28,, owww wil je eigenlijk een tattoo plaatje of gewoon een plaatje van een klaproos die je kunt gebruiken als tattoo? Het mooiste vind ik zelf eigenlijk, dat je met je idee naar een tattooeeeerder (weet nog steeds niet hoe je dat schrijft haha) gaat en dat ze een tekening maken, weet je zeker dat er niemand anders is met dezelfde.

Ik heb trouwens ook al een idee voor een tattoo. Ik wil 2 handafdrukken van Sasha op mijn rug, die wil ik schuin onder elkaar laten zetten, dan bij de ene kant haar naam erboven en bij de andere kant haar geboortedatum eronder, daaromheen engelenvleugels (want het is mijn kleine engeltje) en daaromheen sterretjes enz.
    Beetje dit idee: http://i47.servimg.com/u/f47/11/37/53/97/bmepb510.jpg

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    zooo daar ben ik ook weer.

@wen, k zal eens kijken of k je zie :p ben nog steeds niet ongie. ben maar aan de provera gegaan, dus t moet eerdaags wel gaan komen.
    @kreeftje, jemig wat heftig allemaal meis, we zitten dan wel niet in de zelfde situatie, maar ik begrijp je heel goed. vind t zelf ook af en toe een beetje moeilijk om hier te schrijven.
    @m28, wat lullig dat het op zo een manier moet, maarja beter zo dan helemaal niet! k zal je eens toevoegen op hyves!
    @diesel, jij gaat ook hard, k denk dat je deze wel helemaal zal uitdragen.
    @moon, ik denk dat je het even moet laten betijen (hoe schrijf je dat?) hij zal vanzelf wel komen. de meeste mannen zijn zo als je ergens over door gaat dat ze dan toch nee zeggen.
    @simba, ben je nu al over de helft? volgens mij wel he?
    @katrien, spannend nog een paar dagen zag ik, ik zal me helemaal suf duimen voor je! een van ons moet toch een keer aan de beurt komen.
    @es hoe ist met jou dan? tijntje groeit echt hard ongelovelijk.
    k geloof dat ik nu iedereen gehad heb, zo niet.. sorry k kan het niet onthouden! haha

hier alles wel goed, k verveel me nog steeds een beetje, ook nog steeds geen vorderingen qua werk, en ook niet qua zwanger worden. altijd is me ongie op tijd, en uitgerekend nu als we mogen beginnen met spuiten dan komt t maar niet. pfff vervelend. ik zit ondertussen al op dag 60 ofzo?

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    oh en die leeftijd klopt geen snars van, k ben al bijna een maand 23 :S

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

@patje.. bij mij staat gewoon dat je 23 bent. Maar dag 60 al, heb je sindsdien nog getest? Wanneer mag je weer naar de gyn? Je zal anders denk ik wel weer aan de provera moeten? Kan me voorstellen dat je je verveeld. Ben nu al een paar keer in Emmeloord geweest, maar daar is echt niets te beleven hé? hihi.

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

12. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    thx wendy.
    ik twijfel nog aan kleur of zwart wit. en ik denk op mijn voet/enkel of op mijn buik.
    meoilijk moeilijk. moet snel zijn. over 3 mnd wil ik in de zon en zee. mijn vriend zit ook onder

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heb je meer tattoo's? En komen de namen van je kids erbij te staan? Of is het gewoon een mooie tattoo?

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ey schattie, welkom :)

Meiden ik lees alleen even mee.
    Onze pc doet zo raar.. maar hij vind geen virus ofzo

15. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    heb er 1tje. op mijn buik. chineessterrebeeld. heb ik gezet toen ik 17 was.
    ik heb nu bedacht zet hem op mijn voet. met de namen van de kids op de steel en dan de bloem op mijn enkle. snap je hem nog. heb gister een erg mooie bloem gevonden. ga even kijken of ik de link kan plaatsen.

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

@m... dat is inderdaad een mooi plaatje. Ik zou hem zelf in het zwart-grijs doen. Maar ik vind dat sowieso mooier hihi :D Maar vooral ook met de namen van je meiden, op de steel, dan zou dat eigenlijk groen moeten zijn en dat ziet er raar uit denk ik.

17. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    ja ik ga ook voor zwart wit. over het algemeen hou ik niet van kleur. nou binnekort eens lanks de winkel en laten uittekenen. vis je voet pijnlijk eigenlijk. hihihi
    heb er wel zin in. maar moet 2 mnd voordat je in zee gaat zwemmen toch? moet snel zijn.

ja ben overtuigd dat ik mijn voet ga doen. eindelijk.. zit er al een jaar over te denken.
    overigens wil ik een klaproos, omdat ik tijdens de bevalling erg vaak moest ontspannen om de weeen te remmen en ik kreeg steeds een beeld van een veld vol klaprozen en zag soms 2 meisjes in witte jurkjes erin spelen. beetje raar, maar het maakte mij ontspannen.
    klaprozen stonden daarom ook op ons geboorte kaartje..

mijn vriend heeft nu de potretten van de meiden op zijn arm en op zijn buik een engel met de namen van de meiden ernaast. daarnaast heeft hij er nog meer. tribals. namen van zijn ouders.. (klinkt wel als een vage gast zo ;) ) maar hij is donker en dan vallen tattoo's minder op.

patje hoe is het???

ps. had vorige week die vloeistof echo en alles was ok, geen afwijkingen in mijn baarmoeder

18. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    ja ik ga ook voor zwart wit. over het algemeen hou ik niet van kleur. nou binnekort eens lanks de winkel en laten uittekenen. vis je voet pijnlijk eigenlijk. hihihi
    heb er wel zin in. maar moet 2 mnd voordat je in zee gaat zwemmen toch? moet snel zijn.

ja ben overtuigd dat ik mijn voet ga doen. eindelijk.. zit er al een jaar over te denken.
    overigens wil ik een klaproos, omdat ik tijdens de bevalling erg vaak moest ontspannen om de weeen te remmen en ik kreeg steeds een beeld van een veld vol klaprozen en zag soms 2 meisjes in witte jurkjes erin spelen. beetje raar, maar het maakte mij ontspannen.
    klaprozen stonden daarom ook op ons geboorte kaartje..

mijn vriend heeft nu de potretten van de meiden op zijn arm en op zijn buik een engel met de namen van de meiden ernaast. daarnaast heeft hij er nog meer. tribals. namen van zijn ouders.. (klinkt wel als een vage gast zo ;) ) maar hij is donker en dan vallen tattoo's minder op.

patje hoe is het???

ps. had vorige week die vloeistof echo en alles was ok, geen afwijkingen in mijn baarmoeder

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

@M... Dat is inderdaad een mooie gedachten achter je tattoo.. ja je voet schijnt heel pijnlijk te zijn, hoe meer vet er zit, hoe minder pijnlijk het is. Ok die van je vriend klinken ook wel stoer. Ben benieuwd naar die portretten, heb je daar een foto van op je hyves?

Deel Deze Pagina