nee, ze zijn ook nog niet mooi genezen. net gezet en moet nog bewerkt moeten. eigenlijk hou ik niet van potretten, maar het is lief vind ik wel.
nee, ze zijn ook nog niet mooi genezen. net gezet en moet nog bewerkt moeten. eigenlijk hou ik niet van potretten, maar het is lief vind ik wel.
Hey goedemorgen! Hoe is het met iedereen? Hier goed, beetje druk op het werk, maar ook wel lekker. Vrijdag waarschijnlijk even overwerken... wel jammer hoor, net nu het mooi weer is! Maar verder gaat het wel lekker hier. Gelukkig geen vage kwaaltjes, en dat maakt het zo'n stuk makkelijker om je hoofd cool te houden. De tijd vliegt, en dat heb ik nog nooit gehad in de wachtweken. Denk dat het komt omdat ik met mijn hoofd al bij IVF ben. Ik ben gewoon toe aan de volgende stap... En die 2 IUI's die we nog tegoed hebben blijven wel staan! Zal langzaam richting kantoor! Fijne dag allemaal!!! 8)
Goedemorgen Ben er ook vroeg bij vandaag.... waren vroeg klaar, hoef pas over 20 minuten de deur uit richting kdv. Nog 5 dagen katrien, met dit mooie weer vliegen ze vast om. Ik zit te denken om zo'n cursus muziek op schoot te doen met Tijn, lijkt me zo leuk, hij vind muziek ook geweldig, gaat helemaal ''dansen'' met zijn bovenlijf en hoofd als ik zing of als ie muziek uit de radio hoort. Echt grappig. Nou... werkze voor degene die moeten werken, en genietze van het weer voor de dames die lekker vrij zijn! Ik mag morgen weer van de zon genieten ! Liefs, Esther
Ik mag vandaag van de zon genieten! Was ik wel blij om, want ik was gisteren pas om 20.30 uur thuis van het werk . Nou ja... heb het overleefd en gelukkig gebeurt het niet vaak. @ Katrien: wie weet... is het toch gelukt deze keer. Zo niet, dan snel naar de IVF! @ M28: ik hou niet zo van tattoo's, maar die klaproos vind ik wel mooi! Fijn dat het onderzoek goed was.
ooh wat wordt het spannend katrien. je hoort wel vaker dat mensen net voor IVF er toch tussendoor glippen en zwanger zijn. hoop het zo. Morgen ben ik lekker vrij heerlijk
@ M28 Mooi! Maar waarom doe je het niet na de zomer? Anders mag je niet in de zon. En het is al zo lekker weer @ daan Spannend hoor! @ tat's Wij nemen na de zomer als het goed is. Mar aan de binnenkant van zijn bovenarm.. hij wilde eerst onder maar gezien hij nu op kantoor zit en miss nog kan doorgroeien vindden we dat niet zo net staan. En ik weet het nog niet. Op m'n voet vind ik wel stoer of enkel maar weet niet of het ziekenhuis da goed vind ivm m'n diabetes. Wil nl niks meer op m'n rug anders word het zo druk denk ik hihi. Ik voel me echt kut. Ga van de ene oorontsteking naar de andere. Was het net over en ja hoor gister avond begon het weer. Nou dacht ik wel dat het ging niet dus. Morgen maar de dokter bellen.
wat verrot van je oor moon. Lijkt me zo pijnlijk. neeee wil hem showen op mijn vakantie dus nu zetten. hij zit op mijn enkel, die krijgt nit zoveel zon. leg er tijdens het zonnen wel een doekje over
Ships hé, had ik vanmorgen een hele reactie geschreven, krijg ik pagina kan niet worden weergegeven, weg reactie. Toen dacht ik ook, bekijk het dan maar hihi @es en katrien, wat waren jullie er vroeg bij vanmorgen zeg! @katrien... kunnen we het een weekje verplaatsen? Naar volgende week zondag, Kris moet deze zondag werken Plantjes rijden. We hebben met zijn moeder ook volgende week afgesproken nu. We willen op zich wel bij jullie eten, maar we moeten wel rekening houden met het naar huis rijden (1,5 uur) en Sasha d'r bedtijd. Het is niet erg als het een beetje later wordt, maar liever niet. Dus ik zat te denken om uiterlijk 6 uur weg te gaan bij jullie, ik weet niet of je dat erg vindt? @es... je had het tijdje terug over kruidvat luiers? Had je die nog geprobeerd? Ik vind het echt belachelijk dat er ineens minder luiers in een pak pampers zitten. Alleen die luiers zijn zo prettig dun. Heb die van de kruidvat nog niet geprobeerd hoor, maar ik wil graag dunne luiers die vol niet hard aanvoelen. (of nou ja vol, gewoon als ze een keer geplast heeft) Die vriendin uit Haarlem van mij is ook begonnen met muziek op schoot, ze heeft nu 3 keer gehad en zij en Kik vinden het echt helemaal geweldig! @simba.. wow dat was een lange dag! Was je vandaag sowieso vrij of heb je vrij gekregen? Is Thijmen nu ook lekker thuis? @m... trouwens super dat je onderzoeken helemaal goed waren, had ik nog niet op gereageerd. Gaan jullie al voor een 3e? Of wachten jullie daar nog even mee? @moon... kut joh van die oorontstekingen! Lijkt me echt niets! Gelukkig nog nooit gehad. Wat voor tattoo zou jij willen dan? Ik denk dat voor jou inderdaad beter je voet niet. Of het moet echt bij een goede tattooeerder zijn. Ik zou het in ieder geval goed uitzoeken.
waarom je voet niet eigenlijk Moon? wat doet dat met je suiker?? wendy, ja 3e wil ik wel. als het aan mij ligt zo rond okt. 3 jaar ertussen is mooi. mijn vriend wil 4 jaar ertussen. veel te lang toch?
@m.. nee hoor hihi. Stel mocht er wel een 2e oooooooooit komen hierzo, wil ik er ook zo'n 4 a 5 jaar tussen. Met dat suiker en voeten, weet niet precies. Maar mijn moeder is pedicure en je mag niet zonder aantekening diabetes aan voeten zitten. Als er een wondje per ongeluk komt en die wordt niet goed verzorgd, kunnen je voeten afsterven.
waarom je voet niet eigenlijk Moon? wat doet dat met je suiker?? wendy, ja 3e wil ik wel. als het aan mij ligt zo rond okt. 3 jaar ertussen is mooi. mijn vriend wil 4 jaar ertussen. veel te lang toch?
Huh wat raar... ik plaatste net een berichtje, maar hij staat er niet! @m... 4 jaar valt wel mee toch? Als er oooooooit n 2e komt, dan ook pas over 3 a 4 jaar. Ik weet niet precies hoe dat zit met voeten en suiker, maar mijn moeder is pedicure en die heeft een diabetes aantekening. Als je een wondje op je voet krijgt en het wordt niet goed verzorgd, kan je voet afsterven.
@ Wen; zal thuis in de agenda kijken... volgens mij geen probleem... en natuurlijk kan vroeg eten altijd! Verzin wel wat lekkers! Heb de hele dag al een loopneus... lekker irritant. En dat met dit weer!
@ oor Ja echt irri. Ben er beroerd van. Had zo'n spijt vanmiddag dat ik vanmorgen niet gebeld had @ Wen Ja klopt.. geneest heel slecht. Ik heb maandag een blaar opgelopen die open/kapot is gegaan en is nog niet dicht Denk ook niet dat ik het daar moet doen haha. @ tat Ik wil Britt haar naam en m'n leeuw opnieuw laten inkleuren. Kleur is niet zo mooi meer.. en het groen is uit z'n ogen. Die in m'n lies geneesde ook heel slecht trouwens.. geloof dat ie met 6 weken pas beetje begon. Hij is ook heel lelijk geworden. @ volgende kindje Ik vind 5 jaar of ouder wel veel. Zou nu wel graag willen hihi
Wen, kruidvatluiers niet meer geprobeerd eigenlijk. Wel AH luiers, opzich wel oke, maar worden wel hard ja. Wij zijn toch maar gewoon bij Pampers gebleven. Ed haalde Tijn vandaag op van het kdv, hadden ze een punkertje van hem gemaakt hahaha, ze hadden gel in zijn haren gedaan ( bij alle kindjes) erg grappig. Moon succes met je oren, lijkt me heeeeel verrot
Wij gebruiken AH.. ze zijn wel dikker dan pampers.. maar vinden ze super. Hebben nog nooit gehad dat ze door gingen lekken en met pampers wel. Maar wij vinden pampers stinken en die van AH niet. Soms hebben we ook wel huggies. Hadden in het begin wel kruidvat die zijn ook erg fijn.
@luiers: wij hebben eigenlijk het meest pampers maar de pakken worden inderdaad steeds kleiner... Heb ook huggies gehad, vond die ook wel fijn maar die worden echt heel zwaar/hard als hij geplast heeft. @moon: hoop dat je snel van je oorpijn afbent. @tattoo: hier niet, misschien alleen een W op de binnenkant van mn pols maar vriendlief zegt dat dat heeeeel erg pijn doet (hij heeft denk ik liever niet dat ik een tattoo zet) @M: 4 jaar valt wel mee hoor, ik scheel 4 jaar met mn broertje en heb het altijd heel leuk gehad met hem. Maar ik snap dat jij minder wil hoor. Ikzelf zou het leuk vinden als W 2 jaar scheelt met brusje. en fijn dat alles oke was met je baarmoeder! @daanduck: duimen draaien volop! Oooojaaaaa vind het trouwens volstrekt belachelijk dat mensen kinderen van anderen gaan googlen!!! En dan ook gewoon je aanspreken op informatie die ze niet horen te weten. Ik zou me dood schamen! @diesel: hoe is het met de abcessen? Lijkt me zeer pijnlijk. @all: heb alles gelezen maar ben moe dus weet niet alles meer... alles gaat goed hier. W is nog steeds ontzettend lief! Truste meiden!