hoi Katrien... K*T is dat he die onzekerheid.. ik weet nog dat ik vorig jaar op donderdag avond met tranen in mijn ogen zat: ik wist zeker dat het mis was, had al buikpijn de ongi zal wel komen. vriend van ons zat op de bank en vond het zooo rot voor ons. Van tim moest ik die dag erna testen omdat we die dag ook evaluatie gesprek ziekenhuis hadden. Ik testte zonder te kijken..toch maar effe kijken en toen bleek het raak te zijn....met dit verhaal wil ik je aangeven dat hoe pos of neg je erover denkt, er is niets aan te doen. en hoop doet leven, is het niet voor deze ronde, dan voor de volgende..... maar als ik eerlijk ben.......wel verdachte dingetjes Ik ga op deze vrije dag van mij supeerrrrrrr veel aan je denken en voor je duimen, en ik denk dat ik voor iedereen spreek dat we je morgen willen horen met een kreet! (en ik woon misschien wel het verste weg voor jou: nijmegen)... en als het toch niet zo mag zijn, moed verzamelen en doorgaan, want echt je komt er wel, en 'later' vind je het allemaal waard geweest..echt waar. dikke dikke dikke knuf voor je..en houd je hoofd koel hihi..xxx verder: ik ga effe poetsen finn slaapt, heb al bijna het hele huis op was na gedaan (morgn wasdag) ik kom vanmiddag terug xxx
Heb nu even geen tijd om te reageren op iedereen. Daan, ik ga echt super voor je duimen! Stuur je me n sms, ben morgen aan het werk Moet straks naar inloopspreekuur bij het cb, meten wegen en prikjes.
Nog even snel spammen. Mn zusje en ik hebben vd week fotos gemaakt van Sasha voor het kaartje voor dr 1e verjaardag. Was wel lastig haha, ze was bang voor het zwarte doek en ballonnen vond ze nog enger! haha, trutje. Maar dit is hem geworden. Wat vinden jullie?
oooh wendy wat schattig. mooie foto katrien, spannend. las het net van caruli, elmo en natasja. wat goed. geeft weer hoop
@duck, wat spannend! ik hoop zo voor jullie dat t gelukt is! het moet gewoon! dan is iniedergeval een van ons al zo ver! en moed houden he? en als je een kreet laat horen, dan hoor ik die vast wel morgen zo ver wonen we niet uit elkaar. @ wen, zoooooooo cute! echt lief
heb voor 5 mei afspraak bij de tattoo. bedenk ik mij opeens dat 5 mei 2 jaar geleden de dag is dat ik positief heb getest. wendy wat ga je allemaal doen op haar verjaardag. en wat heb jij gekocht?
We hebben voor haar als cadeau een hele grote ton met blokken (van die driehoekjes, soort van bruggetjes, vierkantjes enz) en een tafeltje met 2 stoeltjes van de ikea. Wat ik voor haar verjaardag ga doen? Mensen uitnodigen hihi. Ik hoop lekker in de tuin te kunnen zitten, heb al ballonnen en slingers besteld en iets vet cools van de baby-walz. Dat is een grote clown met allemaal ballonnen, maar tja, hoop niet dat Sasha té bang is ervoor. Dan savonds blijven de mensen die willen, eten. Ik ga vragen of ik de bbq van mijn ouders mag lenen. Ze krijgt ook een taart van mijn ouders. Daar mag ze lekker mee doen wat ze wilt hihi.
leuk leuk... oooh krijg toch in een keer een leuk idee voor nog een tattoo.. heb de voetafdrukjes van de meisjes. toen ze nog in de couv lagen, dus die zijn innieminnie, maar waar zou ik die laten zetten??? Ideeen???
Ik vind op je buik mooi, maar dat zou ik niet doen, als je nog een 3e bv wilt. Ik vind op de onderkant van je rug, zo aan de zijkant een mooie plek ervoor. Dat is trouwens wel heel erg gaaf!
@ daan Oh word er heel zenuwachtig van haha. Ik blijf duimen lieverd! Hoe laat hoor je het morgen? Raar trouwens dat het zo lang duurd.. ik had het met een dag toen ik zwanger was van Britt. @ wen Nogmaals.. Erg mooie foto! @ m Hihi verslaafd? Sja waar moet je dat zetten.. op je onderrug aan de zijkant? @ oor Hij doet gelukkig al iets minder pijn.. kan weer normaal eten. Dat deed ook vreselijk pijn. Lol zie dat Wen het zelfde zegt van de tat
heb er al 1 op mijn buik. gezet op mijn 17de. klein chineessterrebeeld van de haan. en is weer terug in vorm hoor maar onderrug zijkant is mooi ja idd. en ja is verslavend he. moon, gelukkig is je oor beter. ducky kan je zelf eigenlijk geen test doen, of heb je dat al gedaan?
Ok, meteen even reageren op iedereen. @patje.. ik hoop dat je snel ongesteld wordt! Ik ben trouwens morgen van 8 tot 10 in emmeloord en niet van 10 tot 12 hihi. @katrien.. ik duim nog steeds hihi. Jammer hé dat die mannen altijd van die aparte opmerkingen moeten maken. Laatst kris ook, had 100 ml afgekolfd, kon hij die Sasha eventjes geven. Maar met haar is het maar af te wachten of ze het wel of niet wilt, zegt ie: Nou als ze het niet wilt, geef ik het wel aan Muppet, dat is onze kat. Hij is niet helemaal lekker bij zn wekker geloof ik! Kun je niet even stiekem het zh bellen, om te vragen. Doe net alsof je neus bloed en dacht dat je vandaag de uitslag kon opvragen haha. Sorry, ben zo nieuwsgierig, ik hoop het echt voor je! @m... wat cool zeg, 5 mei positief getest en dan een afspraak. Bij wie laat je hem zetten? @simba... wij hebben sasha dr kamertje, retro kleuren (donkerbruin, oranje, al is hij nu niet meer donkerbruin) in een nieuw jasje, met strakke witte meubels. Denk dat je er weinig aan hebt hihi. @bengel... schoonmaakze vandaag! @dieseltje.. wel apart van die arts, om even voor jullie te bepalen dat jullie de aankomende 3 jaar geen kinderen wilt. Wel beter dat ie vandaag gesprongen is. Lijkt me erg naar! Ik hoop dat Katja snel beter is. Heeft ze een griepje of doorkomende tandjes? @all.. Net prikjes laten zetten bij Sasha. Ze heeft geen kik gegeven! Echt supergoed van d'r. Ze is nu 75 cm lang en ze weegt 9165 gram. Dus ze is flink gegroeid weer de afgelopen 1,5 maand
@m... ik heb er ook 1 op mijn buik, nou ja eigenlijk 3 haha, ik heb 3 sterren, alleen de buitenlijnen zeg maar. Maar die zijn niet terug in vorm en die zullen dat ook nooit meer komen (straie)
trouwens, eigenlijk kan het er best bij op mijn enkel denk ik zo. van die verspreiden tattoo's vind ik ook nisk wendy, hanky panky bij de dam daar. daar laat mijn vriend ook altijd zetten. Zitten in iedergeval altijd goede mensen.
leuk al die zenuwachtige reacties Ik begin weer bang te worden. Vriendin vertelde me dat al deze klachten ook van de Utrogestan kunnen komen.... dus nu weer iets rustiger en banger. Morgen weten we meer. Heb getwijfeld om vandaag te bellen, maar heb besloten het niet te doen. Kom je zo ongeduldig over, en in een privékliniek heb je toch steeds met dezelfde mensen te maken. Daarom duurt de uitslag trouwens ook zo lang. Maar nog één nachtje slapen... en dan weten we meer! Bel morgenochtend vroeg (8 uur?) dus laat het jullie natuurlijk gelijk weten! En wendy zal ik sms-en!