Zo hier ben ik weer even via de pc, vanmorgen via mijn tel. Dit kijkt toch beter. Katrien, waarom test je eigenlijk zelf niet????? Dieseltje, hmm rustig aan he! Even laten zitten hoor die kleine.
Morgen kan ik pas zelf testen... Denk dat ik dan net zo goed de bloeduitslag kan afwachten, die zal ik morgen in de loop van de ochtend krijgen. Als die positief is zal ik dinsdagochtend thuis testen. Het schijnt dat je menstruatie door de Utrogestan weg kan blijven, dus overtijd zijn is geen 'hoopgevend' teken dit keer. We wachten wel af, heb de rust inmiddels wel weer teruggevonden... met name doordat ik geen hoop meer heb. Vandaag lekker een dagje bijkomen... iemand nog leuke ideeen om de dag mee te vullen? Kan niet zo goed tegen niks doen.
nou daan de duimen draaien hier nog voor je hoor! balen dat ze de uitslag nog niet hadden... knuff en sterkte met wachten
@daan.. sorry voor het korte berichtje gister, zat op de snelweg met mijn leerling. Wel klote zeg, dat je bloeduitslag nog niet binnen is. Ik denk dat de instelling die je nu hebt, wel de goeie is. Dan stelt het je niet té veel teleur (al doet dat natuurlijk altijd wel een beetje) Wat je kan doen om de dag door te komen, tis niet echt lekker weer. Maar lekker wandelen met Johan en Hero? Vind dat altijd wel lekker in dat miezer weer Daarna lekker een poging doen om Hero te wassen haha.
Geeft niks Wen, meer dan 'klote' valt er niet over te zeggen toch! Gaan nu even gezellig naar aqua zoo.... even wat anders!
@duck, hoe is het nou, ik blijf voor je duimen hoor! het moet er nu toch echt van komen hoor! @diesel... volgens mij was je even de weg kwijt, ik vroeg het aan je haha. maar deze blijft wel zitten zo lang als het moet hoor! ik geloof dat ik ongie aan het worden ben het begin nu een beetje te pruttellen dus ff afwachten! anders morgen de eerste spuit erin jeeeeeeej
@dieseltje.. hoe was afgelopen nacht gegaan? Nog raar gedroomd. Ik weet nog wel tijdens de zwangerschap. Ik droomde óf dat ik in elkaar werd geslagen/aangereden werd óf dat aliens de wereld kwamen overnemen en ik moest ze verslaan. Echt altijd hetzelfde, alleen dan in een andere context haha.
AAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!! Sasha zette net een stapje los!!!!!! Whhhiiieeeee.... Ben helemaal hyper. Van de bank naar mij toe. Vet cool! Daarna nog een keer, haha. (ben voor de rest niet aan het stimuleren hoor hihi)
Goed wen!!! Die loopt wel voor haar verjaardag Vandaag echt een superdagje gehad met Tijntje, papa had avonddienst maar vanmorgen met zijn 3en wezen zwemmen, en vanmiddag lekker samen gekeuteld. Hij moet zo lachen om alles, heerlijk gewoon. Zaten samen op de grond en gaat ie alles aangeven aan me, en als ik dan DANK zeg moet ie zo lachen haha. Gekkie. Ook ging ie compleet uit zijn dak vandaag bij het kijken naar baby tv, heel grappig om te zien. En nu ligt ie in bed, sliep echt binnen een minuut. Hij moest huilen toen ik zijn kamertje uitliep, maar ik was nog niet beneden of hij was stil. En nu is het Esther-tijd haha! Hier even een leuke foto van vanmorgen
Wat een leuke foto van jullie saampjes zeg! Wat een lief bekkie! Ik weet niet of ze loopt voor d'r eerste verjaardag. Ruben zette volgens mij ook al eerder een paar stapjes los toch? Er zat geloof ik ook wel eventjes tussen voordat hij echt los liep of niet Shaar?
daan.....we moeten maar op de uitslag wachten die zal het vertellen wat het is...blijft toch gokken nu he... ik blijf wel duimen totdat we 'het' definitief weten @ wen: aaah wat goed joh!!!! gaaf!! @ essie wat een leuke foto!!! @ patje: succes met prikken! @ rest sorry weet niet meer wie wat precies schrijft en effe geen tijd om terug te lezen wilde snel kijken Ik heb vandaag zo gelachen met Finn, lachte om alles kijk maar eens wat een leuke foto
@ Wen; wat stoer van Sasha! 11 maanden is toch hardstikke snel??? @ Es; leuke foto van Tijn... wat een knul al! @ Bengel; Finn is ook een stuk... en zo te zien staat de tijd bij jullie ook niet stil. Wat wordt hij al groot!
finn is ook groot hoor katrien..meesten schatten hem ouder dan 4 maanden..hij is al 68 cm (vandaag zelf gemeten) en das best lang heb ik begrepen bij 4 maanden
Inderdaad wel lang, voor zover ik er verstand van heb... Collega zijn zoontje was bij de geboorte 60 cm.... niet normaal he?
Thnx! Ga denk ik rond 10 uur bellen, misschien nog iets later. Moet werken, dus moet effe kijken wanneer ik het jullie kan vertellen. Heb vannacht gedroomd van een positieve test. Strookt niet met wat mijn lichaam zegt, maar heb toch even getwijfeld of ik zou testen vanmorgen.
oh jee en ik twijfelde of ik dit zou vertellen. Maar ik droomde over een positief bericht hier op het forum. Nou werkze en we lezen het wel.