Naaaahhh dit is ook wat! Mijn zenuwen beginnen al op te raken! Laat staan die van jou! Pfff, ze weten echt de spanning erin te houden!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh hoe spannend! @wen: top van de eerste losse stap(jes)!!! @bengel en es: heeeeeeerlijke jongens!
Ik zal het jullie nog sterker vertellen...... net weer contact gehad, uitslag komt morgen pas. Door de Utrogestan word ik niet ongesteld, dus overtijd zijn zegt ook niets.
@katrien: Grrrrr daar zou je toch gek van worden!!! Hoe kan het nou dat ze je zaterdag al beloven en dat het dinsdag word!!!
@duck, sjeeeeeeemineeee waarom duurd dat zo lang dan? ze spelen wel met je gevoel hoor. @wen, wow de eerste paar stapjes, wat gaat het toch snel @bengel, wat een knap ventje me ongie zet niet door!!! ben dus nog niet begonnen met spuiten, want het is echt te weinig volgens mij. heb al een mailtje gestuurd naar het zh, dus nu even afwachten wat ik moet doen.
Katrien, ben je al naar de drogist gegaan om een test te kopen, hier word je toch gek van???? Patje, jij bent ook aan het rommelen zeg... hoop dat je snel kan starten.
Heb wel test in huis, maar ben pas één dagje overtijd. Voel me ook niet zwanger, dus vraag me af of een test dan wel zin heeft.... (en nu zijn opbeurende verhalen natuurlijk weer welkom! )
@katrien: Snap wel wat je bedoeld, maar als je nu positief zou testen ben je wel van je zenuwen af!!! (en wij ook ).
testen meid. als het neg is, dan droom jij jezelf niet rijk, en kan het alleen maar mevallen morgen. en als het positief is, dan ga ik taart eten
hahahah precies, wij ook ! En ja... kan wel weer mijn verhaal vertellen... ik liep met een tampon in omdat ik WIST dat ik ongesteld ging worden. Maar... er ligt nu echt een kereltje van 10 maanden boven te slapen.
Oké, morgenochtend met ochtendurine doe ik thuis een test. Als bloeduitslag positief is zegt het immers nog niets over een zwangerschap... omdat het bloed al een week ervoor geprikt is. Nou, nog een halve dag voor mij doorduimen dus!!! :-D
@duck je weet t wel spannend te maken, mijn duimen draaien op volle toeren! @es, tja... maar nu is het doorgezet, dus dat is weer positief! Jaaaaaaaaaaa ik ben ongie! jippie, nu kunnen we starten met spuiten! morgen de eerste lucrin erin en dan overmorgen de menopur erbij! nu maar hopen dat het wel het gewenste resultaat gaat geven eindelijk is.