@jody: wat een gave muurschilderingen! @moon: dat was even schrikken zeg! ik kan je geruststellen met de pijn want ik loop al 3 dagen met deze klachten en ik heb zelfs 1 dag erbij zitten dat ik niet eens rechtop kon lopen...gelijk vk gebeld en die zei dus ook dat het van mijn banden afkomt...ze pesten me hier thuis ook mee...ze willen mn banden oppompen of plakken @marit: wanneer ga jij dan verhuizen? dan ga jij in het nieuwe huis de babykamer maken? spannend! oja en over de december mama's...ik lees wel mee maar net wat moon zei dat je er moeilijk kan reageren...het is toch een bepaald clubje geworden want als ik eens een berichtje neerzet word daar vaak overheen gelezen behalve door moon
he meiden, maken jullie je eigenlijk financieel wel eens zorgen. al de spullen die gekocht moeten worden, dat soort dingen.
nee eigenijk niet we krijgen bijna alles van mijn ouders babykamer - bebejou - aankleding - matrasje enz
ik heb gisteren de bebejou set besteld...roze! ook een heel goed matrasje en een aerosleeper en een duodeken gekocht...euh gekregen!
de bebejou hebben gisteren in tilburg besteld...ging toch nog 15% korting van af de rest hebben we daar gisteren gewoon meegenomen.
Hallo dames, Vreemd krijg geen mailtje als er hier geschreven is. Maar kom gelukkig regelmatig kijken. Ik heb een mijlpaal bereikt. Morgen ben ik 7 weken zwanger, heb ik de vorige x niet gehaald, is toch al iets hé? Vanmiddag hebben we de doop van mijn 2 petekinderen, alleen regent het hier pijpestelen, vind ik wel jammer. Ik ben heel veel misselijk en mijn borsten blijven gevoelig. Krampen zijn af en toe wat minder. Krijg mijn spijkerbroek niet meer dicht. Tot nu toe gaat het allemaal goed! Groetjes Cindy
@moon Gelukkig is alles goed, heb wel aan je gedacht en echt gehoopt dat het allemaal oke zou zijn. Maar gelukkig is alles goed @Mj Ik heb het ook wel eens hoor dat ik me zorgen maak om de financieen, wij zijn al een heel eind met het aanschaffen van spul dus dat zit wel goed. Nou het zal allemaal wel goed komen alles moet gewoon even op een rijtje gezet en het uitgeven wordt nu gewoon heel anders @jody Mooie muur hoor! @cindy Elke week is een mijlpaal, en dan spreek je ook elke keer van geluk dat dta weer behaald is. @french Over die grapjes w.b je bandenpijn mijn vriend had laatst ook een lueke dat mijn banden wel zeker 17 inch zijn De decembermama's is soms erg moeilijk tussen te komen daar sluit ik me bij aan vindt het ook moeilijk te reageren op andere meiden want soms wordt er zoveel ineens aangehaald dan verzuip ik er zowat in. Verder lees ik er wel mee en plaats ik ook wel reacties maar niet echt super actief........Hier weet ik gewoon dat het gelezen wordt en dat is een prettig idee dat je alles toch kwijt kunt. Thanxx meiden Morgen weer naar de gyn om 9 uur dus dat is lekker vroeg ben erg benieuwd vindt het altijd weer spannend, maar dat zal vast allemaal wel goed zijn Hier wordt onze lijst met namen alleen maar groter dat is wel fijn. We kunnen het aardig eens worden, zowel voor jongens als voor meisjes hebben we al mooi wat namen waar we zeker wel gaan uitkomen ben alleenn u erg benieuwd wat we gaan krijgen
Hey Lieverds, Ben ik ook weer eens. Feestje overleeft gelukkig. We zijn goed verwend. Vooral veel geld gekregen voor ons "fietsenfonds" hihihi. Wij zijn geen fietsers, en hebben dus ook geen goede fiets. Nu willen we er allebei 1 kopen zodat we op pad kunnen met de kleine! Verder allemaal andere leuke dingen, abbonnement op een tijdschrift, bladen, boeken, etc. Erg leuk allemaal. Maak me ook wel zorgen hoor MJ over geld, hoe dat allemaal moet gaan, denk dat mijn ouders ook wel wat kado zullen geven, maar wil ook veel zelf doen, heb toevallig zaterdag alle financien eens op een rij gezet, ook voor kinderopvang, daar ga ik na de vakantie eens goed naar kijken. Zoals kreeftje? denk ik zei, uitgavenpatroon wordt gewoon anders...effe wennen. Verder voel ik me wat beter, hoewel mijn hoest nog lang niet weg is. Morgen echo, ben benieuwd wat we te zien krijgen. ga zo even naar mijn omaatje. Voor onze verjaardagen, dan maar weer lekker naar mijn bedje toe, relaxen! lekker lezen. Moon, fijn dat alles goed is! Cindy, gefeliciteerd met je mijlpaal, blijft vast allemaal goed gaan. Nog 1 weekje en dan lekker op vakantie, wat verlang ik naar de zon! x Shaartje
@shaartje Idd je uitgaven patroon wordt anders en dat moet allemaal even op een rjtje gezet dat hebben wij hier ook gedaan.....verder begin k ook alvast met luiers als ze in de reclame zijn scheelt toch altijd weer een hoop geld. Leuk dat jullie een goed feest hebben gehad en jullie strax mooie fiesten kunnen gaan halen altijd léuk Ik ga ook kijken om een andere fiets mijne is niet echt '''kinderzitje'' geschikt.
Ja hier blijft het soms spannend. Maar ja overleven we allemaal wel. @ mj Zkr maak ik me daar wel is zorgen over maar dat mag niet van manlief.
mag ik ook niet Moon, maar ja. he ander vragen vis uit blik zit daar ook omega 3 vetzuren in? (beetje domme vraag )
Hihi ja je doet het toch automatisch. Je bedenkt je dan in eens dat je niet meer met z'n 2en bent en dat er kosten bij gaan komen. Ik moet zeggen dat ik de eerste aankopen wel belachelijk duur vind.
ja precies, je kan het wel goedkoop houden door 2e hands te kopen. maar de kinderwagen wil ik graag nieuw, gelukkig krijg ik die van mijn ouders. Verder zijn al die kleine dingen ook niet goedkoop. lakentjes, kolf apparaat, flessen, en alles wat er bij hoort... maar ja. elke maand een beetje.. wil ook alles in een keer hebben, maar ja moet elke maand gewoon beetje doen
Hebben jullie dat ook gehad, dat je soms de blauwe aders op de borsten erg duidelijk zag en de andere dag wat minder?
Ja hoor ik heb het ook! die blauwe aders zijn bij mij juist heel zichtbaar ook die op mijn armen zijn echt heel duidelijk
Nee wij hebben geen klik systeem erbij gekocht, gewoon 2 maxicosi's die zo in de auto kunenn worden bevestigd.
Dus het kan kloppen dat je het de ene dag meer hebt dan de andere dag? Heeft niks te zeggen zeker! Ben weer even onzeker....
Meid het hoort er allemaal bij... Toen ik al die blauwe aders zag had ik meteen een voorgevoel zwanger te zijn.