Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

Nou Daan het tij moet toch echt keren bij jullie ja...verschrikkelijk allemaal

patje: weet ik wel, maar wij allen begrijpen jullie 2 zooooo goed hoor....en vooral gevoelens die je hebt, ook al ben je de jongste, je bent er NU aan toe....leeftijd zegt dan niks
    Wat spuit je nu? en hoeveel IE? Ik had eerst Gonal, en ben overgestapt op Puregon omdat je dat beter kan doseren dan Gonal....en met de puregon is het ons gelukt....
    Ons wondertje is nu Bibaboerderij kijken vindt hij zooo leuk (ik ook moet ik zeggen, ga dus effe gezellig bij hem op bed)

vrij vandaag tot 7 mei...en daarvoor hoef ik alleen maar 4 mei vrij voor te nemen, wat is dat lekker zeg!
    groetjes ..

2. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @daanduck: jeeetje wat een slechte berichten en dat allemaal in 1 week tijd. Sterkte met je oma. knuff

@all: weet niet of het gister al had verteld maar toen ik onze lieverd uit zn bedje ging halen smorgens stond hij rechtop in zn bedje! verder naar het consultatiebureau geweest. 74cm (+4,5cm) en 8190gr (+310gr). Hij heeft echt een groeispurt gehad in de lengte maar qua gewicht heel weinig aangekomen. Dat komt omdat hij in deze 6 weken actiever is geworden maar gewoon nog hetzelfde eten krijgt. Dus ik mag hem nu meer gaan geven. Verder vond ze hem helemaal prima!

3. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    daan, wat een ellende. sterkte meid. ooooh vind het allemaal zo oneerlijk..
    patje, hopelijk helpt het spuiten.. zet hem op..

hier alleen vandaag nog werken en dan t/m 7 mei vrij. pffffffffff zoveel zin en behoefte aan..
    en 5 mei tattoo laten zetten auw auw..

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @daan: Wat een ellende.... Veel sterkte.

@patje: fijn dat je het zo oppikt, maar we kunnen ons allemaal heel goed voorstellen (of eigenlijk niet...) hoe het moet zijn als iedereen maar kids krijgt en het niet lukt bij jullie.... S6 met het spuiten (of moet dat maar 1x?? Ik weet niks van spuiten af :oops: )

@denise: Leuk is dat he als ze de 1e keer in hun bedje staan, knap hoor =D>

@m28: S6 met je tattoo.

@all: Ff plagen.... ik heb vrij tot 21 september :confused: :D

Vandaag 35 weken en 1 dag, de dag dat Katja geboren werd.....

5. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    oooh dieseltje wat goed.. op naar de 37 wkn. wil je trouwens ziekenhuis of thuis bevallen??
    lijkt me zo heerlijk dat je straks een kindje hebt die gelijk op je borst mag en die gelijk thuis is of mee naar huis mag... heerlijk idee..

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ daan

Oh wat naar zeg!
    Heeft je vriendin al wel kids of ook niet?

Geconcoleerd met je oma.

@ patje

Of ik ben de jongste :p ben van juli en jij?

7. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik in ieder geval niet dan, ben van juni '85

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ denise

En je bent hier al 24 ;)

9. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @m28: Ik wil proberen om thuis te blijven :) Ik zie wel hoe het loopt. Bij Katja raakte ik nogal in paniek (kwam ook door allerlei omstandigheden: gyn die niet wil komen, middenin de nacht, heel onverwachts etc). Ik hoop dat alles nu wat soepeler gaat en ik lekker thuis kan bevallen. Hoef ik ook niet in de auto e.d.

10. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    wat heerlijk idee..

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    :) ja inderdaad. Ik probeer er maar zo in te gaan, erger dan de bevalling van Katja kan bijna niet (misschien wel qua pijn e.d maar niet qua omstandigheden), dus t kan alleen maar meevallen hou ik me maar voor (in m'n eigen straatje praten he :) ).
    Ik droom elke nacht over bevallingen van een paar uur, dus wie weet..... ;)

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Even vraagje he.
    Hoeveel dagen voor je duiveltjes zakt je temp?
    Vriendin zat vorige week 37,5 en nu is hij 37.8 en ze moet het morgen worden.

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

@daan.. jou had ik al 'gesproken' maar kut van je oma!

@moon.. dat is per vrouw verschillend. Bij mij zakte hij de dag dat ik ongesteld moest worden (als ik dan natuurlijk ongesteld werd)

Maar vorige week 37,5 en nu 37.8? Dan zou ik eerder zoiets hebben van ze heeft net pas een eisprong gehad.

14. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Daan... jeetje meid wat een k-week voor jou zeg!!!!
    Pff kan me voorstellen dat je er echt doorheen zit.
    Gecondoleerd met je oma, was ze ziek?

Liefs, Esther

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ooowww meiden, hebben jullie het gehoord/gezien over apeldoorn. Wat erg zeg! Ik heb er gewoon geen woorden voor! Hoe kan dit in Nederland? Zo durf je toch nooit meer over straat.

Alles wat gebeurd, vooral met kinderen, reflecteer ik op Sasha, moest gewoon janken!

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
  17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Vreselijk allemaal......
    Vreselijk voor de nabestaanden en de slachtoffers. Welke gek doet nou zoiets. Ik zal me maar niet uitlaten over wat ik vind wat er met de dader moet gebeuren......

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Pffff wat een drama daar in Apeldoorn... niet normaal.

Ik hoorde dat een paar slachtoffers verstandelijk gehandicapten waren, echt zo triest.
    Die man... moeten ze.... heeeeeeeeel langzaam..... met een heeeeeeeeel bot mesje.....
    ssssssssssstttttttttt ik zeg ook maar niets meer

19. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Het is erg, zeg, wat er is gebeurd! :(

Hebben jullie nog wel wat leuks gedaan vandaag? Ik ben vanochtend naar de vrijmarkt geweest en heb een aantal autootjes gekocht voor Thijmen. Daar vroemt hij nu het hele huis mee door (vvrrooeemm, vvrrooeemm...). Het is een echt jochie :rolleyes:. Een pop loopt 'ie straal voorbij, maar auto's...

Verder een gedeelte van ons huis leeggeruimd, morgen begint de verbouwing! Gelukkig duurt het grote werk maar een paar dagen, daarna mogen wij weer aan de slag (schilderen etc.).

20. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ja echt verschrikkelijk, wat een debiel.

Verder heb ik eigenlijk wel een leuke dag gehad gisteren. We zijn naar de markt geweest met de kleine en smiddags is hij naar mijn schoonouders gegaan, toen hebben wij ons nog goed vermaakt op een terrasje, ben nu kapot, lig nog in bed maar ga me zo toch maar wassen en aankleden want ik wil mn kleine man ophalen.

Deel Deze Pagina