Hij is al overleden. Wij zijn smiddags naar voetbal van ons neefje wezen kijken. Britt was helemaal gaar toen we thuis kwamen en wilde meteen naar bed.
He meiden! Waar is iedereen? Bij ons is de verbouwing begonnen. Het wordt nu al hartstikke mooi, maar wat een troep! Nou ja... het is maar voor even. Ben een beetje brak vandaag. Ik heb vannacht maar een paar uur kunnen slapen. Volgens mij is in heel het land allerlei festiviteiten afgelast, behalve in ons dorp! Kortom, flink wat overlast gehad van de 'afterparty' op straat (ik woon in een dorpsstraat)... Helaas ging om 6.15 uur de wekker alweer voor de bouwvakkers. Ben redelijk snel het huis ontvlucht met Thijmen en liep dus al om 09.00 uur te shoppen . Ben nu echt kapot!
Simba.. jeetje dat klinkt niet echt lekker jouw nachtje.... Het is inderdaad rustig hier, maar het is ook erg mooi weer natuurlijk. Vandaag naar Maxis in Muiden geweest, daar met Wendy en Sasha afgesproken. Even gewinkeld en geluncht bij de burgerking. Nu kan het nog... maandag ga ik beginnen met Weight Watchers, gewoon thuis hoor met een programmatje op de laptop. Maaaaaaaaaaaaaaar niet voordat ik zondag ( verjaardag van mijn moeder) bij het pannenkoekenrestaurant een heeeeeeele lekkere pannekoek heb gegeten hihi!
@simba: Hmmm niet echt lekker nachtje @es: geniet nog lekker van je pannekoek en succes maandag!!! @all: Vandaag lekker buiten bezig geweest. Geverfd, onkruid weggehaald etc... dus nu gebroken Ach, zolang als het gaat Verder geen nieuws.
@simba... veel succes met je verbouwing. Wij zijn heel eventjes naar de vrijmarkt geweest, met kris, mijn moeder en sasha in de kinderwagen, ja wat een lef hé? @es.. ja was gezellig. Ik heb niets teveel gezegd hé? Met mijn ADHD kind haha. We waren trouwens de parkeerplaats nog niet af, of mevrouw sliep hoor! Vandaag lekker niet veel gedaan. Ja met Es naar de Maxis geweest, daarna kwam kris alweer thuis. Smiddags even lekker gefietst met Sasha, even naar de kinderboerderij hierzo, er zijn 4 geitjes geboren, echt lief.
Hey meiden, Wat een verhaal he in Apeldoorn, niet normaal, ben gewoon echt een beetje stil ervan geweest, die foto's en filmpjes, wil het zien, maar kan er toch niet bij dat die allemaal gemaakt zijn. Hier wel ok, weer lekker weekend, was een gek weekje. Ruben loopt echt als een kieviet en ik heel erg lief, alleen af en toe wat ongeduldig en gillerig als hij iets niet voor elkaar krijgt. Maar goed, hoort erbij. Volgende maand gaan ze eindelijk het huis schilderen en binnenkort ook de tuin hoop ik, budget is alleen zo goed als op, dus moet het maar even zien. Als de tegels maar gelegd zijn dan zaaien we gewoon gras....en zien we wel weer als we weer wat gespaard hebben. Ben inmiddles wel weer verder gegaan met opruimen en hoop het eindelijk snel klaar te krijgen, word niet goed van de troep. Heb gewoon weinig tijd en ben natuurlijk weinig alleen, maar goed, zal we een keer afkomen. Ben weer vreselijk ongesteld....grrr, ben ook vreselijk sjaggie ervan. Heb ook echt zin om uit te vallen tegen Roger en vind alles wat hij zegt stom! Erg he, maar ik kan er ff niets aan doen. Ga maar gwoon in mijn bed liggen denk. Iedereen een fijn weekend, met verbouwingen en de laatste loodjes voor de zwangeren. Es en Wen, volgende x weer met zijn drietjes? x en tot later.
@shaar.. ja gezellig! We moeten echt wat afspreken binnenkort. Wat een ventje is die Ruben, hihi, ben echt benieuwd hoe hij er nu uitziet (ja ja ik kan het zien op foto's, maar dat is toch anders) Op zich wel goed toch, ongesteld zijn, vooral als jullie straks voor een 2e willen gaan. (dat is toch wel ergens binnenkort?) Zit er al enigszins een cyclus in? Ik zou dus echt niet meer weten hoe het is om ongesteld te zijn haha, nog niets gehad, alleen natuurlijk kraambloeding. (maar dat vind ik niet echt een menstruatie, dat was ook nog niet eens 2 weken)
Wen, Tijn sliep ook voordat ik de snelweg opdraaide... hihi.. aapies. Ja... wat zal ik zeggen, ze houdt je lekker bezig ja ! Shaar, gezellig, gauw even een maandagje plannen he !
over ongi gesproken, had eergister een beetje roze slijm, toen zette het niet door, had gisteravond een beetje helder bloed maar vannacht en vandaag weer niks dus het gaat weer lekker... weet niet hoe ik het nou allemaal moet rekenen als ongi of niet blablabla maar goed schrijf alles op voor straks (over een jaartje ofzo) als ik weer naar de gyn moet...? wat een lekker weertje weer he vandaag!
Hoi meiden, @shaar: Wat goed dat ruben al zo goed loopt! Tja dat ongeduld dat ken ik Katja heeft er ook enorm veel last van (dat heeft ze van mij ) S6 met het opknappen van de tuin! Wij zijn ook druk bezig. Achter is alles nu nog grond (en onkruid )Er moet 150 m2 bestraat worden en 250 m2 gras gezaaid worden. De stratenmaker begint 16 mei, maar voor die tijd moet de hele oppervlakte 18 cm uitgegraven worden Dat is met de hand natuurlijk niet te doen dus jaap moet nog even achter een minigraver aan...... @simba: S6 met de verbouwing! @all: Ik hoop zoooooo dat m'n beebje blijft zitten tot minimaal 15 mei. M'n pa komt dan terug van vakantie en ik mag dan thuis bevallen (37,5 week). Maar m'n gevoel zegt dat de kans aanwezig is dat ik het niet ga halen. Als ik bekijk hoe ik me vorige week nog voelde en nu, dat is een wereld van verschil. Ik kan echt niks meer doen of ik krijg een harde buik. 's avonds kan ik bijna niet meer lopen. Dat ging dus ook zo met Katja Ik ga vandaag lekker van de zon genieten en probeer zo veel mogelijk te rusten de komende tijd (echt iets voor mij..... niet dus ). Ik wil zooooo graag lekker thuis bevallen en gewoon op tijd zodat t kleintje niet in het ziekenhuis hoeft te blijven. Eigenlijk weet ik voor 100% zeker dat de laatste keer is dat ik ga bevallen en ik wil dit goed afsluiten (dus niet vervroegd in het ziekenhuis belanden....)
over ongi gesproken he....ik ben het volgens mij ook maar niet zo veel als normaal...vorige x was 29 maart, en nu 30 april (en in het midden hiervan roze verlies)..dus dat lijkt wel oke..maar het is voor mijn gevoel geen echte ongi..ach ja, wachten af... wij (ik, en ik overtuig tim nog wel) willen in aug. er weer echt voor gaan..nu gebruiken we 0,0 hoor, dus de kans bestaat dat...... essie: wat goed van je dat je gaat beginnen , hoeveel 'moet'er af van je? wat leuk dat jullie zo kunnen afspreken...vanuit nijmegen is dit een hele happening naar het grote westen (als ik daar rijd voel ik me zoooo'n boerin, terwijl ik dat écht niet ben) dieseltje: doe nu dan maar echt rustig aan zeg....alle kleine beetjes helpen, hoop ik voor je.. shaar: wow! wat een knap ventje op je avater!! ik ga douchen zo stad in, moet nieuw paspoort aanvragen, maar eerst die lelijke pasfoto's laten maken he... oh ja, staan jullie kids bij jullie op paspoort/ídkaart of eigen idkaart/paspoort? toedels
He Diesel, wel sms sen he als het gaat gebeuren? Nog ff 2 weken wachten hoor! Wen en Es, denk dat ik het leuk vind om naar Lelystad te komen, dan kunnen we ook ff naar de outlet...hihih, hoe bedoel je verslaafd! Bengel, thanks, ben ook erg op hem, hij heeft ook zulk lekker haar, daardoor ziet ie er zo schattig uit vind ik zelf, en die huge ogen, hij heeft ook wel humor al zeg ik het zelf, dan krijg je zo'n soort knipooog en dan smelt ik alweer. Heb een hele leuke schattige foto, maar weet niet hoe ik moet "spammen" zal ik maar zeggen....iemand nog tips? Vandaag lekker genoten van het weer, en nog wat klusjes gedaan in huis, dus beetje bij beetje. Morgenmiddag high tea met de meiden en 's morgens nog maar een beetje opruimen. Oh en Wen, heb wel enigzins een cyclus gekregen van de zwangerschap...tot nu toe maximaal 41 dagen ertussen. Varierend van 31 dagen tot 41 dus das eigenlijk heel erg mooi. Alleen deze x 30 dagen, mooi zou je zeggen, maar helemaal geen slijm gehad, wat ik wel steeds had, dus kon ik wel goed checken of ik een eisprong had zeg maar, of iets dergelijks. En dat klopte steeds wel, maar nu helemaal niets. Dacht dus, rekening houdend met vorige x, 41 dgen dat ik zaterdag mijn eisprong had, werd ik dus maandag ongesteld...mmmm, raar he? Maar goed, kijken wat er nu gebeurt. Wil ergens echt heel graag, maar moet gewoon nog even wachten, ivm de bevalling van mijn zus en mijn nieuwe baan, ik werk natuurlijk samen met haar. Ze bevalt in augustus, dus wil eigenlijk, en dat was ook het nieuwe plan, wachten tot augustus, maar het kriebelt zoooo! Anyway, lekker de zomer met een wijntje en een lekker strak lichaam? Tja, vink ook wel wat voor te zeggen, dus toch maar even volhouden, die maanden vliegen ook voorbij eigenlijk. heb ook geen haast, heb zomaar het gevoel dat het snel raak zal zijn. Krijg ook vast een dochter, met hazelnoot bruine ogen en donkerblond golvend haar...zwijmel...zucht .....mmmm, hoe bedoel je desperate....hahahahahaah Fijne zondag. x
hallo lieve mama's Wou jullie dit toch even laten zien.... Ideaal alternatief viewtopic.php?f=3&t=150921
@shaar: Tuurlijk sms ik!!! En als ik thuis beval forum ik misschien nog wel voor zo lang dat vol te houden is. Ik ga voor de 2 weken, want dan is m'n pa ook weer thuis van vakantie Dus op z'n vroegst 16 mei..... Daarna wil ik ook weer een wijntje en een strak lichaam Je hebt echt een heerlijk mannetje hoor!! Leuk dat jullie er na de zomer ook weer voor gaan!! Je hebt best een mooie cyclus. Hopen dat het zonder medicijnen kan he? @kreeftje: Ja idd een ideaal alternatief. Wij hebben een bad, dus voor ons niet nodig
Hoi allemaal, Ik dacht weer even bij lezen hier op het forum. Ik had ook al weer tijdje niets van me laten horen, maar jullie weten als de beste hoe weinig tijd je nu even hebt voor jezelf simba: suc6 met de verbouwing en wat gaan ze eigenlijk doen? dieseltje: wow alweer 35 weken wat gaat het snel nu. Echt de laatste loodjes spannend hoor. Voel je je goed? shaar: wat een leuk binky hebben jullie zeg! En leuk joh dat jullie er weer voor willen gaan na de zomer. Bengel: las dat jullie 0,0 gebruiken hoop dat er een wonder gebeurd en jullie zonder mmm een 2e wonder kunnen/mogen krijgen want dat is toch het leukst. esther: wat goed dat je gaat beginnen met weight watchers misschien ook wel iets voor mij straks. Moeten nog 9 kilo's vanaf en dan ben ik weer op oude gewicht. Of zou dat nog vanzelf gaan als ik gewoon op let met wat ik eet? Ga ook weer sporten over een maand dus scheelt misschien ook weer. O ja en misschien persoonlijk vraagje maar als jullie ooit een 2 zouden willen gaat het dan bij jullie weer meteen via IVF of mag/moet je eerst weer zelf oefenen ? Hoe is het met de rest van de meiden? all: hier gaat alles op zich wel goed. Finn heeft wel ontzettend last van zijn darmen soms zo erg dat hij overdag heel lang TE lang achter elkaar wakker is. Ook heel veel last van windjes zeg maar. Helaas wil ook niets helpen. Maar ja hoort er een beetje bij. Hebben jullie nog tips? Wij zijn natuurlijk via iui zwanger geraakt en wij vragen ons af of we dan straks als we "ooit" voor een 2e willen gaan we weer automatisch in de mmm belanden of weer eerst zelf moeten proberen? Ga dat wel aan gyn vragen moet toch nog naar gyn over 2 wkn en dan gaan we het ook over anticonceptie hebben etc. Wat hebben jullie als anticonceptie? Ik wil sowieso echt niet aan de pil. Nou fijne dag allemaal en de groetjes. vruchtje
Hallo meiden Kreeftje, leuk dat bad he.... wij hebben ook een bad, maar als we er geen hadden zou het ideaal zijn ja. Leuke foto's ook. Vruchtje, ja ik heb nog nooit Weight Watchers gedaan, ben benieuwd. Heb niet echt voor mezelf zoiets van zoveel kilo moet eraf, ik zie het wel hoever ik kom, en wanneer ik weer lekker in mijn vel zit. En wat de tweede betreft, weet het niet wat wij moeten doen, als Tijn kan lopen gaan we weer eens bellen naar de gyn, om te vragen welke wegen wij moeten bewandelen. Moet zeggen, nu je weer iedereen zonder jas ziet lopen, en al die prachtige buiken weer ziet, gaat het echt wel kriebelen hoor. Maargoed het moet ook maar net weer lukken he. Vanmorgen weer wezen zwemmen met Tijn, echt superleuk. Hadden een nieuwe zwemband gekocht waar ie goed in kan zitten. Helemaal geweldig. Vanmiddag naar mijn ouders, en dan vanavond naar het pannenkoekenhuis, mag ie ook een pannenkoek ( of poffertjes) feest!!! Liefs, Esther
hoi vruchtje, bij mijn finn hielp cinababy goed tegen krampjes! echt een wondermiddel voor hem! W.B. 2e. tja we hopen op een wonder natuurlijk en anders na de zomer na de gyn, ik weet van sam dat ze weer begon met clomid, en dieseltje trouwens ook...dus je begint wel opnieuw met zoeken naar welke dosis en welk hormoon.. maar de 'druk' is er wel af bij ons, de angst van ik word nooit mama is weg. ik heb ook beloofd aan finn dat als ik te emo wordt van hormonen mocht dat toch nodig zijn dat dit het niet waard is voor hem....tuurlijk mag ik wel een beetje last heben zeg maar maar niet dat ik er onderdoor dreig te gaan, want ik heb finn ook nog natuurlijk, das niet leuk en eerlijk naar hem toe, omdat ik zo graag wil essie: erg he, dat gekriebel als je buiken ziet...ik heb t ook, behoorlijk oh ja vruchtje: ik ben 2 kg meer afgevallen dan aangekomen in zw.schap. je bent zoooo druk...wcaht maar als je straks weer werkt....dan gaan die laatste kilo's heus wel hoor...en tuurlijk beetje opletten op je eten...ik heb alleen nog slap buikje..iets wat stevige meiden van zichzelf hebben heb ik nu ook, die MOET weg (terwijl ik nu MM s net achter de kiezen op heb hahh) voor dezomer, want wil wel in bikini he... ga shoppen met Tim en Finn doei doei
Eshter: ben benieuwd dan inderdaad welke wegen jullie moeten bewandelen. Wel leuk dat jullie wil er is voor een 2e. En natuurlijk is het maar weer de vraag of het wilt lukken, maar vast wel hoor want Tijn is er ook gekomen . Leuk dat je bent wezen zwemmen zie daar ook al naar uit naar die tijden allemaal die nog komen gaan. Maar eerst maar even genieten nu hij nog zo klein is. o ja mijn man liep bij de uroloog in verband met wittebloedlichaampjes in zijn zaad wat de zaadjes minder beweeglijk maakte aantallen waren wel gewoon goed. Toen hij daar voor het laatst was nu 2 maanden geleden zij hij wel zo van als jullie ooit een 2e willen moet je waar aan medicijnen Artothec om ontstekingen te remmen en weer IUI schrok daar toch van stom hé. Maar neem aan dat hij dat niet alleen beslist daarom even aan gyn navragen. Bengel: kan me voorstellen dat je heel graag een 2 wilt het is ook zo geweldig zo een kleintje. Ik wil het ook sowieso wel denk manlief ook wel maar voorlopig nog niet. En wij moeten/willen dan ook eerst een opbouw op ons huis voor wat meer ruimte. Dus denk als wij ooit voor een 2e gaan het niet binnen nu en 3 jaar is. De druk is er inderdaad af want je weet ook dat het nu toch kan en je hebt een heel mooi gezond mannetje dus kinderloos ben je niet. En die angst had ik heel erg bang om kinderloos te blijven. Veel shop plezier! Nou meiden we zien het allemaal wel wat de toekomst brengt. Nu maar volop genieten van onze kindje(s). liefs vruchtje
@kreeftje.. leuk dat bad! Wij hebben zelf al een bad, waar sasha in kan (wij kunnen er haast niet in, omdat het te klein is) Wel lief je meiden, leuke foto! @shaar.. ja ik vind Ruubs ook een superlekker ding! Hij heeft echt een kop met haar joh! Het lijkt op de foto al echt dik haar ook. Ja in Lelystad is goed, gezellig. Kunnen we inderdaad naar bataviastad hihi, kunnen we lekker ijs eten bij de Ben & Jerry winkel hihi. @vruchtje... babymassage! Dat hielp bij S wel heel erg goed. Ik legde haar ook vaker aan met krampjes, maar je geeft geloof ik fv toch? Ik ben inmiddels al 15 kilo lichter dan begingewicht zwangerschap @bengel.. en heb je nog wat leuks gescoord? @es.. toch een band gescoord? Waar heb je hem uiteindelijk vandaan? @all.. vandaag in Fryslan geweest, bij mijn schoonmoeder. Het was echt gezellig! (dit is mijn echte schoonmoeder) Sasha heeft los gelopen! 5 stapjes ofzoiets, op een gegeven moment had ze de smaak te pakken en bleef maar gaan. Maar niet meer dan dat, want daarna verloor ze telkens d'r evenwicht. We hadden daar ook nog pizza gegeten (sasha niet hoor hihi) bleh, ik voel me nu echt niet lekker, ben misselijk. Kris is ook niet zo lekker.