@cindy... hoe is het met jou en Jenna eigenlijk? Ik las ergens laatst op het forum, dat haar jenna (was een ander vrouwtje) uitgesproken werd als Djenna, hoe zit dat met jou Jenna? Ik dacht namelijk dat je het gewoon uitsprak zoals het er staat. @katrien.. hoe is het met jou meid? Ben je inmiddels al ongesteld geworden? Mag je al beginnen met spuiten voor ivf? Hoe was de begrafenis/crematie van je oma? @patje.. ik heb je nou nog steeds niet gezien hoor, hihi. A.s. donderdag ben ik weer in Emmeloord, van 8 tot 10. Nu niet meer op zaterdag, dat meisje dat graag in Emmeloord leste, rijdt nu op donderdag.
Wen wat goed 5 pasjes los!!! Nou pannenkoeken eten was erg lekker, Tijn heeft lekker poffertjes op en heeft zich keurig gedragen!
Denise wat is jouw mannetje toch snel. Het is dat Tijn al tandjes heeft, anders was ie met ALLES eerder als Tijn. Terwijl ie 3 maanden jonger is. Snelle Jelle hoor. Waar zit ie boven of onder??? Liefs, Esther
@ denise en essie: Finn heeft ook al zijn 1e tandje, sinds 2 wkeen, onder...super schattig @ wendy: ja voor Finn gescoord natuurlijk: een rozig geruit broekje (met bruinig en groenig erdoor heen) en daarop een roze beach--t-shirt kei scheetig hahaah... meneertje heeft superrrrr rode wangen, denk dat zijn 2e tandje ook al komt (ik was ook 4 maand toen ik tanden kreeg volgens moederss.... fijne dag allemaal.... (was effe checken of diesel nog aanwezig is...ze begint toch wel meld plicht te krijgen he)
@denise... leuk! tandjes @bengel... finn ook al hihi, het zou best kunnen van zn 2e tandje, meestal volgen die snel achter elkaar. Sasha krijgt ze altijd per 2. Volgens mij ma zit dat in de familie, wij allemaal, maar ook mijn kleine nichtjes krijgen alle tandjes en kiezen per 2 hihi. Klinkt leuk je kleding! Ik vind dat ze tegenwoordig ook superleuke dingen hebben voor jongetjes! @es... lieve tijn! Wat zal die gesmuld hebben van de poffertjes hihi. Had ik die schoentjes toch maar meegenomen bij Villa Happ. Kris vond ze helemaal geweldig. Ik reed net de snelweg op en meneer belde hoor. Misschien dat ik straks even naar de stad ga om te kijken of ze die schoenen hier ook hebben (zal wel niet) @all... zooo sasha heeft goed geslapen vannacht! Ze is maar 1 keer geweest, vanaf 9 uur. Tien voor 8 was ze wakker. Alleen werden kris en ik vannacht wel wakker van haar, ze had een nachtmerrie denk ik, helemaal te snikken in d'r slaap. Dat klinkt echt zooo zielig. Echt net zo'n puppy @ooww aan bengel en dieseltje.. Ik vind nou eigenlijk ook dat diesel wel een meldplicht heeft!
@es: hij is wel vlot ja met alles, alleen die tandjes vind ik laat, had ze met 6 maanden wel verwacht... Aan de ene kant wel leuk hoor dat hij overal zo snel mee is maar aan de andere kant toch minder lang baby zijn tandje zit onder, denk niet dat het lang duurt voor de andere ook doorkomt, je ziet hem al zitten. @bengel: wat snel van finn zn tandje! super! @diesel: yep meldplicht hoor!
hey meiden, Heb 3 foto's in mijn album. 2 van Ruubs en 1 van mij op de leeftijd van Ruben. Rara op wie lijkt ie?
Jippie!!! Katja heeft 3 stapjes los gedaan Zou ze dan toch nog een keer gaan lopen???? Toevallig zat ik te filmen omdat ze lekker met Jaap aan het spelen was, dus ik heb het op film, das dan wel weer zo leuk!!!
Hey! Weer even een teken van leven van mij... Heb een erg heftig weekje achter de rug. Donderdag ongesteld geworden, en niet te weinig ook. Vrijdag naar dokter geweest. Daar te horen gekregen dat hij toch nog een keer FLush IUI wil proberen... (***zucht, ik geloof er niet meer in***) en zaterdag crematie van mijn oma gehad. Het was een erg mooie crematie, op dat liedje van Frans Bauer na dan... Ze had een mooie leeftijd en haar lichaam was echt op, dus dat maakt het wel makkelijker te accepteren. Zaterdag ook weer begonnen met prikken. Met heel veel tegenzin... maar goed, hopen dat ik snel een eitje heb (of twee), want dan kunnen we nog op vakantie! Is allemaal echt plannen, want 26 mei moeten we gewoon weer terugzijn. Hangt er dus echt vanaf hoe het allemaal gaat lopen! Hoe eerder ik een ei heb, hoe langer we weg kunnen! @ Dieseltje; wat stoer zeg dat Katja nu los begint te lopen!!! @ Shaar; 2 druppels water! @ Wen; lekker he, zo'n nachtje doorslapen? Jammer van de nachtmerrie, maar ook dat komt nog eens goed! Moeten snel eens afspreken, wil Sasha ook zien lopen! Jammer dat het dit weekend even niet doorging! @ Denise; eerste tandje al? Wat snel! Nou, kom snel weer eens buurten!
@dieseltje..stoer! Ik geloof dat Sasha en Katja gelijk opgaan met lopen Ze heeft vandaag weer even een showtje weggegeven aan de buurvrouw en mijn moeder Echt onwijs schattig, zo die armpjes omhoog, naast dr lichaam om evenwicht te houden hihi. @katrien... je bent een lieverd! Misschien wel iets té lief! Volgens mij wil je he-le-maal geen iui meer en ga je over op ivf ofniet? Ja inderdaad snel afspreken. Ik wilde je uitnodigen voor Sasha d'r verjaardag, maar heb geen kaartje op de bus gedaan. Wist niet of je het wel wilde vanwege kinderen enzo.
Thanx meiden, ben ook helemaal trots Nu maar hopen dat ze het vandaag weer gaat proberen. Ze ligt nog lekker te tukken (vanaf gisteravond half 7 ) dus ik ga douchen!!! Reageer straks even op iedereen!
Wat is het toch ook een slaapdoos he?? 14 uur slapen per nacht en je dan nog beledigd aankijken als je haar wakker maakt @katrien: Fijn dat je ''vrede'' met het overlijden van je oma kunt hebben. Heb je gevraagd waarom de gyn nog een keer IUI wil proberen??? Hoop voor je dat je heeeeeeeeeeeeeel snel zwanger bent, jullie hebben het echt heel erg verdiend..... @wendy: Ik hoop dat ze nu ook echt doorzet met lopen, en niet dat het een 1-malige actie was @denise: Inderdaad onwijs snel tanden!!! @Es: Van mij mag het over een dikke week losbarsten Begin het aardig zat te worden. Wordt elke ochtend moe wakker. Als ik er dan eenmaal uit ben gaat het wel. Veel harde buiken en pijn in m'n rug. Ik weet dat het er allemaal bij hoort, maar ben het zat
Grrr Britt drukt alles weg. Opnieuw... Sorry dat ik er zo weinig was. Maar had even andere dingen aan m'n hoofd. Ga jullie nu weer bij houden en antwoorden hihi. Heb wel goed nieuws... Mannetje is beetje aan het om gaan en wil miss over 2 maanden stoppen met de pil
@moon: Dat is goed nieuws!!! @all: Moet t ff kwijt hoor.... Wat is die Katja toch een slaapkop (lijkt d'r moeder wel ). Gisteravond van half 7 tot vanmorgen half 9 en toen van kwart over 11 tot nu (bijna 15.00 uur), en ze is nog niet wakker....... Wel heel irritant dat iedereen zegt: ''goh, waak maar voor nr. 2, die kan nooit zo zijn, t zal allemaal wel tegen gaan vallen voor je.....''. Dit is in ieder geval HEEEEEERLIJK!!!!