Katrien: gecondoleerd met je oma en wat ontzettend **^& dat je weer ongesteld bent geworden grrrrrr zo oneerlijk. Als je mij vraagt wie gun je het het meest (iedereen natuurlijk) maar dan noem ik jouw naam hoor! Al zolang bezig ook en ik weet hoe moeilijk dat is. Kan me ook goed voorstellen dat je geen vertrouwen meer hebt in IUI maar toch je weet het nooit probeer positief te blijven en te onthouden dat je ooit een positieve test in handen hebt. wendy en dieseltje: wat goed zeg dat jullie kindjes al wat stapjes zetten. Vind je de tijd dan helemaal niet snel gaan? dieseltje: lekker dat ze zoveel slaapt geniet ervan straks met nr. 2 ga je natuurlijk ook weer eventjes gebroken nachten krijgen moon: wat goed nieuws. Heerlijk om er weer lekker voor te gaan all: hier alles goed. Kleine mannetje slaapt aardig wat vandaag dus lekker wat tijd voor mezelf. Vanochtend geshopt heel leuk stoer spijkerbroekje gekocht en blouse en nog een ander t' shirt. Ook nog een ander stelletje en een slaapzak. Heerlijk dingen voor hem te kopen. Hij zit nu in maat 56 en daar hadden we niet zoveel van. Dachten dat we veel zouden krijgen van kraamvisite in die maat maar die hebben juist veel maat 62 en 68 gegeven wat ook leuk is natuurlijk. Nog mensen naar bevrijdingsfestivals geweest? gr vruchtje
Nog even een ander vraagje: Finn is nu 5 weken doen we er nu al goed aan om hem s' avonds om een vaste tijd in bed te leggen? Zijn voedingstijden wisselen nog weleens voeden ook voornamelijk als hij erom vraagt en slaap tijden zijn ook nog wisselend, dus lijkt me nu nog lastig maar hoor graag jullie dat deden? x vruchtje
@vruchtje: Wij voedden elke 3 uur. Dus vanaf het begin regelmaat, ook met het op bed leggen. Dit was ongeveer een kwartiertje na het voeden. Katja was dan ook erg moe en sliep veel. Dit is ons heel erg goed bevallen. Het gaat inderdaad allemaal heel erg snel Vandaag heeft ze een aantal metertjes los gelopen, ze vond het prachtig!! Natuurlijk krijgen we straks gebroken nachten, dat geloof ik best. Maar ik hoef nu toch nog niet in de ''stress'' te schieten omdat het een heel ander kindje kan zijn als Katja?? Zo doen de mensen het op me overkomen.... Vind ik erg irritant. Ik zie het allemaal wel. We hopen natuurlijk op net zo'n makkelijk kindje, maar ik weet ook wel dat het anders kan zijn @all: Zo, m'n bedje staat in de woonkamer. Zo kan ik (als katja wakker is) ook rustig even gaan liggen als dat nodig is. En 's avonds voor de tv Erg lekker......
@diesel: goed idee van dat bed! W is ook een heel makkelijk kind, en ja misschien is de 2e straks dan wel lastiger maar goed, so be it, toch?! overleven we ook wel weer! @vruchtje: W kreeg ook aardig regelmatig de fles, dus om 19u de fles en dan meteen naar bed daar was hij ook wel aan toe want hij werd altijd rond die tijd weer moe.
Ik zou me er maar niet druk om maken, Dieseltje. Onze tweede kan ook heel anders zijn. Thijmen was/is supermakkelijk, zowel met slapen als met eten. We zien het allemaal wel... Vandaag naar de vk geweest. Alles was goed, alleen een beetje lage bloeddruk. Vandaar dat ik me af en toe duizelig voel. Iets zouts (drop ) eten zou moeten helpen, zei ze. Ik hoop het! Heeft er iemand van jullie Cesar-therapie gedaan? Is het wat? Ik hou niet zo van zweverig gedoe...
@simba: Vind ik ook hoor, we zien het wel Ik ben ook vanmorgen naar de verloskundige geweest. Alles was in orde. De kleine is volledig ingedaald. Ook mijn bloeddruk was wat aan de lage kant (105/50). Extra bouillon (bij b.v de lunch) helpt ook goed Geen ervaring met Ceasartherapie!
dieseltje: groot gelijk dat je je nog niet druk gaat maken over hoe je 2e het zal doen dat zie je dan wel weer (al heel snel natuurlijk ). Denise: ja wij proberen ook regelmaat te krijgen dat is toch het belangrijkste. Hoop ook dat wij snel een beetje op vaste tijden kunnen zitten met de fles. Zo lang dat niet is wordt het andere ook moeilijker. simba: fijn dat alles goed was bij de VK en nu lekker aan de drop . Nog nooit van die therapie gehoord. all: morgen trouwens voor het eerst naar CB toe en dat werd tijd ook wijkverpleegkundige is alweer ruim 3 weken geleden voor laatst geweest. En aangezien hij behoorlijk veel spuugt is overleg wel even prettig. gr vruchtje gr vruchtje
@vruchtje: Al naar het CB geweest? @all: Wat is het hier stil Ik heb weer aan m'n meldplicht voldaan Hier alles rustig. Katja loopt steeds vaker een stukje, echt een maf gezicht, zo'n waggelend eendje
stil he! vond ik ook al, ik was zelfs al gaan kijken of ik niet toevallig gewoon geen melding meer kreeg dat er weer wat gepost was maar het is gewoon heel rustig. Heb zelf eigenlijk ook vrij weinig te melden. gaat alles nog steeds goed met de zwangeren? lekker aan de drop enzo! Zat toevallig bij de tv gids deze week een zakje drop heeeerlijk (terwijl ik het zelf nooit koop) Zo ik ga maar weer eens verder. Straks lekker naar mn moeder en dan past ze even op W terwijl ik ga sporten.
het is hier zeker erg rustig, heb ook niet zoveel te vertellen eigenlijk. ben wel naar het zh geweest maar er was niets bijzonders te zien, een laagje van 6,8 en een heleboel kleine eitjes.... ook vertelde ze me dat als je rookt je eierstokken 10 jaar ouder zijn... omg oeps... dus patje gaat zsm stoppen met roken. en verder meer bewegen, veel drinken... enz enz enz. de wel bekende dingen eigenlijk. heb nog steeds geen werk, ben nu aan het orienteren op werken en leren, wil andere kant op. richting administratie, alleen heeft een decaan van roc hier gezegt dat ik dan ver onder mijn niveau moet gaan starten om de basis te leggen.. hmmzz moet er nog maar eens goed over nadenken.
Dieseltje: ja inderdaad naar het CB geweest. Hij is goed gegroeid zowel in lengte als in gewicht. Voor de rest was ook alles goed. Wat betreft de voeding moeten we Friso Standaard gaan mengen met Friso Comfort voor tegen spugen en darmkrampjes hopelijk gaat dat beter werken. Patje: jeetje dat roken slecht is wist ik wel maar dat dat zelfs invloed heeft op je eierstokken....snel stoppen dan maar. Balen dat je nog steeds geen werk hebt hopelijk kunnen je aan de slag met de combinatie werken en leren tegelijk. Maar zijn jullie eigenlijk nog met behandelingen bezig nu omtrent het zwanger worden ? denise: lekker dat je moeder even op de kleine past zodat je ook even lekker ontspannen kunt sporten . Hoeveel weken na bevalling mag je eigenlijk weer sporten weet je dat toevallig?
@ Patje, dat is niet zo heel positief nieuws... Veel succes met stoppen. We weten natuurlijk allemaal wel wat goed is, maar in praktijk werkt het even anders... Hoeveel prik jij nu eigenlijk? Ik zit nu op 2 x 25++ @ Wen; wanneer is feestje van Sasha? @ Moon; super dat je mannetje langzaam om gaat voor nr 2!!! @ Dieseltje; wat zul jij trots zijn! Hou je het verder nog een beetje vol? @ All; vandaag laatste dagje werken en dan lang weekend. Daarna nog maximaal één week en dan vakantie. Hoop zaterdag meer te weten of we nog weg gaan of niet. Blijft spannend. Verder alles goed met iedereen?
@katrien: Ik begin het een beetje zat te worden. Veel pijn in m'n rug, harde buiken, terwijl ik echt niks bijzonders doe.... Maar ja, ik klaag niet Lekker uitzicht op vakantie!!! @denise: Fijn dat hij goed gegroeid is. Hopen dat het mengen van de voedingen uitkomst biedt! Volgens mij mag je 6 wkn na de bevalling weer sporten, maar ik kan het mis hebben. @patje: S6 met stoppen!!!
Hallo allemaal Het kwam er steeds even niet van om hier te schrijven... maar daar zijn we weer. Patje, stoppen met roken... moet lukken, je weet waarvoor je het doet... ik ben met dezelfde rede gestopt, en het is me (redelijk moeiteloos) gelukt, ik augustus ben ik er alweer 2 jaar vanaf! Moon, zo hee goed hoor... hoop dat ie niet meer van gedachten veranderd. Vruchtje hoop ook voor je dat Finn snel van dat vervelende spugen af is. Katrien, dan ga ik je misschien ook wel zien bij Sasha... dat is grappig. Enneh, ga je nou een last minute nemen met het vliegtuig? Of met de auto weg? Wij hebben besloten dat we onze vakantie in sept. ook maar met de auto gaan doen, net als de vakantie in juni. Het kost allemaal wel zat.... In Sept willen we dan naar Frankrijk. Dus zijn nu druk aan het kijken. Vandaag lekker dagje vrij geweest. In huis gerommeld, Tijn even lekker een dagje rustig thuis. Net even vrouwtje van zw.schapsgym op de thee gehad. Gezellig hoor. Leuk die 2 kids bij elkaar. Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend !
@diesel: je bedoelt vruchtje denk ik @vruchtje: vanaf 6 weken kan je weer de buikspieren gaan doen eerder niet want dan bestaat de kans dat ze niet meer goed terug gaan naar de oorspronkelijke plek en uit elkaar blijven staan. hoe het verder zit met sporten weet ik eigenlijk niet, denk wel dat je cardio eerder kan doen dan zes weken maar ja je moet je lichaam ook rust geven en de kans geven om te herstellen.
succes patje met stoppen met roken..goh dat wist ik ook niet vruchtje: ik sport vanaf 10 weken, 1x in de week vast: woe avons STEPS, doe ik al 17 jaar, en blijft superrr leuk (geef soms inval les). En als een 2e of 3e x haalbaar is ga ik ook, zoals straks dan past moeder tim op... ideaal net als bij denise Katrien: ik duim dat je voor vertrek een kans goed benut hebt!! Wen:sasha bijna jarig wowie! essie:wanneer gaan jullie voor nr2? moon: en jullie? dieseltje: succes met laatste loodjes, wel effe melden vandaag hoor verders: huis is al gepoetst, meneer slaapt, ga me aankleden, hond uitlaten, en dan Finn half 10 naar oma brengen, sporten boodschappen, verjaardag...en dan ...WEEKEND... maar ik mag deze week niet klagen, hoefde alleen maar gisteren te werken... toedeloe
hai meiden, ik ben een tijd niet online geweest, en heb alles even vluchtig gelezen. dieseltje. wat goed van Katja. het lopen is zo leuk. en gelukkig is de babe nog even binnen. denise, wat snel die tandjes. mijn meiden waren ruim een jaar. maar toen kwamen ze wel allemaal tegelijk. wendy, leuk sasha loopt al voor haar 1e verjaardag. wanneer is ze ook alweer jarig? en hoe is het met die uitnodigingen afgelopen Moon, heb je pb gestuurd.. es, is de maxis leuk? is niet zo ver van mij. is toch vlak bij weesp? kreeftje, gaaf bad. wij hebben gelukkig een bad, maar de meiden vinden het ook heerlijk. shaar, leuke foto's wat grappig de v ergelijkenis. katrien, paryje, alles goed? vruchtje, hoop dat finn snel over de krampjes heen groeid. all. heb een tattoo laten zetten.. yeeeaaah. op mijn buik, zijkant, tot op het bot van mijn heup zeg maar.. (snappen jullie hem nog). hij is best groot, maar ben er erg blij mee en hij is mooi gezet... pijn viel trouwens echt heel erg mee. was onaangenaam, verder niet verder heerlijk weekje vrij gehad, was er echt aan toe. wel veel gedaan. eindelijk de kinderkamer afgemaakt. deze was nog nooit goed af gemaakt, was nog niet klaar toen de meiden waren geboren. dus planken opgehangen, en schilderijtjes op gehangen. planken heb ik met erg mooi behang beplakt, dus is helemaal snoezig en goed opgeruimd... Eindelijk!! vandaag weer werken 1 dagje, pfffff geen zin. over zwanger worden. miijn vriendje vind het toch eng. hij wil eigenlijk proberen zonder clomid, maar daar zie ik niks in gebeuren.. dus als we ervoor gaan, dan wel gelijk goed.. haal hem nog wel over.. al twijfel ik zelf ook nog wel een beetje.. is ook wel erg relax zo. 3 is zo druk lijkt mij.. xxxxx
snik snik. heb van de meiden/creche een moederdag cadeau gehad. tekening met krassen en een foto erop geplakt... zo schattig. mijn eerste moederdag cadeau van hun....
snik snik. heb van de meiden/creche een moederdag cadeau gehad. tekening met krassen en een foto erop geplakt... zo schattig. mijn eerste moederdag cadeau van hun....