Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ bengel

I don't know.
    Ik mag het er niet over hebben van hem.
    Hij geeft het aan in zijn tempo :)
    Ben ook altijd lekker geduldig maar niet heus.
    Wat hij zei was over 2 maanden.
    Maar hij moet nog wat dingen op een rijtje zetten zegt ie.
    Alleen ben ik zo bang dat hij in eens veranderd van gedachten :oops: [-o<
    Maar van alle kanten komt positief nieuws dus lijkt me sterk als ie afhaakt.
    De fysio zegt ook dat ik beter zonder hormonen kan proberen omdat de kans op BI anders veel groter is dan zonder.

@ vruchtje

Ik kan daar niet antwoord opgeven want ziekenhuis knoeide maar wat aan kwa voedingen.
    Thuis was het ook een heel groot probleem om ritme in Britt te krijgen.

@ diesel

Wat goed dat ze loopt!

Lekker haha je bed in de kamer :D

@ m

Eigenlijk ook niet zo gek.
    Want Mar is ook bang dat het weer een meerling word.

Had nog even geen zin in reageren.
    Ben eergisteren heel erg ongesteld geworden.. nu is bijna over.
    Als je het onderschrift van me leest dan kom je er miss wel uit wat het was. (zet het niet te koop in de topic haha je weet nooit wie mee leest :p)

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

@moon... wat goed zeg, dat marco er in ieder geval over na aan het denken is. Hij gaat steeds verder in de goede richting hé ;)

@dieseltje... hoe gaat het met katja en lopen? Hoe voel je je? Bijna 37 weken, echt goed! Hebben ze al een schattig gedaan hoe groot de kleine wordt?

@m.. ben benieuwd naar je tattoo, ga je er voor ons nog een foto van maken :D wat onwijs schattig zeg! Echt leuk om zoiets te krijgen! Ik krijg waarschijnlijk een extra zoen haha. We doen niet aan moederdag ofzoiets.

@vruchtje... daar kan ik je niet over helpen, sasha is al bijna 1 jaar en ritme is hier ver te zoeken. Dat hebben we dus niet, iedere dag ziet er ook weer anders uit. Heb het een tijdje geprobeerd, maar het werkt niet voor ons, voor zowel mij als (voornamelijk) sasha.

Net een nieuwe camera moeten kopen :( die oude (lees 1,5 jaar oud!) was tot 2 keer aan toe door sasha op de grond gemieterd. Nu hebben we er dus 1 gekocht, die vanaf 1,5 meter naar beneden kan vallen, zonder dat hij stuk gaat. En ook meteen 1 die 3 meter onder water kan, want ik zie het van de zomer al gebeuren, dat Sasha de camera pakt en die meeneemt haar zwembadje in haha.

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Bij deze weer aan m'n meldplicht voldaan :) Alles gaat nog prima hier. Wel veel harde buiken, maar alles wat erbij hoort. Mocht er wat gebeuren sms ik moon en shaar. Heb allebei de nummers ;) En wellicht post ik zelf wel :)

@moon: We hebben het al over je onderschrift gehad op mns. Idd je weet nooit wie mee leest.
    Nooit gehoord trouwens dat de kans op BI groter is bij hormoongebruik......

@wendy: Katja heeft vandaag niet gelopen :( ze heeft er duidelijk niet zo'n zin in :evil:
    M'n buik en het kindje is volgens de verloskundige helemaal gemiddeld dus ik ga uit van 6 a 7 pond.

Verder geen nieuws hier!!

Tot later weer!

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

@dieseltje... Wat grappig, Sasha had er vandaag ook echt geen zin in. Ze heeft ontdekt hoe ze 'nee' kan schudden en volgens mij snapt ze ook wat het betekend, haha. Iedere keer zeg ik: Sasha kom. En zij maar nee schudden en het ook vertikken haha.

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Haha, ja hier is het : ''nee-nee-nee'' als ze iets niet wil en dan gaat ze er op haar knietjes vandoor :) . Ze snappen dat woordje al heel snel heel goed hoor!!!

6. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @moon: ??? onderschrift. miss ben ik traag van begrip... maar wel heel nieuwsgierig. Stuur anders een PB

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Goeiemorgen meiden

Moon, volgens mij snap ik hem.... jeetje... uhm even cryptisch hoor wanneer wist je dat het er was dan?

Hier alles goed. Vandaag verjaardag van de kleine van mijn beste vriendin, we waren samen zwanger, nu word die van haar al 1.....
    Volgende week Sasha...
    En dan duurt het niet heel lang meer voordat onze kanjer 1 word.
    Maaaaaaaaar eerst lekker op vakantie over 4 weken precies !

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ja ik denk ook dat ik 'm snap maar weet het niet zeker....

9. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    ikke ook niet snappen.... :rolleyes:

10. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    En ik ook niet....... :oops:

Maareh... ik had wel een ei vanmorgen, van 17 mm! :-D

11. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    @Moon, mij viel het gelijk op.
    Jammer, maar wist je het al dan dat het zo was?

Hier gaat alles goed.
    Jenna heeft al 8 tanden en 2 kiezen.
    Gisteren wilde ze niet slapen op de opvang.
    Dus toen ze werd opgehaald, viel ze bijna om van de moeheid.
    Ze had ook een verhoging van 38.6
    Om 6 uur lag ze in bed, maar werd om 10 uur wakker, en wilde niet meer slapen.

Vorige week heeft ze haar 14 maanden prikjes gehad, kan nog een uitwerking zijn dat ze verhoging had.

Jenna was vorige week 78.5 cm en 9890 gram.
    Ze doet het super.
    Ze loopt nog niet, maar zet nu wel stapjes aan de hand.

Sorry dat ik niet zo veel reageer!!

Vandaag naar de Lentebeurs.

Groetjes Cindy

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Tel het aantal sterretjes maar bij Moon

Katrien, een ei van 17 mm, goed hoor !
    Is er al wat bekend over je vakantie?

Cindy, beterschap voor Jenna... rottig he die prikjes en tanden waar ze zo beroerd van worden.

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ cin

Wat doet ze het goed zeg!

@ moederdag

Ik had een foto reportage gehad.
    Foto's staan op hyves.

zo´n 2 weken.
    Heb daar in 4 x gedaan maar werd niet duidelijker van kleur.
    Waarschijnlijk p niet gewerkt door diarree en ab :oops:
    Das ook de rede dat Mar ineens omgeslagen is.

14. bengel

bengel Niet meer actief

WOW katrien: mooi zo....nu doorgroeien met dat ei van je

Moon....ik snapte hem ook meteen..jakkie....

de rest: fijne moeder dag morgen, en voor katrien en patje: pre-moederdag oke?!

15. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @Katrien: Das super!!!!! Hoop zooooo dat deze maand t gaat worden voor jullie!!!
    @cin: Wat doet Jenna het goed zeg! Kan inderdaad nog een uitwerking van de prikjes zijn. Gaat het nu alweer beter?

Vandaag echt een depri-dag. Ik kon vanmorgen om 7 uur al niet meer slapen :( Het is de verjaardag van m'n moeder. Om 8 uur stond ik al MET Katja bij haar graf :confused: Ach moet er even doorheen denk ik. Vind het zwaar allemaal nu zonder haar.... Heb daar ook een behoorlijk potje staan janken :( . Ik heb haar verteld dat het een jongen gaat worden en dat hij ...... (voor jullie nog even geheim :) ) gaat heten. Ik heb een heel gesprek staan voeren over van alles en nog wat (vreemd voor mezelf, dat doe ik eigenlijk nooit).
    Vanmiddag met z'n allen naar m'n pa. M'n pa en z'n vriendin zouden lekker koken, dus we gaan er maar vanuit dat we een gezellige middag/avond gaan hebben.....

Fijn weekend allemaal!

16. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @moon, ik snapte het wel meteen, maar het kan dus wel zonder.
    @duck super nu al een ei! dit gaat worden hoor.
    @cindy, jenna gaat ook hard zeg! zo he. beterschap voor haar.
    @bengel, een pre moederdag? hahaha nou vooruit dan maar.
    @diesel, het is al een jaar geleden, wat gaat dat snel zeg. niet zo gek dat je je depri voelt. hopelijk word het toch nog een beetje leuke dag bij je vader.
    @all, hier gaat het niet zo best, heb een doorbraakbloeding gehad en niet zo klein beetje ook. dit had ik dus vorig jaar ook. alleen was het toen wat later in mijn cyclus geloof ik. maar ja normaal is het dus niet volgens mij. moet dinsdag weer heen, alleen denk ik niet dat het nodig zal zijn :(

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ patje

Jakkie meis!
    Dikke knuff

@ diesel

Lijkt me moeilijk.. hele dikke knufff

Ja blijkbaar toch wel.
    Gezien Britt en die er na.

18. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Moon; kwartje is gevallen... wat balen joh, vast confronterend om het weer mee te moeten maken. Sterkte!
    @ Dieseltje; dikke knuffel! Is inderdaad niet makkelijk, en zeker niet op zulke dagen. Daarbij natuurlijk nog zwanger, en dan is er niets mooiers dan dat met je moeder te kunnen delen. Kan me je gevoel heel goed voorstellen!
    @ Patje; dat is ook geen goed nieuws. Ik duim gewoon door, misschien wordt je nog verrast dinsdag?
    @ Esther; toevallig hebben we gisteren de knoop doorgehakt m.b.t. de vakantie. Volgende week (week van hemelvaart) hebben we een weekje vakantie, maar blijven we gewoon thuis. Hebben nu een hele mooie rondreis door schotland gezien, 17 dagen. Gaan nu alles op alles zetten om die begin augustus te gaan doen... maar wordt nog wel even doorsparen! ;)

Ga nu nog even in actie komen, nog niet zo veel gedaan vandaag.

19. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hallo meisjes!

@ Katrien: wow, mooi ei! Benut hem maar goed...
    @ Patje: balen, zeg. Ben benieuwd wat ze dinsdag zeggen hierover. Ik heb zoiets nog nooit gehad en lijkt me ook niet echt normaal (of wel?).
    @ Diesel: :( Ik kan me voorstellen dat het niet zo'n leuke dag is voor je. Heel confronterend, lijkt me. Het is allemaal ook nog zo vers (ook al is er alweer ruim een jaar voorbij gegaan...).
    @ Moon: shit he... sterkte!
    @ Cindy: beterschap met Jenna. Hopelijk is ze snel weer beter.
    @ Esther: lekker vakantie! Waar gaan jullie naartoe?
    @ Wendy: de 'nee-fase' is begonnen? Hihi... Het wordt alleen maar erger ;) (maar ook steeds leuker!).

20. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Tja het is alweer bijna 1 1/2 jaar geleden maar het voelt niet zo...... Vind het gewoon heel erg moeilijk dat Katja haar niet leert kennen, dat ze zelf onze zoon (en haar enige kleinzoon) nooit zal zien etc.... Komt vandaag erg hard op me af. Tranen stromen de hele dag al :(
    Klinkt heel raar maar ik zou wel willen dat we een paar maanden verder waren. Ben zo bang voor wat er in de kraamtijd gaat komen......

@moon: Hoe gaat het met jou? Kun je het allemaal een beetje aan?

@katrien: Benut je ei goed!! en alvast een fijne vakantie en spaarse!

@patje: Shit zeg, balen..... Jij ook een dikke knuffel....

Deel Deze Pagina