Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ daan

Klinkt mooi!
    M'n ouders willen daar ook nog is heen.

@ diesel

Tuurlijk is dat moeilijk.
    Mar heeft dat ook wel.. ook dat ze er met trouwen niet bij was.
    Maar hij was 8 jaar ..dan weet je er toch minder van dan als het nog maar zo kort geleden is.

Oh gaat goed hoor!
    Toen ik propje verloor had ik het wel even moeilijk.. dat bevestigde het toch wel.
    Daarna was vloeien ook bijna over.
    Bij de dokter was hij al nega heb zelf nog met mat care gedaan en die zei wel posi en 4 van etos.
    Vond al raar dat bij de dokter niks kwam.
    Tis nu toch minder hard omdat je er totaal niet mee bezig bent.

2. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey,

@ diesel, kop op he! Ik kan me je reactie goed voorstellen en volgens mij moet je het er ook maar uitgooien. Ze heeft vast goed naar je geluisterd vanmorgen, toen je bij haar was. En ze is heus dichtbij je straks in de kraamtijd, en zorgt ervoor dat het een geweldige tijd wordt, dan kan je het pas echt meemaken. Dat heb je verdiend!
    Zo, ik heb mijn telefoon naast mijn bed liggen tegenwoordig. Voor jou o.a.! hihi, ben benieuwd hoe lang het nog zal duren.

@ Moon, heftig hoor. Laat het allemaal maar even bezinken en geef Mar maar de tijd denk. Hopelijk valt alles dan op zijn plek.

@ Wen, men! Sasha is ook al bijna een jaar, wat vliegt de tijd. En die kleine Tijn erachteraan.

@ Simba, hoe voel jij je?
    @ M, hoe is het met de meiden? Vinden ze hun kamer mooi?

Duckie en Pat, ik duim nog steeds, non stop!

@all, hier heftig weekje op werk. Gister en vandaag op oude werk gewerkt, monsterverkoop, altijd leuk. Lekker om even om mijn oude stekkie te zijn.

Ruubs heeft voor mij ook een moederdag kado gemaakt, spannend!
    Hij is ook behoorlijk in de nee fase...al een tijdje. Nagels knippen is een no-go! Hij ging gewoon op zijn handen zitten! Hevig nee-schuddend.
    Net gaan eten bij de Italiaan, verslind daar altijd de paste...maar nee hoor...hij wilde niet. Wilde alleen maar brood met kruidenboter, die hij eraf likte...hahaha, grappig, maar niets gegeten dus, daarna wel een ijsje. Maar ja, hij eet goed genoeg. Maar eigenwijs! Niet normaal.

Verder praat hij steeds meer, zegt allerlei woordjes en begrijpt heel veel vind ik. Ik ga ok steeds meer herkennen van zijn gebrabbel, wat dus echt woordjes zijn alleen kan ik het niet altijd even goed horen. Leuk!

Fijne weekend nog.
    Tot later.
    x
    Shaartje

....morgen naar het strand!

3. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik had ook een moederdagkado van Jenna van de opvang gekregen.
    Daarop had ze ook gekriebeld, en een foto van haar er op, zo mooi.
    Moest toch echt even een traantje pikken hoor.

Ik ben heel erg emotioneel eigenlijk sinds Jenna is geboren, wie heeft dat ook?

Met Jenna gaat het weer wat beter!

Groetjes Cindy

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    lieve meiden!

zouden jullie AUB willen stemmen op William! en dan het liefst natuurlijk zovaak je maar kan! (max 10x per emailadres per dag)

http://www.babyvanhetjaar.nl/baby/3839

bedankt!

ps je moet je wel even registreren als stemmer...

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    :D mijn moederdag kado is: de pil in de vuilnisbak :D

6. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf

Super Moon, spannend. :D

7. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @moon: Das een super moederdagcadeau!!!

@cindy: lief hoor zo'n moederdagcadeau :D

@shaar: Bedankt voor je lieve reactie. Haha, hou je mobiel maar bij de hand hoor :) Wat was je moederdagcadeau??? Leuk dat Ruben zo eigenwijs is, ik weet er alles van :) Vind het wel schattig, beetje pit kan geen kwaad.

@all: Hier geen moederdagcadeau :( Jaap vroeg gistermiddag vlak voordat we naar m'n vader zouden gaan wanneer het nou eigenlijk moederdag was #-o Dus geen tijd meer gehad om wat te kopen of te regelen.... Jammer :( Zegtie: je hoeft voor vaderdag ook niks te doen hoor, is toch leuker als Katja dat straks zelf kan doen..... (praat in z'n eigen straatje :) :) )
    Katja heeft het lopen weer opgegeven :evil: Woensdag heeft ze voor het laatst gelopen. Ze vond het prachtig dus ik snap het niet helemaal :(

8. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Ik heb een fotolijst gekregen, beschilderd door mijn eigen Rubens...hahah,
    Verder een lingeriebon, die had ie met z'n vader gekocht...zou ik ook aan mijn moeder geven...hahahahaha. Hij wil vast een zusje...hihih.

Moon! Das goed nieuws, hopen dat het snel raak is en goed zal gaan!

Diesel, das toch typisch mannen, maar goed , de hoop niet opgeven.

Wij komen net van het strand. Lekker gefietst, is 20 minuten met alle zooi!
    Ruben heeft lekker gespeeld, dus das wel lekker.
    Zal wat foto's in mijn album zetten.

x

9. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    wow ff snel: moooon wat een leuk moederdagcadeau!!!! super!

heb heeeeeeeeeeeeeeel veeeeel stemmen nodig trouwens. reageer straks weer op jullie! beetje ego zo he wel vragen om jullie stemmen maar dan niet reageren maar dat doe ik straks beloofd!

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Meiden

Ik had weer geen mail gehad.

Leuke moederdagcadeaus kwamen hier voorbij zeg.
    Die van jou is SUPER Moon.... Hoe bracht ie het?

Tijn had op het KDV niks gemaakt... Maar wel met Papa, echt lief
    Een lijst met daarin een vel met zijn voetjes van vingerverf, en lieve teksten erop. En daarin Tijn zijn eerste pakje.
    Echt superschattig, het moest natuurlijk een verassing zijn, maar Ed had Tijn niet zo goed schoongemaakt vd week, er zat nog rooie verf tussen zijn teentjes hihih.... dat maakt het extra lief van Ed.
    En vanavond uit eten geweest, maar Tijn was ONUITSTAANBAAR, dus na het voorgerecht de boel in laten pakken en naar huis gegaan, het daar op gegeten.
    En thuis was ie weer het liefste kind van de wereld.

XXX

11. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ Shaar: ik voel me op zich goed, hoor. De zwangerschap is niet zo zwaar, maar het voelt wel zwaarder omdat er al een kleine rondloopt. Je kan niet even gaan rusten wanneer jij dat wilt. Maar ik heb niets te klagen!
    @ Cindy: ik ben alleen emotioneler wat kinderen betreft (kinderleed etc.) en als ik mijn eigen kind iets schattigs/leuks etc zie doen... Verder valt het wel mee.
    @ Denise: ik ga eens even kijken hoe ik moet stemmen. Het is natuurlijk duidelijk dat William de baby van het jaar moet worden!
    @ Moon: topcadeau heb jij gekregen, hoor! Succes. Ik hoop dat het snel lukt (en goed blijft gaan).
    @ Dieseltje: ik heb ook geen moederdagcadeau gehad... Gisteren zei hij dat het hem niet meer ging lukken en dat ik zelf wat kon uitzoeken. Maar ja... in verplicht iets uitzoeken ben ik niet zo goed. Ik wacht dus wel totdat ik iets tegenkom wat ik echt graag wil hebben (dan heb ik dus nog een troef ;)). Wel een ontbijtje gehad (die ik overigens voor de helft heb moeten afstaan aan een hongerige lieftallige zoon, haha).
    @ Esther: Tijn wilde gewoon lekker ALLEEN met papa en mama zijn! Veel leuker dan in een restaurant ;).

12. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    @ Cindy
    Ben ook emotioneler hoor, sinds Ruubs. Zeker als hij iets leuks doet en op sommige dagen enzo. Kinderleed, daar hebben we het maar helemaal niet over.
    Vanmiddag nog, zat ik in de auto, had een CD met kinderliedjes gekocht en die stond op. Ik ging meezingen hij zat me echt aan te kijken...toen een beetje lachen. Ik zat dus te huilen bij "klap eens in je handjes"......zucht, kan je nagaan.
    Vorig jaar met moederdag was ik ook al zo'n dweil. Moest alleen maar huilen, al was dat ook wel een beetje omdat Roger het expres vergeten was, omdat hij het onzin vond/vindt, maar goed, dat heeft ie geweten ook. Is de op 1 na ergste ruzie van ons in de top tien....van ons bestaan.

nou, ga mijn bed opzoeken.

13. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Pfffff niet normaal hoor dit... ik zit al een half uur beneden (vanaf half 5) omdat de buurjongen in het huis achter ons op z'n drumstel aan het tuffen is :confused: :confused: Ga er morgen eerst wat van zeggen..... Drumstel vind ik prima hoor, maar niet middenin de nacht. Gelukkig slaapt katja er gewoon doorheen......
    Dus ik zit aan een kop thee en ben klaarwakker :)

14. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Huh drummen midden in de nacht... is hij niet helemaal goed ofzo????
    Zou er ook wat van zeggen ja!
    MIsschien is het wel een goeie opwekker voor je bevalling hihi!

15. bengel

bengel Niet meer actief

ff snel zit op werk
    moon geweldig!!!
    en wat een leuke cadeaus:
    ik heb ook wat gekregen:
    finn draait op zijn buik en terug!
    en tim en finn hadden samen een gipsen afdruk van handje en voetje gemaakt. het had 3 d moeten worden zei tim, maar finn had zooooo in de gel lopen stampen met zijn voetjes dat dit niet meer lukte...ze hadden samen veel plezier gehad zei tim..ik was toen sporten
    oh ja en natuurlijk ontbijt op bed, en daarna knuffelen en gestoeid met Finn: hij vindt jonassen superrrrr leuk....het is echt een wildebras..

oh ja, en gisteren besloten dat we def in aug. naar zhuis gaan voor baby nr 2, mocht het daarvoor niet spontaan raak zijn (we gebruiken 0,0 he)

kijk vanaaf weer effe heir

doei

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ es

Hij zeï: papa en britt hebben nog wat te vertellen over een kado voor mama.
    Britt wil graag een broertje of zusje :)

@ bengel

Wat goed zeg!

Hihi hopelijk lukt het spontaan zou wel leuk zijn toch!

@ diesel

Ben je mooi jarig mee.. not.

@ es

Wauw wat gaaf zeg!
    Dat zou mar nooit maken met britt haha.
    Die is echt niet crea.

Zo heb net de gyn gebeld.
    Mag de 27ste komen.
    Wil nog even wat dingen weten.
    En hopelijk wil hij dan ook even naar m'n stokkies kijken of er al wat gebeurd haha.

17. bengel

bengel Niet meer actief

kun je gewoon meteen de gyn bellen dan moon? geen verwijzing meer? of sta jij sowieso onder controle??

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik moet onder controle alles doen.
    Mag niet op eigen houtje.
    Ben in maart ook al een keer geweest en hoefde ik ook geen verwijzing.

19. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Moon wat lief hoe Marco dat bracht.

Ja lief he dat cadeau van Ed en Tijn, vond het ook wel superlief hoor van Ed.
    Nu moet ik toch wel even aan de slag voor vaderdag straks.

Bengel wat goed van Finn zeg... kanjer !
    En lief dat gipsenvoetje + handje

20. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Meiden help!
    Ik kan opeens nauwelijks meer lopen..... M'n liezen doen zooooo'n pijn..... Iemand dit ook gehad?

Deel Deze Pagina