Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Klinkt als indalen ..auw

2. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Dat dacht ik ook, maar de verloskundige zei vorige week al dat hij volledig was ingedaald. Hoop niet dat de bevalling op gang gaat komen :(

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Dieseltje, ik weet het niet, kan je niet even je vk bellen.

Ik duim voor je dat ie nog even blijft zitten

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Tja, ik zou kunnen bellen, maar heb verder geen weeen ofzo. Ik wacht het wel af :eek:
    Wel een voordeel dat ik vanaf morgen/vannacht thuis mag bevallen :D
    Als m'n pa nou gewoon thuis was had ik zoiets van: Laat maar komen!!! Zou t erg sneu vinden, maar kan het ook niet binnenhouden he? :)

5. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Nee gaat niet lukken, opzich kan je het proberen hihi.... misschien haal je de krant nog

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ diesel

Sja geen idee.
    Ik heb natuurlijk maar een klein poppetje gebaard dus weet niet hoe of wat.
    Had alleen last van het indalen.

Gelukkig ben je morgen al 37 weken dus is het niet erg meer als de kleine al komt

7. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @es: Haha grapjas.... Nee als t op gang komt wil ik het zo snel mogelijk!!!! Niks ophouden :)

YES!!!!!!! 37 weken. Meiden ik vind het nu echt spannend worden :D
    Ik kan nog steeds moeilijk lopen, is erg pijnlijk, maar minder dan gisteravond. Afwachten hoe het de rest van de dag gaat. Mocht het weer zo erg worden dan bel ik voor de zekerheid de verloskundige even.

8. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    bel even voor de zekerheid dieseltje, spannend... ooh er gaat er weer een van ons bevallen.. leuk leuk.

alles goed met al de andere meiden??
    met mij prima, alleen wie heeft er een tip om mijn meisje iets langer te laten slapen 's morgens. wil haar ook niet erg laat op bed leggen. om eerlijkte zijn vind ik 7 uur a half 8 mooie tijd.. ben ook altijd wel zelf moe dan en heb zin om op de bank te ploffen.. laatste dagen is ze weer 5.30 a 6 uur wakker....

9. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    mag ik vragen hoe duur jullie hyp en en wat je per maand betaald???

10. bengel

bengel Niet meer actief

spannend dieseltje

mj: misschien wat meer eten voor het slapen? finn werd ook eerst wat eerder wakker dan gewenst, daarom geef ik iets meer bij de laatste voeding....maar ik weet niet of het bij je meisje aan de honger ligt....of wat anders..als ze de slaap uit heeft tja dan doe je niet veel denk ik.

bruto hypo 720 netto 500.. totale hypo bedrag is 194000

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @m28: Misschien helpt het om de meiden zodra ze een wakker tegen geven 's morgens de papfles te geven en daarna lekker te laten liggen. Dit doe ik bij katja ook vaak (vaak rond 6 uur a half 7). Hierna brabbelt ze dan nog wat en speelt en valt dan weer in slaap tot 9 uur ongeveer. Heerlijk!!! Werkt natuurlijk niet bij ieder kind maar het valt te proberen.
    Hypotheekbedrag 245.000, bruto 1100 euro, netto weet ik het niet precies maar ik dacht rond 900 euro.
    Daarnaast nog een hypotheek van 170.000, bruto 675 euro, netto 675 euro want ik mag niet meer aftrekken van de belasting (langer dan 2 jaar 2 huizen).
    Erg veel geld elke maand :(

12. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    wauw dieseltje wat veel. hoe hou jij nog geld over om te eten?
    zit nu naar een huis te kijken. we betallen nu netto 750 en dan zouden we 1000 ruim betalen. vind het wel veel geld. snap niet hoe mensen elke maand geld over houden. ben een te grote big spender denk ik.

13. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    hoeveel % kan je eigenlijk gemiddeld afdingen op een huis?
    beetje rare vraag

14. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @m28: Is ook erg veel geld maar dat komt omdat we al bijna 3 jaar met 2 huizen zitten :( Gelukkig vangen we 850 euro huur voor het 2e huis, dus die kosten zijn grotendeels gedekt.
    Moet ook wel zeggen dat we sinds de 2 huizen behoorlijk bezuinigen op van alles en nog wat. We houden ook niet veel over.

15. bengel

bengel Niet meer actief

ik hoorde van mijn ouders adviseur (die bezig zijn 1e huis te kopen) gemiddeld 15 A 20 % afdingen....
    wow dieseltje..das veel geld
    wij hebben 6 jaar terug dit huis gekocht, 20 jaar vastgezet de rente voor 4,1 % met verhuisregeling. ZOlang we hier wonen betalen we dus wat ik aangegeven heb, wordt niet hoger...

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Dieseltje: spannend meid gelukkig ben je nu lekker 37 weken en mag je thuis bevallen :). Ik ben benieuwd hoelang het nog gaat duren.

M28: wij betalen bruto 959 en krijgen van de belasting 300 terug. Netto betalen we dus 659. Verder hebben wij een hypotheekbedrag van totaal 244.000. Vervelend inderdaad dat ze zo vroeg wakker is. Inderdaad wat Bengel zegt zou je kunnen proberen als daar het probleem ligt natuurlijk. Heb verder als beginnende moeder hi hi ook geen tips meer.

gr vruchtje

17. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    15 a 20% is erg veel.. wow, maar ja moet ons huis natuurlijk ook verkopen.

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ m

Wij betalen 939 bruto en 661 netto.
    Hypotheek is 252 of 254, hebben nog voor 7 jaar op het bedrag van het oude huis 4 % en moesten bij lenen en dat is voor hoger dacht iets van 5 nog wat.

Ben beetje pissig op m'n ouders.
    Ze reageren niet al te leuk op dat we voor een 2de gaan.
    Ze doen heel overdreven over als ik weer meer miskramen krijg.
    En dat ik zo ontzettend labiel was bij de vorige 3 voor Britt.
    Ze maken het erger dan het was.. zelfs mar vind het overdreven.
    Is toch logisch dat je er tranen om moet laten en dat iemand tegen je zegt na een miskraam: je bent nog zo jong, je hebt alle tijd om kinderen te krijgen.. dat dat pijn doet en je vol schiet.
    Voorlopig praat ik er echt niet meer met ze over.
    Als ze nou zeggen wat leuk.. en dapper dat je het doet en zonder hormonen gaat proberen.
    En als het niet lukt dat jullie dan kiezen te stoppen en niet voor hormonen gaan.
    En dat jullie er zo goed over gesproken hebben dat je het na 2 miskramen nog 1x probeerd en als dat fout gaat dat je dan er mee stopt.
    Maar nee lekker negatief doen.. blehhhhhhhhhh :evil:

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej meiden, hier was ik ook een keer. Ben de laatste tijd errug moe! Val ook vaak met Sasha in slaap :( En overdag ben ik te druk bezig met haar, haha. Trutje, ze kan echt niet alleen spelen, als ik even achter de laptop zit, dan drukt ze hem dicht, bijdehandje.

Met Sasha gaat het ook goed, lopen gaat steeds beter :D Er staat een filmpje op mijn hyves. (zag dat shaar en denise al hadden gereageerd hihi) 5e en 6e tandje zijn ook al zo goed als door. Heeft ze weer veel last van gehad, ik vrees die stomme kiezen! Ze begint ook lekker te brabbelen. Eerst was het nog dadada, mamama. Nu is het chinees ofzo?
    Echt dingdingtongong bliepbliepboingboing tjul, weet ik het allemaal. En vooral bluhbluhbluh, ze heeft echt door hoe ze die L moet maken, zie je zo dat tongetje helemaal naar buiten gaan, ziet er niet uit! Ook weet ze nu hoe ze moet sjansen met andere. Ging gister met mijn zusje mee naar het zh in amsterdam (verstandkies verwijderen) kijkt ze mensen aan, net zolang dat hun terugkijken, gaat ze lachen en zwaaien. Die mensen natuurlijk lachen en terugzwaaien. Dan telkens blijven zwaaien, zolang ze maar de aandacht krijgt, trutje.

Nog 6 dagen en dan word mijn kleine *snik* meisje alweer 1 jaar *snik snik* Dit is echt niet gezond, hoe snel de tijd gaat zeg! Ik moet zeggen, dat ik deze leeftijd wel veeel leuker vind, dan eerst.

Zo even reageren op iedereen, wat hebben jullie veel geouwehoert zeg! haha.

@moon.. Ik begreep hem meteen van je onderschrift, vreselijk zeg! Maar wel een goed bericht van Marco! Hij is helemaal om dus :D Heb op je hyves gekeken, wat een mooie foto's zeg! Lekker bekkie heeft die Britt toch, echt een meisje!

@es... owja Roos is ook alweer 1 geworden! Gefeliciteerd! Wat leuk joh! Wat Ed met Tijn heeft gemaakt. Dat zijn leuke cadeautjes om te krijgen voor moederdag. Wij deden er eigenlijk niet aan, maar heb van Kris een bos bloemen en 2 dozen bonbons gehad, die trouwens maandag alweer op waren haha. Hij wilde ook nog iets anders voor me kopen, maar dat winkeltje was al dicht.

@katrien... hoe is het met je ei van 17mm? Weer flush iui gehad? Wat ging dat snel zeg, met eitje groeien? Je bent trouwens van harte welkom zondag! We vieren het de 17e. Vanaf ongeveer 2 uur. Gaaf schotland! Nog nooit geweest, maar het lijkt me daar echt onwijs mooi. Even fotoootje maken van het Loch Ness monster hé ;)

@cindy... kan best van de bmr komen hoor. Het schijnt dat dat nog 2 weken kan doorwerken. Ik vrees ook die prik,bleh. Ik denk dat ik die dagen erna vrij neem van werk. Hoe was het op de lentebeurs? Ik heb het ook hoor, dat ik emotioneler ben! Vooral als er iets ergs gebeurt, zoals dat met apeldoorn.

@dieseltje.. ik had je nog sterkte willen wensen voor zaterdag! Ik kan me voorstellen dat het een zware dag was. Hadden jullie nog een fijne dag gehad? Die mannen zijn ook lekker tactisch he. Moet er wel om lachen, zou wel een actie zijn van Kris! Wat een mafkees zeg, die buurjongen van je, spoort ie eigenlijk wel? Pijnlijke liezen. Hmm, kan het niet 'gewoon' bandenpijn zijn? Omdat je natuurlijk nu op zn eindje loopt?

@patje... hoe was het bij de gyn vandaag? Had je nog gevraagd voor je doorbraakbloeding?

@simba.. ja, de nee fase is echt in aantoch hoor! Alles wat mevrouw niet wilt, schud ze nee, haha. Wel komisch op zich. En ik weet nu zeker dat zij weet (dat ik weet, dat zij weet, ok grapje) wat nee betekend!

@shaar... op je oude werk gewerkt? Doe je dat nog wel eens voor de fun? Of zit je daar gewoon af en toe nog, om het af te sluiten? Nagels knippen, pfff hier ook een hel, ik neem dr in de houtgreep, Kris probeert dr af te leiden en ik doe het tegenwoordig met een nagelknippertje. Die kids, je weet het echt niet van tevoren, eerst vinden ze dit lekker en dan dit haha. Sasha is ook zo'n eigenwijze draak, heeft ze van dr moeder.

@bengel... Ook al zo lekker snel! Leuk man, dat Finn dat al kan. Leuke moederdagcadeautjes ook. In augustus voor een 2e (via de gyn) snel joh! Volgens mij ben ik de enige in dit topic, die geen 2e wil. :)

@m... tips heb ik niet van ervaring, maar wat dieseltje zegt is natuurlijk te proberen. Wij hebben een hypotheek van 179.000 en we betalen (mét levensverzekering) 980 ofzoiets, daar krijgen we 440 euro van terug. Dus we betalen 550 euro per maand. Wij hebben trouwens wel NHG, dat schijnt beter te zijn voor een lage rentegebeuren. Verder moet je me er niets van vragen, want daar heb ik echt geen kaas van gegeten haha.

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Zoooo goeiemorgen, het is me toch een bericht geworden haha.

Deel Deze Pagina