he moon gadver dat is niet waarop je hoopt he...maar ze zullen wel bezorgd om jou zijn. Ik weet nog dat mijn moeder ontzettend in de rats zat over mij als het allemaal weer eens tegenzat...ik denk als het straks eenmaal zover is dat ze het superrrr leuk vinden, het zijn hun zorgen denk ik kreeg net zo'n raar sms van een onbekend iemand.: 'weten jullie wel hoeveel verdriet jullie je ouders bezorgen door zo met elkaar om te gaan. Jullie moesten je schamen' vroeger hadden daphne en ik veel ruzie heftige ruzie ook hoor, ben vroeg uit huis gestuurd!! daarom. Maar het gaat steeds beter en sinds Finn er is spreken we soms zelf af! Daarbij waar bemoeit die persoon zich mee. Geprobeerd te bellen, maar wordt niet opgeneomen, ga daphne zo eens bellen of zij ook zo'n sms gehad heeft..mama gebeld, von het ook raar..t zit me niet lekker ...
weet ik niet, probeer dus te bellen, maar de telefoon is nu 'opeens' uit gezet en schakelt op voicemail, terwijl de 1e keer wel 10x overging en werd niet opgenomen, ik wil iig weten wie het is, en ik zorg er voor dat ik erachter kom, bel gewoon met werktelefoon die kennen ze dan niet en dan nemen ze wellicht op.
@bengel: Wat een raar berichtje!! Laat iedereen zich lekker met zichzelf bemoeien zeg...... @moon: Das niet leuk dat je schoonouders zo reageren Probeer het maar te negeren..... @wendy: Ja het zal wel bandenpijn zijn hoor. Het is nu minder dan gisteravond. Ik schrok echt even. Dacht dat het zou gaan beginnen. Leuk he dat gebrabbel. Geen touw aan vast te knopen. Is hier ook zo. Ik ga m'n best doen om op Sasha's verjaardag te bevallen De verjaardag van m'n ma was eigenlijk erg gezellig. Klinkt raar maar het was gewoon leuk om met z'n allen te zijn.
bengel, misschien verkeerd gsmst. heb ik ook een keer gedaan. stuurde sms naar mijn vriend, kwam bij een andere jongen aan.. oeps zijn vriendin kwaad wendy, wat leuk he dat stappen.. maantje zegt trouwens altijd kutjekutjekutjekutjekutje, heel lang achterelkaar.. en ook veel chinees. mama kunnen ze wel, vooral als ik echt moet luisteren.. dieseltje, hoe is het nu met je? moon, denk hetzelfde als bengel, ze willen je niet weer verdrietig zien.. als het straks geboren is en gezond zijn ze weer in de wolken. laat het lekker de droom van jou en Mar zijn, komt wel goed.. katrien hoe is het met je ei, goede vraag wendy?
@bengel.. ja dat is inderdaad een goeie. En dan niet onbekend bellen natuurlijk. @moon.. ik denk dat je ouders inderdaad niet naar je wens kijken, maar echt naar jou. Jij bent natuurlijk hún kleine meisje. @dieseltje... dat zou een mooi verjaardagscadeautje zijn hihi. Gelukkig is het al iets gezakt. Wanneer kwam je pa ook alweer thuis? Of heb ik daar overheen gelezen? @m... haha kutjekutje, die maantje! Wat zal je blij zijn, als ze dat ineens in de supermarkt brult. Althans, weet niet of ze dat doet? Maar als Sasha aan het 'kletsen' is, is dat altijd met flinke stemvolume. Leuk in het ziekenhuis gister Ik snap nu wel waarom die chinezen kindjes met 2 jaar al echt naar school toegaan, dat is gewoon een makkelijke taal voor die kleintjes haha.
ja dat zal het zijn wendy, die chinezen hebben het maar makkelijk.. en ja maan praat echt hard. heeft ook echt een harde stem. maar ik hoor kutjekutje, andere (hoop ik) niet.. ze zegt het best snel
@ wen Oh gaat hard man.. nog 6 dagen.. wat krijgt ze van jullie? @ m Oh ja levensverzekering hebben we ook nog.. 258 .. was bij vorige huis stuk lager maar moest alles opnieuw invullen en gingen ze ook gegevens opvragen in het ziekenhuis. Schrok me rot maar ja is wel belangrijk vind ik. @ bengel Wat maf zeg! Waar bemoeid diegene zich mee. @ diesel Het zijn m;n ouders. Dus kan best bezorgdheid zijn. @ m Whaha kutje kut erg. Britt had lul opgevangen.. kom ik kennis tegen zegt ze: ey lul Zo heb m'n was gestreken. Had echt veel heb er zo'n hekel aan haha.
@moon.. ze krijgt van ons een tafeltje, 2 stoeltjes en een krukje. Van ikea, die mammut serie. En een grote doos met blokken, van die vierkanten,rechthoeken, driehoeken, bruggetjes, halve rondjes. Echt nostalgisch hihi.
ff ego berichtje, was weer niets, doorbraakbloeding geen uitleg over gehad, t kwam eropneer dat k te weinig hormonen in me lijf had. dus nu moet ik het dubbele gaan spuiten.. dus 150ie op half water... ik hoop zo dat het weer niet 6 weken gaat duren voordat er wat gebeurd.
wendy, waar heb je die blokken gekocht.. kan ze niet vinden. mijn ouders hebben ze wel, heb ik op de vrijmarkt gekocht.. ga ook zo'n tafeltje van ikea halen volgende maand. is leuk..
Bij de babywalz.nl, ja die tafel is helemaal cool. Ik wilde hem al neerzetten haha, ze doet er waarschijnlijk toch niet veel mee nog, maar hij is zo leuk! @patje.. wat raar zeg van die gyn. Misschien eens op zoek gaan naar een andere? Want bij deze schiet het volgens mij niet echt op. 6 weken, dat zou echt lang zijn! Even je hormonsters botvieren op die gyn van je hihi
misschien wel, ik dacht het ook dat ze er niks mee gingen doen, maar ik was een tijdje geleden in een wachtkamer en zetten ze aan zo'n tafel, en ze gingen heel rustig spelen, veel geconcentreerder dan thuis blokjes stapelen enzo
misschien wel, ik dacht het ook dat ze er niks mee gingen doen, maar ik was een tijdje geleden in een wachtkamer en zetten ze aan zo'n tafel, en ze gingen heel rustig spelen, veel geconcentreerder dan thuis blokjes stapelen enzo
@moon: Ik begrijp ook wel dat het bezorgheid zal zijn bij je ouders. Mijn reacie heb je denk ik anders opgevat dan ik bedoelde, of ik schreef het krom op Sorry in ieder geval. Misschien een keer met hun bespreken dat je het vervelend vind als ze zo negatief doen (in jou ogen)??? @wendy: Vrijdag komt hij weer thuis. Denk wel dat ik het haal @patje: Schiet niet echt op zo..... @m28: Het gaat iets beter dan gisteravond maar ik loop echt te waggelen als een pinguin. Normaal lopen doet teveel pijn. Katja optillen is ook erg pijnlijk, maar kan niet anders. Ze vertikt het om te lopen Zal wel bandenpijn/indalingspijn zijn. Ik heb geen weeen ofzo, geen gebroken vliezen, geen gekke dingen in ieder geval
@dieseltje.. heb het met je te doen meid! Ik weet nog, vorig jaar precies zo, wat gaat de tijd hard! Wat heb je trouwens een aparte banner, lijkt net alsof je een donker kindje verwacht.
hahahah ja dieseltje leg uit, donker kindje.. misschien wordt de uk wel op sascha haar verjaardag geboren
Volgens mij ligt Dieseltje al te bevallen... Heerlijk weer die spanning, elke keer kijken of er al nieuws is! Jullie hebben er flink op losgekletst, effe geen tijd om alles bij te lezen. Wilde jullie wel een update geven: gisteren eitje van 22 mm en 23,5 mm. ovulatietest zat tegen het positieve aan. Gelijk pregnyl gehad, en ga nu naar dokter voor Flush... morgen dan nog IUI. Tenzij eitjes nu weg zijn op echo, dan gaan we vandaag gelijk IUI doen. Nog twee dagen werken en dan: VAKANTIE!!!
WOW katrien!!! ik ga DUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMEN voor je....maak er iig een TOP vakantie van, wie weet de laatste met jullie 2en!!! duim duim duimerdeduim patje: K*T.... Moon: gaat ie?? Dieseltje: melden please all: ik heb nog een aantal x gebeld naar dat nr, maar hij is uitgezet..tim heeft ook een paar x gebeld..ik laat t effe rusten en dan over paar dagen met een ander nr bellen, wie weet...ik houd jullie op de hoogte! ga poesten boven, finn is sesamstraat kijken op bed...lekker lui