Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    heb onze wagen en maxi's in mijn album gezet

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

MOOI mj! Super...Mooie kleur (sorry voor het inbreken!)

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    thx Wendy

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Mooie wagen hoor, en mooie bijpassende maxi erbij zullen de meiden strax super comfortabel in liggen ;) ;)

Onze maxi's staan ook al op zolder bij al het andere spul leuk om er nu al bij weg te zwijmelen.... :oops:

5. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Haai ladies,

Het eindresultaat van de eerste tekening staat in het album!

@MJ: Zorgen maken over financiën? Hoe kom je daar nou bij :(
    (natuurlijk wel ;) kan toch niet anders, zoveel dure dingen moeten aanschaffen voor een relatief korte gebruiksduur.....)
    En heb je nog gebruik kunnen maken van de beamer? Is het gelukt?
    En mooie wagen! Wij hebben geen kliksysteem gekocht..... (te duur :oops: vonden wij) Schijnt trouwens wel erg handig te zijn.
    Ennuh vis uit blik of verse vis, dat zijn de beste. Je moet geen vacuüm verpakte nemen schijnt niet zo goed te zijn.

@Cindy: Het wordt alleen maar erger met die aders. In het begin denk je dat ze bijna verdwijnen, maar dan komt het pas :p

@Shaar: Wat leuk dat het feest goed is verlopen. Ga je nu op zoek naar een moeder fiets? (met zo'n breed stuur?) of hadden jullie iets anders al in gedachte?

Iedereen die vandaag op controle moet: Veel succes! En geniet van die 5 min!
    :p :p :p :p :p :p :p :p :p

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wacht toch even met de beamer. had niet echt tijd.. eind aug ga ik de hele kamer doen.

kliksysteem is idd netzo duur als de maxi zelf. nou ja kan altijd nog.wel jammer dat op tweelingwagens geen maxi kan. bij ou wel kreefje?

jody wat schattig ingekleurd.

heerlijk deze week maar 3 dagen werken

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ jody

Echt schitterend zeg!

@ mj

Als ik jou was zou ik toch wachten met kopen van kolf en flessen.
    Je bevalt in het ziekenhuis dus die hebben dat in het begin voor je tot je naar huis gaat.
    Maar stel dat het niet wilt lukken zit je met die spullen.
    Bij ons bij de Gardo mag je het dan niet meer terug brengen.
    Als het lukt dan laat ik het m'n moeder halen.

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    maar moon als het niet lukt om borstvoeding te geven moet je toch sowieso kolven en flesvoeding geven?

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja maar als je niet genoeg in je borsten hebt ofzo dan houdt bv al op.
    Dan heb je wel flesjes nodig voor fv.

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja precies, dus dan kan je de flessen toch alvast kopen. en kolven moet je sowieso ook als je fv geeft.

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @mj: flesje heb ik ook al gekocht (difrax), een borstkolf niet, omdat ik waarschijnlijk geen borstvoeding ga geven. Als ik van plan was wel borstvoeding te geven zou ik de kolf ook later pas kopen.... stel dat het niet lukt om borstvoeding te geven en je produceert weinig melk, kun je ook niet afkolven en dan zit je met een kolf...... maar je moet het natuurlijk zelf weten hoor ;)

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    maar je moet toch sowieso kolven. je kan dioe melk toch niet laten zitten.. dan knap je uit elkaar, of zie ik het verkeerd?
    je moet toch afbouwen? snap er niks van denk ik ;)

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Nee hoor dan moet je ze koelen en dan gaat de stuwing (als ik het goed schrijf) over

14. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    wauw jody!
    echt gaaf joh!

15. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Zo meiden weer fantastiche beelden gehad vanmorgen van de beebs ze waren druk in beweging en de hartjes kloppen goed die hebben we ook nog even gehoord WAUW weer heelmaal gerust :D :D
    Die plopjes en kriebels zijn idd de beebs nu de 20weken echo en de pretecho binnenkort dan weten we eindelijk wat we gaan krijgen jippie helemaal blij......

Vrijdag de meubeltjes halen en dan het weekend de kinderkamer inrichten echt zo leuk allemaal :)

@mj

Nee bij mij op de wagen passen ook geen maxi's.
    Nou ja dan moeten wehet zonder doen ;)
    :idea: W.b de kolven en flesjes ik heb een kolf gekregen dus ik heb er geen centen aan uitgegeven en lukt het niet nou ja dan gaat die gewoon tzt weg, flesjes heb ik al wat van die koop ik alvast dat maakt verder niets uit.
    Als ik jou was zou ik zelf eerst nog geen kolf kopen dat kun je na de bevalling nog wel doen.

volgens mij moesten er meer deze week voor controle toch? heel veel succes en plezier :thumup:

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    snap hem nu.. thx meiden, wist ik niet.. dan komt die kolf nog wel.
    kreeftje kon ze niet zien wat het was?
    ik moet donderdag, maar geen echo denk ik.. heb er al helemaal zin in.

17. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL

Ja joh die kolf heb je nog alle tijd voor ;)
    Nee helaas weten we nog niet wat het gaat worden zal nog even 2 weekejs moeten wachten dan hebben we de pretecho en een week later de 20 weken echo, dus we moeten nog even geduld hebben we tellen nu lekker af naar de pretecho :D :D

Altijd leuk he? even je beebs horen, voelen of zien wij hebben wel een echo gehad maar heb niets meegekregen heb hier ook al een aardige verzameling moet ik zeggen maar ben blij dat alles goed gaat!

18. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Nou hier was ook alles ok. Lekker lang naar het hartje geluisterd. M'n ma was mee gegaan, die stond bijna te huilen... :) (eerste klein kind)

@French, mj en moon: :oops: Bedankt..

@Kreeftje: Gelukkig is alles ok! Wat leuk dat je nu weet dat je de beebs voelt.. Helemaal geweldig he? Nu kun je van de plopjes genieten!
    En wat lijkt het me leuk om de meubeltjes te hebben, kun je nog tot het weekend wachten met inrichten? ;)

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    leuk he je moeder meenemen. ik had ze meegenomen naar de pretecho.. nu wil mijn moeder weer mee.. mijn vriend kan erg moeilijk vrij krijgen.

20. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Normaal moet mijn moeder altijd werken. Maar nu had ik een afspraak op maandag morgen gezet zodat ze eens een keertje mee kon. :p (dan is haar winkel gesloten). Normaal voor echo's gaat hubbie mee. Maar voor die kleine routine onderzoekjes, hoeft hij voor mij niet iedere keer mee hoor. Maar het is leuk om je moeder zo emotioneel te zien. Zo wordt het voor haar ook wat 'echter' en tastbaarder...

Deel Deze Pagina