Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik denk ook een jongen, Maurice vind ik er wel bij passen.

Maareh... je moet de boel niet zo opstoken Wendy, op hyves staat vandaag bij haar WWW dat ze aan het soppen is. :)

Even lunchen en dan naar Lelystad... we nemen de zon mee! ;)

2. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik heb me bedacht: Koen of Conrad!

3. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Nog geen nieuws van Diesel, wel van mijn schoozus. Die ligt te bevallen, op haar eerste trouwdag...hihih;
    ik kan alleen maar janken, ben er gewoon zenuwachtig van, niet normaal! Irritante slappe zak die ik ben!

Veel plezier Wen, geniet ervan.
    x

4. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    denk jongen, 4035 gr, 54 cm
    en hij heet Daan

5. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Vernoemd? :)

Vandaag ook essie ontmoet, erg leuk en gezellig! Enneh... gelijk een cursus vliegangst besproken met haar mannetje... ;) :) Ik moet er alleen eerst nog een paar nachtjes over nadenken...

En Shaar; spannend van je schoonzus!!!

6. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Vernoemd? :)

Vandaag ook essie ontmoet, erg leuk en gezellig! Enneh... gelijk een cursus vliegangst besproken met haar mannetje... ;) :) Ik moet er alleen eerst nog een paar nachtjes over nadenken...

7. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    En Shaar; spannend van je schoonzus!!!

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Shaaaaar spannend! Agos arm ding, alleen maar janken! Nou sterkte dan maar, hoop dat het gauw geboren word !

Katrien, leuk je ontmoet te hebben hoor, vond het ook erg gezellig.
    We zijn niet meer naar bataviastad gegaan, Tijn viel heel snel in slaap, maarja die had ook zo druk gespeeld.

Wen, al van de drukte verlost? Die slaapt vannacht vast heeeeeeeel erg door.... die zal wel kapot zijn.
    Ze is goed verwend he!

En ik denk dat dieseltje een zoon krijgt die Mees gaat heten.

Liefs, Esther

9. bengel

bengel Niet meer actief

hmm dan moet ik ook maar reageren op Diesel he...
    Ik denk dat ze een jongen krijgt die Thijs gaat heten (katja en thijs he..hihi)
    nee ik heb echt geen idee..
    ik weet wel dat ik van al die bevallingen kriebels krijg..t is toch zoooooooooooooo iets moois he...
    Finn ligt er weer in.. gisteren 5 maanden en vandaag...ja echt...zei hij: papa....meer imiterend natuurlijk dan bewust, maar hij zegt het wel. Zijn mondje ging eerst alle capriolen uithalen wat mogelijk was..gelukkig was mijn moeder erbij, anders zou niemand me geloven.
    2e tandje is ook door..
    volgens mijheb ik een snelle jongen...

Wen: oh oh...ik help het je niet hopen.....gek eigenlijk he...
    Daan: hoestie? gaat ie??
    moon: hoe voel jij je
    SIMBA: ben je té fit ofzo?? (m oet ik zeggen hoor, maar toch)
    essie: hoe doen jullie dat met zwemmen? ga je echt naar een baby uurtje of gewoon naar het vrije zwemmen? leg uit, ik wil zooo graag, maar ben nog steeds niet geweest..
    Gisterenmet mijn opa wezen shoppen. een keer in de zoveel tijd moet hij van mij en mijn vader (zijn zoon)naar de C&A om nieuwe kleren te kopen, dat kies ik dus uit.. En meestal mag ik dan ook iets uitzoeken. Kreeg dus een jurkje, en daarna nog 50 euro voor Finn en 50 voor mezelf....en zo vrijgevig is die lieve man niet, dus dit is heeeeel heftig hahaha...
    morgen weer dagen werken en dan weer lang vrij....heeerlijk...kan niet wachten..

Mijn cyclus is raar...k vloei ongeveer om de 2 weken, maar dan zooooo weinig, dat het niet in de pot ligt (sorry sorry), alleen met poetsen zeg maar....leuk is anders....liever 1x per maand goed, dna 2x per maand half half...hmmmmmm

ik ga brood smeren voor morgen, fijne avond..

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Bengel

Wij gaan nu gewoon vrij zwemmen, op zondagochtend is er bij ons in het zwembad ''gezinszwemmen'' dat wil zeggen, dat er geen kids ouder als 10 jaar komen. ( tot 11.00 uur) Dus alleen kleintjes met hun ouders.
    We waren er vandaag pas om half 11 ... DRUK DRUK DRUK, volgende keer maar weer gelijk om 9.15.
    Babyzwemmen in lesverband heb ik ook gedaan, is erg leuk, maar Tijn vind dat ronddobberen in een band met papa en mama veeeeel leuker, die moest altijd huilen met babyzwemmen, en hierbij alleen maar een big smile van oor tot oor ( en dus bij papa en mama ook) Het is super !

hihi Katja en Thijs..... Opzich wel een leuke naam hoor

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Pfffffff, esther en daan, nog bedankt voor jullie cadeautjes! Weet niet meer of ik het gezegd heb, denk het wel hoor, maar het was op een gegeven moment zo'n gekkenhuis!

JEZUS, wat een drukte zeg! En wat een herrie al die kids bij elkaar :) Maar het was wel supergezellig (veel rennen en vliegen) Sasha was helemaal kapot, al om 6 uur, geprobeerd op bed te leggen, no way dus. Om 8 uur weer geprobeerd, nog niet. Toen waren er nog een vriend en een vriendin, die vertelde dat ze zwanger zijn :D echt heel erg cool! Daarna ben ik met Sasha maar een stuk gaan rijden in de auto :confused: Na 25 minuten rondjes rijden door Lelystad sliep ze eindelijk! Toen heeft Kris d'r overgelegd in bed. Nu ligt ze al een half uur zo te slapen.

Maar jemig, wat is dat kind verwend zeg! Niet normaal meer! Echt het ene cadeautje nog gekker dan de andere. Ze heeft van mijn ouders ook een jeep gekregen, met zo'n accu. Vet stoer ding!

12. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    :) :) :) Moet erg lachen om jullie reacties!!

Ik heb weer geen mail gehad, en vandaag lekker in de tuin bezig geweest en inderdaad ook gesopt ;) Ook nog een uurtje geslapen vanmiddag en ik ga zo weer m'n bedje in ;)
    Alles nog rustig hier. Ik verwacht echt nog niet dat het komt. Ik was dus ook nog niet op het forum geweest maar idd wel op hyves. Daar schrijf ik vrijwel elke dag een www, dus dat is een betere ''controle'' voor jullie :)

Wat betreft de namen: Geen van jullie heeft de goede naam nog genoemd (denk ook niet dat dat komt), maar 1 van jullie zit er dicht bij!!!
    Daan is het sowieso niet hoor meiden.... Ga hem niet vernoemen naar m'n ex-man :) (maar dat wisten jullie natuurlijk ook niet).
    Morgen gaat Katja een dagje naar de oppas en dan ga ik lekker plantjes shoppen voor in de tuin :D

@wen: Leuk dat jullie een gezellige dag hebben gehad! Morgen echt een jaar he??? Leuk hoor!
    @shaar: Spannend!! is het al geboren??

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    hiep hiep hoera voor sasha! Wen gefeliciteerd met je kleine grote meid. Ook vandaag een fijne dag. X

14. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    hiep hieperdepiep hoera, sascha is 1 jaar.. gefeliciteerd Wendy..

dieseltje ik hou je in de gaten.. ben zo benieuwd naar de naam..

15. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Van harte gefeliciteerd met Sasha!!! Ga je vandaag nog wat leuks doen???

16. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    @ Dieseltje, spannend nog maar een paar weekjes.

@Wen dat is een drukke boel hé zo'n verjaardag

Zometeen naar het ziekenhuis, voor een echo.

Nee ben niet zwanger.

Heb laatste tijd veel last van de buik en rug, dus dokter dacht aan een echo maken.
    Kijken of niks met de gal of maag is.

Maar heb sinds gisteren wel een raar krampig gevoel in mijn onderbuik.
    En gevoelige tepels.
    Heb ook soms steekjes in de lies.
    Maar het kan natuurlijk zijn dan ik normaal ongesteld moet worden.

Ga er niet vanuit dat ik zwanger kan zijn, omdat ik een spiraaltje heb.
    Maar goed alles kan natuurlijk.

17. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Sasha; hieper de piep hoera!!!! Nu écht een jaar! :-D
    @ Dieseltje; we horen het vanzelf wel als er nieuws is. Maar het valt je vast al op dat we het allemaal wel errug spannend vinden.... ;)
    @ M; hoe is het met jou?
    @ Wen; vandaag aan het werk, of lekker bijkomen van alle drukte? Je had ons trouwens al bedankt hoor! ;)
    @ Es; als jullie donderdag ook zin hebben om hier even langs te komen zijn jullie welkom! Denk dat het vanaf Langweer naar hier ongeveer een half uurtje rijden is.
    @ Cin; afwachten maar, zo te lezen kan het nog alle kanten op. In ieder geval hopen dat het niks ernstigs is. Succes!

@ All; vandaag eerste dagje mooi weer in onze vakantie.... hopen dat dat zo blijft, kunnen we lekker 'degelijk' een stuk gaan fietsen.

18. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Dieseltje; laatste gok: Cornel

19. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @katrien: Weer mis :) :)

Lief dat jullie allemaal zo meeleven en het zo spannend vinden!!! :D

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Daan, misschien wel een ideetje... ik zal het eens even in de groep gooien. Het ligt er ook een klein beetje aan of een vriend van ons meerijd.
    Hoop dat ie dat een beetje bijtijds laat weten.
    Denk alleen wel dat het dan het handigste is om voordat we daarheen gaan langs te komen, ivm Tijn die het wel zat zal worden na een middag daar.

Hier ook een zonnetje vandaag, ik ga er zo ook maar eens op uit met mijn zoon. Er zou een vriendinnetje komen, maar die komt niet :(

Deel Deze Pagina