Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    IK WIL NIET 20 OF 21-5!!!! :) :) :)
    Ik wil NUUUUUUUUUUUUUUUUU..... maar nog steeds geen vorderingen. Jaap en ik gaan nog maar ff naar de Gamma. Huis en babykamer zijn schoon :) Ben niet zo'n stilzitter ;)

2. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    maar dieseltje waar is katja?

3. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Naar de Gamma met weeen? :confused:

Wat denk je, als die kleine het niet doet, doe-ik-het-zelf...? ;)

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Die gek, Edith! DIe gaat met weeen en vliezen die op springen staan nog effuh naar de gamma.

5. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hihi... zelfde gedachte Wen!

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

@cindy.. veel succes!

@vruchtje.. nog gevonden? Curanol?

@katrien... hoe was het fietsen? Ik hoef je dus niet te smsen ;) Die is oook wel leuk, edith onze doe-het-zelver, hihi

7. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    hahah idd de gamma. je hebt gelijk hoor. anders gaat de tijd zolangzaam.. ;)

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Pfff heeft iemand een rol behang voor me? Kan ik er even een meisje van 76 cm achter plakken!

Weet niet waar ze last van heeft, de hele tijd aan me hangen, maar op schoot wilt ze niet. Eten wilt ze niet, slapen ook niet, alleen lekker dwars zijn. Misschien toch dr tandjes? Er komen op dit moment 3 door.(boven waren toch nog niet door)

9. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Haha de doe-het-zelver is alweer terug hoor! De tijd gaat idd anders zo langzaam. Moest af en toe (om de 8 minuten) ff stilstaan en puffen maar verder ging het goed :)
    Vuilniszak en handdoek mee in de auto voor het geval dat ;)

Ik ga nu m'n voortuin nog even schoffelen, misschien dat dat helpt ;)

10. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    misschien wordt ze een beetje grieperig.. ik zou zeggen. stop haar lekker in bad en laat haar daar spelen. jij pak een stoel erbij, kop koffie en zet je voeten in bad.. even rust

11. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    hahahahhahahahahahhaahah hoe droog:

Wat denk je, als die kleine het niet doet, doe-ik-het-zelf...?

Maar ja best bizar, naar de gamma met weeen en vliezen die op knappen staan.
    Maarja je bent weer even bezig he!

12. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    misschien wordt ze een beetje grieperig.. ik zou zeggen. stop haar lekker in bad en laat haar daar spelen. jij pak een stoel erbij, kop koffie en zet je voeten in bad.. even rust

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi je bent echt grappig!
    Ik zou echt nooit gaan als m'n vliezen opknappen zouden staan.
    Bij Britt spoot het al 4 meter ver dat iedereen schrok hihi.

Maar hoop echt dat het snel opschiet haha.

@ wen

Tandjes kan best hoor of verkouden of griepje.

Yes yes yes.. vet positieve test.
    En last van m'n stokkie.. lol

14. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Haha, die moon..... Veel plezier ;) en hopenlijk zitten we over 9 maanden hier net zo over jou in spanning dan jullie nu over mij :D

@wen: Vervelend hoor dat ze daar zo'n last van heeft...... Zal best van de tandjes zijn. M28's idee is best goed!! Voor jezelf ook lekker ;)

Zo, in de tuin staat geen onkruidje meer..... Maar geloof niet dat het geholpen heeft :( Je zou toch bijna in staat zijn zelf je vliezen te breken?? :) :) (grapje hoor)

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

@dieseltje... het gaat met je mannetje echt helemaal anders dan met katja hé? Wel spannend. Moesten mensen in de gamma niet raar kijken?

Ik heb Sasha net chamodent gegeven en een bijtring, toen ging het al beter! Toen zijn we even naar de supermarkt gegaan, even boodschappen doen, dat ging ook goed. Daar heb ik een dvd van Bumba voor dr gekocht (wat een eng beest is dat zeg!) en nu zit ze op schoot Bumba te kijken, ze vindt het helemaal leuk! Haha.

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow en moon, gefeli met je positieve ovutest! :D

@diesel... heeft al iemand de naam geraden haha. ;) Nee hoor, we wachten gewoon af, toch dames :D

17. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik ga nog even voor Stijn

18. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Ja het gaat echt helemaal anders. Zou bijna zeggen dat ik nu al een beter gevoel heb erover :D

Nee ik heb niemand zien kijken. Deze weeen doen zeer, maar het is nog best te behappen dus ik stond ook niet echt aan de schappen te steunen ofzo hoor :) Heb ze gewoon met een strak gezicht opgevangen ;)

Nee, niemand heeft de naam geraden :) 1 van jullie zit er erg dichtbij ;) Hopenlijk weten jullie het heeeeeeeel snel.

19. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @m28: Sorry helemaal vergeten, Katja is bij m'n schoonzus. M'n man heb ik om half 4 (na de gamma) weer naar z'n werk gestuurd. Werd zenuwachtig van em :)

20. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @shaar: Is je schoonzus al bevallen???

Deel Deze Pagina