@katrien: Ook niet goed @moon: Dat ga ik lekker niet vertellen..... Misschien morgen Ik verlies nu wat slijm met heel klein beetje bloed. Denk dat het de slijmprop is. Verder nog steeds zo rond de 8-10 minuten
Diesel, succes meid, denk aan je en de telefoon ligt naast me vanaf nu. @all, schoonzus is bevallen. Was me wat...s morgens begonnen, om 19 uur volled. ontsl. toen persen maar er gebeurde niks. Met spoed naar zkh. Daar een keizersnede, ze was te smal. Kind te groot en het ging niet passen. al met al heftige bevalling. Bevallen van een meisje, Frédérique, 3840 gr! (schoonzus is heel smal) en alles is goed, schattig meisje. Ik heb een pendel gekregen, van dezelfde persoon die het bij Ruubs goed had...hihihi, en het is......in september 09 zwanger van een meisje!!!!!!!! Dat was nou precies de bedoeling! ben benieuwd! Nou iedereen de groeten, ik ga op de bank, ben moe, ga ff relaxen, druk gehad op werk. ciao Sharon
@shaar... gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! Leuke naam. Klote van de bevalling zeg, ze zal daardoor wel een beetje zijn aangeslagen, of valt het mee? @dieseltje... ooowww de slijmprop, spannend! Bij mij begon het daarmee ook heftiger te worden. Ik hoop echt dat we morgenochtend (uiterlijk hoor, zo lang kan ik niet wachten hihi) goed nieuws horen Is Jaap al terug van werk? Kutzooi, ik kom telkens het forum niet op, general error zegt hij dan. En dat nu net het zo spannend begint te worden!
Ow dat moet ik jullie gewoon vertellen, wat een 'blooper' zeg. Ik ben net met Sasha in bad gegaan, ik lig op mijn rug in bad, zij zit op mijn buik, dreigt ze ineens naar achter te vallen. Ze grijpt zich aan het eerst waar ze zich aan vast kon houden. Ja hoor, gewoon beide tepels! Autsj. Ik moest wel hard lachen.
@ diesel Spannend! Toen ging het bij mij ook snel. Ik wist nooit dat je dan bloed ging verliezen. Was echt helemaal in paniek haha. Je kan altijd smsen @ wen Whahaha ja je moet toch iets als je valt.
@ Wen; inderdaad een leuke blooper! @ Diesel; al nieuws???? Wat zul jij gek van ons worden.... @ All; Net een oude aflevering van Fear Fighters via internet teruggezien over vliegangst... ***zucht*** Wou dat ik er geen last van had. Zie mezelf al helemaal hysterisch in zo'n vliegtuig zitten....
@katrien: Nee hoor, word niet gek van jullie Vind t wel leuk! @wen: Whaha, slimme Sasha Wel AUWWWW..... Jaap is om half 6 thuisgekomen en ik heb hem om half 7 naar de tennisbaan gestuurd Hij tennist altijd op dinsdag, en tja het vorderde hier toch niet..... @shaar: Gefeliciteerd met je nichtje! Mooie naam. Maar wat een bevalling @all: Hier nog weinig veranderd. Verloskundige is net weg. Heb nu 3 cm maar de vliezen zijn wat slapper. Ze heeft me gestript, maar de vliezen zaten al vrij los dus ook dat zal wel niet veel helpen Heb een slaaptabletje gehad dus dat ga ik zo maar eens nemen.... Denk niet dat het door gaat zetten.... Meiden, weltrusten, jullie horen me morgen of vannacht weer. Hetzij op het forum hetzij per sms.
Gefeliciteerd Shaar met je nichtje. Ben wel benieuwd naar de pendelaar, kun je me ook pb-en. Vind het wel leuk om te laten doen. Groetjes Cindy
wat een spanning hier zeg! wen, nog gefeliciteerd met je meisje! moon, jij gefeli met je posi ovu test, go for it! en dat van die pco en die ovu testen heb k ook wel eens gelezen, misschien is het wel zo. diesel, jij houd het spannend... ik denk dat het niet zo lang meer zal gaan duren! cindy, succes met je aardbei... bah lijkt me flink pijnlijk shaar, cool zo een pendel, hoop dat ie uitkomt nou ben maandag geweest naar het ziekenhuis, en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa er zat een ei, was gemiddeld 14- moet morgen (vandaag) weer heen en hoop zoooo dat ie door is gegroeid en k eindelijk de pregnyl kan gaan zetten, en dan de iui. pfff nou t gaat iig sneller dan vorig jaar!
Hoi meiden, Hier geen verbetering Nog steeds weeen om de 7 a 8 minuten maar ze zijn wel behoorlijk heftig. Volgens mij is de ontsluiting niet gevorderd. Heb weer de hele nacht wakker gelegen. Slaaptabletje werd ik wel wat duf van maar slapen, ho maar. Tussen de weeen door af en toe gesoest maar slapen heb ik maar 1 1/2 uur totaal gedaan denk ik. Ben kapot Ben beniewd wat de verloskundige zegt. Ik denk zo verder aanmodderen Ik heb voor mezelf besloten dat als het vanmiddag rond een uur of 3 nog precies hetzelfde is dat ik voor wil stellen om toch naar het ziekenhuis te gaan voor een ruggeprik. Ik raak te vermoeid en ben bang dat als ik straks helemaal verrot ben dat ik weer in dezelfde stress schiet als met Katja en dat ik de pijn niet aankan (ben ik nu een watje????). Misschien stelt ze wel voor om weeenopwekkers te gaan gebruiken. Dan moet ik sowieso naar het ziekenhuis. ALS het ziekenhuis word dan sowieso een ruggeprik. Zie het nut niet van urenlang pijn lijden als je de mogelijkheid hebt voor een ruggeprik. Maar vooralsnog hoop ik heel erg dat het komende uren gaat vlotten en ik thuis kan bevallen! Sorry voor het warrige verhaal
OOOOOOH Dieseltje spannend...hoop dat het nu niet meer lang gaat duren, misschien helpt het als je ons alvast de naam vertelt Patje: YES...ook voor jou wordt het spannend, ga ontzettend voor je duimen shaar wie was de pendel??? all: ik ben ongeveer om de 2 weken ongesteld. Nee zo moet ik het niet noemen, ik verlies om de 2 weken wat bloederig slijm, meer niet...leuk is anders, maar mijn lichaam doet wel 'iets'.....ach ik vermoed dathet toch zhuis werk ga worden gisteren beetje pissig op mijn kapster....ze isn u 5 maanden gestopt met pil en wordt regelmatig ongi..maar omdat iedereen om haar heen zwanger wordt, gaat ze nu al naar h.a. voor doorverwijzing, omdat het niet opschiet bij hun ze gaat dan ook zeggen dat ze al een jaar bezig is. Ik weet van anderen wel die 'niks'mankeerden dat ze na 2 jar dan weer terugmochten komen...dusof het zinheeft voor haar ben poetsen, kom regelmatig dieseltje checken zet hem op he!
Jeetje Diesel wat balen dat het zo moeizaam gaat zeg, dit had je gisteren ook niet verwacht toen de VK voor het eerst kwam. Ik hoop dat je vliezen inmiddels gebroken zijn, en dat Krijn een beetje opschiet ( ook leuke naam he hihi) Patje wat superspannend, hoop dat het voor jullie nou ook eens aanslaat allemaal. Bengel fijn he zulke mensen.... en wat je cyclus betreft... ik was het de ene keer om de week, dan weer om de 4 weken.... en nu al een poosje niet... heeeeeeel irritant. Dus ook ik weet zeker dat het week zkh word. Zo m'n jochie weer naar het KDV brengen en dan snel door naar mijn werk, dan kan ik babynieuws checken Katja en Kasper... ook leuk Nou tot later !!!
@dieseltje... hoe is het nu met jou en Koerd-Jan? Kasper vind ik trouwens ook leuk Wat balen zeg, dat het zo langzaam gaat. Is de vk inmiddels al geweest om te kijken hoeveel ontsluiting je hebt? Ik kan je in ieder geval iets positiefs meegeven, mijn weeen zijn nooit gelijkmatig geweest. (op die weeenstorm na dan) @patje.. top joh van je ei! Ik duim voor je! @all.. pff Sasha was vanmorgen klokslag 7 uur wakker, veelste vroeg, ben nog hartstikke moe en heb koppijn haha. We zitten nu lekker in ons pyama beneden, even snel het forum checken hihi. Maar even wakker worden met een bak thee