Zit ik net een verhaal te typen, drukt sasha het weg. @diesel... wauw leuke naam zeg! Nees, gefeliciteerd met je geboortedag! Wat is het snel gegaan zeg! En lekker thuis, toch? Geniet ervan! Ik ben benieuwd naar de foto's!
YYYYEEESSS!!! Gefeliciteerd met jullie zoon Nees! Leuke naam! Dat heb je nog supersnel gedaan, zeg! Geniet van de komende dagen...
Gefeliciteerd met Nees! Is zkr snel gegaan! Geniet er van maar dat zal wel lukken denk ik @ m Ja dat heb ik ook maar dat wist je al Misschien moet je de voor en tegens is op een blaadje schrijven samen met je mannetje. Kijk ik heb het ook van heb zoveel gemist. Maar ook dat ik zelf alleen ben en niet wil dat Britt alleen is. Als ik kijk naar m'n mams... die is ook alleen. Alles komt nu op haar aan kwa dingen regelen en verzorgen van m'n opa en oma. Ik zeg niet het nooit leuk gehad heb alleen.. maar er is nooit iemand waar je mee kan praten over je ouders of opa's en oma's. Ja je man wel natuurlijk Ben ook het enigste klein kind en van pap zijn kant zijn we met z'n 3en. Ik heb het nooit slecht gehad maar zou het erg fijn vinden als B wel een broertje of zusje zou hebben.
Dieseltje, Gefeliciteerd!!!!!!!! krijg kippevel op mijn arm. ben helemaal ontroerd.. wat mooi, zo snel en heerlijk thuis en helemaal trots, en zelfs kunnen typen zo snel.. wat leuk, en wat onwerkelijk.. geweldig.. maar hoe zwaar is hij en lijkt hij op Katja. Ga in het weekend bij mijn ouders de foto's proberen te zien.. Voor nu.. geniet meid.. helemaal geweldig als ik er 1tje had zou ik ook zeker voor een 2e gaan. maar ja heb er al 2, alleen in 1 x
Hihi ik heb Nees even bekeken op diesel der hyves. Wat een schatje! Britt helemaal in love. @ m HIhi ja. Goed over na denken en doen wat je gevoel je ingeeft. KNufff
Ik heb Nees ook gezien op hyves Wat een lekker mannetje, lekker mondje heeft hij! Wat zal Katja trots zijn op haar broertje! En Papa en Mama op hun zoon!
Ook even via hier onze felicitaties!!! Heel veel geluk met z'n vieren, lekker genieten van de tijd die gaat komen! Enneh Wen; bedankt voor het sms-en....
Dieseltje en man super gefeliciteerd met Nees . Ben benieuwd naar de foto's. Nu eerst lekker genieten met zijn 4-en moon: met Finn gaat alles perfect gelukkig. Het is ook zo leuk met hem elke dag is weer een feestje . Ik hoop voor jullie op goed nieuws deze maand soms kan het snel raak zijn.
Diesel, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! wat snel is de bevalling gegaan zeg, en ook zo snel weer achter de pc. er is flink wat bij gekletst zeg, kan even niet meer herinneren wie wat zei, zal daar later op terug komen maaaaaaarr de pregnyl heb ik om 18 uur gezet me eitje was gegroeit naar 22 mm dus hij mag springen! woei, en a.s. vrijdag hebben we de iui spannend... nr 6 alweer... ach ja niet over nadenken misschien de laatste.
Sorry Daan, ik heb er gewoon écht niet meer aan gedacht! Was ondertussen ook druk met Sasha Ow Kris zegt net, dat bij mij zwangerschapsdementie heel lang duurt.
Patje succes vrijdag ! 6e IUI alweer.... is het niet zo dat als deze niet aanslaat dat je doorgaat voor IVF?
hahaha wendy ik zeg zelf dat ik geen zw.s.dementie gehad heb, maar post-zw.sch.dementie..ik heb d''r nu zo'n last van Wel leuk om te zien hoe iedereen reageert op dieseltje..iedereen zijn eigen emoties...doet me wel wat. Patje: toi toi toi!! dit MOT hem worruh heur.... Daan hoestie nu met jou? ik ben t effe kwijt geloof ik M: ik heb een super kraam tijd gehad...echt helemaal top, ik was fit, finn deed het meteen goed, leuke kraamverzorgster, Tim en ik liep en loopt geweldig...zucht..wat een speciale tijd was dat toch.. Mijn meneertje heeft vanavond voor het 1st zijn 1,5 tand gepoetst..hihi....overal lees je dat dit 'meteen' moet ivm te weinig glazuur, dus we zijn maar begonnen, hij vond het niet erg, en wilde ook 'zelf' poetsen dus ik eerst toen hij. Morgen ga ik beginnen met nieuw rooster: 4 voedingen en fruit en groente hap. Hij heeft er nu nog 5, maar ik moet hem dan gewoon wakker maken voor de fles, die zitten voor hem te dicht op elkaar lijkt wel, en met de hapjes kun je gemakkelijker spelen Iemand wat tips voor me?? (hij heeft al eerder fruit en groente op, maar beetjes, en proberen, nu wil ik het in schema: kreeg toevallig post van de nestle..)
Bengel Wij deden het zoals het kdv het doet. En zo doen we het eigenlijk nog steeds. Tijn krijgt in de middag fruit, rond een uur of 14, en als wij gaan eten zijn groente Je kunt het fruit ook in 2en splitsen en in de ochtend ook een beetje geven. Hij is nog een beetje jong om hem een ontbijtkoekje te geven natuurlijk. Dat krijgt Tijn nu in de ochtend. Wat een mazzel met de tanden poetsen, Tijn vind het echt NIET leuk..... maar ik blijf het proberen, maar het is vaak wel een gevecht.
@ Diesel; hoe ben je de eerste nacht doorgekomen? @ Wen; geeft niks hoor... was alleen wel verbaasd te lezen dat ze al 5 uur eerder dan ik het las bevallen was. Al met al toch nog heel snel gegaan.... En ik in het bos iedere keer maar op mijn telefoon kijken...
Hoi meiden, Het gaat hier prima! Nees drinkt nog niet z'n flesjes leeg omdat hij heel misselijk is en hij spuugt nog een beetje vruchtwater maar verder is het een tevreden mannetje Met mij gaat het ook allemaal prima. M'n energie kan niet op geloof ik Ben alweer van alles en nog wat aan het doen In het zorgboek van de kraam staat: Mevrouw neemt te weinig rust Tja, ik voel me gewoon prima en ik heb geen zware bevalling gehad vind ik zelf. Daarnaast ben ik gewoon geen type wat snel gaat zitten/liggen. Vind het al heel wat dat ik vanmiddag van 1 tot half 4 geslapen heb
Hey, wat super dat je je zo goed voelt! Ondertussen toch een klein beetje rustig proberen te houden... maar heerlijk dat je niet alles hoeft te laten omdat je te zwak bent of pijn hebt! Lekker genieten daar! Liefs! ps: iedereen is er stil van geworden.......
@dieseltje... wat goed dat het met Nees goed gaat. Ik ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal. Doe je wel een beetje rustig aan? Anders krijg je straks misschien nog een klap. Heb je een leuke kraamverzorgster? Hoe vind Katja dr nieuwe broertje? @daan.. Het is natuurlijk hemelvaartdag, dus misschien dat iedereen druk is. Wij zijn vandaag naar Dolfinarium geweest. Was ik nog nooit geweest. Was wel leuk, we waren daar al om 10 uur, tot 1 uur, toen was Sasha helemaal over de zeik, want ze was al vanaf half 8 wakker en ze wilde echt niet slapen in de kinderwagen. Hebben jullie ook nog wat gedaan vandaag dames? Behalve genieten van je pasgeboren zoontje hihi.