Ik vond het ook erg leuk dat ze er bij kon zijn... Donderdag moet jij weer op controle toch? Gaat je moeder dat ook weer mee?
@ kreeftje en jody Fijn dat alles goed was. Onze controle was ook goed.. ze waren erg tevrede over m'n diabetes en vonden dat ik het goed deed... gelukkig! Pff kleine is mega actief... gaat alle kante op hihi
goed zo meiden.. fijn dat de beebs het zo goed doen. jody jij bent straks de eerste he die uitgerekend is. wel leuk dat we allemaal maar paar weken verschil hebben. ik beval waarschijnlijk toch een paar weekjes eerder., dus lopen we mooi gelijk op
goede berichten meiden HEERLIJK! zo gaan we door @jody We hebben echt zin in vrijdag om alles op te halen het weekend zijn we dus lekker met de babykamer bezig dat gaat helemaal goed komen JOEHOEEEEEEEE \/ \/ @mj toch wel spannend he om te weten dat we eerder gaan bevallen ben zooo benieuwd wanneer het gaat worden @moon Fijn dat het bij jou ook allemaal goed was!
Meiden, wat ontzettend fijn dat alles ok is met alle beebs! Ik moet volgende week dinsdag, ben benieuwd!
kreeftje wil op zijn minst de 37 weken halen hoor... begin trowuens flink mijn banden te voelen.. gemene steekjes zijn het
Hey meiden, Hier oook alles goed! Baby was erg aan het bewegen. Zwaaien uitrekken, met de kont naar ons toe draaien! Hubbie moet op de computer dus later meer. x
@ sharon Fijn dat alles goed was! Leuk om te zien he @ mj Ik hoop ook de 37/38 weken te halen. Ligt er aan hoe groot dit monstertje gaat worden. Het ligt tussen de 34 en 38 weken... dus zit nu of volgende week al op de helft
Meiden ben erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan lopen en welke week we gaan halen...ik denk rond de 37e week maar goed dat is nu natuurlijk nog niets van te zeggen tijd zal uitwijzen @bandenpijn Daar heb ik ook flink last van Ze zijn soms idd erg gemeen!
nee helaas hebben we er niks over te zeggen. Maar ben wel blij dat ik niet 30 december zal halen want wie weet beval je dan net op oudjaars of nieuwjaars dag hihi. En zit je elk jaar met visite
Hihi m'n zwager zei tegen ons.. als ze je 5 december willen inleiden moet je dat niet doen hoor... Sja in decemeber heb je nou eenmaal al die dagen en kunnen moeilijk zeggen blijf maar maandje langer zitten
Tsja DEcember is idd een drukke maand met al die feestdagen. Manlief is ook nog jarig in dezelfde maand namelijk 11 december en dan niet te vergeten mijn broertje en zusje die 7 december jarig zijn......nou ben benieuwd
Hier ben ik eindelijk weer eens! @Jody, mooi ingekleurd! @MJ, gave wagen! @Moon, hoe is het? Buikpijn helemaal weg? @Kreeftje, met eent tweeling komen ze eerder? hoeveel eerder moet je dan aan denken? @Shaar, fijn dat alles oke is! Wendy, stiekeme meelezert we hopen dat je je snel mag aansluiten hier!
Tja in december hebben wij ook al heel wat verjaardagen..... 5 dec mijn schoonvader, 6 dec mijn oma, 7 dec de kleine van mijn broer, 9 dec mijn zwager, 11 dec mijn schoon zus..... 13 dec is de sterfdag van mijn opa (zou wel een mooie datum zijn vind ik....). 14 dec ben ik uitgerekend.
Pfff dieseltje dat is zeker een vol geboekte maand @maritt Mijn gyn zei dat een 2ling zwangerschap ook wel uitgedragen wordt hoor, het is gewoon erg verschillend mijn collega heeft hem wel uitgedragen het ligt er ook aan hoe de beebs het maken natuurlijk. De gyn denkt dat ik tot ongeveer 37 (maybe 38) weken loop.....nou ben erg benieuwd