Eerst wilde we wachten tot ik een vast contract had. Maar wat is een vast contract tegenwoordig. We hebben een kinderwens en dat is het belangrijkste, en werk vind ik altijd wel. En geld is niet het belangrijkste inderdaad.
@ cin Hihi denk dat iedereen wel is te veel uitgeeft Maar denk dat het soms ook een soort angst is want ik denk er ook vaak aan. Hoe gaan we dat doen.. zal het wel lukken. Sja in deze tijd ben jezelfs met een vast contract niet meer 'veilig'
Zucht..... Weer een leeg fotoalbum en weer een nieuwe banner maken..... Vind het wat irritant worden dat alles steeds anders moet hier..... Nou ja, doe ik een andere keer wel, ga zo naar m'n bedje. @cindy: Succes morgen bij de gyn! Ai heel je galblaas... Nare operatie, maar die aanvallen steeds is ook niks he?? Sterkte meid.... @moon: Spannend!! @patje: Ah jammer dat je ongesteld bent geworden. Voor jezelf is het denk ik beter om het daarop te houden dan na te denken over een vroege miskraam..... Het kan inderdaad, maar stolsel kan net zo goed.... Volgende ronde is voor jou!!! @all: Ik ben ook niet van de merkkleding. Ook omdat we dat niet altijd kunnen betalen, maar geef het gewoon liever uit aan andere dingen. Over het algemeen letten we wel veel meer op wat we uitgeven dan toen we nog geen kids hadden. Vind het ook helemaal niet erg. Zolang m'n kinderen niets tekort komen ben ik gelukkig Hier gaat alles prima. Nees drinkt netjes z'n flesjes leeg en poept nu goed en heeft weinig krampjes meer! Hij komt nog 1x per nacht. Opnieuw een wonderkind
heel irritant inderdaad steeds dan nieuwe...moest zelfs een nieuwe wachtwoord aanvragen! tsss. @ all, ben ongesteld geworden...tja jammer, maar helaas, volgende ronde weer een ronde. en een tweede kind, Moon en \Cin, heb het ook wel af en toe hoor. Weet dat het gaat, dan maar een andere levensstijl. als ze maar niets te kort komen dat is naturlijk het allerbelangrijkste. Ruubs heeft weer 2 nieuwe kiezen. Heeft er nu 4 en 8 tanden. heeft alleen hele erge rode billen, niet normaal helemaal op en zelfs, komt echt van die tanden. Poep tot en met...zielig hoor. hij heeft ook hele erge honger gister en vandaag, en is heel erg moe. zal we over gaan. Heb een koutje op mijn oog, mijn rechter traant de hele dag, irritant! Ben gister naar een hammam geweest in Den haag, echt heerlijk, hadden een arrangement, lekker ontspannen. Alleen een buurt....ongeloofelijk, voelde me niet helemaal op mijn gemak, maar goed, ik doe het nog. daarna lekker gegeten en heerlijk buiten gezeten onder de terraswarmer, tot half 3! Verder is vandaag heel snel gegaanen ben ik behoorlijk gesloopt. Morgen eigenlijk vrij, maar moet toch werken....nou ja. @ patje, volgende ronde is het je beurt, samen met Duckie. x
@Dieseltje, ik bel morgen de gyn voor een afspraak, moet er nog niet aan toe. @Shaar, jammer misschien de volgende ronde.
@Cin; ik zou als ik jou was wel wachten met je spiraaltje verwijderen totdat de galblaas eruit is. Schijnt je echt je kindje te kunnen 'kosten' als je een galstenenaanval tijdens je zwangerschap krijgt. Dat is mij destijds verteld in het ziekenhuis! Verder superleuk natuurlijk dat jullie voor een tweede willen gaan, gelijk heb je... een vast contract stelt inderdaad niets voor. @ Moon; hoe is het? Al wat meer duidelijkheid? @ Patje; dikke knuffel, klote dat het weer niet gelukt is! @ Shaar; sterkte met je oog! Gelukkig vaak maar een kortdurend ongemak... maar wel lastig! En balen natuurlijk van je ongi, maar ik wist helemaal niet dat jullie al voor nr. 2 gingen????? @ Diesel; super dat je er zo van kunt genieten. Helemaal leuk te lezen, als alles zo goed blijft gaat staat je nog een supertijd te wachten! Van zulke berichtjes weet ik weer waar ik het voor doe! Thnx! :-D @ All; zaterdag folikelmeting gehad. Veel kleine eitjes, maar geen dominante. Moet morgen toch al beginnen met ovu-testen omdat we al twee keer mijn ei gemist hebben. Dinsdag zowiezo weer terug. Gedoe allemaal.... Maar goed, daarna lekker VAKANTIE!!!
@daanduck&cindy: ik heb een aantal galsteenaanvallen gehad in het begin van mn zwangerschap. (toen ik 3-4,5 maand zwanger was) hadden ze doorgezet dan had ik tijdens de zwangerschap nog geopereerd moeten worden. Het kan dus wel maar liever niet! Heb jullie allemaal een PB gestuurd! tenminste dat hoop ik... ben er vast weer een paar vergeten. reageer morgen ff op jullie allemaal.
ben weer een beetje lang blijven hangen, wilde er nog een banner onder knallen maar weet weer niet hoe dat moet
@ daan Hopelijk zetten er een paar door. Ik duim! Ja heb echt ei gehad. Temp was vanmorgen 36,9 ging naar 36.6 36.7 en nu 36,9. Dus we wachten het af.
he gadver weer een nieuwe uiterlijk, weer alles opnieuw..niet fijn..kost te veel tijd nu. ben op werk..effe snel Welkom DWA hihi shaartje: jammer zeg, maar komt vast goed! w.b. financien en plannen enz enz.: mijn grootste levensles om finn te krijgen was: je kunt niet alles precies plannen en uitstippelen. het loopt toch anders..dus w.b. vast contract, daar moet je het niet van af laten hangen. Ook hier andere levensstijl, maar goed te doen hoor, komen alle 3 niets te kort.. gr daniella ps sorry dat ik niet op iedereen reageer, moet eigenlijk nu met andere dingen bezig zijn.
he meiden, wat irritant die nieuwe stijl. zo roze allemaal.. dwa welkom. snap je helemaal.. cindy, ik zou om geld geen 2e kind willen missen. 3e of 4e misschien wel, dan heb je vaak toch grotere auto/huis etc nodig. 2e kind eet mee met de pot en de 1e is wel uit de luiers als de 2e komt. kosten kinderopvang valt erg mee, omdat je voor de 2e erg veel terug krijgt. wij geven teveel geld uit. zijn big spenders. zonde vind ik eigenlijk
@ Cindy: balen dat je galblaas eruit moet! Wel leuk nieuws dat jullie voor een tweede gaan... @ Katrien: ik weet dat je er niet zoveel vertrouwen meer in hebt, maar toch succes deze ronde. En geniet van je vakantie! @ DWA: heb geen PB gehad, maarre... welkom! @ Moon: wanneer is je NOD? Wat betreft een tweede: ik sluit me bij Bengel aan, je kunt niet alles plannen. Daar weet ik inmiddels alles van, de tweede zwangerschap was tenslotte redelijk onverwachts. Ook een contract is niet alles. Heb nu gelukkig wel een vast contract gekregen, ook al ben ik zwanger.
@ simba Niet ongesteldheids dag @ 2de of 3de Je kan nooit iets voorspellen of denken. Ik ben helemaal niet opgegroeid met dat geld belangrijk is. Dus ben daar ook heel nuchter in. Tuurlijk moet je wel kunnen leven haha. Tis handig maar maakt niet gelukkig.. nou ja bij sommige wel. Of zou het de buitenkant zijn Ieder moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.
ik moet jullie deze geweldige foto effe laten zien....ik ben zooo trots.. ooh moon, ik zie dat je misschien je ei hebt, hoop t voor je zou geweldig zin. meiden weten jullie nog na hoeveel dagen jullie ongi werden na bevalling?? ik nog steeds niet...heb wel af en toe buikpijn enz enz... ga weer, ff snel douchen en dan comedy night op veronica kijk morgen weer als t lukt, finns verloofde hihi wordt morgen 1. gr daniella
@bengel: W was 5 maanden toen ik ongesteld werd, daarna netjes na 31 dagen weer en nu is het alweer 3 maanden geleden... @simba: ik wist dat ik mensen vergeten was sorry...
Ik beviel 's middags om drie uur..... wat een mooi moment. Geen pijn, alleen maar genieten. Ik liep weer rond als een kieviet (ala Diesel ... Er waren nog niet eens beschuit met muisjes in huis... maar toch mijn ouders gebeld en natuurlijk kwamen die gelijk kijken. *** zucht *** En toen werd ik wakker. Het leek zo echt! Ik heb in een uur tijd al 100 keer bedacht dat ik deze droom af had willen maken. Nou ja, dan gaan we maar voor de werkelijkheid (ookal zal die bevalling niet pijnloos zijn). Nu naar de kliniek voor een fm... we zullen zien wat daar uit komt.