hai meiden, probleempje. meiden worden wakker 's nachts na iets van 10 mnd door te slapen, na een flesje melk gaan ze wel weer slapen, maar wat te doen, dit is niet de bedoeling
@katrien: Ahhh meis... ik gun het je van harte!!! Ik hoop dat je droom uit gaat komen (en dan daarna vooral bevallen a la diesel ) @m28: Slapen de meiden op 1 kamer??? Misschien dat ze elkaar wakker maken? Katja heeft het ook een tijdje gehad. Zat niks anders op dan een flesje te geven. Die gaf ik haar dan in haar bedje en ging zelf ook m'n bed weer in. Ze dronk hem dan zelf leeg, speelde nog wat en viel weer in slaap..... Het is vanzelf weer overgegaan.
@ daan Ah liefie hopelijk word je droom snel werkelijkheid. @ m Britt word ook vaak snachts wakker. Geven haar haar speen en dan gaat ze weer slapen. Weet niet of een flesje een goed idee is. Straks gaan ze er helemaal aan wennen.
Ik zou niet weten wat je moet doen M... W wordt ook weleens wakker 's nachts maar dan laat ik hem, hij huilt 2 minuutjes en is dan weer stil. Maar ja hij is alleen. Ik kan wel begrijpen als jouw meiden elkaar wakker maken/houden. Hier een koutje gevat gister. W zit met een loopneus en ik met keelpijn. Je vergist je er zo makkelijk in met dit weer he. En zn tweede tandje is eindelijk door na daaaaagen kwijlen! Nou aju ik ga weer verder!
ja ze slapen wel samen, maar maken elkaar niet perse wakker. denk idd dat er niks anders opzit dan een flesje, zal wel een fase zijn en gaat hopelijk vanzelf over.. wat wel leuk is, (misschien doen jullie kids het allang al) ze konden wel eten met een vork, mar durfde een lepel, met macarroni niet aan, maar het ging gelijk in 1 keer goed. wel wat knoeien, maar viel in verhouding best mee.,
Katrien: ik hoop van harte dat je droom heel snel werkelijkheid wordt. Suc6 met fm. Wanneer ga je nou precies op vakantie en waarheen? m28: lastig wat je nu het beste kunt doen met je meiden. Op zich is het makkelijk om flesje te geven en dat ze daarna weer verder slapen ook voor je eigen rust, maar ik weet niet in hoeverre ze er aan zullen wennen. Ik zou er wel bang voor zijn. Misschien hang ik teveel aan CB maar zou je hun niet om advies kunnen vragen? Shaartje: jammer van je ongie maar volgende ronde weer een kans cindy: vervelend van je galblaas. Leuk dat jullie ook voor 2e willen gaan. moon: super dat je eisprong hebt gehad....spannend dus nu even afwachten. all: wanneer werden jullie weer ongesteld na je bevalling? Hier na 10 weken nog niet. Voorheen werd ik wel gewoon vanzelf ongie dus hoop dat het wel weer vanzelf opgang komt. Weet ook niet hoelang er voor staat?
@ All; even snel vanaf mijn werk: 4 eitjes, gelijk pregnyl gehad en morgen voor Flush. Hopelijk dan wel op tijd, en overmorgen IUI! :-D Ik heb weer hoop na mijn droom...
@katrien: Super!!!! Veel succes morgen. Misschien is je droom niet voor niets geweest @all: er zijn helemaal geen leuke smiles meer he..... :x
@ daan Super zeg! Suc6! Pff had tukkie gedaan toen B naar bed was. Maar kan nu amper m'n ogen open houden.
m op het moment 25 euro's per maand, wil dit volgend jaar ophogen naar 50.. maar zit er nu effe niet in, met ál die andere dingen die we voor hem nodig hebben: kinderstoel, 2e autostoel gisteren al gekocht, is al te groot voor de maxicosi!! enz enz... meiden, voel me kut...gewoon niet in mijn velleke, gaan weer veel dingen door mijn koppie heen..angsten...jullie weten wel...been there all, en sommige zijn er nog steeds... vaag ben ik he.. ik zal duidelijker zijn: ik wil zoooo graag NU alweer.....tim nog niet....durf er nog niet goed verder over te praten. Ik vind na de zomer ook goed hoor daar niet van.. Maar lijkt wel alsof hij terugkrabbelt, maakt me hier onzeker mee enz enz....en aangezien iedereen en alles om me heen weer zwanger is.......wordt je er weer mee geconfronteerd en wil je weer. daarbij lijkt het er op dat ik geen cyclus heb, dus weet je alweer waar schip strand. Gevoel zooo tegen verstand in. Want want zei ik ook al weer; grootste levensles: JE KUNT NIET PLANNEN......zucht...
@ m Sja zou maar zo kunnen.. ben wel kots misselijk. Nam die rot kat van m'n moeder een dode vogel mee ging zo wat over m'n nek. Borsten doen ook erg pijn, steekjes steeds in m'n buik rechts... maar ja wachten het af. Zou wel leuk zijn maar ga er niet van uit. @ sparen 30 euro per maand..doel? euhm dat ze een mooi centje heeft later. Staat vast tot haar 18de. Wil nog wel is kijken of ik het langer vast kan zetten. Ben bang dat als ze 18 is en het vrij komt ze het zo opgeeft. @ bengel Knuff liefie.. ik ken het. Miss toch is goed over praten met hem?
@m28: Wij sparen 25 euro per maand per kind. @bengel: Ahhh meis... ik hoop voor je dat Tim ook snel voor nr 2 wil gaan.... Ik raad je aan: Praat erover!!! Dikke kus....
@ DWA: ahh... nu weet ik wie je bent! Kwartje viel een beetje laat . @ Bengel: vervelend dat je er zo mee zit. Maar als hij echt nog niet wil, zou ik het toch even laten rusten tot na de zomer... Btw: ik had ook geen cyclus en zie banner... maar dat was dan ook wel 'a lucky shot'. Ik dacht ook dat ik weer de mmm in moest.
Hey Meiden Hier ook keelpijn, houdt het nou nooit op!!!!!!! Heb gister een afspraak gemaakt met de gyn. niet zozeer om onze kinderwens. MOet nog voor een uitstrijkje ivm bevolkingsonderzoek, stel het steeds uit en daarnaast heb ik het idee dat het niet helemaal meer goed zit daar beneden. en dan om maar alles ineens te bespreken, 6 juli kanik terecht. Morgen lekker een dagje naar Antwerpen. Met mijn moeder, beste vriendin en haar moeder, gezellig. Verder eigenlijk weining te melden. Wens Duckie veel succes morgen en overmorgen, hoop dat je droom een heel duidelijk voorteken was! Wij sparen even niets, moet het nog steeds even instellen als automatisch...stort af en toe wat op zijn rekening, maar goed dat we het er evenover hebben, zal het meteen gaan doen. @ M, irri dat ze wakker worden, komt het misschien omdat het vroeger licht is? Tja, en als ze dat flesje opdrinken, zelf zonder dat je erbij moet blijven, gaat vast over denk, je drinkt zelf ten slotte ook geen flesje melk meer in je bed @ vruchtje en bengel, ik werd na 4 maanden ongesteld, toen eigenlijk best regelmatig, varierend van 31 tot 42 dagen. best ok zou ik zeggen, te bedenken dat er eerder 220 dgen tussen zat... @ bengel, kop op hoor, snap het wel, maar laat je niet gek maken, geniet ook maar even lekker van Finn, het is zo snel voorbij. Laat je even lekker de zomer gaan, geniet van hetmooie weer en een drankje, je slanke lichaam en praat erover met elkaar inderdaad. Ken het gevoel wel hoor, ben sinds Ruubs zo emo wat dat betreft, op momenten wil ik meteen een tweede andere momenten geniet ik zo van mezelf te zijn, de vrijheid die steeds een beetje terug komt. Het ritme waar we nu inzitten. Tis zo dubbel he. Geef het even tijd, succes meis. x
hai bengel, ik ken dat gevoel. heb het ook een tijd gehad. wou een 3e, maar de angst en dan bij mij ook nog de angst op vroeggeboorte. en wanneer? en al die vragen. voelde me schuldig, net of ik nooit tevreden kon zijn.. maar nu heb ik de knoop door gehakt dat er geen 3e meer komt. (niet nu in iedergeval) ben de laatste tijd best een beetje moe, en vind het ook wel relax met 2 meiden... maar ja het idee nooit meer zwanger te zijn.. maar voor nu heb ik rust in mijn hoofd, we zien over een tijdje wel verder.. rustig aan in dat koppie van je. die 2e komt er echt wel... moon, spannend meid, ben wel benieuwd.