Moon: spannend jouw symptomen zou wel echt super zijn! m28: hier weten wij nog niet wat we gaan sparen per maand. Ga minder werken dus even kijken hoe we uit gaan komen met het geld. Denken dat we al het kinderbijslag kunnen gaan sparen dus omgerekend zo een 60 euro per maand. Bengel: ook ik begrijp je gevoel al klinkt het misschien raar omdat ik pas 10 weken geleden ben bevallen. Maar manlief zegt ook de ene keer dat hij wel een 2e wilt en de andere keer niet en ook dat maakt mij heel onzeker. En dan komt er nog eens bij dat wij een opbouw moeten gaan nemen willen we genoeg ruimte hebben voor een 2e. In principe kan het wel maar wij willen wel onze kids een ruime slaapkamer bieden en als we geen opbouw nemen worden het 2 kippenhokken zeg maar kamers van 2 bij 2,5. Ach ik zie het wel hoe de toekomst loopt wat je zelf zegt is het toch niet te plannen en ik wil het ook niet te dicht op elkaar. Wat mij betreft mag er wel een jaar of 2/3 tussen zitten. 1e halfjaar moeten wij zelf proberen en daarna mogen wij weer starten met IUI ook dat is best weer een zwaar traject en moet je maar weer kunnen ondergaan.
Goedemorgen, vanmorgen de IUI gehad... er zijn 4 eitjes gesprongen!!! Helemaal blij mee, ook van manlief alles goed en supersnel en daarnaast ook nog een verhoging van de parlodel (tegen prolactine) en utrogestan! Ik heb hoop! Verder kwam ik in de auto tot de conclussie dat ik vergeten ben te zeggen dat Esther nu op vakantie is. Ik moest jullie de groetjes doen... doordat het forum gesloten was kon ze zelf niet gedag komen zeggen. Nou ja, 'better let as net'. Nou, ga even aan het werk thuis. Weinig zin, maar ook weinig keuze! Liefs
Zeker super, maar ik hoop toch echt op maximaal 2 innestellingen.... Dat is echt genoeg! Hoe is het met jou?
Ja dat zou echt geweldig zijn. Goed alleen durf ik nog amper zonder jas te lopen. M'n buik is opgezet.. M'n oma vroeg gisteren zomaar of ik zwanger was En neefje had het ook al tegen m'n schoonzus gezegd. Mar zegt ook dat m'n buik niet normaal is. Gooien er zaterdag denk ik maar een testje tegen aan (extra gevoelige, daar mee wist ik het bij britt ook al bij 3w2d) Temp blijft ook mooi hoog.
@katrien: Dat is heel goed nieuws zeg!!! Ik hoop voor je dat er 1 of 2 eitjes innestelen... Das wel genoeg Het is echt tijd voor nieuwe zwangeren hier @moon: Voor jou ook heel spannend!! Zou toch super zijn!!
@ Moon; spannend. @ Diesel; hoe is het met je kids??? En met jou??? Had net een beetje bloedverlies, kan dat van de IUI komen? Nooit eerder gehad... Wel errug vroeg voor een innestelling... *** lol ***
@katrien: Inderdaad te vroeg voor een innesteling , maar wie weet komt het van de IUI, hebben ze een adertje geraakt ofzo..... Gaat hier allemaal prima!! Vind het echt leuk nr 2 erbij Voel me NOG meer moeder (klinkt misschien raar....). Nees poept nu prima, drinkt prima, slaapt prima. Het is echt weer een modelbaby. Katja begint ook steeds meer te wennen. Nees krijgt nu een kroel en een aai over z'n bol en ze gaat naar hem toe als hij huilt. Maar een kusje, dat is echt nog teveel gevraagd. Ik heb het idee dat hij echt al dingen gaat zien. Er hangt zo'n mobile boven de box en je ziet hem echt de poppetjes volgen die eraan hangen Met mij gaat alles ook prima! Ik ben alweer op m'n gewicht van voor m'n zwangerschap (was ook maar 8 kg aangekomen), pas al m'n kleding weer, ik voel me top!!! Morgen mezelf maar een Marlies Dekker of Sapph setje kado doen (het is uitverkoop), heb ik best verdiend (en jaap ook whahaha). Probeer nog wel elke middag als de kids slapen ook even te rusten. Dan kan ik de ''gebroken'' nachten zelf doen (jaap wil ook wel, maar ik vind dat als hij hele dagen moet werken, dat als het even kan, ik de nachten moet doen). Nu komt hij maar 1x per nacht rond 4 a 5 uur (vanaf ongeveer half 12) dus het is allemaal goed te doen!! Beetje lang bericht geworden maar ben ook zooooo trots op m'n kids... Ben helemaal gelukkig
Heerlijk de lezen! Klinkt echt als een droomzwangerschap/bevalling/kraamtijd.... Volgens mij is Nees geen modelbaby... daar is hij te makkelijk voor... He jammer hoor van die innestelling. En ik heb ook nog geen groene voeten... dus zal wel weer mislukt zijn. Hoe is het trouwens met onze Patster?
@katrien: Haha, ja ik heb dit keer gelukkig een droomzwangerschap, droombevalling en droomkraamtijd!!! Maar vooral (weer) een baby om van te dromen Idd geen modelbaby, kon het goede woord even niet vinden, maar dat is dit in ieder geval niet haha..... Wereldbaby dan!! Meid probeer positief te blijven. Je kunt er nu helaas nog NIETS van zeggen..... Hoop heel erg dat je over 2 weken een mega positieve test in je handen hebt!
Haha, dat is inderdaad een perfect woord ervoor. Geniet er lekker van, je hebt het verdiend! Ik weet dat ik er niets van kan zeggen nog, ben ook wel rustig hoor... hoop dat de wachtweken net zo snel gaan als de afgelopen twee kuren, want dan is het zomaar 24 juni!!! Dr. belt mij die dag zelf met de uitslag.
Moon: blijft spannend zeg! Klinkt wel erg hoopvol. Katrien: 4 ik ga keihard duimen op positief nieuws de 24ste. En bloedverlies komt door de IUI inderdaad hebben ze adertje ofzo geraakt niets om zorgen over te maken in ieder geval gr vruchtje
duck en moontje..ik duim voor jullie zou wel tof zijn, want alleen simba is nu opdit forum zwanger.. net cadeautje van beste vriendin gehad, morgen nar de toppers!! waar kan ik beste parkeren? en hoe moet dat?? gr daniella
Leuk Daan dat je naar de Toppers gaat . Wij parkeren als we naar de Arena moeten bij het industrie-bedrijventerrein 10 min. lopen en nog gratis ook. Als je er laat naartoe gaat is het misschien al vol, maar genoeg parkeergelegenheid. Meerdere parkeergarages. Enjoy!
leuk! ik ga ook naar de toppers!(zaterdag dan) parkeergarages zat. Als je mazzel hebt en vroeg bent kan je misschien nog bovenop villa arena parkeren vind ik altijd wel relaxt.
@ bengel Wat leuk zeg! Morgen trouwens! M'n tempie was alweer flink omhoog gegaan word er zenuwachtig van
he bengel, kom je een bakkie doen? woon op 10 min lopen van de arena, je kan ook bij mij in de wijk parkeren, moet ik je alleen binnen laten met bezoekerskaart, ze sluiten de wijk af, anders staat het overvol, of je moet vroeg komen, tot 6 uur wel blauwe zone, maar verder gratis parkeren.. maar je kan natuurlijk ook in de parkeergarage gaan staan. even bij Prenatal langs, altijd leuk... veel pleziek alvast daan, wat spannetje.. 4 eitjes, ik ga voor een tweeling.. zo leuk.. heb je gelijk je verlorre tijd ingehaald met 2 kids tegelijk. diesel, wat heerlijk meid dat je zo goed in vorm bent. geniet van het mooie weer en je super kids.. en dat kussen komt wel. van de week zaten mijn meiden letterlijk te tongen, hmmmm iets minder goed idee. Maar kussers zijn het wel moon, wat ben jij toch een vruchtbaar ding.. dek echt dat het gewoon weer raak is. spannend meid.. cindy, ook al naar de toppers? leuk, hoorde ze gister reperteren volgens mij. veel plezier, en wie weet zie ik je wel in het winkelcentrum. heb een dubbele koelstra buggy, groen met 2 hele lieve meisjes..
Hoi M. wil je me anders je adres en mobiel effe pb-en??? want misschien wel slim bij jou dan te parkeren. Kijk wij moeten 1,5 uur terug rijden en dan een uur vast te staan in garage...ben niet beroerd om te betalen ,maar meer t gedoe... we hebben dus 2 kaarten voor 70 eurie! via MP...beterrr.. net bij HA geweest: heb waarschijlijk doorgezakte voeten daarom zoveel pijn aan voeten, moet meer platte schoenen aan (en dan nog kleiner lijken,ach ja, maar ff wachten op de euries)..en naar de podotherapeut.. finn wordt doorverwezen naar zh voor foto heupjes, omdat mijn moeder een heupdysplasie had die pas met 48 jaar ontdekt werd. en ik..heb een kuurtje primolut..pijn in mijn buik, niet zwanger (getest) ..wil graag een x ongi worden. Van haar advies gekregen als we een 2e willen niet té lang te wachten omdat het weer een jaar kan duren voordag het juiste hormoon weer werkt bij mij..Tim gebeld en hij zei: maak maar een afspraak. Ik heb gereageerd dat we na de vakantie weer verder kijken...maar....HIJ IS OMVER! WIL WEL WEER ERVOOR GAAN!!! YES JOEPI
wat leuk dat je man er voor gaat. pb je even mijn nummer, maar en wel op mijn werk. hoelaat ga je richting amsterdam