@ bengel Wat fijn dat ie om is @ m Denk je? Ik ga weer moet naar fysio. En heb geen oppas voor Btje..erg balen maar ja dan moet ze maar mee.
@ All; even snel een berichtje van mij. Ik laat me hier de komende 2 weken even niet meer zien... beter voor mezelf, wordt zenuwachtig van bepaalde dingen en dat is iets wat ik even niet kan gebruiken nu. Spreek jullie snel weer! Kus!!!
ok meid, tot over twee weken. en eerder natuurlijk als je uitslag hebt. bengel, nee sorry pas 6 uur, maar om 4 uur rij je nog wel naar binnen denk ik. hoe laat begint het concert. het is heel makkelijk, je gaat onder de arena door en dan gelijk naar links. daar overal kan je gratis parkeren, wel even blauwe schijf meenemen. en dan loop je zo naar de arena. Ik woon in de nieuwbouw appartementen. rode en zwarte gebouwen, 5 op een rij. Wil je nog een lekker restaurant hebben om te eten? vooral surinaams is goed. ga maar naar kam yin, naast de albert
duckie als je dit nog leest...ik begrijp je helemaal..succes en we zien je zwanger terug, beloof je ons dat...toi toi toi Moontje: super ja....gewoon na de vakantie rustig aan de molen weer in, want hoe graag ik dit ook wil straks, niet OVER haasten zeg maar M: ik kan daar gewoon de hele avond auto parkeren??? no problemo? kan er ook gewoon uit? of heb ik jou dan 'nodig? gr daniella
M en ik mag daar gewoon tot 0;00 staan? en helemaal gratis????? (effe alles checken hoor) nog een uurtje en dan vertrekken we! Via Vianen want daar moeten we de kaartjes nog ophalen....maar komt goed, heb er zin in!! We gaan nog idd eten daar, k zal het zo eens voorstellen aan vriendin..jummie jummie surinaams is lekker, mijn tante is getrouwd met een surinamer..heeeerlijk joh... ik denk dat ik nu niet meer online kom, effe bengel uitlaten, tutten en Tim komt eerder terug an werk, dus ff kletsen en dan vertrekken!! tot morgen dus! xxx
M: super bedankt voor je tip voor parkeren! het was perfect! we waren er rond 4 uur, blauwe kaart neergelegd en idd maar 10 min. lopen maar wat voelden wij ons boerinnekes daar (en dat zijn we echt niet!) zien we afslag transferium, rijden we zo voorbij want daar moesten we niet zijn, bij de arena. Zie ik afslag schinkel wij daar eraf om te keren (rond half 4 is druk dus).. wij lopen vanaf m's straat naar arena, moet je op gegeven moment rechts, wij: moeten we nu naar li ofnaar re: rechts zie je levensgroot de arena staan..oh oh oh. t was erg leuk. een keer verdrietig en een keer zooooooooo aandoenlijk.....maar kan niets zeggen, DWA moet nog gaan... wel grappig, ik kom dus uit nijmegen ,mijn tante waarmee we geen contact hebben uit enschede en ik kom haar dus daar tegen!!! wist effe niet wat te zeggen, was uitgeluld zoals we dat hier zeggen hihi finn slaapt, ik nog in pj's tim nog in bed, wordt een luid daggie denk ik moon hoe voel je je??
O, leuk de toppers! Wij wilden ook weer gaan (ben 2 keer eerder geweest), maar het kwam er niet van om kaarten te kopen. Heb net een duowagen opgehaald (Quinny Freestyle 4XL), gekocht via MP. Zijn 2 zitjes achterelkaar, maar er kan ook een maxi-cosi en een wieg op. Ook kan je hem voor 1 kindje gebruiken. Diesel: de easywalker was helaas toch geen optie hier ivm smalle paden in de supermarkt hier. Ben erg blij met deze wagen! (het begint ook opeens een beetje echt te worden) De verbouwing schiet hier ook aardig op. Volgende week beginnen we aan Thijmens nieuwe kamer . Wil een aap op de muur laten schilderen (door handige schoonzus), in de babykamer heb ik een beer op de muur.
hier ben ik ook weer even... alles gaat goed hier, ben begonnen met spuiten. heb zelf maar besloten dat ik maar gewoon de dosis neem waarmee ik een ei heb gehad en dat is 150 ie in halve water. volgens mij werkt dat het beste. moet aankomende maandag naar zh. we zitten er trouwens serieus over te denken om over te stappen van zh. het ziekenhuis waar we nu bij zitten, staat niet goed aangeschreven. veel missers en fouten enz. nu deze ronde ook bij mij want ze hebben me ei gemist. na wat rekenwerk van mezelf ben ik daar achter gekomen. mijn ei is gesprongen op hemelvaartsdag, en tja dan zitten ze niet :x @dwa, ik heb een vermoeden wie je bent maar weet het niet zeker. @moon, wat spannend weer, heb ook een gevoel dat het wel goed zit bij je! @bengel, cool joh naar de toppers geweest, ik wilde ook maar toen ik hoorde dat gerard eruit was vond ik het niet zo leuk meer. super dat tim om is! go for it! @duck, ik snap je volledig, neem even tijd voor jezelf en laat je niet gekmaken he? 4 eitjes het moet nu echt wel goedkomen hoor, ik duim voor je! iedereen die ik vergeten ben, sorry.. kan het niet onthouden.
@ cin Miss morgen haha. Is nog wel erg vroeg .. ma bij britt wist ik het ook al heel vroeg @ pat Je moet doen waar je je goed bijvoelt ook kwa ziekenhuis keuze. Ik ga miss ook over van de ene naar de andere maar dan met m'n diabetes. Ze doen op het moment erg weinig :x @ voelen Voel me wel goed. Je moet niet aan m'n tepels komen en heb telkens steekjes in m'n onder buik. Vinden het erg spannend haha @ simba Foto foto @ daan Wat is de wereld dan klein he! Sta je volgens mij wel even raar te kijken
Hallo Meiden Ik ben weer terug van een weekje weg.... het was heerlijk. Zijn iets eerder teruggegaan omdat het dan lekkerder doorreed op de weg. Tijn heeft het super gedaan, hij is zo lief geweest, jochie heeft in totaal 3000 km in de auto gezeten, en bleef maar vrolijk. Slapen ging ook prima daar, eigenlijk net als thuis. Even alles bijgelezen....spannende tijden voor Moon. Balen voor Shaar, maar dat had ik al gesmst. Katrien even pauze, misschien wel goed, maar ik sms je nog wel Verder weet ik het even niet meer hihi. Ik ga maar even wasjes draaien enzo!
Welkom thuis Essie! @all, ruubs heeft zich al 2 ochtenden vergist....hij werd 2x om half 10 !!!! wakker, vanaf 7 uur 's avonds....heerlijk! ondanks dat ik zelf natuurlijk niet echt rustig lag. Duckie, al ben je er ff niet, denken doe ik toch wel aan je! succes, ga maar lekker broeden, hou ze maar warm daarbinnen! Patster, ben benieuwd! en over wisselen van ziekenhuis...hebben wij ook gedaan, was daar nog niet koud binnen, ging ik 1 week later zwanger weer naar huis...! dusse wie weet. Hier ook een lui dagje, Shaartje
moontje wanneer ga jij testen? essie: was het leuk? welkom terug patje; misschien wel 'goed om te wisselen van zh... shaartje: hoestie met jou? hier aan de primolut nu...om een x ongi te worden, heb ont. buikpijnen (en niet zwanger, heb getest), en mocht een kuurtje doen om alles kwijt te raken verder ook hier al een lui dagje, alle 3 in de sportbroek DWA hoe vond jij de toppers? Nu kan ik zeggen: rene heeft met zijn 3 zoons het liedje van alain clark gezongen: je weet wel dat liedje over vader en zoon Die jongste van rene stond echt op het podium alsof hij dit al jaren deed, was kei grappig en aandoenlijk (daarvoor het liedje here in my heart voor zijn moeder...traantje wel gelaten hoor)... ga naar beneden finn krijgt zo de laatste fles, en rond 7 ziet ie zijn bedje weer. xx daantje
Even snel een berichtje van mij. Wij zijn gisteravond weer thuisgekomen, na een dagje 1400 km in de auto! Pffff, was helemaal stuk. Het was echt super op vakantie, lekker weer en we zijn lekker bruin geworden hihi. Sasha is nog blonder geworden, die is nu echt spierwit! En dat in de schaduw. Ze heeft het voor de rest super gedaan. Ze had ook bedacht dat de vakantie hét moment was om los te gaan lopen hihi, ze liep ineens een heel plein rond, toen we uit eten waren. Heb er een filmpje van gemaakt, zal die morgen ofzo op youtube zetten. Ook sliep ze zowat door op de vakantie, kwam nog maar 1 keer, tussen half 10 (want zo laat ging ze naar bed) tot 9 uur sochtends. Maar toch ben ik stiekem wel weer blij om thuis te zijn. Al zou ik daar best wel kunnen wonen Ik ga van de week even reageren op iedereen! Dikke KuZzzz van mij!
He Wen jij ook al thuis dus.... pfff 1400 km, dacht dat wij een lange dag van 900 erop hadden zitten. Wauw dat die kleine smurf gewoon losloopt, echt goed ! Mijn laatste was zit in de machine... jee wat een was van 3 mensen zeg. We hebben Tijn soms wel 2 keer om moeten kleden, dus dat gaat hard. O en Bengel, ja het was leuk. Echt super lekker om even geen laptop en geen tv te hebben. Tijn lag gewone tijd op bed s'avonds, dus we hadden de hele avond samen steeds. Erg leuk. En we hebben overdag zo genoten van Tijn, en Tijn van ons. Echt een gezellige vakantie met z'n 3tjes. En nu leven we toe naar zijn verjaardag..... nog 1,5 week. Net de taarten besteld, cadeautjes zijn in huis, slingers, ballonnen en andere toestanden in huis. Het feest kan bijna beginnen.
hai meiden, wat toevallig bengel van je tante, wel leuk... en je bent geen boer hoor. hahahaha wendy, shaar welkom terug van jullie vakanatie. wendy leuk die eerste stapjes, wat goed dat jullie kids het zo uithielden in de auto.. gingen ze niet dreinen? ik en benieuwd straks in het vliegtuig. moon, alles goed? shaar, wat geef je ruubs te etem? half 10 wil ik ook